اقامت هلند تراول لايو

۱۵ بازديد

اقامت هلند

اقامت هلند

كشور هلند از جمله زيباترين و رويايي ترين كشورهاي اروپايي مي باشد و هر ساله بر تعداد افرادي كه مي خواهند به هلند مهاجرت كنند افزوده مي شود. براي گرفتن اقامت هلند بايستي راهي مناسب را با توجه به موقعيت خود انتخاب كرد. امروزه افراد بسياري از طريق تحصيل و سرمايه گذاري و كار در جهت دريافت اقامت هلند خود اقدام مي كنند.

كشور هلند

كشور هلند يكي از زيباترين كشورهاي جهان به شمار مي آيد. هلند با كشورهاي آلمان، بلژيك، بواسط و بريتانيا همسايه مي باشد. كشور هلند از جمله كشورهايي مي باشد كه عضو اتحاديه شنگن هستند پايتخت اين كشور شهر زيباي آمستردام است. از شهرهاي مهم و تجاري اين كشور مي توان به لاهه، روتردام، اوترخت و تيلبورخ اشاره كرد. زبان رسمي مردم اين كشور هلندي است كه شباهتي به زبان آلماني نيز دارد. مي توان گفت حدود ۹۰ درصد هلندي ها مي توانند به زبان انگليسي صحبت كنند ، همچنين به زبان هاي مختلفي نيز در اين كشور صحبت مي شود و دليل اين امر مهاجرت هاي بسيار زيادي است كه هر ساله رخ مي دهد؛ و اقوام مختلفي از سراسر جهان هلند را براي اقامت و مهاجرت خود انتخاب مي كنند؛ مي توان فرهنگ و خرده فرهنگ هاي بسياري را در اين كشور مشاهده كرد اما در كل مي توان گفت مردمان اين كشور افرادي بسيار با فرهنگ و باشخصيت و خونگرمي مي باشند. سالانه با افزايش تقاضا جهت اقامت هلند، مردم زيادي به اين كشور سفر ميكنند. جمعيت اين كشور حدود ۱۶ ميليون نفر است همچنين كشور هلند به كشور لاله ها شهرت جهاني دارد و هر ساله مسافران بسياري از تمام نقاط جهان براي بازديد از فستيوال گل هاي لاله كه در اين كشور برگزار مي شود، روانه هلند مي شود همچنين جاذبه هاي تاريخي و طبيعي بسيار زياد هلند گردشگران را به سوي خود جذب مي كند. جهت رزرو ويزاي هلند بايد در ابتدا وقت سفارت هلند از طريق آژانس هاي مسافرتي معتبر رزرو گردد.

[caption id="attachment_4423" align="aligncenter" width="780"]اقامت هلند اقامت هلند[/caption]

آب و هواي كشور هلند

آب و هواي كشور هلند شبيه آب و هواي انگلستان مي باشد و اقليمي معتدل در سراسر نقاط اين كشور حاكم مي باشد. در فصل پاييز و زمستان بارش هاي بسياري در هلند مي توان مشاهده كرد به طوري كه هلند به پربارش ترين كشورهاي جهان تبديل شده است. به همين دليل بهترين زمان سفر به كشور هلند فصل تابستان مي باشد؛ اما با توجه به اين امر كه افراد بسياري چه براي تحصيل و چه براي كار و اقامت هلند را در اولويت انتخاب هاي خود قرار مي دهند در تمامي فصول سال پروازهاي بسياري به كشور هلند انجام مي پذيرد. براي اقامت هلند راه هاي بسيار زيادي وجود دارد كه در ادامه مقاله به اين موضوعات به صورت دقيق پرداخته ايم.

[caption id="attachment_4424" align="aligncenter" width="780"]اقامت هلند اقامت هلند[/caption]

هزينه زندگي در كشور هلند

هزينه زندگي در كشور هلند در مقايسه با ديگر كشورهاي اروپايي بسيار مناسب مي باشد و اين يك مزيت بسيار خوبي براي افرادي كه مي خواهند به هلند مهاجرت كنند، محسوب مي شود. به دليل وجود شرايط اقتصادي مناسب در كشور هلند تناسب خوبي بين هزينه زندگي و حقوق افراد به وجود آمده است و ديگر مردم اين كشور مشكلي در زمينه هزينه زندگي ندارند. هم چنين با توجه به امنيت حاكم در سطح كشور، هلند بهترين مكان براي زندگي مي باشد و افراد مي توانند با خيال راحت و بدون دغدغه به هلند مهاجرت كنند.

[caption id="attachment_4406" align="aligncenter" width="780"]اقامت هلند اقامت هلند[/caption]

اقامت هلند

همان طور كه مي دانيد هلند كشور بسيار زيبا و در عين حال بهترين مكان براي زندگي و تجارت مي باشد. به همين دليل سالانه شاهد مهاجرت هاي بسيار زياد به اين كشور اروپايي هستيم. براي مهاجرت به هلند بايستي راه مناسبي را انتخاب كرد و از آن طريق اقدام به اخذ اقامت هلند كرد. از روش هاي گرفتن اقامت هلند مي توان به سرمايه گذاري و كارآفريني، ازدواج و تحصيل و كار اشاره كرد؛ كه هر فردي با توجه به شرايط خود مي تواند يكي از اين راه ها را انتخاب نمايد؛ كه در ادامه مطلب به چگونگي انجام اين روش ها پرداخته ايم. هم چنين افراد مي توانند به كمك مشاوره با افراد متخصص در اين زمينه بهترين راه را براي اخذ اقامت هلند انتخاب كند.

اقامت هلند از طريق تحصيل

هلند از جمله كشورهايي مي باشد كه سطح علم دانشگاه هايش بسيار بالا مي باشد و اين موضوع سبب شده است كه افراد بسياري هلند را براي تحصيل در مقطع هاي مختلف انتخاب نمايد. براي تحصيل در اين كشور بايستي به يكي از دو زبان آلماني و يا انگليسي تسلط داشته باشيد. گرفتن اقامت هلند از طريق تحصيل بسيار روشي آسان و راحت مي باشد و افراد بسياري از اين طريق اقدام به اخذ اقامت هلند مي كنند. فقط بايستي همانند تمامي راه و روش هاي ديگر امتيازات كافي و مورد نياز براي اين روش را داشته باشيد؛ و تمامي مداركي كه براي تحصيل در دانشگاه هاي معتبر هلند نياز است را تهيه نماييد.

[caption id="attachment_4368" align="aligncenter" width="780"]اقامت هلند اقامت هلند[/caption]

اقامت هلند از طريق سرمايه گذاري

سرمايه گذاري در هلند يكي از ديگر روش هاي اقامت هلند مي باشد كه افراد بسياري تمايل دارند در اين كشور سرمايه گذاري كنند. افرادي كه قصد دارند از اين طريق اقامت هلند خود را بگيرند بايستي دارايي مناسبي براي سرمايه گذاري داشته باشند و بتوانند به مدت زمان ۵ سال در اين سرمايه گذاري موفق باشند و سودآوري كنند و بعد از گذشت ۵ سال مي توانند به راحتي اقامت هلند را دريافت كنند. هم چنين افرادي كه مي خواهند با كارآفريني اقامت هلند خود را دريافت كنند بايستي امتيازات لازم را در اين زمينه را داشته باشند از اين امتيازات مي توان به رزومه تحصيلي و تجربيات كاري گذشته و سوابق كارآفريني اشاره نمود.

اقامت هلند از طريق كار

افراد بسياري هستند كه از طريق كار مي خواهند اقامت هلند خود را دريافت كنند. اين روش نيز براي مهاجرت و اخذ اقامت هلند كارساز مي باشد. با توجه به اين امر كه قوانين كار در تمامي كشورهاي اتحاديه اروپا يكسان است براي كار در اين كشور بايستي كارفرمايي از هلند براي شما دعوتنامه مربوطه را ارسال نمايد؛ كه دريافت دعوتنامه تا حدودي كار سخت و دشواري مي باشد و افراد بايد در ميان آگهي هاي جذب نيرو مرتبط با شغل خود جستجو نمايند و تقاضاي كار كنند و در صورت تائيد شما از طرف كارآفرين مراحل مربوطه ديگر نيز بايستي طي شود. هم چنين افرادي كه فارغ التحصيل دانشگاه هاي اروپا مي باشند تا حدودي راحت تر مي توانند از طريق كار اقامت هلند را اخذ نمايند.

[caption id="attachment_4426" align="aligncenter" width="780"]اقامت هلند اقامت هلند[/caption]

اقامت هلند از طريق ازدواج

برخي از افراد نيز مايل هستند از طريق ازدواج اقامت هلند را به دست بياورند كه اين موضوع تا حدودي حساس و ريسك پذير مي باشد؛ و فرد بايستي در اين مرحله بسيار با دقت عمل نمايد تا با مشكلات جبران ناپذيري روبه رو نشود. هم چنين با توجه به ريسك پذير بودن اين روش مشاهده مي شود افراد بي شماري مي خواهند از اين طريق كه روشي آسان مي باشد و نيازي به مدارك و امتيازات كاري و يا تحصيلي ندارد اقامت خود را دريافت كنند. توصيه ما به افراد اين است كه در اين زمينه با به دست آوردن آگاهي كامل از انتخاب خود اقدام به چنين امري نمايند.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم و بي واسطه در خصوص وقت سفارت هلند، ويزاي هلند، تور هلند ميباشد. ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.