سفر به ژنو

۵ بازديد

سفر به ژنو

سفر به ژنو

اگر در ميان گزينه هاي متنوع براي انتخاب مقصد سفر خود ترديد داريد، پيشنهاد ما به شما سفر به ژنو مي باشد. ژنو يكي از شهرهاي سوئيس است كه با داشتن محيط سرسبز، آرامش را براي شما به ارمغان مي آورد . در اين مقاله به شما اطلاعاتي درباره تمام مواردي كه بايد درباره سفر به ژنو بدانيد، داده شده است. اين اطلاعات به شما كمك مي كند تا با آگاهي كامل، سفر به ژنو خود را آغاز كنيد و سفري به ياد ماندني با تور ژنو و يا تور اروپا براي خود و خانواده رقم بزنيد.

ژنو يكي از شهرهاي سوئيس است كه با داشتن طبيعت زيبا و خيره كننده خود توجه بسياري از افراد را به خود جلب كرده است. وجود جاذبه ها و نقاط گردشگري بسياري كه در اين شهر وجود دارد، باعث شده است افراد زيادي سفر به ژنو را يكي از بهترين سفرها بدانند و آن را به ديگران نيز پيشنهاد دهند. مردم اين منطقه به زبان هاي آلماني، ايتاليايي، فرانسوي و رومانو صحبت مي كنند و نزديك به 489،000 نفر جمعيت دارد. اين شهر يكي از شهرهاي پرهزينه دنيا است و بيشتر ميزبان سازمان هاي بين المللي دنيا مي باشد. مساحت كلي شهر نزديك به 15 كيلومتر است و درياچه اي با همين نام نيز در اين شهر وجود دارد. فراموش نكنيد سفر به ژنو قطعا يكي از بهترين سفرهاي طول عمر شما خواهد بود.

[caption id="attachment_11069" align="aligncenter" width="780"]سفر به ژنو سفر به ژنو[/caption]

آب و هواي ژنو

سوئيس يكي از كشورهايي است كه داراي طبيعت سرسبز و زيبا مي باشد؛ از اينرو افراد زيادي با توجه به شرايط آب و هوايي خوب اين كشور، سفر به شهرهاي مختلف آن را در راستاي برنامه هاي خود قرار مي دهند. ژنو داراي آب و هواي معتدل و مرطوب است؛ در اين شهر شاهد تابستان هاي معتدل و خنك و زمستان هاي سرد در سفر به ژنو خواهيد بود. اگر يكي از افرادي هستيد كه به باران علاقه خاصي داريد، حتما سعي كنيد سفر به ژنو را با تور ژنو و يا تور اروپا براي فصل پاييز انتخاب كنيد.

[caption id="attachment_11070" align="aligncenter" width="780"]آب و هواي ژنو آب و هواي ژنو[/caption]

بهترين زمان براي سفر به ژنو

با توجه به شرايط آب و هوايي اين شهر، بسياري از افراد فصل تابستان را براي سفر به ژنو انتخاب مي كنند. دماي هوا در تابستان هاي اين شهر گرم و معتدل است و خبري از باران هاي سيل آسا نيست. با توجه به شرايط آب و هوايي خوب ژنو در فصل تابستان، در اين زمان از سال شاهد حضور گردشگران زيادي از اقصي نقاط جهان خواهيد بود. وجود جشنواره هاي مختلف در اين فصل، يكي ديگر از علل سفر به ژنو در اين زمان از سال مي باشد. اگر به دنبال آرامش هستيد و شلوغي شما را آزار مي دهد، پيشنهاد ما به شما سفر به ژنو در فصل پاييز است.

فصل پاييز دماي هواي رو به كم شدن مي رود، اما در عوض مي توانيد در هزينه ها صرفه جويي كنيد و از محيط اطراف لذت بيشتري ببريد. فصل زمستان نيز بهترين زمان سفر براي عاشقان ورزش هاي زمستاني از قبيل اسكي است. با توجه به هزينه هاي سفر، سفر به ژنو در فصل بهار نيز مي تواند براي شما مقرون به صرفه باشد. فقط فراموش نكنيد از قبل درباره محل اقامت خود تصميم بگيرد و هتل مورد نظر خود را رزرو كنيد. به طور كلي مي توان گفت همه چيز در دستان شما خواهد بود؛ اين شما هستيد كه با توجه به شرايط كاري و علايق خود، بهترين زمان سفر را انتخاب مي كنيد.

[caption id="attachment_11071" align="aligncenter" width="780"]بهترين زمان براي سفر به ژنو بهترين زمان براي سفر به ژنو[/caption]

جاذبه هاي گردشگري ژنو

وجود جاذبه هاي گردشگري متنوع در ژنو باعث شده است كه اين شهر مناسب براي هر فردي با هر سليقه اي باشد. درياچه زيباي ژنو، كليساها، موزه ها، فرهنگ غني، معماري هاي باشكوه و غيره برخي از ديدني هايي هستند كه شما مي توانيد در سفر به ژنو https://europetourz.net/%d8%b3%d9%81%d8%b1-%d8%a8%d9%87-%da%98%d9%86%d9%88/از آنها بازديد كنيد. برخي از مكان هايي كه بازديد از آنها را بايد بالاي ليست قرار دهيد شامل فواره آبي جت دي او، شركت در تور گردشگري روي درياچه ژنو، پارك باستيون، موزه هاي متنوع و گالري هاي هنري و غيره است. برخي از اين مكان ها روح شما را صيقل مي دهند، برخي شما را به اعماق تاريخ مي برند و برخي ديگر شما را شگفت زده خواهند كرد. در سفر به ژنو براي تمامي اعضاي خانواده حتي كودكان، چيزهايي براي سرگرم شدن و ديدن وجود دارد.

[caption id="attachment_11072" align="aligncenter" width="780"]جاذبه هاي گردشگري ژنو جاذبه هاي گردشگري ژنو[/caption]

سيستم حمل و نقل در ژنو

حمل و نقل در ژنو با وسايل گوناگوني از قبيل تاكسي، اتوبوس، تراموا، قايق و قطار انجام مي شود. با توجه به هزينه ها، به شما پيشنهاد مي شود از وسايل حمل و نقل عمومي استفاده كنيد تا هم در هزينه ها صرفه جويي كنيد و هم تجربه اي جديد در سفر به ژنو براي خود ايجاد كنيد. تهيه كارت گردشگري يك امتياز براي سفر به ژنو با تور ژنو و يا تور اروپا بشمار مي رود. شما مي توانيد با تهيه اين كارت از 1 تا 3 روز به صورت رايگان از وسايل حمل و نقل عمومي استفاده كنيد و با استفاده از مجوز بازديد رايگان، بعضي از موزه ها را بازديد كنيد.

[caption id="attachment_11073" align="aligncenter" width="780"]سيستم حمل و نقل در ژنو سيستم حمل و نقل در ژنو[/caption]

محل اقامت در سفر به ژنو

بديهي است كه محل اقامت يكي مهمترين عوامل در تعيين كيفيت سفر شما است. شهر ژنو داراي هتل هاي لوكس و ارزان قيمت بسياري است كه شما مي توانيد با توجه به بودجه خود يكي از آنها را براي اقامت انتخاب كنيد. هتل هاي 5 ستاره متروپل، هتل 4 ستاره كورناوين ژنو، هتل 5 ستاره پرزيدنت ويلسون ژنو، هتل سنترال، هتل دريك لانگ و غيره برخي از مشهورترين هتل ها هستند كه شما مي توانيد براي سفر به ژنو به رزرو آنها بپردازيد. فراموش نكنيد پيش از سفر به ژنو، براي رزرو هتل خود اقدام كنيد تا با خيال راحت سفر خود را آغاز كنيد و با هيچ گونه مشكلي روبرو نشويد.

[caption id="attachment_11074" align="aligncenter" width="780"]محل اقامت در سفر به ژنو محل اقامت در سفر به ژنو[/caption]

رستوران هاي ژنو

رستوران ها و كافه هاي متنوعي كه در شهر وجود دارند به شما اجازه مي دهند تا انواع غذاها و طعم هاي مختلف را در سفر به ژنو تجربه كنيد. برخي از رستوران ها و كافه هاي مشهور شهر شامل كافه دو سولي، رستوران آرمور، رستوران بي ويو، رستوران شاتوويو، هتل رستوران پارك دزو ويو، كافه دبن و غيره مي شوند. اين رستوران ها غذا را در سطح بين المللي طبخ مي كنند و با داشتن فضايي آرام و دلپذير تجربه اي ناب از سفر به ژنو براي شما فراهم مي كنند. اما از آنجايي كه واحد پول ژنو فرانك است، كمي هزينه ها بالا مي رود. از اينرو اگر مي خواهيد هزينه هاي خود را كاهش دهيد مي توانيد گاهي اوقات با خريد لوازم مورد نياز از سوپرماركت، خودتان آشپزي كنيد.

[caption id="attachment_11075" align="aligncenter" width="780"]رستوران هاي ژنو رستوران هاي ژنو[/caption]

مراكز خريد ژنو

مراكز خريد متنوعي در ژنو وجود دارند كه شما مي توانيد از اين مراكز و فروشگاه ها، كالاهاي برند و همچنين هر آنچه كه به آن نياز داريد را تهيه كنيد. برخي از مكان هاي مناسب براي خريد عبارتند از: ريو گش، لسانتر، لپراي، بالكسر، منور، گلوبوس و غيره. فراموش نكنيد بيشتر مغازه ها در روز يكشنبه تعطيل هستند. گاهي اوقات در شهر حراج هايي انجام مي شود كه مي توانيد برخي از كالاها را با قيمت بهتر تهيه كنيد. به طور معمول مغازه ها هر روز هفته (به غير از روزهاي تعطيل) از ساعت 9 صبح الي 7 غروب آماده خدمت رساني به شما هستند. خريد بخش مهمي در هر سفري است؛ خريد در سفر به ژنو نيز مي تواند تجربه اي بياد ماندني براي شما ايجاد كند.

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه 09107636326 تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص بليط سوئيس، وقت سفارت سوئيس ، ويزاي سوئيس، تور سوئيس و تور اروپا 88851080-021.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.