جغرافياي فلورانس

۲۷ بازديد

جغرافياي فلورانس

جغرافياي فلورانس

در اين مقاله قصد داريم همهٔ آنچه را كه لازم داريد در رابطه با جغرافياي فلورانس ايتاليا به شما بگوييم. فلورانس يكي از زيباترين شهرهاي ايتاليا مي‌باشد و افراد بسياري براي گذراندن تعطيلات خود به اين شهر مراجعه مي‌كنند. اگر شما نيز قصد داريد تعطيلات خود را در فلورانس بگذرانيد و يا قصد مهاجرت به فلورانس را داريد ابتدا لازم است كه در رابطه با جغرافياي اين منطقه و آب و هواي آن اطلاعات لازم را داشته باشيد. پس از خواندن اين مقاله شما تمامي اطلاعات لازم را در رابطه با جغرافياي فلورانس خواهيد داشت و مي‌توانيد با خيالي آسوده به ايتاليا سفر كنيد.

فلورانس ايتاليا:

فلورانس ايتاليا شهري تاريخي و بسيار خوش آب و هوا است كه از لحاظ جغرافيايي در شمال كشور ايتاليا و در ساحل رود آرنو واقع شده است. اين شهر خوش آب و هوا و تاريخي به دليل وجود آثار تاريخي فراواني كه از زمان رنسانس در اين شهر به جا مانده شهرتي جهاني دارد و همه ساله گردشگران فراواني از تمامي دنيا براي بازديد از آثار تاريخي فلورانس به اين شهر افسانه‌اي سفر مي‌كنند. فلورانس در كنار آثار تاريخي فراواني كه در خود جاي داده است طبيعت بكر و تماشايي دارد كه چشم هر بيننده‌اي را خيره كرده و هر بيننده‌اي در زمان مواجه با اين شهر تصور مي‌كند تابلوي نقاشي زيبايي در پيش روي خود دارد. كه به زيباترين و استادانه‌ترين شكل ممكن طراحي و ترسيم شده است.اين شهر زماني پايتخت پادشاهي ايتاليا بوده و و بيشتر از نيمي از آثار تاريخي كشور ايتاليا را در خود جاي داده است . طبق روايات و اسناد تاريخي ژوليوس سزار  بنيانگذار اين شهر در سال 59 پيش از ميلاد مي باشد . اين شهر اساطيري زادگاه بزرگاني چون دانته آليگري و لئوناردو داوينچي نيز مي باشد .

[caption id="attachment_489" align="aligncenter" width="800"]فلورانس ايتاليا: فلورانس ايتاليا:[/caption]

جغرافياي فلورانس:

فلورانس پايتخت ناحيه توسكاني در كشور ايتاليا مي‌باشد. اين شهر مساحتي حدود 102 كيلومتر مربع وسعت دارد. طبق آخرين سرشماري انجام شده جمعيت شهر فلورانس ايتاليا حدود 380 هزار نفر مي‌باشد. گشت و گذار در اين شهر تاريخي بسيار هيجان انگيز و تماشايي بوده و معماري بي نظير بناهاي تاريخي فلورانس حس خوشايندي را در هر بيننده‌اي ايجاد مي‌كند. فلورانس را به عنوان اولين شهري كه پديده ي جهان مدرن در آن شروع شده است مي شناسند و به همين دليل لقب پدر جهان نوين را به فلورانس داده اند .

[caption id="attachment_490" align="aligncenter" width="800"]جغرافياي فلورانس جغرافياي فلورانس[/caption]

آب و هواي فلورانس ايتاليا :

شهر فلورانس ايتاليا داراي آب و هواي شرجي و استوايي مي‌باشد. و داراي چهار فصل آب و هوايي با شرايطي كاملاً متفاوت مي‌باشد. عمدتاً در فصل زمستان آب و هواي فلورانس سرد و مرطوب است و بارش فراوان باران در فصل زمستان را در فلورانس شاهد خواهيد بود. اما در فصل تابستان هواي فلورانس ايتاليا گرم و مرطوب بوده و بارندگي بسيار كم مي‌باشد. يكي از مهم‌ترين مشخصه‌هاي گرمسيري بودن شهر فلورانس را مي‌توان رطوبت بالاي اين منطقه و قرار داشتن اين شهر در ميان دره و رودخانه‌اي كه در اين شهر جريان دارد دانست.

[caption id="attachment_491" align="aligncenter" width="800"]آب و هواي فلورانس ايتاليا آب و هواي فلورانس ايتاليا[/caption]

آب و هواي فلورانس ايتاليا در بهار و تابستان:

شهر فلورانس در فصل بهار از زيبايي خارق العاده اي برخوردار است. در بهار فلورانس ايتاليا بسيار زيبا بوده و شما از تماشاي شكوفه‌هاي بهاري و درختاني كه جوانه زده‌اند لذت خواهيد برد. بهترين ماه در فصل بهار براي سفر به فلورانس و بازديد از اين شهر رؤيايي ماه مي مي‌باشد. در اين زمان دماي هوا نيز بسيار مناسب و مطلوب مي‌باشد. فلورانس در فصل تابستان نيز هوايي گرم و شرجي دارد و اما گرماي آن آزار دهنده نبوده و بسياري از گردشگران در اين فصل به فلورانس سفر مي‌كنند. با اينكه دماي هوا در طول روز بالا مي‌باشد اما هر چه به عصر و زمان غروب آفتاب نزديك‌تر شويد دماي هوا كاهش پيدا كرده و شب‌هاي خنكي را تجربه خواهيد كرد.

[caption id="attachment_492" align="aligncenter" width="800"]آب و هواي فلورانس ايتاليا در بهار و تابستان آب و هواي فلورانس ايتاليا در بهار و تابستان[/caption]

آب و هواي فلورانس ايتاليا در پاييز و زمستان:

در فصل پاييز در فلورانس ايتاليا  شما شاهد بارش باران‌هاي فراواني خواهيد بود. و كاهش دما در اين فصل زياد نبوده و شرايط آب و هوايي تقريباً مانند فصل بهار در اين شهر مي‌باشد. زمستان‌هاي فلورانس بسيار سرد و همراه با رطوبت است. هوا در اين فصل سال اكثراً ابري بوده و و شاهد ورش بادهاي شديد و گاها برف در اين شهر خواهيد بود. سردترين ماه در فصل زمستان نيز ماه ژانويه مي‌باشد. روزهاي آفتابي نيز در اين فصل در فلورانس ايتاليا بسيار كم بوده و در طول روز حداكثر دو تا سه ساعت مي‌توان از نور خورشيد بهره برد.

[caption id="attachment_493" align="aligncenter" width="800"]آب و هواي فلورانس ايتاليا در پاييز و زمستان آب و هواي فلورانس ايتاليا در پاييز و زمستان[/caption]

جاذبه هاي گردشگري فلورانس ايتاليا :

شايد در سفر به ايتاليا آخرين جايي كه قصد بازديد از آن را داشته باشيد فلورانس باشد اما ما به شما مي گوييم كه سخت در اشتباهيد. بازديد از فلورانس را در كنار بازديد از رم و ميلان و ونيز قرار دهيد. زيرا كه اين شهر داراي جاذبه هاي گردشگري و معماري بسياري است به طوري كه بزرگترين شاهكار معماري صومعه بزرگ دومو را مي توان در اين شهر ديد. مردم زيادي از سراسر جهان براي بازديد از اين شاهكار ها به فلورانس ايتاليا مي آيند چرا كه شهر در بهار بهترين آب و هوا را دارد. بازديد از جاذبه هاي طبيعي فلورانس در فصل تابستان يكي از بهترين ايده ها در زمينه گردشگري مي باشد زيرا هوا نه خيلي گرم است و نه شرجي. شما مي توانيد در اين فصل به فلورانس ايتاليا برويد و از دريا ها و ساحل هاي بي نظير اين شهر لذت ببريد. به همراه خانواده خود به فلورانس ايتاليا سفر كنيد و از آب و هوا و جغرافياي بي نظير اين شهر در تمام فصول لذت ببريد. بازديد از رودخانه آرنو و پل مشهور روي آن را از دست ندهيد چرا كه در هر فصلي زيبايي هاي منحصر به فردي دارد.

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص ويزاي ايتاليا ، وقت سفارت ايتاليا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.