راهنماي سفر به سانتوريني

۷ بازديد

راهنماي سفر به سانتوريني

راهنماي سفر به سانتوريني

اگر عاشق سفرهاي رويايي و خاص هستيد. اگر به دنبال ساخت خاطرات به يا ماندني براي خود و عزيزانتان هستيد ما سفر به سانتوريني در كشور يونان را به شما پيشنهاد مي‌كنيم. تماشاي خانه‌هاي رويايي سفيد با سقف‌هاي آبي فيروزه‌اي تصويري رويايي را به نمايش گذاشته‌اند كه هيچ گاه از تماشاي آن خسته نشده و آرزوي تماشاي هر روزه اين منظره رويايي را خواهيد داشت. يكي از بهترين مكان‌هايي كه براي ماه عسل زوج‌هاي جوان مناسب بوده و سفري خاطره انگيز را برايشان مي‌سازد سفر به سانتوريني است. با ما همراه باشيد تا بيشتر با اين بهشت روي زمين و راهنماي سفر به سانتوريني آشنا شويم.

سانتوريني كجاست؟

در راهنماي سفر به سانتوريني آمده است كه جزيره سانتوريني يك جزيره آتشفشاني است كه در كشور يونان و در درياي اژه قرار دارد. اگر به دنبال مكاني جذاب و رويايي براي گذراندن تعطيلات خود هستيد حتماً به سانتوريني سفر كنيد. هواي بسيار عالي اين جزيره و مكان هاي لوكس و زيبايي اين جزيره مكاني را براي تفريح و استراحت به وجود آورده كه در تمامي اوقات سال شاهد حضور مسافران و گردشگران بسياري به اين جزيره از سراسر دنيا هستيم. اين جزيره داراي مناظر بي نظير و تماشايي بسياري است و آب‌هاي زلال جزيره سانتوريني و صخره هايي كه از گدازه‌هاي آتشفشان به وجود آمده‌اند بسيار تماشايي و لذت بخش هستند. سفر به سانتوريني بي شك يكي از بي نظير ترين خاطرات شما مي‌تواند باشد. براي داشتن لحظاتي عاشقانه و رويايي حتماً سفري به سانتوريني داشته باشيد.

[caption id="attachment_324" align="aligncenter" width="780"]راهنماي سفر به سانتوريني راهنماي سفر به سانتوريني[/caption]

بهترين زمان سفر به سانتوريني:

اگر تصميم گرفتيد سفري به سانتوريني داشته باشيد خوب است كه زمان سفر خود را با توجه به راهنماي سفر به سانتوريني براي اواخر بهار و اوايل پاييز برنامه ريزي كنيد. در اين ايام شاهد بهترين آب و هوا در جزيره سانتوريني خواهيد بود و از مناظر بي نظير و چشم اندازهاي طبيعي اين جزيره لذت خواهيد برد. و مي‌توان در آب‌هاي گرم اين جزيره شنا كرد. ولي به اين نكته نيز توجه داشته باشيد كه در اين ايام به دليل شرايط مساعد آب و هوايي شاهد حضور ميليون‌ها گردشگر به اين جزيره خواهيد بود و به طبع هزينه اقامت در اين ايام نسبت به ساير اوقات بيشتر خواهد بود. ولي اگر مي‌خواهيد در زمان سفر به سانتوريني هزينه كمتري را پرداخت كنيد در فصل زمستان به اين جزيره سفر كنيد.

[caption id="attachment_316" align="aligncenter" width="780"]بهترين زمان سفر به سانتوريني بهترين زمان سفر به سانتوريني[/caption]

هزينه‌ هاي اقامت در سفر به سانتوريني:

در زمان اقامت در اين جزيره شما بايد هزينه‌هايي ر ا بابت اقامت، خورد و خوراك و هزينه‌هاي حمل و نقل خود بپردازيد.

هزينه محل اقامت: بعد از سفر به سانتوريني شما بايد محل اقامت خود را انتخاب كنيد. مي‌توانيد محل‌ هايي مانند هاستل ها كه قيمت مناسب‌تري دارند را براي اقامت خود انتخاب كرده و يا در هتل‌هاي لوكس و بسيار شيك جزيره سانتوريني اقامت كنيد.

هزينه خورد و خوراك در سفر به سانتوريني: غذا در اين جزيره گران نبوده و شما مي‌توانيد غذا هاي ارزان قيمت با كيفيتي مناسب را از غذاخوري ها تهيه كرده و يا ساندويچ‌ هاي خوشمزه اين جزيره را امتحان كنيد. اگر تمايل به ميل كردن غذا در رستوران‌ هاي مجلل و لوكس را داريد مي‌توانيد به رستوران‌ هاي اين جزيره رفته و غذا هاي لذيذ يونان و نوشيدني‌ هاي گوارايش را تست كنيد.

با مطالعه راهنماي سفر به سانتوريني متوجه خواهيد شد كه هزينه حمل و نقل در سفر به سانتوريني: براي اينكه در اين سفر در هزينه حمل و نقل خود صرفه جويي كرده باشيد مي‌توانيد به جاي استفاده از تاكسي موتور هاي چهار چرخ اين جزيره را كرايه كنيد و از رانندگي با اين وسيله جذاب لذت ببريد.

[caption id="attachment_317" align="aligncenter" width="780"]هزينه‌ هاي اقامت در سفر به سانتوريني هزينه‌ هاي اقامت در سفر به سانتوريني[/caption]

فرودگاه سانتوريني:

جزيره سانتوريني از معدود جزايري است كه داراي فرودگاه بين المللي مي‌باشد و اين به دليل استقبال بي نظير گردشگران از اين جزيره مي‌باشد. فرودگاه اين جزيره در نزديكي مركز شهر قرار دارد و تردد به راحتي انجام مي‌شود. اكثر ايرلاين هاي مطرح دنيا مانند بريتيش ايرويز، لوفت هانزا و ايزي جت به اين جزيره پرواز دارند. از فرودگاه سانتوريني با وسايلي مانند تاكسي و اتوبوس مي‌توانيد به محل اقامت خود برويد.

[caption id="attachment_318" align="aligncenter" width="780"]فرودگاه سانتوريني فرودگاه سانتوريني[/caption]

جاذبه‌ هاي ديدني در سفر به سانتوريني:

راهنماي سفر به سانتوريني آمده است بعد از سفر به سانتوريني خوب است كه اطلاعاتي درباره مكان‌ هاي ديدني اين جزيره زيبا را داشته باشيد.

  • جزيره آتشفشاني و سواحل زيباي اين جزيره با شن‌ هاي سياه رنگ از جاذبه‌هاي گردشگري اين منطقه بوده و تماشاي چشم انداز زيباي دهانه اين آتشفشان زيبايي خيره كننده‌اي دارد.
  • فانوس دريايي آكروتيري كه در قسمت دماغه‌ي جنوبي جزيره سانتوريني قرار دارد بسيار زيبا و تماشايي مي‌باشد.
  • ضمن سفر به سانتوريني حتماً از دهكده بي نظير اويا نيز ديدن كنيد. اويا از مهم‌ترين جاذبه‌هاي گردشگري جزيره سانتوريني مي‌باشد و خانه‌هاي زيباي سفيد رنگ با گنبدهاي آبي از ديدني‌هاي اين دهكده زيبا مي‌باشد. هزينه اقامت در دهكده اويا مقداري بيشتر از جزيره سانتوريني مي‌باشد.
  • موزه ماقبل تاريخ ثرا نيز يكي ديگر از مكان‌هايي است كه در سفر به سانتوريني بايد از آن ديدن كنيد. در اين موزه مجموعه‌هايي از آثار باستاني مانند مجسمه، گلدان، ابزار تاريخي و .... نگهداري مي‌شود. از برجسته‌ترين اشياء موجود در موزه ثرا مي‌توان نقاشي‌ هاي آبرنگي ميمون‌ هاي آبي را نام برد.
[caption id="attachment_319" align="aligncenter" width="780"]جاذبه‌ هاي ديدني در سفر به سانتوريني جاذبه‌ هاي ديدني در سفر به سانتوريني[/caption]

تفريحات مهيج در سفر به سانتوريني كدام است :

  • قايق سواري كنيد: در سفر به سانتوريني مي‌توانيد سوار قايق شده و از جاذبه‌ هاي اين جزيره مانند آتشفشان و چشمه‌هاي آب گرم ديدن كنيد. و در زمان قايق سواري مي‌توانيد از محله‌ي تير اسيا نيز ديدن كنيد.
  • غواصي كنيد: لذت غواصي را در آب‌ هاي جزيره سانتوريني به هيچ وجه از دست ندهيد. در حين غواصي مي‌توانيد كشتي‌هاي باستاني را در كف آب مشاهده كنيد.
  • اسب سواري كنيد: يكي از تفريحات مهيج در سفر به سانتوريني سواركاري بوده و شما مي‌توانيد در زمان اسب سواري از تمامي مناظر بكر و زيباي جزيره لذت برده و در ساحل زيباي آن لذت سواركاري را در هنگام غروب خورشيد تماشا كنيد.
  • قدم زدن در ساحل : يكي از تفريحاتي كه مي توانيد در سفر به سانتوريني داشته باشد قدم زدن در سواحل زيباي اين جزيره مي باشد كه آرامش خاصي را به انسان داده و اگر در زمان غروب خورشيد در اين سواحل قدم بزنيد مي توانيد منظره زيباي غروب خورشيد در اين جزيره را تماشا كرده و در ذهن خود ثبت كنيد .
[caption id="attachment_320" align="aligncenter" width="780"]تفريحات مهيج در سفر به سانتوريني كدام است تفريحات مهيج در سفر به سانتوريني كدام است[/caption]

اقامت در سفر به سانتوريني:

در سفر به سانتوريني مي‌توانيد در هتل‌ هاي لوكس و مجهز اين جزيره سكونت كرده و از امكانات رفاهي اين هتل‌ ها بهره مند شويد. در هتل‌ هاي اين جزيره آنچه از امكانات رفاهي و خدماتي كه از بهترين هتل‌ ها انتظار مي‌رود براي شما محيا مي‌باشد در تمامي هتل‌ ها مي‌توانيد صبحانه را به صورت رايگان ميل كنيد. از معروف‌ترين هتل‌ هاي سانتوريني مي‌توان هتل كاتيكيز، هتل پرنسس سانتوريني و هتل آرسنا را نام برد. اگر نمي‌خواهيد هزينه زيادي براي مدت زمان اقامت خود در اين جزيره بپردازيد مي‌توانيد در هاستل هاي اين جزيره اقامت داشته باشيد. بيشترين هاستل هاي جزيره سانتوريني در ساحل پريسا قرار دارند.

[caption id="attachment_321" align="aligncenter" width="780"]اقامت در سفر به سانتوريني: اقامت در سفر به سانتوريني:[/caption]

فستيوال‌ ها در سفر به سانتوريني:

فستيوال ايفستيا: اين فستيوال همه ساله در ماه آگوست برگزار مي‌شود و براي تجليل از فوران آتشفشان اين فستيوال را برگزار مي‌كنند.

فستيوال جاز سانتوريني: از بزرگترين فستيوال‌ هاي اين جزيره مي‌توان به فستيوال جاز سانتوريني اشاره كرد كه در زمينه موسيقي بوده و در ماه مي برگزار مي‌شود.

فستيوال پرافيتيس الياس: پرافيتيس الياس يكي از جشن‌ هاي بزرگ در اين جزيره بوده كه همه ساله در ماه جولاي به صورتي كاملاً باشكوه برگزار مي‌شود. سفر به سانتوريني را به صورتي برنامه ريزي كنيد كه بتوانيد از اين فستيوال هاي باشكوه ديدن كنيد.

[caption id="attachment_322" align="aligncenter" width="780"]فستيوال‌ ها در سفر به سانتوريني: فستيوال‌ ها در سفر به سانتوريني:[/caption]

سوغات در سفر به سانتوريني:

در سفر به سانتوريني اگر به دنبال خريد هستيد بايد به شما بگوييم كه جاذبه‌ هاي ديدني اين جزيره آنقدر زياد است كه زماني را براي خريد كردن براي شما باقي نمي‌گذارد و حاضر نيستيد وقت خود را براي خريد در مغازه‌ ها تلف كنيد. در راهنماي سفر به سانتوريني ذكر شده تنها چيزهايي كه مي‌توانيد در جزيره سانتوريني براي خود و عزيزانتان تهيه كنيد انواع بدليجات با سنگ‌ هاي بسيار زيبا و مجسمه‌ هاي سنگي مي‌باشد. حتماً مقداري از گياهان معطر اين جزيره را نيز در ليست خريد خود قرار دهيد.

[caption id="attachment_323" align="aligncenter" width="780"]سوغات در سفر به سانتوريني: سوغات در سفر به سانتوريني:[/caption]

خوراكي و نوشيدني در سفر به سانتوريني:

غذا هاي يونان بسيار لذيذ و خوشمزه بوده و با ذائقه ما سازگاري دارند. در اين جزيره نيز مي‌توانيد انواع غذاهاي لذيذ يوناني و همچنين بين الملل را تست كنيد. راهنماي سفر به سانتوريني به شما مي گويد در اين سرزمين رويايي به دليل همجواري با دريا انواع غذا هاي تازه و با كيفيت دريايي را نيز حتماً امتحان كنيد. از معروف‌ترين غذا هاي يوناني مي‌توان خوراك جگر گوساله، پاستاي يوناني، لازانياي موساكا، خوراك شاه ماهي قرمز و خوراك گوشت بره را نام برد. در جزيره كافه‌ هاي زيادي وجود دارد كه مي‌توانيد در آن‌ها انواع قهوه هاي خوش عطر و نوشيدني‌ هاي گوارا را ميل كرده و از خوردنشان لذت ببريد.

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص ويزاي يونان ، وقت سفارت يونان ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.