جمعيت كورفو

۲۶ بازديد

جمعيت كورفو

جمعيت كورفو

جزيره ي كورفو يكي از باشكوه ترين و بزرگترين جزاير كشور يونان است؛ كه داراي جاذبه هاي  زيبايي و ديدني بيشماري است. جمعيت كورفو با نرخي بسيار كم ، همواره مكاني مناسب براي سفر و اقامت دائمي بيشتر افراد قرار گرفته است. در ادامه ي مقاله مي توانيد در مورد جمعيت كورفو و نژاد مردم بومي كورفو بيشتر آشنا شويد .

جزيره ي كورفو

جزيره ي كورفو يكي از زيباترين جزاير يونان مي باشد كه دومين جزيره ي اين كشور و قاره ي اروپا نيز به شمار مي آيد. سواحل بي نظيري در اطراف اين جزيره بر زيبايي آن افزوده است. جزيره ي كورفو در فاصله ي نزديكي از آتن واقع شده است. اين جزيره، در طول تاريخ شاهد جنگ هاي بي شماري بوده است به گونه اي كه عثماني ها همواره طمع تصرف آن ها داشته اند اگرچه بارها نيز اشغال شده بود ولي مردمان دلير آن همواره توانسته اند دوباره آزادي خود را بدست آورند. در واقع جزيره ي كورفو تنها راه رسيدن عثماني ها به قاره اروپا بوده است. در اين جزيره امكانات رفاهي بسيار زيادي حاكم است و شهردار حاكم بر آن نيز همواره در صدد است با ارائه ي ايده هاي جديد، امكانات جزيره را گسترش دهد تا از اين طرق بر صنعت گردشگري آن اضافه كند. به گونه اي كه امروزه تورهاي مختلفي از سراسر جهان براي بازديد از اين جزيره به آن جا سفر مي كنند. در ادامه توضيحات كلي در مورد جمعيت كورفو و دين و آداب و رسوم اين جزيره براي شناخت بيشتر آن ارائه شده است.

[caption id="attachment_910" align="aligncenter" width="800"]جزيره ي كورفو جزيره ي كورفو[/caption]

جمعيت جزيره ي كورفو

جمعيت كورفو ، طبق آخرين سرشماري انجام شده، بالغ بر 26000 نفر مي باشد. رشد نرخ جمعيت كورفو ، در چندين سال گذشته ثابت بوده است. مردم اين جزيره افراد خونگرمي مي باشند و معمولا نسبت به گردشگران نيز بسيار خوش آمد گو مي باشند. آداب و رسوم ويژه اي دارند به گونه اي كه سحر خيز بودن را در اولويت خود قرار مي دهند.  افراد بومي اين جزيره به ورزش هاي صبحگاهي  و ورزش هاي آبي بسيار علاقه مند مي باشند  شما به راحتي مي توانيد با آن ها دوست شويد؛ زيرا آن ها علاقه مند هستند با مهمان نواز بودن همواره فرهنگ افراد مختلف دنيا را به خوبي بشناسند. در هنگام دعوت به منزل آن ها سعي كنيد هداياي شيكي را برايشان خريداري كنيد ، زيرا اين امر را بسيار پسنديده در نظر مي گيرند.

[caption id="attachment_911" align="aligncenter" width="800"]جمعيت جزيره ي كورفو جمعيت جزيره ي كورفو[/caption]

نژاد و دين مردم جزيره ي كورفو

بيشتر مردم جزيره ي كورفو مسيحي هستند كه پيرو ارتدوكس هستند البته افراد مسلمان و يهودي نيز در بين آن ها زندگي مي كنند. با توجه به اينكه دين مسيحيت در اين جزيره در اولويت مي باشد شما مي توانيد شاهد كليساهاي بي شماري در اين جزيره باشيد به گونه اي كه برخي از اين كليساها داراي قدمت فراواني هستند و از معماري خاصي براي ساخت آن ها استفاده شده است. بيشتر اين كليساها به عنوان آثار تاريخي و ديدني جزيره ي كورفو در نظر گرفته مي شود. مردم جزيره ي كورفو، افرادي هستند كه حس كمك در بين آن ها بسيار مشهور  است به گونه اي كه در اين جزيره افراد با كمك كردن به يك ديگر، حس مي كنند كه مي توان دنيا را به يك مكاني زيبا براي زندگي تبديل كرد؛ و راه شادي و سعادت آدم ها در اين امر نهفته است.

[caption id="attachment_912" align="aligncenter" width="800"]نژاد و دين مردم جزيره ي كورفو نژاد و دين مردم جزيره ي كورفو[/caption]

رشد نرخ جمعيت كورفو

نرخ  رشد جمعيت كورفو ،رو به كاهش است زيرا با افزايش رفاه و آگاهي افراد معمولا بيشتر مردم بومي تصميم به داشتن فرزند كمتر گرفته اند و همين امر سبب كاهش شديد در جمعيت كورفو شده است. البته مسئولان نيز در صدد اين هستند كه در اين زمينه همواره به يك تعادل برسند؛ و با ايجاد امكانات رفاهي بيشتر براي زوجين جوان برنامه هايي را در اين زمينه در نظر دارند . در سال هاي آينده امكان اين وجود دارد كه اين مشكل تا حدودي حل شود .

[caption id="attachment_913" align="aligncenter" width="800"]رشد نرخ جمعيت كورفو رشد نرخ جمعيت كورفو[/caption]

دانستني هاي جالب در مورد جزيره ي كورفو

دانستني هاي بسيار جالبي در مورد جمعيت كورفو  وجود دارد كه به گونه اي كه آن ها همواره به سلامت خود و پاكيزگي محيط افرادشان اهميت مي دهند به همين دليل معمولا از دوچرخه و يا وسايل عمومي نقليه براي تردد و رفت آمد استفاده مي كنند. و همين امر سبب شده است آب و هواي بسيار پاكي در اين جزيره حاكم شود؛ و همواره براي پاكيزگي خيابان ها و كوچه هاي شهر توجه ويژه اي توسط مسئولان جزيره ي كورفو انجام مي شود. مردم بومي جزيره ي كورفو، در برخي از موارد مي توانند گله مند از توريست هايي باشند كه در اين شهر، مسائل مربوط به اين زمينه را در نظر نمي گيرند. به همين دليل اگر به اين شهر سفر كرديد حتما سعي كنيد هم پاكيزه به نظر برسيد و از ريخت و پاش جدا خودداري كنيد. در اين صورت مي توانيد به راحتي با افراد بومي اين شهر رابطه ي خوبي برقرار كنيد؛ و با آنها دوست شويد آن ها معمولا به رابطه ي دستي خود بسيار اهميت مي دهند. از اين كه تا پايان متن با ما همراه بوديد سپاسگزاريم.

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص ويزاي يونان ، وقت سفارت يونان ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.