هتل هاي ميلان

۷ بازديد

هتل هاي ميلان

هتل هاي ميلان

براي سفر به كشور و شهر ديگري انتخاب يك هتل مناسب بسيار حائز اهميت است. كيفيت يك هتل مي تواند راحتي شما را در سفر، تضمين نمايد اما بودجه اي كه براي اقامت تان در نظر گرفته ايد نيز تأثيرگذار است. در اين متن به بررسي هتل هاي ميلان مي پردازيم و آن ها را معرفي و ويژگي هاي هتل هاي ميلان را بيان مي كنيم.

شهر ميلان

در ابتدا قبل از پرداختن به هتل هاي شهر ميلان بايد توضيحاتي در مورد شهر ميلان و مكان هاي ديدني آن داده شود تا با اين شهر تا حدودي آشنايي پيدا نماييد. شهر ميلان در حقيقت در كشور ايتاليا واقع شده است و دومين شهر از نظر جمعيت در اين كشور شناخته شده است. براي سفر به شهر ميلان مي توانيد از تور ميلان و يا تور اروپا  استفاده كنيد. اين كه در كدام فرودگاه فرود مي آييد، بستگي به ايرلاين و خط پروازي دارد كه شما انتخاب مي كنيد. شهر ميلان از نظر آب و هوايي نيمه گرمسيري بوده و نسبتاً معتدل مي باشد. بهترين زمان براي سفر شما به اين شهر و رزرو كردن هتل در ماه هاي فصل هاي بهار و پاييز مي باشد. اين برتري به علت قيمت هاي مقطوع تر نسبت به تابستان در اين شهر مي باشد.

[caption id="attachment_11547" align="aligncenter" width="780"]شهر ميلان شهر ميلان[/caption]

كليساي دوئومو ميلان و كليساي سانتا ماريا با نقاشي لئوناردو داوينچي كه تصويري از شام آخر مي باشد از ديگر ديدني هاي اين شهر هستند. اگر مي خواهيد سفري به اين شهر داشته باشيد، بايد اطلاعاتي درباره ي هتل هاي ميلان كسب نماييد. در ادامه به معرفي هتل هاي شهر ميلان مي پردازيم.

[caption id="attachment_11546" align="aligncenter" width="780"]شهر ميلان شهر ميلان[/caption]

اقامت در شهر ميلان

دور بودن از فضاي خانه و كشور خود مي تواند باعث ايجاد كسالت و خستگي در افراد شود. اين موضوع با انتخاب يك هتل مناسب قابل حل است؛ اما در انتخاب هتل هاي ميلان بايد به موارد زيادي توجه نماييد و بهتر است قبل از سفر هتل تان را انتخاب كرده و اتاق مورد نظرتان را رزرو كنيد. از جمله عوامل مهم در انتخاب هتل هاي ميلان و يا اقامت گاه در شهر ميلان راحتي و داشتن امكاناتي است كه مد نظر داريد. خدمات، تميزي اتاق ها، برخورد كاركنان، موقعيت مكاني و دسترسي به بخش هاي مختلف شهر و قيمت رزرو اتاق ها از جمله مواردي است كه در هنگام تعيين هتل بايد به آن دقت نماييد.

هاستل هاي يكي از گزينه ها براي اقامت شما مي باشند كه هزينه ي بسيار كمتري از هتل ها براي شما خواهند داشت. شما مي توانيد اتاقي خصوصي يا غير خصوصي در هاستل ها كرايه كنيد و در هزينه هايتان صرفه جويي نماييد. گزينه ي ديگر اقامت در هتل هايي ارزان قيمت با ستاره هاي كم تر مي باشد. اين هتل ها با وجود لوكس نبودن مي توانند براي شما اقامتي راحت را به ارمغان بياورند.

اما هتل هاي لوكس و گران قيمت نيز در بين هتل هاي ميلان وجود دارند كه شما مي توانيد با صرف هزينه ي بيشتر از خدمات آن ها و امكانات منحصر به فردشان بهره مند شويد. در ادامه ي متن به معرفي هتل هاي ميلان كه لوكس و گران قيمت هستند و سپس هتل هاي ارزان و با كيفيت مي پردازيم و آن ها را بررسي مي كنيم.

هتل گراند ات دي ميلان

يكي از بر جسته ترين و بهترين هتل هاي ميلان هتل گراند ات دي ميلان 5 ستاره مي باشد كه با ارائه ي بهترين و با كيفيت ترين خدمات، اقامتي راحت و لذت بخش را براي شما فراهم مي كند. يكي از ويژگي هاي مهم اين هتل ميلان موقعيت مكاني آن مي باشد كه شما مي توانيد از آن لذت ببريد. همچنين 95 اتاق اين هتل كه بسيار تميز مي باشد و وجود يك صرافي در هتل براي تعويض ارز از امكانات و ويژگي هاي اين هتل است. از ديگر امكانات و خدماتي كه با اقامت در اين هتل مي توانيد از آن بهره مند شويد، ميل كردن صبحانه در اتاق، مركز تجاري در هتل، لباس شويي و ... مي باشد. همچنين وجود رستوران و تريا در هتل براي استفاده ي شما مهيا مي باشد.

[caption id="attachment_11548" align="aligncenter" width="780"]هتل گراند ات دي ميلان هتل گراند ات دي ميلان[/caption]

هتل اوستا

اين هتل 3 ستاره از هتل هاي مورد قبول در شهر ميلان مي باشد. اين هتل در موقعيت مكاني مقابل راه آهن مركزي اين شهر واقع شده است و اين موضوع سبب دسترسي آسان به مترو شهر ميلان مي باشد. شما مي توانيد از هتل ميلان تنها با 10 دقيقه صرف وقت بدون هيچ وسيله ي نقليه اي به مركز تجاري اين شهر برويد. اين دلايل سبب برتري اين هتل از ديگر هتل هاي ميلان شده و باعث محبوبيت آن گشته است.

اتاق هاي اين هتل بسيار زيبا طراحي شده و فضاي راحت خانه را براي شما تداعي مي كند. از جمله خدمات اين هتل كه مي توانيد با اقامت در آن جا از آن ها استفاده نماييد تريا، لباسشويي و خشك شويي، صرافي براي تعويض ارز، واكس كفش و ... مي باشد.

[caption id="attachment_11549" align="aligncenter" width="780"]هتل اوستا هتل اوستا[/caption]

هتل بالگاري ميلانو

از ديگر هتل هاي ميلان كه 5 ستاره بوده و جزء محبوب ترين هتل هاي ميلان به شمار مي آيد، هتل بالگاري ميلانو مي باشد. قيمت رزرو اتاق در اين هتل گران مي باشد اما ويژگي ها و امكانات آن سبب شده است تا بسياري از افراد اقامت در اين هتل را نسبت به ديگر هتل هاي ميلان ترجيح بدهند. سرويس بسيار خوب، صبحانه و ناهار بسيار لذيذ و امكاناتي مانند نگهداري كودكان از ويژگي هاي اين هتل مي باشد. شما مي توانيد در هنگام اقامت تان در هتل از خدماتي مانند ماساژ، حمام تركي، استخر و ... استفاده كنيد.

[caption id="attachment_11550" align="aligncenter" width="780"]هتل بالگاري ميلانو هتل بالگاري ميلانو[/caption]

هتل پارك هيات ميلانو

از ديگر هتل هاي ميلان كه 5 ستاره بوده و جايگاه مناسبي در بين هتل هاي اين شهر كسب كرده است، هتل پارك هيات ميلانو مي باشد. اين هتل در نزديكي كليساي جامع دومو واقع شده است و شما مي توانيد بدون وسيله نقليه نيز از اين كليسا ديدن نماييد. از جمله نكات مهم و منحصر به فرد در اين هتل نسبت به ديگر هتل هاي ميلان توانايي كاركنان آن براي صحبت كردن به چند زبان مي باشد. امكاناتي مانند سالن مجلل آمفي تئاتر، تريا، رستوران مجلل و شيك و ... اين هتل را بسيار مجلل و لوكس كرده است. براي رفت و آمد به مكان هاي مختلف به مشكل بر نخواهيد خورد. امكان دسترسي آسان به تاكسي، مترو و اتوبوس و همچنين كرايه ي خودرو از هتل براي شما فراهم شده است تا به هر نقطه اي از شهر كه مي خواهيد برويد.

[caption id="attachment_11551" align="aligncenter" width="780"]هتل پارك هيات ميلانو هتل پارك هيات ميلانو[/caption]

هتل پيرر ميلانو شهر ميلان

از ديگر هتل هاي ميلان كه 5 ستاره بوده و جزء هتل هاي لوكس اين شهر به حساب مي آيد، هتل پيرر ميلانو مي باشد. زيبايي اين هتل و راحتي آن باعث شده است تا در هنگام برگزاري جشنواره هاي فيلم محل اقامت بازيگران و هنرمندان بشود. آن چه كه باعث شده اين هتل نسبت به ديگر هتل هاي ميلان 5 ستاره برتري پيدا كند، امكاناتي مانند سالن يوگا، بدنسازي، رستوراني با سه سر آشپز، وسايل بازي براي كودكان، وجود مربي در سالن هاي بدنسازي و استخرهايي مخصوص كودكان مي باشد.

[caption id="attachment_11552" align="aligncenter" width="780"]هتل پيرر ميلانو شهر ميلان هتل پيرر ميلانو شهر ميلان[/caption]

هتل آورورا

تا به اين جا هتل هاي ميلان كه  گران قيمت و البته با خدمات مناسب هستند را به شما معرفي كرده ايم. در اين قسمت مي خواهيم به معرفي هتل هاي ميلان كه مناسب با قيمتي مقطوع هستند، بپردازيم. هتل آورورا يكي از هتل هاي ميلان است كه 3 ستاره بوده و قيمتي مناسب دارد. اتاق هاي اين هتل بسيار ساده و تميز هستند و وسايل چوبي و شيك اتاق ها باعث شده است تا فضايي آرام و راحت براي شما مهيا شود. امكانات اين هتل شامل اينترنت، تلويزيون و سرويس روزانه ي اتاق ها مي باشد. دسترسي شما از اين هتل به مراكز خريد و كليساهاي ديدني شهر ميلان آسان بوده و همين موضوع سبب مناسب بودن اين هتل براي اقامت شما شده است.

[caption id="attachment_11553" align="aligncenter" width="780"]هتل آورورا هتل آورورا[/caption]

هتل نتونو

يكي ديگر از معروف ترين هتل هاي ميلان مي توان به هتل نتونو اشاره كرد. اين هتل در موقعيت مكاني واقع در خيابان كورسو بوينس در شهر ميلان بوده و همين موضوع سبب شده است تا ساكنين اين هتل بتوانند به بخش هاي مختلف شهر دسترسي مناسبي داشته باشند. ساده بودن و راحتي اناق هاي اين هتل براي شما سفري راحت را به ارمغان مي آورد. دسترسي به اينترنت و تلويزيون، خشكشويي و لباس شويي و كارمندان هتل كه به دو زبان ايتاليايي و انگليسي مسلط هستند از اين امكانات هتل مي باشند.

[caption id="attachment_11554" align="aligncenter" width="780"]هتل نتونو هتل نتونو[/caption]

هتل نتونو

هتل كلاب از ديگر هتل هاي ميلان است كه 3 ستاره بوده و در موقعيت مكاني مركز شهر واقع شده است. با وجود اينكه اين هتل 3 ستاره مي باشد اما نسبت به ديگر هتل هاي ميلان كه 3 ستاره هستند جايگاه و امكانات بهتري دارد. دسترسي آسان به وسايل نقليه عمومي از اين هتل سبب شده است تا براي رفت و آمد به مشكل نخوريد. دكور ساده و زيباي اتاق ها، اينترنت، ميني بار، صرافي براي تبادل ارز، لباس شويي و خشك شويي، آرايشگاه و ... از امكانات اين هتل در ميلان مي باشد.

هتل هاي ميلان بسيار بيشتر از تعدادي است كه در اين متن ذكر شده است. در اين متن تنها به هتل هاي ميلان كه محبوبيت قابل قبولي داشته اند پرداخته شده است.

[caption id="attachment_11555" align="aligncenter" width="780"]هتل نتونو هتل نتونو[/caption]

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه 09107636326 تماس بگيريد.

 آژانس سفري ديگر مجري مستقيم و بي واسطه در خصوص بليط ايتاليا، وقت سفارت ايتاليا، ويزاي ايتاليا، تور ايتاليا و تور اروپا ميباشد. با ما در تماس باشيد.02188851080

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.