هتل هاي اسلووني ت

۵ بازديد

هتل هاي اسلووني

هتل هاي اسلووني

كشور اسلووني، مانند ديگر كشور هاي اروپايي، همواره مقصد سفر افراد مختلفي از سراسر جهان بوده است. اقامت در اين كشور در طول سفر، نياز به رزرو يكي از هتل هاي اسلووني دارد. اما شناخت از هتل هاي مختلف اين كشور و خدمات ارائه شده توسط آن ها قبل از سفر ضروري است. اگر شما نيز در شرف سفر به اين كشور كوچك اروپايي هستيد با اين مقاله همراه شويد و با يك نگاه كلي به هتل هاي اسلووني يكي از بهترين هتل ها را براي خود رزرو نماييد. مسافرين بسياري از طريق رزرو تور اروپا به اين كشور سفر مينمايند.

هتل بزرگ ليوبليانا، يكي از بهترين هتل هاي اسلووني

هتل بزرگ ليوبليانا را در صدر ليست معرفي برترين هتل هاي اسلووني به شما پيشنهاد مي دهيم. اين هتل چهار ستاره در شهر ليوبليانا قرار گرفته است كه امكانات رفاهي آن در سطح بالايي قرار دارند. امكانات رفاهي هتل بزرگ ليوبليانا شامل رستوران، سونا، استخر، ماساژ و تناسب اندام است. هم چنين اين هتل از اتاق ماه عسل هم برخوردار است كه متقاضيان مي توانند از آن استفاده نمايند. كاركنان اين هتل بزرگ نيز به چند زبان از جمله انگليسي مسلط هستند و به راحتي پاسخ گوي درخواست هاي شما خواهند بود. با رزرو اين هتل چهار ستاره در اسلووني، يكي از بهترين اماكن اقامتي اين كشور را براي خود انتخاب خواهيد كرد. موقعيت مكاني مناسب هتل بزرگ ليوبليانا، به عنوان يك گزينه ي مناسب سبب برتري آن نسبت به ديگر هتل هاي اسلووني در اين شهر شده است. اگر در سفر به اسلووني قصد اقامت در هتل بزرگ را داشته باشيد. به محض رسيدن به فرودگاه، تنها با طي نمودن بيست كيلومتر به محل اقامت خود در طول سفر، خواهيد رسيد. اين هتل تقريباً در مركزيت شهر واقع شده است و امكان رفت و آمد در سطح شهر را براي شما بسيار آسان مي كند. به ويژه اگر قصد خريد داشته باشيد با صرف كم ترين زمان براي رفت و آمد، مي توانيد به اين كار بپردازيد.

هتل بين قاره اي اسلووني، هتلي مجلل و لوكس

هتل پنج ستاره ي بين قاره اي ليوبليانا يك هتل مجلل و مورد پسند مشتريان با سلايق مختلف در بين هتل هاي اسلووني است. امكانات رفاهي و خدماتي هتل بين قاره اي، تنها دليل محبوبيت زياد آن در مقايسه با ديگر هتل هاي كشور اسلووني نمي باشد، بلكه موقعيت اين هتل و قرار گيري آن در فاصله ي تقريبي دوازده كيلومتر با فرودگاه نيز در اين امر دخيل است. پرسنل اين هتل پنج ستاره در اسلووني با توجه به مراجعه ي مسافران خارجي از سراسر دنيا به زبان هاي زيادي از جمله انگليسي، صربي، روسي، آلماني، ايتاليايي، فرانسوي، اسپانيايي، اسلووانيايي، و پرتغالي تسلط دارند. تهويه مناسب، بالكن، شنا با نمايش، سونا، استخر،و پاركينگ برخي از امكاناتي هستند كه اين هتل در اختيار مراجعه كنندگان خود قرار مي دهد.

[caption id="attachment_4451" align="aligncenter" width="780"]هتل هاي اسلووني هتل هاي اسلووني[/caption]

انتخاب هتل آستوريا به عنوان يكي ديگر از هتل هاي اسلووني

يكي ديگر از هتل هاي اسلووني كه به شما معرفي مي شود تا در ليست انتخابي خود جهت انتخاب محل اقامت در سفر به اين كشور قرار دهيد، هتل آستوريا مي باشد. اين هتل سه ستاره در اسلووني، يك هتل آرام و دنج براي گذراندن اوقات خوش شما در اين سفر خواهد بود. به طبع تمامي امكانات هتل هاي چهار ستاره ي اسلووني را در اين هتل نمي يابيد اما بايد بدانيد كه سطح خدمات رفاهي اين هتل نيز رضايت بخش است و صلاحيت قرار گيري در فهرست برترين هتل هاي اسلووني را دارد. اگر تمايل به كسب اطلاعات بيش تر در مورد هتل آستوريا را داريد بايد بدانيد كه اين هتل متشكل از هفتاد و شش اتاق و ارائه كننده ي خدماتي چون اينترنت رايگان، شاتل فرودگاهي، پاركينگ رايگان، رستوران، اتاق مهمان، اتاق يوگا، مانيكور، اتاق بخار و ... است. از نظر موقعيت مكاني هم در نزديكي فرودگاه و اماكن گردشگري و مراكز خريد شهر قرار گرفته است.

[caption id="attachment_4452" align="aligncenter" width="780"]هتل هاي اسلووني هتل هاي اسلووني[/caption]

هتل نوكس اسلووني

يكي ديگر از هتل هاي چهار ستاره شهر ليوبلياناي اسلووني كه مي‌تواند يكي از محبوب ترين هتل هاي اسلووني نيز باشد، هتل نوكس است. اين هتل نيز با تلاش مديريت آن و در نظر گيري خدمات متنوع براي مشتريان خود به ويژه مشتريان خارجي به يكي از پر متقاضي ترين هتل هاي اسلووني تبديل شده است. به غير از نظافت اتاق ها كه از شروط اصلي در مقبوليت هتل ها به شما مي رود امكانات متعددي در اين هتل اعم از اينترنت رايگان، فروشگاه، خدمات فكس و چاپ، پاركينگ رايگان، اتاق مهمان، كلاس هاي آموزش اسكي و گلف، ميز اسكي، ميز تور و .... ارائه مي گردد. بهره مندي از اين امكانات در يكي از بهترين هاي هتل هاي اسلووني با صرف هزينه هاي مناسب، امكان پذير خواهد بود.

هتل بيت سنتر، در فهرست مقرون به صرفه ترين هتل هاي اسلووني

از آن جايي كه سفر در بردارنده ي هزينه هاي متعدد و مختلفي مي باشد. در صورتي كه تصميم داريد از امكانات يكي از هتل هاي اسلووني كه مقرون به به صرفه تر باشد، استفاده نماييد، هتل بيت سنتر را به شما پيشنهاد مي دهيم. اين هتل دو ستاره، به شما كمك مي كند تا هزينه هاي كم تري را متحمل شويد. البته از نظر امكانات رفاهي نه در سطح هتل هاي سه و چهار ستاره اما در وضعيت مناسبي مي باشد. از نظر محل قرارگيري نيز در يك موقعيت بسيار مناسب و در دسترس به نقاط مختلف شهر واقع شده است. امكاناتي مانند پرسنل چند زبانه، اينترنت رايگان، خدمات ورزشي و سرگرمي، اتاق نگه داري كودك، پاركينگ رايگان تنها بخشي از خدمات ارائه شده توسط اين هتل مي‌باشد. بنابراين نگران عدم ارائه خدمات مطلوب در اين هتل نباشيد.

هتل مركزي ليوبليانا

اگر يك هتل، دقيقاً در مركز شهر ليوبليانا مي خواهيد، هتل مركزي اين شهر را انتخاب نماييد. اين هتل سه ستاره نيز يكي از هتل هاي اسلووني است كه همواره آمار مراجعه كنندگان بالايي دارد. در اين هتل نيز امكانات رفاهي مذكور براي ساير هتل ها مانند اينترنت و پاركينگ رايگان و هم چنين امكانات ورزشي و تفريحي وجود دارد. به نظافت و تميزي اتاق ها نيز به صورت روزانه رسيدگي مي شود. در هر ساعتي از شبانه روز كه به اين شهر رسيديد مي توانيد هتل را رزرو نماييد. پذيرش هتل مركزي به صورت 24 ساعته انجام مي شود. مجهز بودن اتاق هاي هتل به گاو صندوق يكي از امتيازات هتل مركزي مي باشد.

[caption id="attachment_4454" align="aligncenter" width="780"]هتل هاي اسلووني هتل هاي اسلووني[/caption]

هتل كامپاس اسلووني

اگر در ليست هتل هاي اسلووني به دنبال يك هتل چهار ستاره ي ديگر بگرديد به هتل كامپاس برخورد خواهيد كرد. هتلي در نزديكي ساحل و در فاصله اي كوتاه نسبت به فرودگاه برنيك. نزديكي اين هتل به ساحل، سبب شده است كه به يكي از محبوب ترين هتل هاي اسلووني تبديل شود. البته اين موضوع تنها به موقعيت مكاني هتل مربوط مي شود. امكانات و خدماتي كه در هتل مشاهده مي شود نيز در سطح يك هتل چهار ستاره مي باشد. به نحوي كه براي اتاق هاي هتل، تنوع زيادي در نظر گرفته شده است تا مراجعه كنندگان مطابق با ميل و سليقه ي خود به انتخاب اتاق مورد علاقه ي خود بپردازند. قدم زدن در كنار ساحل و امكانات اين هتل را حتي الامكان در سفر به اسلووني از دست ندهيد.

[caption id="attachment_4456" align="aligncenter" width="780"]هتل هاي اسلووني هتل هاي اسلووني[/caption]

هتل تريگلاوا، از ديگر هتل هاي اسلووني

يكي از زيباترين طبيعت ها را در اطراف يكي از بهترين هتل هاي اسلووني تجربه كنيد. طبيعت دوستان بي شك با ديدن طبيعت اطراف هتل تريگلاوا، از مشتريان هميشگي اين هتل خواهند بود. هتلي چهار ستاره، مجلل و برخوردار از امكانات رفاهي و تفريحي متعدد، بي شك شايستگي قرار گيري در گروه برترين هتل هاي كشور اسلووني را دارد. اين هتل مجهز به مركز spa مي باشد. تورهاي مختلفي مانند تور پياده روي و دوچرخه سواري نيز توسط اين هتل برگزار مي شود. اتاق نگهداري كودك، استخر، سونا، كتابخانه، لاندري، رستوران، فروشگاه و بار نيز از ديگر خدماتي مي باشد كه توسط هتل مجلل تريگلاوا ارائه مي گردد.

[caption id="attachment_4457" align="aligncenter" width="780"]هتل هاي اسلووني هتل هاي اسلووني[/caption]

هتل امانك اسلووني، يكي ديگر از هتل هاي اسلووني

اگر جزو آن دسته افرادي هستيد كه تمايل داريد در نزديكي فرودگاه اقامت داشته باشيد هتل امانك اسلووني را به عنوان يكي از نزديك ترين هتل هاي كشور اسلووني به فرودگاه را به شما معرفي مي كنيم. هتل امانك با پذيرش 24 ساعته، به محض رسيدن به كشور اسلووني و خروج از فرودگاه، پذيراي شما با بهترين امكانات خواهند بود. اين هتل علاوه بر اين كه جزو نزديك ترين هتل هاي اسلووني به فرودگاه است، مي تواند يكي از بهترين هتل هاي اسلووني نيز باشد. امكانات رفاهي، تفريحي مختلف اين هتل، دليل اين امر است. در هتل امانك، حتي براي نگهداري چمدان هاي شما نيز محل مخصوصي در نظر گرفته شده است و اين موضوع حكايت از توجه به نياز مراجعه كنندگان و مشتريان هتل مي كند. مهمانداران و پرسنل چند زبانه در اين هتل، پذيراي شما خواهند بود.

هتل هاستل پيران

آخرين هتل اسلووني كه در اين مقاله براي انتخاب محل اقامت به شما معرفي مي كنيم هتل هاستل پيران مي باشد. اين هتل نيز با برخورداري از امكانات متعدد، آماده پذيرايي و خدمات رساني به مسافرين و مراجعين مختلف به ويژه مسافرين خارجي مي باشد. خدمات ارائه شده در اين هتل اعم از خدمات رفاهي، تفريحي و ... به بهترين نحو به مشتريان ارائه مي شوند. اين هتل نيز، جزو هتل هاي محبوب در اسلووني محسوب مي شوند.

[caption id="attachment_4450" align="aligncenter" width="780"]هتل هاي اسلووني هتل هاي اسلووني[/caption]

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص وقت سفارت اسلووني، ويزاي اسلووني، تور اسلووني و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.