آب و هواي رودس

۲۶ بازديد

آب و هواي رودس

آب و هواي رودس

آب و هوا يكي از نكات مهم يك شهر به حساب مي آيد كه مسافرت به هر شهري به صورت مستقيم به آب و هواي آن منطقه بستگي دارد. آب و هواي رودس همانند نقاط شمالي و ساحلي كشور ايران معتدل است و تابستان هايي گرم و طولاني اين جزيره را فرا مي گيرد. در ادامه توضيحات بيشتري درباره آب و هواي جزيره رودس و بهترين زمان سفر به اين منطقه ذكر كرده ايم:

جزيره رودس

رودس اسم جزيره اي در يونان است كه پيشينه تاريخي بسياري دارد سالانه گردشگران بسياري به اين جزيره سفر مي كنند  چرا كه بافت زيباي جزيره رودس به زيبائي آن افزوده است. آب و هواي رودس معتدل مي باشد و بارش باران فراوان باعث سرسبز شدن مراتع و كل جزيره شده است. آب و هواي رودس بهترين شرايط را براي گشت و گذار در اين جزيره فراهم كرده است. چرا كه در اكثر اوقات سال دماي اين منطقه گرم بوده و با يك تيشرت مي توان به راحتي به گردشگري پرداخت. يكي از مواردي كه حتما بايد مد نظر گرفت گرم بودن اين منطقه در تابستان است چرا كه آب و هواي رودس در تابستان سوزان بوده و شرايط سفر را سخت تر خواهد كرد. در ادامه به بررسي ريزتر آب و هواي رودس پرداخته ايم كه حتما قبل از سفر به اين موارد توجه نمائيد :

[caption id="attachment_598" align="aligncenter" width="800"]آب و هواي رودس آب و هواي رودس[/caption]

آب و هواي رودس در فصل بهار

قطعا گردشگران سعي دارند كه بهترين زمان آب و هواي رودس را انتخاب كنند مي توان گفت كه بهترين زمان براي سفر به رودس در كشور يونان فصل بهار مي باشد چرا كه آب و هواي رودس در فصل بهار بسيار مناسب بوده و امكان سياحت به آساني امكان پذير است. اگر فصل بهار را جهت مسافرت به اين جزيره انتخاب كرده ايد بهتر است اواخر بهار را برگزينيد چرا كه شنا كردن در اين جزيره در اواخر فصل بهار بيشترين لذت را به شما خواهد داد و ولرم بودن آن رضايت بخش خواهد بود. در فصل بهار شاهد گردشگران بسياري در اين جزيره هستيم كه اين امر مفهوم مساعد بودن فصل بهار براي مسافرت به اين جزيره را نمايان مي كند.

[caption id="attachment_599" align="aligncenter" width="800"]آب و هواي رودس در فصل بهار آب و هواي رودس در فصل بهار[/caption]

آب و هواي رودس در فصل تابستان

جزيره رودس به دليل قرار گرفتن در استوا آب وهوايي معتدل دارد اما تابستان هاي آن گرم و سوزان خواهد بود چنانكه شاهد دماي 40 درجه نيز در اين جزيره بوده ايم. در فصل تابستان گردشگران كمتري به اين جزيره سفر مي كنند و دليل اين امر آب و هواي گرم اين فصل مي باشد. مردم اين جزيره در فصل تابستان با قرار دادن سايه بان هايي در ساحل جزيره منظره خوبي را در كنار ساحل ايجاد مي كنند و دليل اين امر خنك تر شدن ساحل مي باشد. چنانچه فصل تابستان را براي سفر به اين جزيره انتخاب كرده ايد حتما وسايلي از قبيل كرم ضد آفتاب، عينك آفتابي، نورگير و ديگر وسايل جهت جلوگيري از تابش مستقيم نور به همراه داشته باشيد. آب و هواي رودس در فصل تابستان به گونه اي است كه دفعات معدودي امكان بارش باران در اين فصل را شاهد خواهيد بود و تابستاني طولاني اين جزيره را در بر مي گيرد.

[caption id="attachment_600" align="aligncenter" width="800"]آب و هواي رودس در فصل تابستان آب و هواي رودس در فصل تابستان[/caption]

آب و هواي رودس در فصل پائيز

اگر انتخاب وقت سفر خود به رودس را به من بسپاريد حتما فصل پاييز را به شما پيشنهاد خواهم داد. آب و هواي رودس در فصل پاييز همانند آب و هواي بهاري آن مي باشد با اين تفاوت كه در اين فصل برگ درختان به زمين ريخته و منظره بسيار زيبايي ايجاد خواهد كرد. باراني بودن اين منطقه باعث سرسبز بودن آن و رويش درختان فراوان در اين جزيره شده است و قطعا رنگ نارنجي گرفتن جزيره منظره اي زيبا ايجاد خواهد كرد. فصل پاييز نيز با ورود خود بارش هاي زيادي براي اين جزيره با خود خواهد آورد و قدم زدن بر روي برگ درختان و بارش نم نم باران بي شك حس خوبي به فرد خواهد داد. فصل پائيز از جمله فصل هاي پر طرفدار جزيره رودس مي باشد و گردشگران زيادي اين فصل را براي سفر انتخاب مي كنند.

[caption id="attachment_601" align="aligncenter" width="800"]آب و هواي رودس در فصل پائيز آب و هواي رودس در فصل پائيز[/caption]

آب و هواي رودس در فصل زمستان

اسم زمستان با خود سردي به همراه مي آورد و جزيره رودس نيز از اين امر مستثنا نيست چرا كه آب و هواي رودس در فصل زمستان همانند شهر هاي شمالي كشور ايران خنك خواهد بود. بارش برف فراوان در فصل زمستان اين جزيره را سفيد پوش خواهد كرد اما سرماي سوزاني در اين فصل شاهد نخواهيد بود چرا كه بارش برف باعث نرم شدن آب و هواي رودس خواهد شد. مردم شهر رودس يونان مردم پرتلاش هستند كه با ساخت پيست هاي اسكي روي برف اين فصل را پر هيجان تر از ديگر فصل كرده اند. در فصل زمستان با اينكه آب و هواي رودس خنك تر از ديگر فصل هاست اما شاهد گردشگراني در اين فصل نيز هستيم چرا كه منظره سفيد پوش شده جزيره رودس و پيست اسكي باعث جلب توجه گردشگران شده و آنها را از جاي جاي جهان به اين شهر كشانده است.

[caption id="attachment_602" align="aligncenter" width="800"]آب و هواي رودس در فصل زمستان آب و هواي رودس در فصل زمستان[/caption]

بهترين زمان سفر به رودس

انتخاب بهترين زمان سفر به منطقه اي يكي ار مهمترين موارد سفر است. آب و هواي رودس يكي از عوامل تعيين كننده زمان سفر است. بنا به آب و هواي رودس بهترين زمان سفر به اين جزيره بستگي به علايق فرد دارد اگر فصلي آرام را در نظر داريد و مي خواهيد به منطقه اي آرام سفر كنيد فصل تابستان خلوت ترين زمان جزيره رودس مي باشد. اگر طالب هيجان و بازي هاي برفي هستيد زمستان بهترين انتخاب براي شماست ولي اگر مي خواهيد به بهترين شكل ممكن از امكانات اين جزيره استفاده كنيد و همه مناطق را زيرو رو كنيد فصل بهار و پاييز مناسب ترين زمان براي سفر است. در صورت كلي آب و هواي رودس ايجاب مي كند كه فصل بهار يا پاييز را براي سفر خود برگزينيد.

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص ويزاي يونان ، وقت سفارت يونان ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.