درباره سوئيس

۹ بازديد

درباره سوئيس

درباره سوئيس

آنچه درباره سوئيس ميتوان گفت اين است كه اين كشور يكي از زيباترين و بي نظيرترين كشورهاي قاره اروپا و جهان مي باشد كه با دارا بودن جاذبه هاي گردشگري و اقتصاد عالي و هم چنين ارائه تحصيلات تكميلي براي دانشجويان غير بومي توانسته است به يكي از مهاجر پذيرترين كشورهاي جهان تبديل شود سالانه افراد بي شماري از سراسر نقاط جهان به سوئيس سفر مي كنند شما نيز مي توانيد با قرار دادن سوئيس در اولويت هاي خود از نزديك اين كشور بي نظير و زيبا را مشاهده نماييد.

سوئيس

سوئيس يكي از زيباترين و گردشگر پذيرترين كشورهاي اروپايي و جهان مي باشد و از جاذبه هاي تاريخي و ديدني بي شماري برخوردار است. آنچه در باره سوئيس ميتوان گفت اين است كه اين كشوراز افراد بي شماري خواهان سفر و بازديد از زيبايي هاي اين كشور هستندكه با استفاده از تور سوئيس به اين سفر ميكنند. كشور سوئيس يكي از كم جمعيت ترين كشورهاي جهان مي باشد و حدود ۵/۷ نفر جمعيت دارد و به چهار زبان رسمي آلماني، فرانسوي، ايتاليايي و رومانش تكلم مي كنند. پايتخت كشور سوئيس شهر زيباي برن مي باشد و مي توان گفت از جمله پرترددترين و شلوغ ترين پايتخت هاي اروپايي به شمار مي آيد. اين كشور با كشورهايي همچون آلمان، اتريش، ايتاليا و فرانسه همسايه و هم مرز مي باشد. در سال هاي اخير تعداد مهاجرين به كشور سوئيس بسيار افزايش يافته است و هركدام به دلايل خاص خود اين كشور را در اولويت انتخاب هاي خود قرار مي دهند كه فعاليت هاي تجاري، كاري و تحصيلي و نمايشگاهي از جمله دلايلي مي باشند كه افراد بسياري را از سراسر نقاط جهان به سوي خود جذب مي كند. اگر شما نيز از جمله افرادي هستيد كه قصد سفر به سوئيس را در سر مي پرورانيد ابتدا بايستي اطلاعات دقيق و كاملي درباره سوئيس به دست آوريد كه در ادامه مطالب سعي بر آن شده است كه براي شما خوانندگان عزيز اطلاعات مفيدي را ارائه دهيم با ما همراه باشيد.

[caption id="attachment_6363" align="aligncenter" width="800"]سوئيس سوئيس[/caption]

آب و هواي سوئيس

از مهم ترين اطلاعاتي كه درباره سوئيس مي توان ارائه داد آب و هواي اين كشور مي باشد كه بي شك براي تمامي مسافران در رده اول از اطلاعات درباره سوئيس به شمار مي آيد. كشور سوئيس از شرايط اقليمي بسيار مناسب و ايده الي برخوردار مي باشد و شما مي توانيد هر چهار فصل را در اين كشور مشاهده نماييد شرايط اقليمي مناسب كشور سوئيس از جمله عواملي مي باشد كه بسياري از افراد را به سوي خود جذب مي كند چرا كه مسافران و توريست ها از جهت تغييرات شديد آب و هوايي نگراني نخواهند داشت. به طور كلي مي توان گفت سوئيس در تمامي فصول سال براي مسافرت كردن گزينه مناسبي براي شما خواهد بود و شما مي توانيد با خيالي راحت از زيبايي ها و جاذبه هاي بي نظير اين كشور ديدن نماييد.آنچه در باره سوئيس ميتوان گفت اين است كه اين كشوراز افراد بي شماري خواهان سفر و بازديد از زيبايي هاي اين كشور هستندكه با استفاده از تور سوئيس به اين سفر ميكنند

[caption id="attachment_6364" align="aligncenter" width="800"]آب و هواي سوئيس آب و هواي سوئيس[/caption]

ويزاي سوئيس

براي سفر به كشور سوئيس از اولين اقداماتي كه مي توان به آن اشاره كرد اخذ و دريافت ويزاي مربوطه سوئيس مي باشد كه افراد و مسافران بايستي اقدام به دريافت آن كنند. با توجه به اين امر كه كشور سوئيس يكي از گردشگرپذيرترين كشورهاي اروپايي مي باشد افراد بيشماري تقاضاي دريافت ويزاي سوئيس مي كنند به همين دليل اگر شما نيز قصد سفر به كشور سوئيس را در نظر داريد بايستي چند هفته و چند ماه قبل از زمان سفرتان اقدام به اخذ ويزا نماييد. براي انجام اين عمل ابتدا بايستي وقت سفارت بگيريد و سپس مدارك الزامي جهت دريافت ويزاي سوئيس تان را تهيه و آماده و در روزي كه به سفارت خانه مراجعه خواهيد كرد تمامي مدارك مهيا شده را به مسئولين سفارت خانه سوئيس تحويل بدهيد. توجه داشته باشيد كه هيچ گونه مشكل و مدرك جعلي در ميان مداركتان وجود نداشته باشيد كه در اين صورت علاوه بر رد شدن صدور ويزاي سوئيس تان به صورت جدي با شما برخورد خواهند كرد.آنچه در باره سوئيس ميتوان گفت اين است كه اين كشوراز افراد بي شماري خواهان سفر و بازديد از زيبايي هاي اين كشور هستندكه با استفاده از تور سوئيس به اين سفر ميكنند

[caption id="attachment_6365" align="aligncenter" width="800"]ويزاي سوئيس ويزاي سوئيس[/caption]

جاذبه هاي گردشگري سوئيس

همان طور كه در بخش اول درباره سوئيس اشاره كرديم كشور سوئيس داراي جاذبه هاي ديدني و تاريخي بي شماري مي باشد و شما مي توانيد با سفر به اين كشور از تمامي جاذبه هاي تاريخي و ديدني آن بازديد كنيد. از جاذبه هاي تاريخي كشور سوئيس مي توان به كليساي فريمونستر اشاره كرد اين كليسا در شهر زوريخ واقع مي باشد كه از جمله معروف ترين و پر بازديد ترين كليساهاي كشور سوئيس است كه مسافران با استفاده از تور سوئيس به اين كشور سفر ميكنند. هم چنين اين كليسا به عنوان نمادي از شهر زوريخ مي باشد. قدمت كليساي فريمونستر به قرن ۱۳ ميلادي برمي گردد كه اين نشان دهنده ي قديمي بودن اين كليسا مي باشد. طراحي و معماري اين مكان بسيار جذاب و خاص بوده و در ساخت آن از سبك رومي و گوتيك استفاده شده است. ميدان مونستر هف يكي ديگر از جاذبه هاي ديدني كشور سوئيس مي باشد كه اين ميدان از قديمي ترين ميدان هاي كشور سوئيس بوده و در زمان هاي قديم از اين ميدان براي فروش خوك استفاده مي شده است.

[caption id="attachment_6366" align="aligncenter" width="800"]جاذبه هاي گردشگري سوئيس جاذبه هاي گردشگري سوئيس[/caption]

هزينه زندگي در سوئيس

با توجه به بالا بودن سطح زندگي و استانداردهاي زندگي در اين كشور، هزينه ي زندگي در سوئيس گران مي باشد. اگر شما قصد سفر به اين كشور را داريد و مي خواهيد سفري مقرون به صرفه اي را داشته باشيد بهتر مي باشد كه قبل از سفرتان ليست هتل هاي ارزان قيمت كشور سوئيس را مورد بررسي قرار داده و با توجه به بودجه و امكانات ارائه شده در آن هتل، رزرو خود را انجام دهيد. هم چنين مي توانيد از ارزان ترين رستوران هايي كه در اطراف شهر مستقر هستند وعده هاي غذايي خود را ميل نماييد. در اين صورت مي توانيد از پس هزينه هاي سفر خود به كشور سوئيس بر بياييد.

[caption id="attachment_6367" align="aligncenter" width="800"]هزينه زندگي در سوئيس هزينه زندگي در سوئيس[/caption]

هزينه حمل و نقل در سوئيس

همان طور كه اشاره شد هزينه هاي زندگي در اين كشور بسيار بالاست و اگر شما مي خواهيد ارزان تر در داخل اين كشور سفر كنيد مي توانيد از كارت هاي الكترونيكي كه مختص گردشگران هستند استفاده نماييد. هم چنين براي جا به جايي هاي داخل شهر مي توانيد از اتوبوس ها و متروها استفاده كنيد. توجه داشته باشيد كه استفاده از تاكسي ها براي جا به جايي بسيار گران مي باشد و توصيه مي شود كه براي رفت و آمد هاي خود از تاكسي استفاده نكنيد.

[caption id="attachment_6368" align="aligncenter" width="800"]هزينه حمل و نقل در سوئيس هزينه حمل و نقل در سوئيس[/caption]

هزينه خورد و خوراك در سوئيس

سوئيس داراي بهترين و خوشمزه ترين غذاهاي محلي مي باشد كه صرف آن ها براي همه افرادي كه به اين كشور سفر مي كنند توصيه مي شود. اگر دوست داريد كه در يكي از بهترين رستوران هاي كشور سوئيس غذاي لذيذي را ميل كنيد بايستي هزينه زيادي را در نظر بگيريد. البته شما مي توانيد از فست و فودي هايي كه بهترين ساندويچ ها و پيتزا ها را آماده مي كنند نيز استفاده كنيد. هرچه فاصله رستوران ها به مركز شهر و مراكز خريد نزديك تر باشد قيمت غذاهاي ارائه شده نيز بيشتر خواهد بود.

[caption id="attachment_6369" align="aligncenter" width="800"]هزينه خورد و خوراك در سوئيس هزينه خورد و خوراك در سوئيس[/caption]

بليط سوئيس

شما مي توانيد از تمام آژانس هاي مسافرتي به صورت حضوري و غير حضوري اقدام به تهيه و رزرو بليط سوئيس نماييد. براي اينكه بتوانيد در زمان مورد نظرتان سفرتان را انجام دهيد بايستي چند هفته قبل از سفرتان بليط مورد نظر خود را تهيه و خريداري كنيد. همچنين شما مي توانيد بليط سوئيس رفت و برگشت خود را با هم خريداري كنيد تا در هنگام برگشت نگراني از بابت پيدا كردن بليط نداشته باشيد.

[caption id="attachment_6370" align="aligncenter" width="800"]بليط سوئيس بليط سوئيس[/caption]

دانستني هاي مهم درباره سوئيس

نكات مهمي كه بايستي در مورد كشور سوئيس بدانيد مي توانيم به موارد زير اشاره كنيم:

-احترام گذاشتن به فرهنگ و آداب و رسوم اين كشور

-پيروي از قوانين و مقررات موجود در اين كشور

-به همراه داشتن ويزا و مدارك شناسايي خود در هر زمان

-استفاده از نقشه ي گردشگري براي دسترسي راحت تر به هتل و جاذبه هاي گردشگري

-يادگيري زبان هاي سوئيسي كه در محاوره هاي روزمره مورد نياز مي باشد

-مطالعه در مورد قوانين و امكانات هتلي كه مي خواهيد در آن اقامت داشته باشيد.

شما مي توانيد با توجه به نكات ذكر شده ي فوق، سفري راحت و خوبي را داشته باشيد.

درصورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص وقت سفارت سوئيس، ويزاي سوئيس، تور سوئيس ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.