هتل هاي اسپانيا ت

۸ بازديد

هتل هاي اسپانيا

هتل هاي اسپانيا

بهترين هتل هاي اسپانيا در شهرهاي مختلف آن متمركز شده اند اما دو شهر بارسلونا و مادريد از لوكس ترين هتل ها براي ميزباني توريست و گردشگران خارجي برخوردارند. در ادامه با ما همچنان همراه باشيد تا لوكس ترين هتل هاي اسپانيا را شناسايي نماييد. مسافرين و گردشگران بسياري از طريق آژانس هاي مسافرتي معتبر اقدام به رزرو تور اسپانيا و يا تور اروپا كرده و به اين كشور سفر مينمايند.

Hotel Villa Magna از بهترين هتل هاي اسپانيا

اسپانيا كشوري است كه در ليست مقاصد گردشگري توريست و مسافران از نقاط مختلف دنيا قرار دارد. اين كشور در شهرهاي مختلف خود هتل هاي گوناگوني را تأسيس كرده است كه بارسلونا و مادريد ميزبان بيشترين اقامتگاه هاي اين كشور به شمار مي روند. از بهترين هتل هاي كشور اسپانيا مي توان به Hotel Villa Magna اشاره كرد. اين هتل كه جزء هتل هاي پنج ستاره اسپانيا و شهر مادريد به شمار مي رود از 150 اتاق با بهترين امكانات و خدمات برخوردار است. اتاق و سوئيت هاي مجلل و لوكس در هتل ويلامگنا تأسيس شده و ميزباني توريست ها و گردشگران را برعهده دارند. نوع مبلمان به كار رفته در 150 اتاق اين هتل كاملاً منبت كاري شده و بسيار مجلل مي باشند. امكاناتي از جمله سيستم تهويه ي مطبوع، گاو صندوق، حمام اختصاصي و چند مورد ديگر در Hotel Villa Magna از بهترين هتل هاي اسپانيا برنامه ريزي شده اند. Golden Mile نام مركز خريدي معروفي است كه به اين هتل بسيار نزديك مي باشد. براي خوردن غذاهاي محلي و بي المللي مي توانيد به رستوران اين هتل مراجعه نماييد.

[caption id="attachment_4463" align="aligncenter" width="780"]هتل هاي اسپانيا هتل هاي اسپانيا[/caption]

Melia Madrid Princesa از بهترين هتل هاي اسپانيا

Melia Madrid Princesa يكي از بهترين هتل هاي اسپانيا به شمار مي رود كه داراي 274 اتاق مي باشد. پذيرش بيست و چهار ساعته از امكانات مهم اين هتل به شمار مي رود. براي افراد ناتوان جسمي نيز در هتل مليا مادريد پرينسسا امكانات متنوعي در نظر گرفته شده است. اين هتل كه در غرب مادريد تأسيس شده است جزء هتل هاي پنج ستاره اين شهر به شمار مي رود. رنگ آميزي منحصر به فرد در اتاق هاي اين هتل در كنار چيدمان ساده ي آن آرامش خاصي را در فضاي اتاق ها ايجاد نموده است. Adolfo Suarez Madrid-Barajas نام فرودگاهي است كه تنها هفت دقيقه با هتل مليا مادريد پرينسسا فاصله دارد. طراحي ويژه رستوران اين هتل در كنار سرو غذاي هاي مختلف ملل از ديگر ويژگي هاي Melia Madrid Princesa از بهترين هتل هاي اسپانيا به شمار مي روند.

[caption id="attachment_4464" align="aligncenter" width="780"]هتل هاي اسپانيا هتل هاي اسپانيا[/caption]

Hotel Ritz Madrid از بهترين هتل هاي اسپانيا

از شيك ترين و بهترين هتل هاي اسپانيا مي توان به Hotel Ritz Madrid اشاره كرد. اين هتل پنج ستاره از 165 اتاق با بهترين امكانات برخوردار است. امكانات رفاهي و تفريحي مانند اتاق هاي ماساژ، استخر شنا، سالن بدنسازي، نگهداري كودك، مركز تجاري و چندين مورد ديگر در اين هتل در نظر گرفته شده اند. اتاق هاي اين هتل به صورت كاملاً سلطنتي ديزاين شده و زندگي شاهانه ي چند روزه را براي اقامت كنندگان فراهم مي كنند. غذاهاي خوش طعم رستوران مدرن Hotel Ritz Madrid از بهترين هتل هاي كشور اسپانيا نيز از ديگر ويژگي هاي اين هتل پنج ستاره به شمار مي رود. Atocha Train Station نام ايستگاه قطاري در مادريد است كه به هتل ريتز مادريد نزديك مي باشد. همچنان با ما باشيد تا يكي ديگر از هتل هاي لوكس مادريد را برايتان بازگو كنيم.

[caption id="attachment_4465" align="aligncenter" width="780"]هتل هاي اسپانيا هتل هاي اسپانيا[/caption]

Hotel Villa Real از بهترين هتل هاي اسپانيا

چيدمان اصولي اتاق هاي يك هتل لوكس از مهم ترين ويژگي هايي است كه توريست و گردشگران به آن توجه بسياري مي كنند. Hotel Villa Real نام يكي از بهترين هتل هاي اسپانيا مي باشد كه داراي اين ويژگي است. موقعيت مكاني اين هتل به نحوي است كه در مقابل آن مي توان كنگره نمايندگان اسپانيا را به خوبي نظاره گر بود. غذاهاي مختلف اسپانيا براي وعده هاي مختلف در رستوران ويلا ريل سرو مي شوند. موزه Thyssen-Bornemisza به هتل مذكور نزديك بوده و مي توان براي رفتن به اين مكان برنامه ريزي نمود. استخر و همچنين سالن بدنسازي از مهم ترين امكانات اين هتل به شمار مي روند. Hotel Villa Real از بهترين هتل هاي اسپانيا از 115 اتاق برخوردار است.

[caption id="attachment_4466" align="aligncenter" width="780"]هتل هاي اسپانيا هتل هاي اسپانيا[/caption]

NH Collection Madrid Palacio de Tepa از بهترين هتل هاي اسپانيا

از هتل هاي قديمي مربوط به قرن نوزدهم كه در ليست بهترين هتل هاي اسپانيا جاي دارد مي توان به NH Collection Madrid Palacio de Tepa اشاره كرد. لوكس و شكيل بودن اين هتل از ويژگي هاي بارز آن به شمار مي رود. 85 اتاق با ديزاين خاص در ان اچ كالكشن مادريد پالاسيو د تپا تأسيس شده اند. سبك نئو كلاسيك در طراحي اين هتل كه جزء پنج ستاره هاست كاملاً مشهود است. صبحانه كامل با انواع لبنيات و ميوه و سبزيجات تازه در رستوران اين هتل سرو مي شود. تناسب اندام و ماساژ دو مورد از امكانات رفاهي اين هتل به شمار مي روند كه هر كدام داراي اتاق هاي مخصوص به خود مي باشند. براي رسيدن به ايستگاه متروي Sol and Anton تنها نياز به چند دقيقه پياده روي است.

[caption id="attachment_4467" align="aligncenter" width="780"]هتل هاي اسپانيا هتل هاي اسپانيا[/caption]

W Barcelona از بهترين هتل هاي اسپانيا

در پنج بخش قبلي سعي كرديم بهترين هتل هاي مادريد را براي شما بازگو كنيم اما در شهر بارسلونا نيز مي توان بهترين هتل هاي اسپانيا را براي رزرو انتخاب نمود كه يكي از مناسب ترين آن ها هتل W Barcelona مي باشد. هتل دبليو بارسلونا را مي توان در زمره ي هتل هاي پنج ستاره ي اين شهر به شمار آورد. چشم انداز منحصر به فرد اين هتل كه به سمت درياست آن را نسبت به ديگر هتل هاي اين شهر متمايز نموده است. ساحل اختصاصي براي راحتي اقامت كنندگان در اطراف اين هتل در نظر گرفته شده است. كفپوش ابر و بادي در تمامي اتاق هاي اين هتل در نظر گرفته شده است. اين هتل با امكانات مختلف از 473 اتاق برخوردار است. براي خوردن غذاهاي مختلف مي توان به رستوران مدرن W Barcelona از بهترين هتل هاي كشور اسپانيا مراجعه نمود.

[caption id="attachment_4468" align="aligncenter" width="780"]هتل هاي اسپانيا هتل هاي اسپانيا[/caption]

Hotel DO Plaça Reial G.L از بهترين هتل هاي اسپانيا

اتاق هاي جادار Hotel DO Plaça Reial G.L يكي از دلايلي است كه اقامت را در آن براي توريست راحت تر نموده است. چشم انداز اتاق ها نيز به قدري خيره كننده است كه تنها با يك بار اقامت در اين هتل كه در ليست بهترين هتل هاي اسپانيا جاي دارد مي توان مشتري دائم براي اقامت هاي بعدي در هتل دي ا پلاكا ريآل جي.ال شد.

اين هتل در مكاني كه جزء محله هاي تاريخي بارسلوناست واقع شده است. در اتاق هاي اين هتل ميني بار كوچكي نيز تعبيه شده است. صبحانه ي كامل با نان محلي نيز در رستوران هتل دي ا پلاكا ريآل جي.ال براي ميزباني ميهمانان در نظر گرفته شده كه در كنار آن مي توان به سفارش غذاهاي محلي براي وعده هاي ناهار و شام نيز اقدام نمود. اين هتل پنج ستاره داراي 18 اتاق است.

[caption id="attachment_4469" align="aligncenter" width="780"]هتل هاي اسپانيا هتل هاي اسپانيا[/caption]

Cotton House Hotel, Autograph Collection از بهترين هتل هاي اسپانيا

در ليست هتل هاي بارسلونا مي توان به Cotton House Hotel, Autograph Collection نيز اشاره كرد. اين هتل كه در ليست بهترين هتل هاي كشور اسپانيا نام آن به چشم مي خورد، بهترين خدمات و امكانات را براي ميهمانان خود در نظر گرفته است. اتاق هاي اين هتل با طراحي دلنشين بهترين لحظات را براي توريست ها فراهم كرده اند.

اينترنت پر سرعت در تمام اتاق ها به صورت رايگان در اختيار اقامت كنندگان قرار داده شده است. اين هتل فاصله اندكي با Passeig de Gracia كه يكي از ايستگاه هاي مترو است دارد. براي خوردن دسرهاي خوشمزه مي توانيد در رستوران هتل كاتن هوس اتوگراف كالكشن سفارش خود را به انجام برسانيد. هتل مذكور كه جزء بهترين هتل هاي اسپانيا شناخته مي شود داراي 83 اتاق است.

[caption id="attachment_4470" align="aligncenter" width="780"]هتل هاي اسپانيا هتل هاي اسپانيا[/caption]

Sofia Barcelon از بهترين هتل هاي اسپانيا

تنوع در بهترين هتل هاي اسپانيا به قدري است كه انتخاب را براي گردشگران به كار سختي تبديل نموده است. يكي از مناسب ترين هتل هاي بارسلونا Sofia Barcelon نام دارد كه جزء پنج ستاره ها به شمار مي رود. پذيرش بيست و چهار ساعته در اين هتل شيك و مدرن از مهم ترين خدمات آن محسوب مي شود. استفاده از رنگ هاي سفيد و خاكستري در اتاق هاي هتل سوفيا در كنار اتوماسيون خانگي از مهم ترين ويژگي هاي اين هتل به عنوان يكي از بهترين هتل هاي اسپانيا به شمار مي رود. براي برطرف كردن خستگي اقامت كنندگان بخشي به نام مركز اسپا در هتل Sofia Barcelon در نظر گرفته شده است. L’Illa Diagonal نام مركز خريدي است كه در اطراف اين هتل وجود دارد و تنها چند دقيقه با آن فاصله دارد. هتل سوفيا داراي 465 اتاق است.

[caption id="attachment_4471" align="aligncenter" width="780"]هتل هاي اسپانيا هتل هاي اسپانيا[/caption]

Majestic Hotel & Spa Barcelona GL از بهترين هتل هاي اسپانيا

يكي ديگر از بهترين هتل هاي اسپانيا كه در قلب شهر بارسلون بنا شده است Majestic Hotel & Spa Barcelona GL نام دارد. مهمان نوازي كاركنان اين هتل پنج ستاره زبان زد عام و خاص است. پنجره هاي نورگير و بزرگ در اتاق هاي اين هتل باعث شده اند كه فضايي دلنشين را براي ميهمانان و اقامت كنندگان فراهم نمايند. حمام اختصاصي و سيستم تهويه مطبوع در اتاق هاي اين هتل در نظر گرفته شده است. استخر Majestic Hotel & Spa Barcelona GL در طبقه پنجم آن طراحي شده و داراي چشم اندازي بي نظير است. مجستيك بارسلونا جي ال از بهترين هتل هاي كشور اسپانيا داراي 483 اتاق است.

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص وقت سفارت اسپانيا، ويزاي اسپانيا، تور اسپانيا و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.