سوغات اسپانيا

۷ بازديد

سوغات اسپانيا

سوغات اسپانيا

در اين پست قصد داريم تا شما را با سوغات اسپانيا و ساير اقلام زينتي كه مي توانيد از اين كشور با خود بياوريد صحبت كنيم. براي آشنايي بيشتر با سوغات اسپانيا مطالب زير را دنبال كنيد.

[caption id="attachment_446" align="aligncenter" width="780"]سوغات اسپانيا سوغات اسپانيا[/caption]

اسپانيا

كشور اسپانيا در شبه‌‌جزيره‌ ايبري و در بخش جنوب‌غربي قاره اروپا واقع شده است و مساحت آن به عنوان چهارمين كشور بزرگ اروپايي 506 هزار كيلومتر مي باشد.اين كشور با دارا بودن جاذبه‌هاي فراوان گردشگري، بسياري از گردشگران را از سراسر دنيا به خود جذب مي كند. زبان رسمي مردم ، اسپانيايي است و درصد بيشتري از مردم پيرو دين مسيحيت كاتوليك مي باشند. قطعا مي‌توان كشور اسپانيا را به عنوان يكي از بهترين و ارزشمندترين مقاصد گردشگري در تمام دنيا، در نظر گرفت.

[caption id="attachment_453" align="aligncenter" width="780"]اسپانيا اسپانيا[/caption]

 

باد بزن هاي اسپانيا (آبانيكو)

ازجمله سوغات مهم اسپانيا بادبزن هاي آبانيكو است كه در اين كشور از شهرت زيادي برخوردار است.بسياري از رقص هاي محلي مردم اسپانيا با استفاده از بادبزن هاي آبانيكو انجام مي گيرد.بادبزن آبانيكو اسپانيا سوغات بسيار عالي مي باشد، به خصوص براي مادر و يا همسرتان. بادبزن آبانيكو طرح ها و رنگ هاي منحصر به فردي دارد كه همين مسئله سبب شده تا بادبزن هاي آبانيكو جزوء سوغات بسيار پرطرفدار از كشور اسپانيا باشد كه شما مي توانيد آن را به همراه خود بياوريد.

[caption id="attachment_447" align="aligncenter" width="780"]باد بزن هاي اسپانيا (آبانيكو) باد بزن هاي اسپانيا (آبانيكو)[/caption]

روغن زيتون

روغن زيتون به عنوان يكي از معروفترين و البته يكي از پر طرفدارترين سوغات اسپانيا شناخته مي شود. بسيار از روغن زيتونهاي اسپانيا در شهر آندالوسيا اسپانيا درست مي شود و از كيفيت بسيار بالايي برخوردار است. البته شما ممكن است در هنگام آوردن آن دچار مشكل شويد، زيرا بسياري از اين روغن زيتونها بطري هاي بسيار بزرگي دارند، و ما به شما پيشنهاد مي كنيم كه حتما در هنگام آوردن اين روغن زيتون ها با خود حتما يك ساك بزرگ به همراه داشته باشيد تا بتوانيد آن ها در شرايط مناسبي نگه داريد.

[caption id="attachment_448" align="aligncenter" width="780"]روغن زيتون روغن زيتون[/caption]

لباس هاي فلامنكو

يكي ديگر از سوغات اسپانيا كه بسيار در ميان بانوان پرطرفدار است لباس هاي طرح فلامنكو است، كه در ميان كودكان و افراد كوچكتر محبوبيت بسيار زيادي دارد و مي تواند سوغات بسيار عالي براي اين قبيل افراد باشد. اين لباس ها ار رنگ ها و طرح هاي بسيار مناسبي دارند كه سبب شده تا اين افراد بتوانند مناسب با سليقه خود اين لباسها را انتخاب كنند. البته در بسياري از مواقع شما ممكن است براي زيباتر به نظر رسيدن خود يك كلاه هم براي خود انتخاب نماييد.

زعفران

يكي ديگر از سوغات اسپانيا زعفران هاي آن است كه در دنيا بسيار مشهور مي باشد. بسياري از زعفران هاي اسپانيا در شهر كاستيلا لامنچا كشت مي شود. زعفران اسپانيا مي تواند به غذاي شما عطر و طعم بسيار ويژه اي بدهد و آن را خوش طعم تر كند. بسياري از زعفران هاي اسپانيا را مي توانيد از ادويه فروشي هاي معروف اسپانيا تهيه كنيد.
البته قيمت زعفران هاي اسپانيا بسيار بالا است و شما بايد براي خريد آن هزينه بسيار هنگفتي را پرداخت كنيد.

[caption id="attachment_449" align="aligncenter" width="780"]زعفران زعفران[/caption]

پوستر مسابقات گاو بازي

پوستر مسابقات گاو بازي يكي از خاطره انگيزترين سوغات اسپانيا است كه به فراواني در اين كشور وجود دارد.مسابقات گاو بازي از دير باز تاكنون در فرهنگ اين كشور نقش بسيار مهمي داشته و دارد. البته بسياري از افراد ممكن است اين مسابقات را وسيله اي براي شكنجه گاو هاي وحشي طلقي كنند، اما مردم اسپانيا آن را سرگرم كننده مي دانند.
بسياري از گردشگراني كه به كشور اسپانيا سفر مي كنند مي خواهند براي يك بار هم كه شده شاهد ديدن اين مسابقات مهيج باشند. اما ما به كساني كه تحمل ديدن اين قبيل مسابقات را ندارند پوستر مسابقات گاوبازي را پيشنهاد مي كنيم كه مي تواند يكي از به ياد ماندني ترين سوغات اسپانيا باشد. پوستر مسابقات گاو بازي اسپانيا تقريبا در بسياري از خيابان هاي اسپانيا به فراواني يافت مي شود.

[caption id="attachment_454" align="aligncenter" width="780"]پوستر مسابقات گاو بازي پوستر مسابقات گاو بازي[/caption]

 

كلوچه هاي محلي

كلوچه هاي محلي به عنوان يكي از بهترين و البته خوشمزه ترين سوغات اسپانيا شناخته مي شود، ما به شما پيشنهاد مي كنيم كه حتما در هنگام سفرتان به اين كشور آنها را خريداري كنيد. براي خريد اين كلوچه هاي محلي خوشمزه مي توانيد به كوچه پس كوچه هاي شهر هاي اسپانيا سر بزنيد و يا تعدادي از آنها را امتحان كنيد.

ظروف سفالي

ظروف سفالي و سراميكي مي تواند به عنوان سوغات اسپانيا گزينه مناسبي باشد، به خصوص براي دكوراسيون منزلتان. بسياري از اين ظروف دست ساز بوده و فروشندگان اين ظروف آنها را مي سازند.اين ظروف انواع مختلفي دارد كه شامل انواع فنجان ها، ليوان هاي دهن كج و انواع مختلفي از جام ها مي شود. ظروف اسپانيا مي تواند گزينه بسيار خوبي براي فردي كه دوستش داريد باشد.پيشنهاد مي شود كه در هنگام بازگشتتان اين سوغات اسپانيا را خريداري كنيد.

[caption id="attachment_451" align="aligncenter" width="780"]ظروف سفالي ظروف سفالي[/caption]

كيف هاي چرمي

اجناس تهيه شده از چرم به خصوص كيف هاي اسپانيا از چرم نرم و معروف اسپانيايي ساخته شده است كه يكي از بهترين سوغات اسپانيا به حساب مي آيد. بيشتر فروشگاه ها در اسپانيا كيف ها و وسايل چرمي را مي فروشند، حتما به تعدادي از آنها سر بزنيد و از محصولات چرميشان ديدن كنيد.
اگر قصد خريد سوغات اسپانيا از جنس چرم را داريد و قصد داريد تا فرد مورد علاقه خود را خوشحال كنيد، پيشنهاد ما كيف دستي هاي چرمي و يا كوله پشتي از جنس چرم است كه مي تواند هديه بسيار ارزشمندي براي او باشد.

[caption id="attachment_452" align="aligncenter" width="780"]كيف هاي چرمي كيف هاي چرمي[/caption]

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص ويزاي اسپانيا ، وقت سفارت اسپانيا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.