بهترين زمان سفر به هلند

۵ بازديد

بهترين زمان سفر به هلند

بهترين زمان سفر به هلند

هلند يكي از كشورهاي محبوب و يكي از مهمترين مقاصد گردشگري جهان مي باشد كه هر ساله افراد زيادي به اين كشور سفر مي كنند. مسافرين و گردشگران همواره بهترين زمان سفر به هلند را انتخاب مي كنند تا بتوانند نهايت استفاده را از زمان حضور خود در اين كشور و زيبايي هاي آن ببرند. مسافرين مي توانند با يك برنامه ريزي درست بهترين زمان سفر به هلند را انتخاب كنند و از آسيب هاي بادي، گل هاي لاله، كانال هاي آب و بافت تاريخي شهرهاي مختلف هلند ديدن كنند.

[caption id="attachment_210" align="aligncenter" width="780"]بهترين زمان سفر به هلند بهترين زمان سفر به هلند[/caption]

كشور هلند

هلند يكي از كشورهاي شمال غربي اروپا مي باشد. پايتخت بزرگ و زيباي اين كشور آمستردام است كه زيبايي هاي زيادي را در خود جاي داده است. كشور هلند با كشور آلمان، بلژيك و بريتانيا همسايه مي باشد و يك چهارم مساحت اين كشور در سطح كمي از آب هاي آزاد قرار دارند. اين كشور داراي بنادر بسيار زيادي است كه بندر روتردام يكي از بزرگ ترين بنادر اروپايي به شمار مي آيد. بيشتر مردم اين كشور مسيحي پروتستان مي باشند و شمار كمي از آنها مسلمان هستند. اين كشور داراي تاريخي غني، مزارع زيبا، آسياب بادهاي مشهور، كانال ها و .. مي باشد و هر ساله گردشگران زيادي را به سوي خود جذب مي كند. تمامي اين گردشگران و مسافرين به دنبال بهترين زمان سفر به هلند هستند تا بتوانند از تمام زيبايي هاي اين كشور بازديد كنند.

[caption id="attachment_211" align="aligncenter" width="780"]كشور هلند كشور هلند[/caption]

آب و هواي هلند

اين كشور داراي آب و هواي معتدلي مي باشد. آب و هواي اين كشور تحت تاثير درياي شمال و اقيانوس اطلس است. اختلاف آب و هواي در نقاط مختلف اين كشور كم مي باشد و مي توان گفت كه تابستان هاي هلند ملايم است و تقريبا خنك مي باشد. كشور هلند در فصل زمستان آب و هواي نسبتا سردي دارد. بهتر است بدانيد كه بارش باران در كل سال در اين كشور جريان دارد. در اين كشور گاهي اوقات با طوفان در پاييز و زمستان ها رو به رو مي شود. جالب است بدانيد كه كشور هلند اغلب با وزش باد و نسيم همراه است و با يك برنامه ريزي خوب مي توانيد بهترين زمان سفر به هلند را انتخاب كنيد.

[caption id="attachment_212" align="aligncenter" width="780"]آب و هواي هلند آب و هواي هلند[/caption]

درباره بهترين زمان سفر به هلند

بهتر است بدانيد كه فروردين ماه تا ارديبهشت ماه يكي از بهترين زمان سفر به هلند مي باشد و به عنوان محبوب ترين زمان ها شناخته مي شود. در اين دو ماه با زيبايي با شكوه شكوفايي گل هاي لاله رو به رو خواهيد شد. گل هاي لاله هلندي در تمامي شهر آمستردام ديده مي شوند و زيبايي خاصي به شهر مي دهند. بر اساس شرايط آب و هوايي فصل تابستان و مرداد ماه تا اواسط شهريور بهترين زمان سفر به هلند مي باشند و دماي هوا بسيار خوب است. اين كشور در هر فصلي زيبايي هاي دارد كه مي توان از آنها لذت برد ولي اگر شما براي ديدن گل هاي لاله مي رويد بايد روزهاي سرد را براي سفر انتخاب كنيد تا شاهد اين زيبايي باشيد و اين رويداد بهترين زمان سفر به هلند مي باشد.

[caption id="attachment_213" align="aligncenter" width="780"]درباره بهترين زمان سفر به هلند درباره بهترين زمان سفر به هلند[/caption]

جشنواره ها بهترين زمان سفر به هلند

يكي از بهترين زمان سفر به هلند زمان اتفاق افتادن جشنواره ها مي باشد. در اين كشور جشنواره هاي زيادي روي مي دهند كه بهترين آنها جشنواره افتتاح باغ ها مي باشد. اين جشنواره در اواخر تير ماه هر سال روي مي دهد كه باعث گرد هم آمدن گردشگران زيادي مي شود. در اين جشنواره بسيار بزرگ و باشكوه چيزي حدود 300 باغ در سرتاسر كشور باز مي شوند كه فرصتي عالي براي بازديد هستند. عموم مردم مي توانند از اين باغ ها ديدن كنند و از حضور خود در آنجا لذت ببرند.

[caption id="attachment_214" align="aligncenter" width="780"]جشنواره ها بهترين زمان سفر به هلند جشنواره ها بهترين زمان سفر به هلند[/caption]

جشنواره مو قرمزها

 يكي از جشنواره هاي بزرگ هلند جشنواره مو قرمزها مي باشد و بهترين زمان سفر به هلند است. اين جشنواره در اواخر تابستان برگزار مي شود كه هزاران فرد مو قرمز دو هم جمع مي شوند. در كشورهاي ديگر مانند ايرلند، شيكاگو، لندن و پورتلند نيز جشنواره هاي مشابه اي برگزار مي شود ولي جشنواره برگزار شده در هلند از همه بزرگتر و مهمتر است. در كنار اين مراسم كارهاي هنري زيادي در اين جشنواره برگزار مي شود و گردشگران فرصت حضور در همايش هاي زيادي را خواهند داشت.

[caption id="attachment_215" align="aligncenter" width="780"]جشنواره مو قرمزها جشنواره مو قرمزها[/caption]

جشنواره روز ملي آسياب بادي هلند

بهترين زمان سفر به هلند در اواخر ارديبهشت ماه مي باشد. چرا كه در اين ماه جشنواره روز ملي آسياب بادي برگزار مي شود. در اين روز تمامي آسياب هاي بادي در تمامي كشور كار مي كنند و مي توان شاهد يكي از رخدادهاي بزرگ كشور هلند بود. در اين روز غرفه هاي زيادي در سرتاسر كشور برگزار مي شود و شاهد جشن هاي زيادي در شهرها خواهيد بود. در روز جشنواره ملي آسياب بادي مردم تمامي آسياب بادي ها را غرق گل مي كنند و آنها را وسايل مختلف تزئين مي كنند.

جشن روز قصر هلند

يكي ديگر از زمان هاي خوب براي سفر به كشور هلند جشنواره روز قصر مي باشد. در روز دوشنبه سفيد كه برابر است با 50 روز بعد از عيد پاك اين مراسم برگزار مي شود. در اين روز بزرگ تمامي قصرها و خانه هاي ييلاقي كشور براي بازديد عموم مردم باز مي شوند و تمامي مردم كشور و مسافرين مي توانند از زيبايي هاي آنها لذت ببرند. جشن روز قصر اين امكان را به مردم مي دهند تا حتي در مكان ها و قصرهايي كه مالك خصوصي دارند نيز اقامت داشته باشند. اين روز يكي از بهترين زمان سفر به هلند مي باشد كه هر ساله توانسته گردشگران زيادي را به سوي خود جذب كند.

شما نيز اگر قصد سفر به اين كشور را داريد مي توانيد بهترين زمان سفر به هلند را انتخاب كنيد و از تمام زيبايي ها و مراسم هاي اين كشور بازديد كنيد. اين كشور در هر فصلي زيبايي خاصي دارد و مي تواند بهترين خاطرات را براي مسافرين به ارمغان بياورد. بهترين زمان سفر به هلند فصل بهار و تابستان مي باشد و بيشترين زيبايي را دارد.

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص ويزاي هلند ، وقت سفارت هلند ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.