سفر به لوكزامبورگ

۲۳ بازديد

سفر به لوكزامبورگ

سفر به لوكزامبورگ

اگر به دنبال سفر به لوكزامبورگ هستيد در اين مقاله همراه ما باشيد. در اين مقاله مي خواهيم كه به ارائه اطلاعاتي در مورد سفر به لوكزامبورگ بپردازيم، اطلاعاتي كه در اين مقاله ارائه مي شود سبب خواهد شد كه شما در هنگام سفر به لوكزامبورگ از آمادگي كاملي برخوردار باشيد و خود را با شرايط اين كشور تطبيق دهيد. در اين مقاله به اطلاعات كلي در مورد اين كشور، نحوه اخذ ويزا، پروازهاي موجود به اين كشور، اطلاعات ضروري، وضعيت آب و هوايي و ساير موارد خواهيم پرداخت.

لوكزامبورگ كشوري كوچك است كه در شمال قاره سبز واقع شده است، سفر به لوكزامبورگ مي تواند بسيار هيجان انگيز باشد هر چند اين كشور از نظر وسعت كشوري كوچك محسوب مي شود ولي جاذبه هاي طبيعي و گردشگري آن بسيار زياد و البته جذاب هستند كه نظر هر گردشگري را به سوي خود جلب مي كند.

در اين كشور شما تركيبي از جاذبه هاي گردشگري مدرن و تاريخي را خواهيد ديد كه سفر به لوكزامبورگ را براي شما به يادماندني خواهد كرد. بسياري از اماكن تاريخي اين كشور از جمله قلعه ها و كليساهاي آن كه متعلق به قرون وسطي هستند در فهرست ميراث جهاني يونسكو ثبت شده اند. در لوكزامبورگ جاذبه هاي گردشگري زيبايي وجود دارد، انواع جشنواره ها، تئاترها و نمايشگاه ها در اين كشور برپا مي شود كه مي تواند شما را براي سفر به لوكزامبورگ قانع كند.

[caption id="attachment_5425" align="aligncenter" width="800"]سفر به لوكزامبورگ سفر به لوكزامبورگ[/caption]

موقعيت جغرافيايي لوكزامبورگ

لوكزامبورگ در شمال قاره اروپا واقع شده است و با كشورهاي اروپايي مانند بلژيك، فرانسه و آلمان همسايه مي باشد، اين كشور در حدود 600.000 نفر جمعيت دارد و به دليل اين كه نسبت به بسياري از كشورهاي اروپايي جمعيت كمتري دارد در بين كشورهاي ثروتمند قرار مي گيرد. بيشتر مساحت اين كشور كه در حدود 2.5 هزار كيلومتر است مناطق پست و هموار را شامل مي شود، وايس واپ آخ به عنوان سردترين و البته مرتفع ترين منطقه در اين كشور شناخته مي شود.

[caption id="attachment_5426" align="aligncenter" width="800"]موقعيت جغرافيايي لوكزامبورگ موقعيت جغرافيايي لوكزامبورگ[/caption]

اخذ ويزاي سفر به لوكزامبورگ

براي سفر به لوكزامبورگ اخذ ويزاي اين كشور ضرورت دارد، با توجه به اين كه اين كشور در ايران سفارت ندارد لذا براي سفر به لوكزامبورگ متقاضيان بايد به يكي از كشورهاي همسايه مراجعه كنند و ويزاي اين كشور را اخذ كنند. به طور معمول ايراني ها از شهر آنكارا براي اخذ ويزاي لوكزامبورگ اقدام مي كنند. لوكزامبورگ به عنوان جزئي از پيمان شينگن محسوب مي شود و براي سفر به لوكزامبورگ در واقع بايد ويزاي شينگن دريافت شود.

[caption id="attachment_5427" align="aligncenter" width="800"]اخذ ويزاي سفر به لوكزامبورگ اخذ ويزاي سفر به لوكزامبورگ[/caption]

پروازها به لوكزامبورگ

براي سفر به لوكزامبورگ مي توانيد بليط هواپيماي پروازهاي ذيل را تهيه كنيد:

  • هواپيمايي تركيش ايرلاين: اين هواپيمايي از شهرهاي تهران، مشهد و تبريز پرواز دارد. همچنين از ساير شهرها مانند شيراز، اصفهان و اهواز نيز به اين كشور پرواز دارد كه پس از يك بار توقف به لوكزامبورگ پرواز خواهد داشت.
  • هواپيمايي لوفتهانزا : در حال حاضر تنها پروازي كه با اين شركت از تهران به لوكزامبورگ است و پس از يكبار توقف در فرانكفورت آلمان به كشور لوكزامبورگ پرواز مي كند.
  • هواپيمايي آليتاليا : در حال حاضر تنها پروازي كه با اين شركت به لوكزامبورگ است از مقصد تهران است كه پس از يكبار توقف در رم ايتاليا به كشور لوكزامبورگ پرواز مي كند.
  • هواپيمايي اتريشي : در حال حاضر تنها پروازي كه با اين شركت به لوكزامبورگ است و از مقصد تهران است و پس از يكبار توقف در وين اتريش به كشور لوكزامبورگ پرواز مي كند.

همه ساله افراده زيادي با استفاده از تور لوكزامبورگ به اين كشور سفر كرده و از آن ديدن ميكنند.

[caption id="attachment_5428" align="aligncenter" width="800"]پروازها به لوكزامبورگ پروازها به لوكزامبورگ[/caption]

اطلاعات ضروري سفر به لوكزامبورگ

  • زبان هاي رسمي اين كشور آلماني، زبان لوكزامبورگي و فرانسوي مي باشند.
  • از لحاظ بازه زماني كشور لوكزامبورگ در حدود 2.5 ساعت از تهران عقب تر است.
  • واحد پول آن يورو است.
  • كد كشور +352 است.
  • نوع برق شهري در اين كشور 230 ولت و 50 هرتز مي باشد.
  • پريزها و دوشاخه ها از نوع اف است.
  • جهت رانندگي راست مي باشد.
  • فرودگاه لوكزامبورگ-فيندل فرودگاه بين المللي آن است.
  • شماره تماس با پليس 113 است.
  • شماره اورژانس و آتش نشاني 112 است.

آب و هواي لوكزامبورگ

يكي از اطلاعات ضروري براي سفر به هر كشوري آگاهي از وضعيت آب و هوايي است، پيش از سفر به كشور لوكزامبورگ نيز آگاهي از شرايط آب و هوايي اين كشور مي تواند مفيد باشد. به طور كلي اين كشور آب و هواي معتدلي دارد و بين فصل هاي مختلف تفاوت چنداني احساس نمي شود. لوكزامبورگ داراي تابستان هاي گرمي است و زمستان هاي آن نيز خنك است. طي ماه هاي نوامبر و فوريه دماي هوا در اين كشور به پايين تر از صفر مي رسد.

[caption id="attachment_5429" align="aligncenter" width="800"]آب و هواي لوكزامبورگ آب و هواي لوكزامبورگ[/caption]

بهترين زمان سفر به لوكزامبورگ

براي سفر به كشور لوكزامبورگ بهترين زمان سفر را با توجه به هدف خود مي توانيد انتخاب كنيد. اگر مي خواهيد در بهترين شرايط آب و هوايي به اين كشور سفر كنيد سفر در فصل هاي بهار و پاييز مي تواند بهترين گزينه باشد. بيشترين تعداد گردشگر در اين كشور در بين ماه هاي مه و سپتامبر است. در اين بازه زماني دماي هوا بين 8 تا 20 درجه سانتيگراد در نوسان است. اگر مي خواهيد در فضاي برفي سفر به لوكزامبورگ را تجربه كنيد سفر از دسامبر تا فوريه مي تواند يك گزينه خوب براي شما باشد. سعي كنيد در روزهاي آخر هفته به اين كشور سفر كنيد در روزهاي آخر هفته معمولا مسافران كمتري در لوكزامبورگ حضور دارند و قيمت هتل ها كمتر است. در لوكزامبورگ همچنين فستيوال هاي گوناگوني برگزار مي شود كه مي توانيد در همان ايام به اين كشور سفر كنيد كه فستيوال Price temp از ماه مارس تا مه و فستيوال زمستاني از مهمترين آنها مي باشند.همه ساله افراده زيادي با استفاده از تور لوكزامبورگ به اين كشور سفر كرده و از آن ديدن ميكنند.

[caption id="attachment_5430" align="aligncenter" width="800"]بهترين زمان سفر به لوكزامبورگ بهترين زمان سفر به لوكزامبورگ[/caption]

جاذبه هاي گردشگري لوكزامبورگ

هر چند كشور لوكزامبورگ وسعت كمتري دارد ولي از جاذبه هاي گردشگري فراواني برخوردار است، اكثر جاذبه هاي گردشگري اين كشور نيز در پايتخت آن واقع شده اند. از مهمترين جاذبه هاي گردشگري آن مي توانيم به ربع قديمي، موزه تاريخي و هنر، باك و روزنه هاي شهر، ديوارهاي كورنيش، جايگاه گيوم دوم، صومعه بنديكتي و قلعه بور شايد اشاره كنيم.همه ساله افراده زيادي با استفاده ازتور لوكزامبورگ به اين كشور سفر كرده و از آن ديدن ميكنند.

[caption id="attachment_5431" align="aligncenter" width="800"]جاذبه هاي گردشگري لوكزامبورگ جاذبه هاي گردشگري لوكزامبورگ[/caption]

هزينه هاي سفر به لوكزامبورگ

هزينه هايي در سفر به كشور لوكزامبورگ وجود دارد، يكي از اين هزينه ها هزينه هاي مربوط به اقامت مي باشد كه در واقع يكي از اصلي ترين ها مي باشد. از ساير هزينه ها مي توان به هزينه حمل و نقل و خورد و خوراك اشاره كرد. هتل هايي كه در كشور لوكزامبورگ وجود دارند از 2 ستاره تا 5 ستاره مي باشند كه شما با توجه به ميزان هزينه هاي خود مي توانيد آنها را انتخاب كنيد.

يكي از مهمترين نكاتي كه در مورد انتخاب محل اقامت در لوكزامبورگ بايد به آن توجه شود اين است كه با توجه به اين كه مساحت اين كشور بسيار كم است فواصل شهرها نيز بسيار اندك است كه براي اقامت ارزانتر مي توانيد شهرهاي اطراف را نيز انتخاب كنيد. براي حمل و نقل نيز مي توانيد از وسايل نقليه عمومي مانند مترو و اتوبوس هاي گردشگري استفاده كنيد البته تاكسي نيز در دسترس است. با توجه به مساحت كم وسايل نقليه عمومي بهترين گزينه است. براي خورد و خوراك نيز مي توانيد در رستوران هاي ارزان، متوسط و يا گرانقيمت غذا ميل كنيد البته استفاده از فست فودها نيز مي تواند گزينه خوبي باشد.

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگرمجري مستقيم و بي واسطه وقت سفارت لوكزامبورگ، ويزاي لوكزامبورگ، تور لوكزامبورگ و تور اروپا 88851080-021.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.