رواديد بلژيك تراول لايو

۲۱ بازديد

رواديد بلژيك

رواديد بلژيك

كشورهاي اروپايي همواره به عنوان مقصد بسياري از گردشگران و افراد متقاضي براي تحصيل و كار محسوب مي شوند. در اين بين كشور بلژيك به عنوان يكي از كشورهاي اروپايي مورد توجه بسياري از افراد مي باشد. رواديد بلژيك به عنوان يكي از رواديدهاي پر طرفدار در بين كشورهاي اروپايي محسوب مي شود. بسياري از افراد سالانه با مراجعه به سفارت اين كشور در تهران، رواديد بلژيك را درخواست كرده و راهي اين كشور مي شوند. دريافت اين رواديد به مانند تمامي كشورهاي اروپايي يك سري از قوانين خاص را به همراه دارد. در اين متن تمامي نكات مربوط به چگونگي دريافت رواديد بلژيك و سفر به اين كشور بررسي خواهد شد. اگر تمايل داريد تا سفر به كشور بلژيك را تجربه كنيد، ما را تا پايان همراهي نماييد.

كشور بلژيك

كشور بلژيك يك كشور اروپايي مي باشد، كه در منطقه غربي اروپا واقع شده است. اين كشور با كشورهايي چون آلمان، فرانسه، لوكزامبورگ و هلند همسايه مي باشد. وسعت كشور بلژيك 30 هزار كيلومتر مربع است و با توجه به اين وسعت كم، جمعيتي بالغ بر 10 ميليون نفر را در خود جاي داده است. زبان رسمي اين كشور متغير مي باشد. مردمان اين كشور به زبان هايي چون فرانسوي، آلماني و هلندي صحبت مي نمايند. پول رسمي كشور بلژيك يورو مي باشد. اين كشور از لحاظ مختلف داراي پتانسيل هاي متفاوتي است. از اين پتانسيل ها مي توان به زمينه هاي شغلي، تحصيلي، گردشگري و ... اشاره كرد. همين موضوع باعث شده است كه بسياري از افراد، از گوشه كنار دنيا با دريافت رواديد بلژيك روانه اين كشور شوند. گفتني است دريافت رواديد بلژيك قوانين خاص خود را دارد و با توجه به اين كه اين كشور جزو محدوده شينگن مي باشد، افرادي كه داراي ويزاي شينگن مي باشند، به راحتي مي توانند به اين كشور سفر نمايند. جهت رزرو تور اروپا و تور بلژيك به آژانس هاي مسافرتي معتبر مراجعه نماييد.

[caption id="attachment_3705" align="aligncenter" width="780"]رواديد بلژيك رواديد بلژيك[/caption]

مراحل دريافت رواديد بلژيك

اولين مرحله براي دريافت رواديد بلژيك مراجعه به سفارت اين كشور مي باشد. افراد متقاضي روايد اين كشور، مي توانند به صورت حضوري به آژانس هاي مسافرتي معتبر مراجعه نماييد و اقدام به رزرو وقت سفارت بلژيك نماييد. سفارت اين كشور در تهران خيابان ولي عصر، خيابان ‏فياضي(فرشته سابق)، پلاك ‏‏۱۵۵‏ واقع شده است.افراد مي توانند با مراجعه به آدرس ذكر شده، وقت سفارت اين كشور را براي اخذ ويزاي بلژيك دريافت نمايند. پس از آنكه توانستيد وقت سفارت اين كشور را دريافت نماييد، در روز تعيين شده بايد مدارك و هر آن چيزي كه مسئولين سفارت را براي صدور رواديد بلژيك راضي نمايد، با خود به همراه ببريد. پس از ارائه مستندات خود بايد منتظر جواب بمانيد و اگر جواب مثبت بود ساير اقدامات براي دريافت رواديد بلژيك را صورت دهيد. نوع رواديد درخواستي افراد در پروسه دريافت آن تاثير گذار مي باشد. به طور مثال ويزاي توريستي بلژيك راحت تر در اختيار افراد قرار مي گيرد.

[caption id="attachment_3704" align="aligncenter" width="780"]رواديد بلژيك رواديد بلژيك[/caption]

مدارك لازم براي اخذ رواديد بلژيك

براي دريافت رواديد بلژيك ارائه يك سري از مدارك الزامي مي باشد. نوع مداركي كه افراد بايد به سفارت اين كشور ارائه دهند، با توجه به نوع رواديد درخواستي بلژيك متفاوت مي باشد. مداركي كه افراد بايد به سفارت كشور بلژيك ارائه دهند عبارتند از:

1) ارائه اصل و رونوشت صفحه هاي پاسپورت ( پاسپورت ارائه شده بايد پس از خروج از كشور به مدت 6 ماه اعتبار داشته باشد)

2) ارائه اصل و رونوشت مدارك شناسايي مانند كارت ملي، شناسنامه، پايان خدمت و... (ترجمه اين مدارك بايد ارائه شود)

3) 2 قطعه عكس زمينه سفيد و تمام رخ ( بانوان با حجاب كامل و كمترين آرايش)

4) ارائه پرينت حساب بانكي افراد متقاضي

5) ارائه مدارك شغلي افراد

6) ارائه مدارك تحصيلي

7) ارائه مدارك پزشكي

[caption id="attachment_3703" align="aligncenter" width="780"]رواديد بلژيك رواديد بلژيك[/caption]

دريافت رواديد بلژيك به صورت دائم

رواديد بلژيك نمونه هاي مختلفي دارد. افرادي كه قصد اقامت در اين كشور را دارند، بايد توجه نمايند كه در زمان دريافت اقامت اين كشور بايد شرايط لازم را داشته باشند. چند راه براي دريافت رواديد بلژيك به صورت دائم موجود مي باشد. يكي از راه هاي آن ازدواج است. افراد مي توانند با كساني كه تابعيت كشور بلژيك را دارند ازدواج كرده و رواديد بلژيك را به صورت دائم دريافت نمايند. از ديگر رواديدهاي دائم كشور بلژيك، رواديد كاري مي باشند. اين نوع از رواديد به اين صورت مي باشد، كه افراد با دريافت پيشنهادهاي شغلي از كشور بلژيك مي توانند، اقامت دائم اين كشور را دريافت نمايند. گفتني است يكي ديگر از راه هاي دريافت اقامت دائم در اين كشور، سرمايه گذاري در بخش هاي مختلفي مي باشد. افراد مي تواند با ايجاد فرصت هاي شغلي و كارآفريني مسئولين اين كشور را براي دريافت ويزاي بلژيك به صورت دائم راضي نمايند.

انواع رواديد بلژيك

رواديد بلژيك به دو دسته تقسيم مي شوند. رواديد هايي كه به صورت دائم و به صورت اعتباري براي افراد صادر مي شوند. افراد متقاضي رواديد بلژيك، با توجه به نوع رواديد مورد نظرشان بايد پروسه هاي مختلفي را طي نمايند. يكي از رواديدهاي پرطرفدار بلژيك، رواديد توريستي اين كشور مي باشد. اين نوع از رواديد با سرعت بالاتري به افراد ارائه مي شود. از ديگر نمونه هاي رواديد بلژيك مي توان به رواديدهاي پزشكي، تحصيلي، تجاري، كاري، نمايشگاهي و ... اشاره كرد.

[caption id="attachment_3702" align="aligncenter" width="780"]رواديد بلژيك رواديد بلژيك[/caption]

هزينه اخذ رواديد بلژيك و سفر به اين كشور

افراد متقاضي رواديد بلژيك بايد يك سري از هزينه ها را با توجه به نوع سفر خود به اين كشور، مورد توجه قرار دهند. اولين هزينه اي كه افراد بايد پرداخت نمايند، هزينه دريافت رواديد اين كشور مي باشد. اين هزينه با توجه به نوع رواديد بلژيك متفاوت است. هزينه هاي رواديد كوتاه مدت با بلند مدت تفاوت دارد و اين هزينه را افراد با مراجعه به سفارت مطلع خواهند شد. لازم به ذكر است اين هزينه بايد قبل از دريافت رواديد به سفارت ارائه شود. گفتني است اگر اخذ ويزاي بلژيك با نظر منفي مسئولين مواجه شود، هزينه داده شده عودت نخواهد شد. ساير هزينه هاي سفر به بلژيك با توجه به نوع سفر افراد متفاوت مي باشد. افراد براي سفر به اين كشور بايد هزينه بليط هواپيما، هزينه اقامت، هزينه خورد و خوراك و ... را متقبل شوند. لازم به ذكر است كه اين هزينه ها براي سفرهاي كوتاه مدت مي باشد و در سفرهاي بلند مدت (اقامت دائم) افراد بايد با يك برنامه ريزي از پس هزينه هاي اقامت در اين كشور بر آيند.

[caption id="attachment_3701" align="aligncenter" width="780"]رواديد بلژيك رواديد بلژيك[/caption]

استفاده از آژانس هاي مسافرتي براي دريافت رواديد بلژيك

براي دريافت رواديد بلژيك ارتباط با آژانس هاي مسافرتي معتبر مي تواند بهترين گزينه براي افراد محسوب شود. افراد مي توانند با استفاده از مشاوره هاي لازم، با سرعت بالاتري رواديد خود را دريافت كرده و سفر به اين كشور را تجربه نمايند. گفتني است افراد متقاضي كه زمان لازم براي دريافت ويزاي بلژيك را ندارند، مي توانند با استفاده از آژانس هاي مسافرتي رواديد اين كشور را دريافت نمايند و بعد از انجام كارها، مبلغي را به عنوان دستمزد به آن ها ارائه دهند. اين آژانس ها با تجربه بالايي كه در امر اخذ ويزا از كشورهاي مختلف دارند، مي توانند كمك شاياني به افراد متقاضي نمايند. لذا در انتخاب اين آزانس ها نهايت دقت را به خرج دهيد.

[caption id="attachment_3700" align="aligncenter" width="780"]رواديد بلژيك رواديد بلژيك[/caption]

شرايط دريافت رواديد بلژيك و خروج از كشور

افرادي كه قصد دريافت رواديد بلژيك و خروج از كشور را دارند، بايد موانع را از جلوي پاي خود بردارند. افرادي كه قصد دريافت رواديد را دارند بايد يا سربازي رفته باشند و يا اينكه موافقت نظام وظيفه را براي صدور رواديد و خروج از كشور اخذ نمايند. افراد بعد از اينكه رواديد خود را دريافت نمودند، نبايد هيچ گونه منعي براي خروج از كشور داشته باشند. اين ممنوعيت ها، مي تواند شامل مشكلات مالياتي و يا سياسي باشد. افرادي كه براي دريافت ويزاي بلژيك اقدام مي نمايند، بايد پشتوانه مالي خوبي داشته باشند و با ارائه پرينت حساب خود به سفارت مي توانند اين موضوع را ثابت نمايند.

نكات لازم در مورد رواديد بلژيك

افراد متقاضي براي دريافت رواديد بلژيك بايد به يك سري از نكات توجه ويژه اي داشته باشند. افرادي كه قصد دارند به صورت كوتاه مدت به اين كشور سفر نمايند، بايد توجه داشته باشند كه رواديد اين كشور داراي يك اعتبار مشخص 3 ماهه مي باشد. چنانچه اين افراد قصد دارند بيشتر از اين زمان در اين كشور بمانند، بايد با مراجعه به سفارت درخواست تمديد ويزاي خود را ارائه نمايند. افرادي كه موفق به دريافت رواديد بلژيك و سفر به اين كشور مي شوند، بايد توجه داشته باشند كه در زمان اقامت خود در بلژيك بايد قوانين اين كشور را رعايت نمايند. در صورت رعايت نكردن قوانين ممكن است افراد را از خاك اين كشور اخراج نمايند.

در پايان اين بحث مي توان گفت دقت و رعايت مواردي كه در اين متن به آن اشاره شد، براي افراد متقاضي رواديد، بسيار مهم و كارا مي باشد. رواديد بلژيك با توجه به پتانسيل هاي خوبي كه در اين كشور موجود مي باشد، بسيار پرطرفدار است و همواره بسياري از مردمان، در گوشه و كنار دنيا براي دريافت اين رواديد اقدام مي نمايند. اميدواريم كه توانسته باشيم اطلاعات مفيدي از چگونگي دريافت رواديد بلژيك و سفر به اين كشور را در اختيارتان گذاشته باشيم.از اينكه تا پايان متن ما را همراهي كرديد سپاسگزاريم.

[caption id="attachment_3699" align="aligncenter" width="780"]رواديد بلژيك رواديد بلژيك[/caption]

آژانس سفري ديگرمجري مستقيم و بي واسطه وقت سفارت بلژيك ، ويزاي بلژيك ، تور بلژيك و تور اروپا 88851080-021

بهترین زمان سفر به بلژیک (Belgium)

فصل سفر در بلژیک از اواسط آوریل تا اواسط اکتبر و فصل پرگردشگر سال ماه‌های ژوئیه و اوت است. در این دو ماه آب‌و‌هوای بلژیک در بهترین شرایط خود قرار دارد اما جمعیت گردشگران و به‌دنبال آن هزینه‌ سفر بیشتر است.راهنمای سفر به بلژیک

زبان‌های رسمی: فرانسوی، هلندی، آلمانی

 

 البته سایر ماه‌ها غیر از ژوئیه و اوت هم برای سفر در بلژیک مناسب هستند. مزیت سفر در فصل‌های خلوت سال این است که علاوه بر بلیط پرواز، رستوران‌ها و هتل‌ها هم ارزان‌تر می‌شوند و البته چون مشتری کمتر است، توجه بیشتری به آن‌ها می‌شود. علاوه بر این، رویدادهای جذابی هم در این فصل‌ها برگزار می‌شود که از شرکت در آن‌ها لذت خواهید برد. مثلا در ماه آوریل فستیوال‌های موسیقی در بروکسل برگزار می‌شود.بهترین آموزشگاه زبان فرانسه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.