سوغات بارسلونا

۱۶ بازديد

سوغات بارسلونا

سوغات بارسلونا

بارسلونا يكي از بنادر مهم اروپايي است كه گردشگران زيادي را به خود جذب مي كند. پيدا كردن بهترين سوغات بارسلونا قطعاً يكي از جذاب ترين قسمت هاي سفر شما خواهد بود. بارسلونا يكي از شهرهاي محبوب و معروف اسپانيا است. اگر قصد سفر به باسلونا و تهيه سوغات بارسلونا را داريد اين مطلب را دنبال كنيد تا با اطلاعات مهمي در اين زمينه آشنا شويد. با ما همراه باشيد.

آشنايي با سوغات بارسلونا

بارسلون يكي از نام هاي آشنايي است كه اين روزها كمتر كسي است كه با آن رو به رو نشده باشد. بارسلون در واقع مهم ترين بندر در اسپانيا است كه از شهرهاي پرجمعيت و جذاب اين كشور به شمار مي رود. از طرفي اين بندر در منطقه اروپا نيز از جايگاه ويژه اي برخوردار است و به عنوان يكي از مناطق گردشگري مهم به شمار مي رود. اين شهر در كنار جاذبه هاي گردشگري فراوان و فرهنگ غني خود داراي بناهاي بسيار معروفي است كه توسط معماران به نام ساخته شده اند. همه اين عوامل باعث شده بارسلونا به عنوان يكي از مقاصد گردشگري مهم در بين توريست ها تبديل شود.

اگر قصد سفر به بارسلون و بازديد از اين شهر را داريد بهتر است قبل از سفر خود با اطلاعات مهمي درباره سوغاتي بارسلونا آشنا شويد. قطعاً در شهرهاي بزرگي مانند بارسلون پيدا كردن يك سوغاتي خوب و جذاب اهميت زيادي دارد. ما در اين مقالع به طور جامع در مورد مهم ترين سوغات بارسلونا اطلاعاتي در اختيار شما قرار مي دهيم.

تورون

تورون يك نمونه از سوغات بارسلونا است كه با نام نوقا هم شناخته مي شود بنابراين اگر در سفر به اين بندر زيبا به دنبال يك سوغات خوراكي بوديد تورون پيشنهاد بسيار خوبي است. نوقا يك شيريني مغزدار است كه در اسپانيا از طرفداران زيادي برخوردار است. از آنجايي كه اين شيريني در بارسلون هم به شكل گسترده اي به فروش مي رسد مي توانيد از آن به عنوان سوغات بارسلونا استفاده كنيد. اين شيريني محبوب در انواع مختلف نرم و شكننده به فروش مي رسد كه براي تهيه آن از مغز بادام استفاده مي شود. اگر شيريني نوقا را در فروشگاه هاي مختلف با طعم هاي متفاوت تست كرديد، تعجب نكنيد زيرا با كمي دستكاري كردن طرز پخت آن مي توان به طعم هاي مختلف دست پيدا كرد. در اكثر فروشگاه هاي شهر بارسلون اين شيريني به صورت بسته بندي ارائه مي شود و مي تواند به عنوان سوغات بارسلونا استفاده شود.

[caption id="attachment_1036" align="aligncenter" width="800"]تورون تورون[/caption]

آثار سفالي

يك نمونه ديگر از سوغات بارسلونا آثار سفالي است. به طور كلي در اسپانيا ظروف سفالي زيبايي كه معمولا دست ساز هستند توليد مي شوند كه مي توانند به عنوان سوغات بارسلونا هم مورد استفاده قرار گيرند. اين آثار سفالي معمولا در طرح هاي سنتي و مدرن طراحي مي شوند و يكي از سوغاتي هاي ماندگار بارسلونا هستند. اگر قصد خريد اين ظروف را داشتيد حتماً آنها را به خوبي بسته بندي كنيد تا در زمان جا به جايي صدمه نبينند.

[caption id="attachment_1037" align="aligncenter" width="800"]آثار سفالي آثار سفالي[/caption]

محصولات فرهنگي و موسيقي

محصولات فرهنگي يكي ديگر از سوغات بارسلونا است. همانطور كه مي دانيد موسيقي اسپانيا در دنيا به شهرت جهاني رسيده است بنابراين اگر در بين دوستان و يا اقوام خود كسي را داريد كه به موسيقي علاقه دارد مي توانيد از ابزارهاي موسيقي به عنوان سوغات بارسلونا استفاده كنيد. مهم ترين ابزارهاي موسيقي شامل فلامنكو، گيتار كلاسيك و ويوالدي هستند كه در بين مردم اسپانيا نيز از شهرت زيادي برخوردارند.

لباس هاي برند

لباس مي تواند به عنوان يكي از جذاب ترين سوغاتي ها مورد استفاده قرار گيرد. بارسلون يكي از مراكز خريد محبوب اروپايي است كه در هرجاي آن مي توانيد محصولات برند و شيك تهيه كنيد. بنابراين اگر در بين نزديكان خود كساني را داريد كه عاشق لباس هاي مد و برند بين المللي هستند حتما به فروشگاه هاي شهر بارسلون سر بزنيد و از محصولات مختلف آنها ديدن كنيد. Desigual يكي از برندهاي مطرح بارسلونا است كه در شعبه هاي مختلفي از شهر بارسلونا مي توانيد آنها را تهيه كنيد. اين محصولات يكي از با كيفيت ترين سوغات بارسلونا هستند.

كوكي

يكي ديگر از محصولات خوراكي كه مي تواند به عنوان سوغات بارسلونا مورد استفاده قرار گيرد كوكي است. اين كوكي هاي خوشمزه را مي توانيد در اكثر فروشگاه ها و مغازه هاي بارسلونا تهيه كنيد. اين سوغات در كنار قيمت مناسبي كه دارد داراي بسته بندي بسيار زيبايي است كه براي هديه دادن هم پيشنهاد خوبي به شمار مي رود. علاوه بر كوكي در فروشگاه هاي مختلف شهر مي توانيد شيريني هاي مختلفي كه مخصوص اسپانيا هستند را تهيه كنيد.

[caption id="attachment_1038" align="aligncenter" width="800"]كوكي كوكي[/caption]

صندل

يكي ديگر از محصولاتي كه مي تواند به عنوان سوغات بارسلونا مورد استفاده قرار گيرد صندل هاي espadrilles هستند كه توسط مردم والنسيا و كاتالونيا استفاده مي شدند. اين صندل هاي سنتي بسيار زيبا هستند و به عنوان قسمتي از فرهنگ مردم به شمار مي روند. در گذشته براي تهيه اين صندل ها از گياهاني استفاده مي شد كه در علفزارهاي مديترانه اي رشد مي كردند. اين صندل ها را مي توانيد در شهر بارسلون در مدل هاي متنوع تهيه كنيد و به عنوان يك هديه مانگار كه مخصوصاً در تابستان ها كاربرد زيادي دارد به نزديكان خود هديه كنيد.

[caption id="attachment_1039" align="aligncenter" width="800"]صندل صندل[/caption]

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص ويزاي اسپانيا ، وقت سفارت اسپانيا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.