اقامت دانمارك تراول لايو

۸ بازديد

اقامت دانمارك

اقامت دانمارك

اقامت دانمارك از پرطرفدارترين اقامت ها براي كشورهاي اروپايي مي باشد. شما براي به دست آوردن اقامت اين كشور مي توانيد از روش هاي بسيار زيادي اقدام كنيد كه از جمله آن ها مي توان به ازدواج، اشتغال و سرمايه گذاري و تحصيل اشاره كرد.

كشور دانمارك

كشور دانمارك از جمله كشور هاي اسكانديناوي در شمال قاره اروپا مي باشد. اين كشور با كشورهاي فنلاند و سوئد همسايه است و جمعيتي حدود ۵ ميليون و پانصد هشتاد هزار نفر را داراست. واحد پول در اين كشور كرون دانمارك مي باشد و همچنين پايتخت اين كشور شهر كپنهاگ است كه از زيباترين شهرها و پايتخت هاي اروپا به شمار مي آيد و به همين خاطر افراد زيادي خواهان اقامت دانمارك ميباشند. زبان رسمي دانمارك زبان دانماركي است هم چنين زبان هاي فروئي، گرينلندي و آلماني نيز جزء زبان هاي محلي اين كشور محسوب مي شود. كشور دانمارك داراي وسعت بسيار كمي است و از چندين جزيره در درياي بالتيك تشكيل شده است كه بيشتر سرزمين هاي آن را دشت ها و زمين هاي پست تشكيل مي دهد؛ و از بزرگترين جزيره هاي اين كشور مي توان به شيلند و فون اشاره كرد. كشور دانمارك داراي بيشترين تعداد دوچرخه سوار در كل جهان بوده و به همين دليل ترافيك موجود در اين كشور بسيار كم مي باشد. پرچم كشور دانمارك به شكل مستطيل با رنگ قرمز است كه صليبي سفيد رنگ بر روي آن قرار دارد. پرچم اين كشور با پرچم كشورهايي همچون فنلاند، نروژ و سوئد شباهت بسيار زيادي دارد. دانمارك يكي از ثروتمند ترين و پيشرفته ترين كشورهاي اروپايي مي باشد و اين امر باعث شده است كه مهاجرت هاي بسياري به اين كشور صورت بگيرد. واحد پول در اين كشور كرون دانمارك است. جهت سفر به اين كشور زيبا بايد اقدام به دريافت ويزاي دانمارك نماييد.

[caption id="attachment_4477" align="aligncenter" width="780"]اقامت دانمارك اقامت دانمارك[/caption]

آب و هواي كشور دانمارك

كشور دانمارك داراي آب و هواي معتدل است و مي توان هر چهار فصل را در اين كشور به خوبي مشاهده كرد. با توجه به شرايط اقليمي اين كشور گردشگران و مسافران بسياري سالانه براي گردش و تفريح به اين كشور سفر مي كنند. گرم ترين ماه سال آگوست مي باشد كه دماي هوا در اين فصل به ۱۶ درجه مي رسد؛ و سردترين ماه سال نيز فوريه مي باشد كه دماي هواي آن تا صفر درجه سانتي گراد كاهش مي يابد. به دليل مناسب و مساعد بودن شرايط اقليمي اين كشور مهاجران بسياري اين كشور را در اولويت انتخاب هاي خود قرار مي دهند. بهترين فصل براي سفر به اين كشور اواخر فصل بهار و فصل پاييز مي باشد كه شما مي توانيد براي لذت بردن از جاذبه هاي اين كشور در اين فصول به دانمارك سفر كنيد. افراد بسيار زيادي به قصد اقامت دانمارك و مسافرت در طول سال از طريق تور دانمارك به اين كشور مسافرت مي كنند و فرودگاه هاي كشور دانمارك شاهد افراد بسيار زيادي از كشورهاي مختلف جهان هستند.

[caption id="attachment_4464" align="aligncenter" width="780"]اقامت دانمارك اقامت دانمارك[/caption]

هزينه زندگي در دانمارك

در مقايسه با ديگر كشورهاي اروپايي هزينه زندگي در دانمارك بسيار مناسب و ارزان مي باشد و اين يك امر مثبتي براي كساني كه مي خواهند به اين كشور مهاجرت كنند، مي باشد. همانطور كه گفته شد كشور دانمارك داراي اقتصادي بسيار پيشرفته اي است كه اين امر سبب شده بين هزينه هاي زندگي و حقوق افراد تناسب بسيار خوبي وجود داشته باشد؛ و مردم با حقوق ماهانه خود مي توانند از پس كل هزينه هاي زندگي خود بربيايند. كشور دانمارك از سطح امنيت بالايي برخوردار است و شما مي توانيد با خيال راحت و بدون احساس نگراني و داشتن دلهره اين كشور را براي اقامت خود انتخاب كنيد. شما مي توانيد براي اقامت خود در اين كشور اقامتگاه هايي با قيمت بسيار مناسب در حومه شهر كپنهاگ كرايه كنيد و شهرداري اين كشور وسيله هاي حمل و نقل ارزاني در سطح شهرها تدارك ديده است و اين موضوع در كاهش هزينه هاي زندگي بسيار موثر مي باشد.

[caption id="attachment_4465" align="aligncenter" width="780"]اقامت دانمارك اقامت دانمارك[/caption]

اقامت دانمارك

كشور دانمارك يكي از بهترين و مناسب ترين كشورها براي اقامت و اشتغال مي باشد و ما سالانه شاهد مهاجرت هاي بسيار زيادي به اين كشور هستيم. شما مي توانيد از طريق راه هاي بسيار متنوعي به اين كشور مهاجرت كنيد و اقامت در كشور دانمارك را به دست بياوريد از راه هاي اخذ اقامت دانمارك مي توان به مواردي از جمله سرمايه گذاري در دانمارك، ازدواج با كسي كه اقامت دانمارك را دارد، درخواست ادامه تحصيل در بهترين دانشگاه هاي دانمارك و دريافت دعوتنامه كاري اشاره كرد؛ كه شما مي توانيد با توجه به شرايط خودتان يكي از اين راه ها را انتخاب كنيد و اقامت در كشور دانمارك را به دست بياوريد. در ادامه مطلب به توضيح هر يك از اين موارد پرداخته شده است.

[caption id="attachment_4466" align="aligncenter" width="780"]اقامت دانمارك اقامت دانمارك[/caption]

اخذ اقامت دانمارك از طريق تحصيل

كشور دانمارك داراي برترين و بهترين دانشگاه ها و آكادميك هاي اروپايي است كه سطح علمي اين دانشگاه ها بسيار بالا بوده است و همين امر دليل اصلي علاقه مند شدن دانشجويان براي ادامه تحصيل در اين كشور مي باشد؛ و سالانه دانشجويان بسيار زيادي براي تحصيل به اين كشور مهاجرت مي كنند و از اين طريق مي توانند اقامت دانمارك را به دست آوردند. شما براي تحصيل در اين كشور بايد به زبان انگليسي مسلط باشيد و مدرك معتبر زبان انگليسي را بدست آوريد. اخذ اقامت دانمارك از طريق ادامه تحصيل بسيار آسان و راحت مي باشد و كافي است شما تمام مدارك مورد نياز و امتيازات مربوط را تهيه و  كسب كرده باشيد.

[caption id="attachment_4467" align="aligncenter" width="780"]اقامت دانمارك اقامت دانمارك[/caption]

اخذ اقامت دانمارك از طريق سرمايه گذاري

يكي ديگر از روش هاي اخذ اقامت دانمارك سرمايه گذاري در اين كشور مي باشد اين روش داراي طرفداران بسيار زيادي مي باشد چرا كه اقتصاد دانمارك از وضعيت بسيار خوبي برخوردار است و به همين دليل سرمايه گذاران را وسوسه مي كند تا در اين كشور سرمايه گذاري كنند؛ كه البته بايد بتوانند به مدت ۵ سال در كسب و كار خود موفق باشند و سودآوري بالايي داشته باشند كه بعد از گذشت اين مدت زمان، مي توانند به راحتي و بدون داشتن مشكلي اقامت در دانمارك خود را به دست آوردند. شما براي سرمايه گذاري در اين كشور بايد يك سري مدارك از جمله صورت حساب بانكي خود و استعلام موجودي، تجربيات كاري و رزومه تحصيلي را تهيه و به سفارت خانه دانمارك ارائه دهيد.

اخذ اقامت دانمارك از طريق ازدواج

اخذ اقامت دانمارك از طريق ازدواج نيز يكي ديگر از راه هاي پيش روي افرادي است كه قصد مهاجرت و ادامه زندگي در اين كشور را دارند. ؛ و افراد بايستي بسيار محتاط و هوشيارانه عمل كنند تا از دام هاي خطرناك و اتفاق هاي ناخوشايند در امان باشند. در اين روش نيازي به داشتن مداركي از جمله مدرك تحصيلي و زبان انگليسي و غيره نيست و يكي از آسانترين راه هاي كسب اقامت در دانمارك مي باشد.

[caption id="attachment_4469" align="aligncenter" width="780"]اقامت دانمارك اقامت دانمارك[/caption]

اخذ اقامت دانمارك از طريق كار

با توجه به اين امر كه قوانين كار و اشتغال در تمام كشورهاي اروپايي يكسان مي باشد بنابراين براي اخذ اقامت دانمارك از طريق كار بايد دعوتنامه اي به صورت كتبي و رسمي از شركت هاي اين كشور داشته باشيد. براي دريافت دعوتنامه ي كاري بايد مداوم به دنبال آگهي هاي استخدامي باشيد و تقاضاي كار كنيد كه در صورت موافقت، دعوتنامه اي براي شما از طرف كار آفرين ارسال خواهد شد. دانشجويان فارغ التحصيل از دانشگاه هاي دانمارك مي توانند در شركت هاي مختلف جذب شده و اقامت در كشور دانمارك از طريق كار را به دست آوردند.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم و بي واسطه در خصوص وقت سفارت دانمارك، ويزاي دانمارك، تور دانمارك ميباشد. ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.