سفر به سوئيس

۴ بازديد

سفر به سوئيس

سفر به سوئيس

سوئيس يكي از بهترين كشورها جهت سفرهاي گردشگري و تجاري محسوب مي‌گردد. از اين رو افراد زيادي مشتاق سفر به سوئيس به منظور فعاليت‌هاي تجاري، تحصيل و نيز سفرهاي گردشگري هستند. براي سفر به سوئيس با تور سوئيس و يا تور اروپا با هر هدفي كه باشد اطلاع از يك سري موارد از قبيل نحوه دريافت ويزا، آب و هواي اين كشور، بهترين زمان سفر، هزينه‌هاي سفر به اين كشور و ... ضروري به نظر مي‌رسد.

دانستني‌هاي كشور سوئيس

براي سفر به هر كشوري يكي از بهترين كارها گردآوري اطلاعاتي هر چند مختصر از كشور مقصد مي‌باشد. سوئيس از كشورهاي واقع شده در اروپاي غربي است كه با كشورهايي از قبيل آلمان، اتريش، ايتاليا، فرانسه و ... داراي مرز مشترك هستند. در مناطق مختلف كشور سوئيس بالغ بر 5/7 ميليون جمعيت  پراكنده هستند كه به چهار زبان آلماني، فرانسوي، ايتاليايي و رومانش با هم ارتباط برقرار مي‌كنند. از آنجا كه كشور سوئيس از كشورهاي بي‌طرف مخصوصا در جنگ‌هاي جهاني بوده بسياري از سازمان‌هاي جهاني در اين كشور مستقر هستند. پايتخت كشور سوئيس شهر برن هست كه در كنار ساير شهرهاي بزرگ سوئيس مانند زوريخ و ژنو هر ساله پذيراي حجم بالاي مسافران تور سوئيس و يا تور اروپا مي‌باشند.

[caption id="attachment_11058" align="aligncenter" width="780"]دانستني‌هاي كشور سوئيس دانستني‌هاي كشور سوئيس[/caption]

آب و هواي سوئيس

يكي از موارد مهم قبل از سفر به سوئيس اطلاع از وضعيت آب و هوايي اين سرزمين مي باشد كه به ويژه جهت سفرهاي توريستي بايد مدنظر قرار گيرد. كشور سوئيس را مي‌توان سرزميني چهار فصل ناميد كه زمستان آن بسيار سرد و در برخي مواقع زير صفر مي‌باشد. فصل تابستان سوئيس مانند فصل زمستان آن به طور معمول معتدل بوده و بيشتر سفرهاي گردشگري به اين كشور در اين فصول از سال انجام مي‌پذيرد. به طور كلي آب و هواي كشور سوئيس معتدل بوده و براي سفر مناسب مي باشد.

[caption id="attachment_11059" align="aligncenter" width="780"]آب و هواي سوئيس آب و هواي سوئيس[/caption]

بهترين زمان براي سفر به سوئيس

اطلاع از بهترين زمان سفر به سوئيس به افراد در برنامه‌ريزي و مديريت زمان سفر كمك زيادي مي‌كند. زمان سفر به سوئيس بايد به گونه‌اي انتخاب شود كه بتوان از حداكثر زمان اختصاص داده شده استفاده كرد. مناسب‌ترين فصل براي سفر به سوئيس فصل بهار و تابستان مي‌باشد كه علاوه بر دسترسي به امكانات تفريحي مي‌توان بدون نگراني از تغييرات آب و هوا از زمان اختصاص داده شده نهايت استفاده را برد.

دلايل سفر به سوئيس

در حال حاضر افراد زيادي در ايران با دريافت ويزاي سوئيس در فصول مختلف سال اقدام به سفر به اين كشور زيبا مي‌نمايند. كساني كه خواستار سفر به سوئيس هستند براي خود دلايل متنوعي دارند. در ادامه به برخي از دلايل سفر به كشور سوئيس اشاره مي‌شود.

سفرهاي توريستي و گردشگري

بخش قابل توجهي از متقاضيان سفر به سوئيس را گردشگران و توريست‌هاي تور سوئيس و يا تور اروپا تشكيل مي‌دهند. از آنجا كه كشور سوئيس علاوه بر داشتن آثار تاريخي و كهن داراي اماكن تفريحي و گردشگري متعدد مي باشد هر ساله افراد زيادي از سرتاسر دنيا به اين كشور زيبا و تاريخي سفر مي‌كنند. با توجه به رونق صنعتي گردشگري در كشور سوئيس امكانات مختلفي در دسترس مسافرين قرار داده مي‌شود.

[caption id="attachment_11060" align="aligncenter" width="780"]سفرهاي توريستي و گردشگري سفرهاي توريستي و گردشگري[/caption]

انجام فعاليت‌هاي تجاري

از ديگر دلايل سفر به سوئيس پيدا كردن شغل مناسب و انجام فعاليت‌هاي تجاري مي‌باشد. اقتصاد پوياي كشور فنلاند در كنار امكانات شغلي متنوع سبب شده كه افراد جوياي كار مشتاق سفر به اين كشور باشند. با توجه به امكان فعاليت‌هاي اقتصادي و تجاري امروزه افراد زيادي از كشورهاي مختلف به خصوص ايران در كشور سوئيس مشغول به كار هستند.

 ادامه تحصيل در دانشگاه‌هاي كشور سوئيس

در شهرهاي بزرگ كشور سوئيس دانشگاه‌هاي معتبر و مجهزي مشغول فعاليت هستند كه علاوه بر دانشجويان بومي پذيراي دانشجويان خارجي نيز مي‌باشند. در اين مراكز آموزشي امكان ادامه تحصيل در سطوح عالي براي همه فراهم شده و از اين رو محصلان زيادي خواستار سفر به اين كشور جهت ادامه تحصيل هستند. در حال حاضر تعداد قابل توجهي از دانشجويان ايراني با سفر به سوئيس مشغول ادامه تحصيل در مقاطع تحصيلي عالي مي‌باشند. اگر متقاضيان ويزاي تحصيلي دعوتنامه يا فرم پذيرش بورسيه داشته باشند كار اخذ ويزاي آنها راحت تر خواهد بود. از ديگر دلايل مسافرت به سوئيس ديد و بازديدهاي خانوادگي و نيز سفرهاي درماني را مي‌توان نام برد كه نيازمند ارائه مدارك مربوطه مي‌باشد.

ادامه تحصيل در دانشگاه‌هاي كشور سوئيس

اخذ ويزا براي سفر به سوئيس

يكي از مهم‌ترين موارد براي سفر به سوئيس اخذ رواديد يا ويزا از طريق منابع معتبر مي‌باشد. براي اخذ ويزاي سوئيس بايد مراحل مختلفي را پشت سر گذاشت. گرفتن وقت سفارت سوئيس و انجام مصاحبه جهت درخواست ويزا مرحله اوليه اخذ ويزا مي‌باشد. در هنگام انجام مصاحبه بايد مدارك و اسناد مختلف از جمله مدارك شناسايي، فرم درخواست ويزا، بليط هواپيما، بيمه‌نامه معتبر و ... را به سفارت سوئيس تحويل داد. يكي از شروط قبول صدور ويزا داشتن تمكن مالي فرد درخواست دهنده مي‌باشد. زمان اخذ ويزا جهت سفر به سوئيس معمولا بين چند هفته تا يك ماه متغير خواهد بود.

[caption id="attachment_11062" align="aligncenter" width="780"]اخذ ويزا براي سفر به سوئيس اخذ ويزا براي سفر به سوئيس[/caption]

نكات مهم قبل از سفر به سوئيس

از نكات مهم كه قبل از سفر به سوئيس و به منظور گرفتن ويزا بايد مدنظر داشت اعتبار پاسپورت مي باشد. حداقل اعتبار پاسپورت براي گرفتن ويزاي سوئيس 6 ماه از زمان اقدام به اخذ ويزا در نظر گرفته مي‌شود. از ديگر موارد داشتن بيمه‌نامه معتبر با پوشش مناسب مي باشد كه بايد به همراه مدارك تحويل سفارت شود. ارائه مدركي دال بر رزرو هتل يا محل اقامت در سوئيس نيز از اهميت بالايي جهت اخذ ويزا برخوردار مي‌باشد. براي داشتن سفري بدون دردسر بهتر است از طريق منابع معتبر اطلاعات لازم در مورد كشور سوئيس، مراكز اقامتي سوئيس، نحوه حمل و نقل و ... را به دست آورد. با كسب اطلاعات مي توان سفر به سوئيس را به خوبي مديريت نمود.

[caption id="attachment_11063" align="aligncenter" width="780"]نكات مهم قبل از سفر به سوئيس نكات مهم قبل از سفر به سوئيس[/caption]

هزينه‌هاي سفر به سوئيس

اگر خواهان سفر به سوئيس هستيد بهتر است قبل از اقدام به سفر در مورد هزينه‌هاي مسافرت به سوئيس تحقيق نماييد. هزينه‌هاي سفر به سوئيس شامل موارد متعددي است كه از آن بين مي‌توان به هزينه خورد و خوراك اشاره كرد. هزينه‌هاي خورد و خوراك جهت اقامت در كشور سوئيس شامل وعده‌هاي مختلف غذايي و ساير مصارف خوراكي مي‌باشد كه نسبت به هر فرد متنوع خواهد بود. از موارد مهم و تاثيرگذار در تعيين هزينه خورد و خوراك نحوه تهيه اين كالا است؛ از اين نظر كه انواع مواد غذايي از رستوران خريداري شود يا به صورت شخصي فرد اقدام به پخت و پز نمايد.

از ديگر هزينه‌هاي قابل توجه سفر به سوئيس هزينه محل اقامت مي‌باشد كه بسته به انتخاب نوع اقامتگاه متغير خواهد بود. در هتل‌ها و اقامتگاه‌هاي واقع در سوئيس سوييت‌هاي متنوع با امكانات مختلف در دسترس مسافران قرار داده مي‌شود. از اين رو قبل از سفر به سوئيس بايد اطلاعات لازم را در مورد اين اماكن اقامتي، امكانات موجود و هزينه اجاره اين محل‌ها به دست آورد.

هزينه حمل و نقل و جابه‌جايي را مي‌توان جزء هزينه‌هاي اصلي براي سفر به سوئيس به حساب آورد. براي رفت و آمد در كشور سوئيس مي‌توان از وسايل حمل و نقل عمومي و ناوگان شهري بهره برد كه تاثير بالايي در كاهش هزينه‌ها دارد. همچنين براي حمل و نقل در كشور سوئيس مي‌توان از ناوگان تاكسيراني استفاده نمود. كساني كه با هدف گردشگري و تفريح قصد سفر به سوئيس را دارند بايد در ليست هزينه‌هاي خود بليط بازديد از اماكن تاريخي و تفريحي را نيز مدنظر قرار دهند.

[caption id="attachment_11064" align="aligncenter" width="780"]هزينه‌هاي سفر به سوئيس هزينه‌هاي سفر به سوئيس[/caption]

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه 09107636326 تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص بليط سوئيس، وقت سفارت سوئيس ، ويزاي سوئيس، تور سوئيس و تور اروپا 88851080-021.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.