درباره پرتغال

۱۱ بازديد

درباره پرتغال

درباره پرتغال

كشور پرتغال يكي از مشهورترين و زيباترين كشورهاي قاره اروپا مي باشد كه در جنوب غربي اروپا واقع شده است.آنچه درباره پرتغال ميتوان گفت اين است كه اين كشور از جاذبه هاي گردشگري و تفريحي بسيار زيبا و بي نظيري برخوردار است و هر ساله مقصد گردشگران و مسافران قرار مي گيرد. در سفر به پرتغال ابتدا بايستي اقدام به كسب اطلاعاتي در زمينه هزينه هاي ضروري براي اقامت در اين كشور و موارد مهم ديگري كنيد.

كشور پرتغال

درباره پرتغال ميتوان از موقعيت جغرافيايي آن ياد كرد.كشور پرتغال يكي از كشورهاي قاره اروپا مي باشد كه در جزيره ايبري واقع شده است و با كشور اسپانيا از شرق و شمال هم مرز و همسايه مي باشد. كشور پرتغال از جمله پرجاذبه ترين كشورهاي اروپايي به شمار مي آيد چرا كه در طول سال هاي اخير گردشگران و توريست هاي بيشماري اين كشور را براي مسافرت هاي تفريحي و گردشگري خود انتخاب مي كنند و روز به روز بر تعداد مسافراني كه به اين كشور زيبا و ديدني سفر مي كنند افزوده مي شود. همچنين با توجه به اقتصاد قوي و قدرتمندي كه دارا مي باشد گزينه مناسبي براي سرمايه گذاري و خود اشتغالي محسوب مي شود از اين جهت افراد بسياري چه براي گردش و چه برا ي كار و تجارت پرتغال را در اولويت انتخاب هاي خود قرار مي دهند.

كشور پرتغال در جنوب غربي اروپا قرار دارد و از طرف غرب با اقيانوس اطلس هم مرز مي باشد مساحت اين كشور حدود ۹۱۷۲۰ كيلومتر مربع است و براساس سرشماري سال ۲۰۱۶ جمعيتي در حدود ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ نفر را دارا مي باشد. زبان رسمي اين كشور پرتغالي است البته مردم اين كشور به زبان هاي ديگري نيز تسلط دارند. واحد پول پرتغال يورو مي باشد. در ادامه مطلب به اطلاعات مفيدي كه درباره پرتغال براي شما خوانندگان عزيز طراحي و بازنويسي كرده ايم با ما همراه باشيد.

همواره مسافران زيادي با استفاده از تور پرتغال به اين كشور سفر كرده و از آن ديدن ميكنند.

آب و هواي كشور پرتغال

يا توجه به موقعيت جغرافيايي كشور پرتغال مي توان نتيجه گرفت كه آب و هواي مديترانه اي بر اين كشور حاكم مي باشد. با توجه به اين شرايط اقليمي مي توان گفت كشور پرتغال براي سفر در تمامي فصول سال مناسب است چرا كه در اين كشور خبري از سرماي شديد وجود ندارد. آنچه درباره پرتغال ميتوان گفت آب و هواي معتدل و مناسب اين كشور است.متوسط دماي هواي حاكم در اين كشور حدود ۱۵ سانتي گراد است و در فصل تابستان اين دما افزايش مي يابد و گرماي شديدي بر كشور حاكم مي شود.

با توجه به تمامي اين موارد مي توان حدس زد كه كشور پرتغال يكي از گرمترين كشورهاي قاره اروپا به شمار مي آيد. در فصل بهار و پاييز اين كشور داراي آب و هواي بسيار معتدل و مناسبي مي باشد و در فصل زمستان نيز كمتر شاهد كاهش بيش از حد دما خواهيم بود و كمتر بارش باران و برف را در اين كشور مي توان مشاهده كرد. اگر شما نيز قصد سفر به اين كشور را در سر داريد پيشنهاد مي كنيم در فصول بهار و پاييز كه هوا نسبتا خنك و ايده آل مي باشد سفر خود را آغاز نماييد.

[caption id="attachment_6352" align="aligncenter" width="800"]آب و هواي كشور پرتغال آب و هواي كشور پرتغال[/caption]

ويزاي توريستي پرتغال

از جمله اولين اقداماتي كه در سفر به كشور پرتغال بايستي انجام داد اخذ و دريافت ويزاي پرتغال مي باشد و با توجه به اين امر كه افراد بسياري هر ساله قصد سفر و بازديد از اين كشور را دارند مي توان نتيجه گرفت متقاضيان بسياري در انتظار دريافت ويزاي توريستي پرتغال خود هستند. بنابراين پيشنهاد ما اين است كه هر چه زودتر اقدامات لازم جهت كسب ويزاي خود را انجام دهيد تا به موقع و در زمان مناسب ويزاي خود را اخذ كنيد. براي اخذ ويزا بايستي از راه هاي قانوني اقدام كنيد و به هيچ وجه در جعل مدارك اقدامي انجام ندهيد چرا كه در صورت مشاهده چنين موردي علاوه بر رد كردن صدور ويزاي پرتغال شما به صورت قانوني و جدي با شما برخورد خواهد شد.

[caption id="attachment_6353" align="aligncenter" width="800"]ويزاي توريستي پرتغال ويزاي توريستي پرتغال[/caption]

جاذبه هاي ديدني پرتغال

همان طور كه در بخش اول نيز اشاره كرديم كشور پرتغال داراي جاذبه هاي بسياري مي باشد و از جمله مهمترين دلايلي كه باعث جذب گردشگران و مسافران به سوي خود مي شود همين مورد را مي توان برشمرد. آنچه درباره پرتغال ميتوان گفت جاذبه هاي تاريخي و گردشگري اين كشور است .از جاذبه هاي ديدني پرتغال مي توان به برج كلريگوس كه از معروف ترين برج هاي پرتغال مي باشد اشاره كرد. ارتفاع اين برج حدود ۷۵ متر است و ساخت اين برج به قرن هجدهم برمي گردد. اين برج در شهر تاريخي پورتو واقع شده است و از جمله پربازديد ترين جاذبه هاي كشور پرتغال است. برج ليسبون نيز از ديگر جاذبه هاي ديدني و تاريخي كشور پرتغال مي باشد كه در اطراف اين برج خدمات و امكانات رفاهي براي مسافران و گردشگران مهيا شده است كه اين امر باعث جذب افراد بيشماري به اين منطقه و بازديد از اين بناي تاريخي شده است.همواره مسافران زيادي با استفاده از تور پرتغال به اين كشور سفر كرده و از آن ديدن ميكنند.

[caption id="attachment_6354" align="aligncenter" width="800"]جاذبه هاي ديدني پرتغال جاذبه هاي ديدني پرتغال[/caption]

هزينه اقامت در كشور پرتغال

قبل از اقامت و سفر بايد تحيقيات لازم درباره پرتغال به عمل آيد.هزينه اقامت در كشور پرتغال در مقايسه با ديگر كشورهاي اروپايي بسيار پايين است و اين امر بي شك باعث خوشايندي مسافران و گردشگران مي شود، به خصوص اگر در سفر به كشور پرتغال بخواهيد در هاستل اقامت داشته باشيد، در اين صورت هزينه بسيار ارزاني را متقبل خواهيد شد. شما مي توانيد با اقامت در بهترين هتل هاي ۴ ستاره و ۵ ستاره پرتغال هزينه بسيار مناسب و معقولي را پرداخت كنيد. توجه داشته باشيد كه پايين بودن هزينه هاي اقامت در اين كشور به معني پايين و بي كيفيت بودن خدمات ارائه شده نمي باشد.

[caption id="attachment_6355" align="aligncenter" width="800"]هزينه اقامت در كشور پرتغال هزينه اقامت در كشور پرتغال[/caption]

هزينه حمل و نقل در كشور پرتغال

هزينه حمل و نقل از جمله ديگر اطلاعاتي مي باشد كه در سفر به كشور پرتغال بايستي آگاهي كاملي در اين مورد كسب كنيد قبل از اقامت و سفر بايد تحيقيات لازم درباره پرتغال به عمل آيد تا براي مقرون به صرفه بودن در هزينه هاي جابجايي خود انتخاب مناسبي داشته باشيد؛ اما با توجه به اين امر كه هزينه زندگي در اين كشور مناسب مي باشد مي توان گفت هزينه حمل و نقل و جابجايي نيز ارزان خواهد بود. البته توجه داشته باشيد كه از چه مكاني به چه مقصدي از اين كشور مي خواهيد جابجا شويد. هزينه اين جابجايي نيز متغير خواهد بود. هزينه يك ليتر بنزين در اين كشور حدود ۲ يورو مي باشد.

[caption id="attachment_6356" align="aligncenter" width="800"]هزينه حمل و نقل در كشور پرتغال هزينه حمل و نقل در كشور پرتغال[/caption]

تور پرتغال

شما مي توانيد براي سفر به كشور پرتغال از تور پرتغال استفاده نماييد. امروزه با توجه به علاقه بسيار زياد مسافران به اين كشور تورهاي متعددي در طول سال به مقصد اين كشور برگزار مي شود. شما مي توانيد با توجه به امكانات ارائه شده در تورهاي مسافرتي يكي از تورهاي پرتغال را انتخاب و ثبت نام نماييد و سفري پر از هيجان و بدون هيچ دردسر و دغدغه اي را به اين كشور اروپايي داشته باشيد البته توجه داشته باشيد كه اطلاعاتي دقيق در مورد هزينه هاي تور پرتغال و موارد الزامي ديگر در اين زمينه كسب كنيد.قبل از اقامت و سفر بايد تحيقيات لازم درباره پرتغال به عمل آيد

[caption id="attachment_6357" align="aligncenter" width="800"]تور پرتغال تور پرتغال[/caption]

بليط پرتغال

از ديگر اقدامات براي سفر به كشور پرتغال مي توان به خريد و رزرو بليط پرتغال اشاره كرد. هزينه بليط پرتغال با توجه به فصلي كه در آن قصد سفر داريد متغير مي باشد. براي مثال مي توان گفت در فصل بهار و تابستان در مقايسه با فصل زمستان هزينه بليط پرتغال گران تر خواهد بود و اين امر به دليل سفرهاي بسيار زياد در اين فصل ها به كشور پرتغال مي باشد. براي خريد بليط پرتغال مي توانيد از تمامي آژانس هاي مسافرتي و يا به صورت آنلاين از وب سايت هاي معتبر اقدام به رزرو بليط خود نماييد.

[caption id="attachment_6358" align="aligncenter" width="800"]بليط پرتغال بليط پرتغال[/caption]

نكات دانستني در سفر به كشور پرتغال

در سفر به كشور پرتغال بايستي اطلاعاتي را براي داشتن سفري راحت و آسان به دست آوريد كه از اين اطلاعات در متن ذيل براي شما عزيزان بازگو كرده ايم.

  • خريد و رزرو بليط دوطرفه به منظور راحتي خيال از بليط برگشت خود
  • اقدام به رزرو اينترنتي هتل و اقامتگاه مدنظر در اين كشور به منظور راحتي در حين رسيدن به اين كشور
  • داشتن نقشه راه هاي اين كشور به منظور گم نكردن راه براي رسيدن به اقامتگاه خود بعد از گشت و گذار در شهر و بازديد راحت تر از مناطق گردشگري

    درصورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگيريد.

    آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص وقت سفارت پرتغال، ويزاي پرتغال، تور پرتغال ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.