سفر به مالت ت

۱۵ بازديد

سفر به مالت

سفر به مالت

مالت يكي از جزاير زيباي مديترانه اي است كه در جنوب اروپا قرار دارد. اين جزيره زيبا مملو از مناظر زيباي طبيعي است كه همين باعث شده است بسياري از افراد سفر به مالت را براي گذراندان تعطيلات خود انتخاب كنند. اين جزيره زيبا به دليل مسافت نزديكي كه تا كشور ايتاليا دارد، ايتاليا كوچك نيز ناميده مي شود. اگر شما هم قصد سفر به مالت و ديدن اين جزيره زيبا را داريد با اين مقاله همراه شويد تا با جزيره مالت و نحوه سفر به آنجا آشنا شويد.

سفر به شهر والتا پايتخت مالت

به هنگام سفر به مالت پيشنهاد مي شود كه حتما به والتا مركز مالت نيز سفر كنيد. اين شهر زيبا داراي معماري هاي زيبايي به سبك باروك است و مي توان آن را كوچكترين شهر در پايتخت هاي جهان دانست. براي سفر به اين شهر زيبا بايد با يكي از ده ها كشتي كه در اين شهر لنگر مي اندازد به آنجا سفر كنيد.

بهترين ساعت براي ديدن از اين شهر زيبا، غروب است كه شهر ساعات كاري شلوغي را نمي گذارند و آرام شده است. با قدم زدن در كوچه هاي اين شهر، مي توانيد معماري هاي باروك را ببينيد و شگفت زده شويد. در شهر والتا مي توانيد از كاخ و موزه مستر، موزه ملي باستان شناسي، بناي پيانوي رنزو، ساختمان پارلمان و سالن تئاتر روباز كه از ديدني هاي اين شهر است، ديدن نماييد.

سفر به جزيره كومينو و تالاب آبي

اگر شما نيز علاقه مند به ديدن سواحل و ورزش هاي آبي هستيد در سفر به مالت ديدن جزيره كومينو و تالاب آبي پيشنهاد مي شود. تالاب آبي يكي از تالاب هاي روباز با شن هاي سفيد است كه مي توانيد در آنجا به شنا و غواصي بپردازيد. در كنار اين تالاب زيبا جزيره بكر و زيباي كويمنو واقع شده است كه براي مسافرت زوج هاي جوان بسيار مناسب است.

سفر به شهرهاي سلميا و سنت جوليان

در سفر به مالت از ديگر شهرهاي زيبا و ديدني، سلميا و سنت جوليان است كه حتما در سفر به مالت بايد از اين دو شهر ديدن نماييد. اين دو شهر به هم چسبيده اند و به راحتي مي توانيد از هر دوي آنها ديدن كنيد. تفريحگاه هاي ساحلي اين دو شهر يكي از پرطرفدارترين ديدني هاي اين دو شهر است. اين تفريحگاه ها مشرف به درياي زيباي مالت و صخره هاي فيروزه اي رنگ و زيبا است كه مي توانيد از ديدن آن لذت ببريد. شهر سلميا و سنت جوليان داراي ساختمان ها و بناهاي غول پيكر سيماني بسياري است. برخلاف شهر والتا كافه ها و مراكز تفريحي اين دو شهر زيبا تا ديروقت باز است و جوانان تا ديروقت به خوش گذراني مي پردازند.

[caption id="attachment_6184" align="aligncenter" width="780"]سفر به شهرهاي سلميا و سنت جوليان سفر به شهرهاي سلميا و سنت جوليان[/caption]

سفر به شهر مدينا

مدينا به جواهر مالت معروف است. پس ديدن از مدينا را در سفر به مالت از دست ندهيد. مدينا شهري مربوط به قرون وسطي است كه در ۴۰۰۰ سال سكونتگاه افراد مختلف بوده است و تا زمان ورود شواليه ها، پايتخت مالت بوده است. اين شهر بسيار آرام است و حدود ۴۰۰ نفر در آن زندگي مي كنند و هيچ خودرويي حق رفت و آمد در آن را ندارد. خيابان هاي زيبا و تنگ اين شهر براي بسياري از فيلم هاي تاريخي به عنوان لوكيشن استفاده مي شود. پلاتوهاي گوناگون و كليساي سنت پل از ديدني هاي اين شهر تاريخي و زيبا است كه در سفر به مالت نبايد آن را از دست بدهيد.

[caption id="attachment_6185" align="aligncenter" width="780"]سفر به مالت سفر به مالت[/caption]

سفر به شهرهاي بيرگو، ايسلا و برملا در مالت

اين سه شهر زيبا و بندري از ديدني هاي جزيره مالت است كه در سفر به مالت بايد از آنها ديدن نماييد. پياده روي در سواحل اين سه شهر بسيار جذاب است. شما مي توانيد در كوچه پس كوچه هاي بيرگو قدم بزنيد و از خيابان هاي پر پيچ و خم ايسلا به باغ هاي گارد يولا برويد و از برج مراقب گارد يولا كه يكي از ديدني هاي مشهور مالت است ديدن كنيد. كوچه پس كوچه هاي بيرگو سراسر پوشيده از گلدان هاي گل و بسيار زيبا است.

خليج طلايي يكي از مشهورترين سواحل مالت

يكي از سواحل زيبا و مشهور مالت، خليج طلايي است كه در سفر به مالت ديدن اين جزيره طلايي و زيبا حتما پيشنهاد مي شود. شما مي توانيد در اين ساحل شني و زيبا به راحتي استراحت كنيد. اين ساحل پر از چترهاي زيبا است كه مي توانيد در زير آن آفتاب بگيريد. كلاب هاي بسيار زيادي در نزديكي اين ساحل قرار دارند و همچنين مي توانيد براي استراحت نيز به هتل بزرگي كه در نزديكي اين ساحل ساخته شده است برويد و اقامت كنيد. اين ساحل از پرطرفدارترين و شناخته شده ترين ساحل هاي مالت است كه گردشگران بسياري هر ساله به آنجا سفر مي كنند.

[caption id="attachment_6187" align="aligncenter" width="780"]سفر به مالت سفر به مالت[/caption]

روستاي مارسالوك

اگر سفر به روستا و ديدن آن براي شما جذاب و ديدني است در سفر به مالت ديدن روستاي مارسالوك را از دست ندهيد. اين روستاي زيبا و بكر، حدود ۳۰ دقيقه با والتا فاصله دارد. بهترين راه براي رفتن به روستاي مارسالوك اتوبوس است. ديدن مناظري از قايق هاي رنگي و بازارهاي محلي كه هر روزه در اين روستا برپا مي شود، يكي از جذابيت هاي اين روستا است. شما مي توانيد با پياده روي در اين روستا از مناظر ديدني آن لذت ببريد.

[caption id="attachment_6189" align="aligncenter" width="780"]روستاي مارسالوك روستاي مارسالوك[/caption]

بهترين هتل هاي مالت براي اقامت

در سفر به مالت قطعا انتخاب يك هتل خوب مي تواند خاطره سفر را براي شما چند برابر زيبا كند. بنابراين بهتر است قبل از سفر به مالت با تعدادي از اين هتل ها آشنا شويد تا بتوانيد بهترين هتل را براي اقامت خود در طول سفر انتخاب نماييد.

هتل آپارتمان پارك لن يكي از زيباترين و بهترين هتل هاي مالت است كه براي مسافرت با خانواده عالي است. هتل مليهابي نيز يكي از زيباترين هتل هاي مالت است كه براي كساني كه هتل هاي ساحلي را دوست دارند، اقامت در اين هتل پيشنهاد ميشود. يكي ديگر از هتل هاي بي نظير و عالي براي دوستداران هتل هاي ساحلي، هتل وستين است كه مي توانيد در سفر به مالت در آن اقامت نماييد و از سواحل زيباي اختصاصي اين هتل لذت ببريد.

هتل ۵ ستاره اكسترا، بي شك يكي از بي نظيرترين هتل هاي مالت است كه با سبك قرن ۱۷ ميلادي تزيين شده است. هتل گزو براي كساني كه مي خواهند در محيطي طبيعي و آرام اقامت داشته باشد، جايي بسيار مناسب است. از ديگر هتل هاي معروف و زيباي مالت مي توان به هتل و اسپا پرلونا، هتل و اسپا سن آلتن، هتل ولتا و كاسا الول اشاره نمود.

[caption id="attachment_6191" align="aligncenter" width="780"]بهترين هتل هاي مالت براي اقامت بهترين هتل هاي مالت براي اقامت[/caption]

غذاهاي معروف مالت

بي شك يكي از مهمترين قسمت هاي سفر، خوردن غذاهاي محلي جايي است كه به آنجا سفر مي كنيد. در سفر به مالت شما مي توانيد غذاهاي معروف و محلي آنجا را امتحان كنيد و لذت ببريد. غذاهاي محلي مالت از گياهان و ادويه هاي مخصوص تشكيل شده است. غذاهاي دريايي از مهمترين غذاهاي اين جزيره زيبا است كه به طرفداران غذاهاي دريايي در سفر به مالت پيشنهاد مي شود كه حتما آن را امتحان نمايند. طعم ماهي هاي تازه و بي نظير را مي توانيد در مالت تجربه كنيد.

[caption id="attachment_6195" align="aligncenter" width="780"]غذاهاي مالت غذاهاي مالت[/caption]

اما اگر غذاهاي دريايي را دوست نداريد مي توانيد غذاهاي ايتاليايي، سيسيلي، لبناني و آفريقايي را در سفر به مالت سفارش دهيد و از خوردن آنها لذت ببريد. در كنار خوردن غذاهاي عالي ، در سفر به مالت حتما به كافه هاي اين جزيره زيبا برويد و كافه گردي را در كافه هاي پرطرفدار و بي نظير مالت، تجربه كنيد.

درصورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص وقت سفارت مالت، ويزاي مالت، تور مالت ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.