پارك هاي والنسيا

۵ بازديد

پارك هاي والنسيا

پارك هاي والنسيا

اگر قصد سفر به شهر زيباي والنسيا در كشور اسپانيا را داريد بهتر است بدانيد كه اين شهر داراي جاذبه هاي طبيعي و گردشگري متعددي مي باشد. پارك هاي والنسيا يكي از زيباترين مناطق گردشگري اين شهر بوده كه سالانه گردشگران زيادي را به سمت خود جذب مي كند. با اين وجود در ادامه اين مطلب تعدادي از پارك هاي والنسيا را براي شما توصيف خواهيم كرد تا اگر به اين شهر ساحلي سفر كرديد به ديدن اين پارك ها نيز برويد.

پارك گياه شناسي والنسيا

يكي از زيباترين مناطق سبز والنسيا كه جزو بهترين پارك هاي والنسيا به شمار ميرود باغ گياه شناسي اين شهر مي باشد. در اين پارك حدود ۴ هزار و ۵۰۰ گونه گياهي از جمله نخل و گياهان عجيب و غريب مديترانه اي وجود دارد كه موجب تعجب همگان شده است. توجه داشته باشيد كه طيف وسيعي از گونه‌هاي نادر و خطرناك گياهان در اين باغ گياه شناسي نگهداري مي شوند كه ديدن آن  خالي از لطف نيست. اهداف آموزشي زيادي در اين باغ وجود داشته و همچنين محيط آرام آن موجب شده است كه جاي مناسبي براي كودكان باشد. از طرفي در اين پارك والنسيا رويدادهاي فرهنگي مختلفي براي بزرگسالان از جمله دوره ها، نمايشگاه ها و كنفرانس ها هر روز هفته از ساعت ۱۰ صبح الي ۶ بعد از ظهر برگزار مي‌شود كه مي‌توانيد با شركت در اين همايش ها اطلاعات بسيار مفيدي از گونه هاي گياهي والنسيا به دست آوريد. با توجه به اين موارد رفتن به پارك هاي والنسيا نه تنها اهداف گردشگري دارد بلكه از نظر علمي نيز مي تواند بسيار مفيد باشد.

[caption id="attachment_659" align="aligncenter" width="780"]پارك گياه شناسي والنسيا پارك گياه شناسي والنسيا[/caption]

پارك لس جاردينس د مونورته در والنسيا

پارك لس جاردينس يكي ديگر از پارك هاي والنسيا بوده كه فضاي سبز كوچك آن مي تواند بسيار مناسب براي گذراندن اوقات فراغت باشد. اين باغ با الهام از سبك نئوكلاسيك فرانسوي و با لمس معماري مديترانه اي مخلوط شده است كه اين امر موجب شده فضاي بسيار دل انگيز و زيبايي به وجود بيايد. در ورودي پارك لس جاردينس مجسمه هاي مختلف وجود داشته كه نظر هر بيننده اي را به خود جلب مي كند؛ همچنين در ابتداي اين پارك يك باغ ديده مي شود و در طرف ديگر پارك لس جاردينس يك منطقه مجهز به نيمكت هايي بوده كه افراد مي توانند جهت رفع خستگي در زير درختان گلدار بر روي آن بنشيند و از كاخ رنگارنگ كه در روبه روي آنها وجود دارد لذت ببرند. درختان ميوه زيادي نيز در كنار چشمه زيبا اين پارك فضاي بسيار چشم‌ نوازي به وجود آورده است.

[caption id="attachment_660" align="aligncenter" width="780"]پارك لس جاردينس د مونورته در والنسيا پارك لس جاردينس د مونورته در والنسيا[/caption]

پارك جاردينس والنسيا

از ديگر پارك هاي والنسيا مي توان به پارك جاردينس اشاره كرد كه به عنوان يك باغ سلطنتي در حال حاضر شناخته مي شود. اين پارك از دوران فروپاشي عرب تا سقوط آن در قرن ۱۴ جزو بزرگترين باغ هاي عمومي والنسيا به شمار مي رفته است. پس از اين دوران پارك جاردينس بازسازي شده و گسترش چشمگيري يافته است. در پارك جاردينس والنسيا مي توانيد مناطق جذاب مختلفي از جمله خرابه هاي كاخ باستاني، حوضچه اردك ها و قو ها و منطقه سبز بزرگ اين پارك را مشاهده كرده و از فضاي بي‌نظير آن لذت ببريد؛ همچنين در پارك هاي والنسيا از جمله پارك جاردينس سالانه رواديد و كنسرت هاي مختلفي برگزار مي شود كه براي هر گردشگري مي‌تواند جالب باشد. در موزه علوم طبيعي اين پارك اسكلت هاي مختلف دايناسورها به نمايش گذاشته مي شود كه مي توانيد در اين پارك آنها را مشاهده كنيد.

پارك جاردينس والنسيا

پارك رامبلا يكي از ديدني ترين پارك هاي والنسيا

يكي از پارك هاي والنسيا كه در جنوب اين شهر واقع شده است پارك رامبلا مي باشد كه در حال حاضر به عنوان يكي از سيستم هاي اصلي آبياري در اين منطقه مورد استفاده قرار مي گيرد. مي توانيد با رفتن به پارك رامبلا مناطق ديدني زيادي از جمله باغ هاي ميوه، درختان نخل، باغ هاي مديترانه اي و يك باغ آبزي مشاهده كنيد و اوقات خوشي را در اين پارك سپري نماييد. همچنين اين پارك كه در زمره ديدني ترين پارك هاي والنسيا به شمار مي رود، داراي فضاي بازي براي كودكان بوده و امكانات ورزشي مختلفي در آن وجود دارد كه موجب سرگرمي كودكان و بزرگسالان مي‌شود. پارك رامبلا هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ و نيم شب باز بوده و گردشگران عزيز مي توانند جهت  گذراندن اوقات فراغت به اين پارك بروند.

[caption id="attachment_662" align="aligncenter" width="780"]پارك رامبلا يكي از ديدني ترين پارك هاي والنسيا پارك رامبلا يكي از ديدني ترين پارك هاي والنسيا[/caption]

پارك كابكرا از زيباترين پارك هاي والنسيا

در انتهاي پارك دل ريو نتوريا يكي ديگر از پارك هاي والنسيا به  نام پارك كابكرا وجود داشته كه در حومه اين شهر واقع شده است. با رفتن به پارك كابكرا مي توانيد از منظره زيباي اين پارك لذت ببريد زيرا در كنار اين پارك رودخانه اي وجود دارد كه موجب زيبايي هرچه تمام تر اين پارك شده است. يك استخر بزرگ نيز در داخل پارك واقع شده كه قايق هاي آن به صورت اجاره اي در اختيار گردشگران قرار مي گيرد. اگر دوست داريد در پارك هاي والنسيا گونه هاي متعددي از حيوانات را نيز ببينيد پارك كابكرا انتخاب مناسبي مي باشد زيرا در اين پارك علاوه بر فضاي سبز و وسايل بازي، باغ وحشي وجود داشته كه انواع مختلفي از حيوانات در آن زندگي مي كنند. اگر قصد سفر به والنسيا را داشتيد ديدن پارك كابكرا كه آن را از جمله زيباترين پارك هاي والنسيا مي دانند؛را از دست ندهيد. براي اين امر مي توانيد در هر ساعتي از شبانه روز به اين محل برويد.

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص ويزاي اسپانيا ، وقت سفارت اسپانيا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.