بليط ايتاليا

۱۵ بازديد

بليط ايتاليا

بليط ايتاليا

بليط ايتاليا يك سند مهم براي سفر به ايتاليا به شمار مي رود زيرا همانطور كه مي دانيد ايتاليا يكي از توريستي ترين و زيباترين كشور هاي اروپا است. اين كشور هر ساله تعداد زيادي توريست را پذيرا مي باشد از اين رو داراي تور هاي متفاوت گردشگري است كه براي هر كدام از آنها نياز به تهيه بليط مي باشد. در اين مقاله سعي بر اين داريم كه انواع بليط ايتاليا و نحوه گرفتن آن، مدارك و شرايط دريافت بليط را بطور مختصر شرح دهيم.

بسياري از افراد به دلايل مختلفي به كشور هاي اروپايي سفر مي كنند. يكي از اين دلايل مي تواند اين باشد كه كشور هاي اروپايي جاذبه هاي توريستي زيادي دارند و بسياري از افراد براي مسافرت اروپا را انتخاب مي كنند از اين رو درخواست براي بليط ايتاليا كه يكي از كشورهاي اروپايي و پرجاذبه مي باشد افزايش مي يابد. افراد به راحتي با مراجعه به آژانس هاي هواپيمايي مي توانند بليط ايتاليا را تهيه كنند. براي گرفتن بليط بايد حتماً به يك سري از نكات اعم از: شرايط دريافت بليط ايتاليا، مدارك مورد نياز براي دريافت بليط، از چه شركت هاي هواپيمايي مي توان اين بليط را دريافت كرد، قيمت بليط مورد نظر، پيدا كردن مكان مناسب براي اقامت و در نهايت بهترين زمان براي تهيه بليط توجه نمود.

[caption id="attachment_205" align="aligncenter" width="800"]بليط ايتاليا بليط ايتاليا[/caption]

ايتاليا و سفر به آن

اين كشور به علت شكلي كه دارد به چكمه معروف است. ايتاليا به عنوان يكي از كشورهاي زيبا و سرسبز شناخته شده است و به همين دليل سالانه تعداد زيادي توريست را پذيرا مي باشد. همينطور در اين كشور به دليل وجود موقعيت هاي شغلي، پزشكي، تحصيلي عالي بسياري از افراد در فكر آن هستند كه به اين كشور سفر كنند. مساحت اين كشور 301000 كيلومتر مربع مي باشد كه داراي 59 ميليون نفر جمعيت است و در واقع يكي از پرجمعيت ترين كشورهاي اروپا به حساب مي آيد.

[caption id="attachment_206" align="aligncenter" width="800"]ايتاليا و سفر به آن ايتاليا و سفر به آن[/caption]

انواع بليط ايتاليا

همانطور كه در قسمت فوق به آن اشاره كرديم سفر به ايتاليا دلايل متنوعي مي تواند داشته باشد. با توجه به نوع سفر، انواع بليط متفاوت است براي مثال كسي كه براي گردش و در واقع به عنوان توريست به اين كشور مي رود بليط رفت و برگشت مي گيرد چون مدت اقامت فرد در اين كشور طولاني نخواهد بود ولي كسي كه به مقاصد ديگر مثلاً تحصيل سفر مي كند، مطمئناً يك سفر طولاني را در پيش دارد پس فقط بليط تك سفره خريداري مي كند. هميشه با توجه به نوع بليط خدماتي كه در طول سفر ارائه مي شود و همچنين قيمت بليط متفاوت خواهد بود. پس بهتر است شخص در همان ابتدا نوع بليط خود را مشخص كند و براي اطلاعات بيشتر در رابطه با انواع بليط با آژانس هاي مسافرتي مشورت كند. در نهايت مي توان گفت كساني كه مي خواهند به عنوان توريست وارد اين كشور شوند مي توانند تور ايتاليا يا اروپا را نيز رزرو فرمايند.

[caption id="attachment_207" align="aligncenter" width="800"]انواع بليط ايتاليا انواع بليط ايتاليا[/caption]

قيمت بليط ايتاليا

قيمت بليط ايتاليا به عوامل زيادي بستگي دارد براي مثال نوع ايرلايني كه فرد انتخاب مي كند يا اينكه چه نوع خدماتي در طول سفر دريافت مي كند بر روي قيمت بليط تأثير مي گذارد. در كل مي توان گفت كه بليط كشور ايتاليا به نسبت كشورهاي ديگر كمي گران تر مي باشد البته در بعضي از مواقع سال به دليل اينكه مسافران كمتري به ايتاليا مسافرت مي كنند، باعث مي شود كمي از هزينه ي بليط ايتاليا كم شود.

[caption id="attachment_208" align="aligncenter" width="800"]قيمت بليط ايتاليا قيمت بليط ايتاليا[/caption]

بهترين زمان براي تهيه بليط ايتاليا

بهترين زمان براي تهيه بليط بيشتر براي گردشگراني حائز اهميت است كه مي خواهند سفر كم هزينه تر و با كيفيتي را داشته باشند و اين زماني امكان پذير است كه شخص بتواند بليطي با قيمت ارزان و همچنين هتلي با قيمت مناسب را رزرو كند. پيدا كردن اين موارد بستگي به اين دارد كه چه زماني بليط را تهيه كنيد. آب و هوا و فستيوال هايي كه در اين كشور برگزار مي شود، بر قيمت بليط تاثير مي گذارند. مثلا در ماه هاي آوريل و ژوئن به دليل اينكه هواي ايتاليا بسيار دل انگيز و مناسب مي باشد نه تنها قيمت بليط افزايش مي يابد بلكه قيمت هتل هاي اين كشور نيز افزايش پيدا مي كند. در نتيجه بهتر است كه مسافران بهترين زمان را براي گرفتن بليط ايتاليا انتخاب كنند.

 شرايط دريافت بليط ايتاليا

در اين مورد مي توان گفت كه شرايط دريافت بليط همان شرايط خروج از كشور است. در هر كشوري بنا بر قوانين آن شرايط خروج از كشور متفاوت است. براي مثال در ايران از خروج كساني كه خدمت سربازي نرفته اند يا اينكه افرادي كه بدهي هاي مالياتي دارند و ...، از كشور جلوگيري مي شود. پس وقتي كه شخصي اقدام به گرفتن بليط ايتاليا مي كند بايد به شرايط خروج خود از كشور توجه كند.

شركت هاي ارائه دهنده بليط ايتاليا

شركت هاي بسياري وجود دارد كه بليط ايتاليا را ارائه مي دهند اما موضوع قابل توجه اينجاست كه كدام يك از آن ها را بايد انتخاب كرد، براي پاسخ به اين سوال بايد گفت كه افراد ابتدا بايد درباره ي آژانس موردنظر تحقيق كرده و در نهايت تصميم بگيرند. هر آژانس داراي خدمات متفاوتي است و امروزه به علت وجود رقابت بين آژانس هاي مسافرتي هر كدام از آنها داراي خدمات هاي متنوع تري نسبت به ديگري هستند. وقتي كه افراد اطلاعات كاملي از آنها داشته باشند مي توانند به راحتي يكي از آنها را انتخاب كنند.

[caption id="attachment_211" align="aligncenter" width="800"]شركت هاي ارائه دهنده بليط ايتاليا شركت هاي ارائه دهنده بليط ايتاليا[/caption]

مدارك مورد نياز براي دريافت بليط

افرادي كه قصد سفر به ايتاليا را دارند بايد از قبل مدارك مورد نياز آن را آماده نمايند يكي از مهم ترين مدرك كه براي خروج از كشور نياز است، پاسپورت مي باشد كه شخص مورد نظر بايد بعد از تصميم به سفر اعتبار آن را چك نموده و در صورت اتمام اعتبار اقدام به تمديد آن نمايد. يكي ديگر از مدارك مهم، ويزاي كشور مورد نظر مي باشد كه در اينجا كشور مورد نظر ايتاليا است. در صورت نداشتن ويزا افراد بايد با مراجعه به آژانس ها و با رزرو وقت سفارت ايتاليا، ويزاي خود را تهيه نمايند. در نهايت يك سري مدارك نيز وجود دارد كه براي بعضي از اشخاص خاص لازم است، براي مثال افرادي كه در سربازي هستند بايد ابتدا مدركي را به عنوان وثيقه قرار دهند تا اجازه ي خروج آنها از كشور صادر شود.

خطوط هواپيمايي ايران به ايتاليا در شركت هاي مختلف

بليط ايتاليا با پرواز مستقيم:

1.      خريد بليط ايتاليا از ايران اير: اين شركت يكي از شركت هايي مي باشد كه در مقابل قيمت مناسبي كه دريافت مي كند بهترين كيفيت را در اختيار مسافران قرار مي دهد. اين پرواز از فرودگاه امام خميني تهران پرواز مي كند و در فرودگاه فيوميچينو رم فرود مي آيد. طول اين سفر حدود 5 ساعت و 15 دقيقه خواهد بود. اين يك پرواز مستقيم است و در طي مسير در هيج جا توقف نخواهد كرد.

2.      بليط ايتاليا – ماهان: اين شركت هواپيمايي نيز سفر مستقيم دارد و مبدأ آن نيز فرودگاه امام خميني تهران مي باشد اما با اين تفاوت كه اين پرواز در فرودگاه ميلان فرود خواهد آمد.

3.   بليط ايتاليا با ايرلاين آليتاليا: اين شركت ايرلاين بين المللي ايتاليا مي باشد و پروازهاي مستقيم از تهران به ايتاليا دارد. مبدا پرواز فرودگاه امام خميني تهران و مقصد آن فرودگاه فيوميچينو مي باشد.

بليط ايتاليا با پرواز غير مستقيم:

1.      بليط ايتاليا با اوكراين ايرلاين: اين پرواز همانطور كه از اسمش پيداست بطور غير مستقيم انجام مي شود به اين صورت كه هواپيما ابتدا فرودگاه امام خميني را به مقصد فرودگاه بوريسپيل كي يف اوكراين ترك مي كند كه اين پرواز 4 ساعت و 15 دقيقه به طول مي انجامد. سپس ادامه پرواز را از مقصد فرودگاه اوكراين به مقصد فيوميچينو به مدت 2 ساعت و 55 دقيقه انجام مي دهد كه در نهايت طول كل پرواز از تهران به ايتاليا 9 ساعت و 10 دقيقه مي شود.

2.     بليط ايتاليا با ايرلاين بلاويا بلاروس: در اين ايرلاين سفر از تهران به ايتاليا به 10 ساعت و25 دقيقه به طول مي انجامد. به اين صورت كه بعد از طي 4 ساعت پرواز از تهران به مينسك، پس از ساعتي استراحت از مينسك به سمت ايتاليا پرواز خواهد كرد. اين شركت نيز با ارائه ي خدمات مطلوب در برابر قيمت بليط مورد نظر بسيار مناسب مي باشد.

3.      بليط ايتاليا با ايرلاين اير فرانس فرانسه: خريد بليط از اين ايرلاين به دليل اعتبار و خدماتي كه دارد هزينه ي بيشتري خواهد داشت. اين ايرلاين پس از پرواز 6 ساعته ي خود از فرودگاه امام خميني به فرودگاه پاريس فرانسه يك توقف 1 ساعت 35 دقيقه اي خواهد داشت. بعد از پايان استراحت در عرض 2 ساعت از فرودگاه پاريس به فرودگاه فيوميچينو رم ايتاليا پرواز مي كند. كه در نهايت اين پرواز از تهران به ايتاليا به 9 ساعت و 35 دقيقه مي كشد.

4.   بليط ايتاليا با ايرلاين قطر ايرويز: اين ايرلاين نيز مانند ايرلاين اير فرانس يكي از معتبر ترين وگران قيمت ترين ايرلاين مي باشد كه دليل اين گران قيمت بودن خدمات ويژه اي است كه در طي سفر به مسافر ارائه مي دهد. هواپيماهاي اين ايرلاين  2 ساعت و 5 دقيقه از تهران به دوحه پرواز مي كنند و بعد از استراحت 1ساعت و45 دقيقه اي در آن جا، دوحه را به مقصد فيوميچينو رم ترك مي كند كه اين پرواز 6 ساعت و 35 دقيقه طول مي كشد و در نهايت زمان كل پرواز به 10 ساعت و25 دقيقه مي رسد.

[caption id="attachment_213" align="aligncenter" width="800"]خطوط هواپيمايي ايران به ايتاليا در شركت هاي مختلف خطوط هواپيمايي ايران به ايتاليا در شركت هاي مختلف[/caption]

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص ويزاي ايتاليا ، وقت سفارت ايتاليا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.