هتل هاي دانمارك ت

۷ بازديد

هتل هاي دانمارك

هتل هاي دانمارك

انتخاب يك اقامتگاه خوب در سفر به دانمارك مي تواند سفري خاطره انگيز و دلنشين را براي هر گردشگري رقم بزند. همانطور كه انتخاب يكي از بهترين هتل هاي دانمارك سفر را براي مسافران لذت بخش مي كند، انتخاب نادرست يك اقامتگاه مي تواند خاطراتي بد از سفر به اين سرزمين زيبا و ديدني را در ذهن تداعي كند. با توجه به اهميت بسياري كه انتخاب هتل و اقامتگاه در طي سفر داريد، سعي كرده ايم در اين مقاله برخي از هتل هاي دانمارك را معرفي كرده تا با شناخت بيشتري بهترين اقامتگاه را براي سفر انتخاب نماييد.

كدام يك از هتل هاي دانمارك را انتخاب كنيم؟

از آنجايي كه پايتخت كشور دانمارك شهر كپنهاگ مي باشد، لذا اين شهر از نظر جاذبه هاي گردشگري نيز مكان مناسبي براي گردشگران به شمار مي رود. به همين دليل اغلب هتل هاي دانمارك كه در اين بخش به معرفي آنها مي پردازيم در شهر كپنهاگ خواهند بود. اما براي انتخاب بهترين هتل هاي كشور دانمارك بايد گفت كه موارد بسياري دخيل خواهئد بود؛ به طور مثال ميزان خدمات و امكاناتي كه هر مسافر مدنظر دارد مي تواند براي انتخاب بهترين هتل هاي دانمارك متفاوت باشد، از طرفي ديگر برخي افراد بهترين هتل هاي كشور دانمارك را از نظر موقعيت مكاني نسبت به ديگر اماكن ديدني مي دانند و برخي ديگر بهترين هتل ها در كپنهاگ را با توجه به قيمت آن مي سنجند. از اينرو مي توان گفت در برخي موارد لوكس ترين هتل هاي دانمارك مي تواند بهترين انتخاب باشد و در برخي موارد نيز ارزان ترين هتل هاي كشور دانمارك گزينه اي خوب و عالي به نظر خواهند رسيد.

[caption id="attachment_5495" align="aligncenter" width="780"]هتل هاي دانمارك هتل هاي دانمارك[/caption]

معرفي لوكس ترين هتل هاي دانمارك

اگر شما نيز از آن دسته افرادي هستيد كه به دنبال هتل هاي اشرافي و لوكس در شهر كپنهاگ مي گرديد، ما هتل  Angleterre را به شما پيشنهاد مي دهيم. تاريخ ساخت و راه اندازي اين هتل به بيش از ۲۵۰ سال پيش برمي گردد. فضاي بيروني و دكوراسيون داخلي اين هتل با معماري خاص و ويژه اي كه دارد يك محيط كاملاً مجلل، سلطنتي و اشرافي را ايجاد نموده است. رستوران هاي مجلل و اتاق هاي سلطنتي اين هتل سبب شده تا يكي از لوكس ترين هتل هاي دانمارك به حساب آمده و ساليان سال ميزبان افراد سرشناس و معروف از سراسر جهان باشد. هتل فونيكس از ديگر هتل هاي لوكس دانمارك به شمار مي رود كه مي تواند اقامتي رويايي و به يادماندني را براي شما به وجود آورد. البته فراموش نكنيد كه اين هتل از هزينه اي بالا برخوردار بوده و تا حدودي جزو گران ترين هتل هاي كشور دانمارك نيز محسوب مي شود.

هتل بلا اسكاي كامل

علاوه بر اينكه اين هتل را جزو بزرگترين هتل هاي دانمارك مي دانند، بلكه آن را به عنوان بزرگترين هتل در شمال اروپا مي شناسند. اين هتل ۸۱۲ اتاق دارد و به برج ۲ قلوي بلاي اسكاي معروف است. جالب است بدانيد فاصله اين ۲ برج تنها ۱۵ درجه است. هتل بلا اسكاي كامل در ۲۳ طبقه ساخته شده و اگر عاشق داشتن ويويي عالي از پنجره اتاقتان به بيرون هستيد مي توانيد اتاق هايي را جهت اقامت انتخاب كنيد كه در طبقات بالايي قرار دارند. از طرفي ديگر مي توانيد با رفتن به اسكاي بار اين هتل يكي از منوهاي خاص آن را در يك ويوي عالي و بي نظير صرف كنيد. فاصله اين هتل تا مركز شهر و با مترو تنها ۱۰ دقيقه است كه در واقع مي توان گفت از نظر موقعيت مكاني نيز در موقعيت مناسبي قرار دارد. امكانات عالي و اتاق هاي مجهز در كنار ديگر خدمات رفاهي و تفريحي بي نظير اين هتل را به يكي از بهترين مراكز اقامتي براي گردشگران تبديل كرده است.

[caption id="attachment_5497" align="aligncenter" width="780"]هتل هاي دانمارك هتل هاي دانمارك[/caption]

هتل نيمب شهر كپنهاگ  (Nimb)يكي از معروف ترين هتل هاي دانمارك

اگر به دنبال يكي از معروف ترين هتل هاي دانمارك هستيد، مي توانيد هتل نيمب را براي اقامت خود در شهر كپنهاگ انتخاب كنيد. اين هتل داراي فضايي لوكس اما محيطي آرام و راحت براي مسافران مي باشد. اگر مي خواهيد انواع غذاهاي محلي و بين المللي را تست كنيد و در عين حال اقامتي لوكس و آرام بخش را تجربه كنيد، هتل نميب بهترين گزينه برايتان خواهد بود. معماري خاص اين هتل چه در فضاي بيروني و چه در فضاي داخلي اين هتل را جلوه اي خاص و منحصر به فرد بخشيده است.

[caption id="attachment_5498" align="aligncenter" width="780"]هتل هاي دانمارك هتل هاي دانمارك[/caption]

هتل اسكات انتخابي مناسب در ميان هتل هاي دانمارك

اگر براي انتخاب در ميان هتل هاي دانمارك به دنبال هتلي هستيد كه موقعيت مكاني خوبي در شهر داشته باشد، مي توانيد يكي از اتاق هاي هتل اسكات را جهت اقامت خود انتخاب كنيد. به جرات مي توان گفت اين هتل در بهترين موقعيت مكاني قرار گرفته و در اين زمينه هيچ همتايي ندارد. اين هتل در نزديكي سينماي palads قرار گرفته و سبك معماري آن كلاسيك مي باشد.

[caption id="attachment_5499" align="aligncenter" width="780"]هتل هاي دانمارك هتل هاي دانمارك[/caption]

انتخاب هتل ادميرال براي داشتن ويويي عالي

هتل ادميرال از جمله قديمي ترين هتل هاي دانمارك مي باشد كه در نزديكي دريا قرار دارد. به همين دليل اگر عاشق ديدن مناظر زيباي دريا از پنجره اتاقتان هستيد؛ مي توانيد اين هتل را جهت اقامت خود رزرو و انتخاب كنيد. علاوه بر مناظر زيباي دريا از اتاق ها اين هتل، مي توانيد شاهد ساختمان هاي تئاتر سلطنتي دانمارك و همچنين اپراي شهر كپنهاگ نيز باشيد. از ديگر مزاياي اقامت در اين هتل چشيدن طعم غذاهاي مدرن اسكانديناوي و همچنين بهترين و معروف ترين غذاهاي فرانسوي خواهد بود.

[caption id="attachment_5500" align="aligncenter" width="780"]هتل هاي دانمارك هتل هاي دانمارك[/caption]

هتل فرست كنگ فردريك از دنج ترين و آرام ترين هتل هاي دانمارك

وجود اين هتل در منطقه اي آرام سبب شده تا آن را در زمره هتل هاي دنج و آرام شهر كپنهاگ قرار دهند. اين هتل داراي يك حياط سرباز است كه مي توانيد ساعاتي را در زير نور آفتاب و در آرامشي محض بگذارنيد. نوشيدن چاي يا قهوه اي دلپذير در فضاي باز حياط اين هتل مي تواند لحظات بسيار آرام و خوشي را نيز برايتان رقم بزند. از طرفي ديگر جالب است بداني دكوراسيون داخلي اتاق هاي اين هتل بر اساس تم هايي همچون لاكچري، عشق و كتابخانه طراحي شده است. چيدمان وسايل در هتل فرست كپنهاگ تركيبي از سبك مدرن و سنتي مي باشد.

رزرو هتل هايي با قيمت مناسب در دانمارك

اگر براي اقامت خود در شهر كپنهاگ به دنبال رزرو هتل هايي مي گرديد كه علاوه بر داشتن امكانات خوب و عالي داراي قيمتي مناسب باشند. ما هتل كابين مترو Cabinn Metro Hotel را به شما معرفي مي كنيم. اين هتل كه از جمله مناسب ترين هتل هاي دانمارك به شمار مي رود، داراي امكانات فراواني همچون اتاق هاي مجهز، فضاي سبز و همچنين رستوران هاي متنوع مي باشد. اين هتل ۲ ستاره فاصله كمي تا ايستگاه مترو و بوفه صبحانه دارد، از طرفي ديگر نظافت و تميزي در اين هتل آن را يكي از مناسب ترين هتل هاي دانمارك براي اقامت مبدل كرده است. اين هتل ۳۵۲ اتاق دارد كه به اتاق هاي كاپيتان، استاندارد و كومودو تقسيم مي شوند.

[caption id="attachment_5503" align="aligncenter" width="780"]هتل هاي دانمارك
هتل هاي دانمارك[/caption]

معرفي ارزان ترين هتل هاي دانمارك

اگر در سفر خود به دانمارك به دنبال ارزان ترين هتل هاي دانمارك با توجه به بودجه محدودي كه داريد براي اقامت هستيد مي توانيد هتل ۳ ستاره آستوريا را انتخاب كنيد. اين هتل امكانات رفاهي مناسب و درخوري براي مسافران دارد، همچنين در نزديكي برخي مكان هاي ديدني قرار داشته و در عين حال از قيمت بسيار مناسبي برخوردار مي باشد. هتل ويك آپ يكي ديگر از ارزان ترين هتل هاي كشور دانمارك محسوب مي شود كه چيزي از هتل هاي شيك شهر كپنهاگ كم ندارد اما در مقايسه با قيمت واقعا از قيمتي مناسب برخوردار مي باشد. سبك ساده و مينيمال اتاق ها در اين هتل سبب شده تا بسيار ساده اما شيك به نظر برسد و اقامتي به يادماندني را براي مسافرانش رقم بزند.

اما از ديگر هتل هاي ارزان و قيمت مناسب دانمارك مي توان به هتل هايي همچون هتل استرپورت، بست وسترن هتل ريچموند، اي اند او كپنهاگن نوروبو، هتل سنت توماس و همچنين ساگا هتل در شهر كپنهاگ اشاره نمود. اين هتل ها كه در رده هتل هاي ۲ و ۳ ستاره قرار دارند با توجه به امكانات مناسبشان از قيمت بسيار مناسبي برخوردار مي باشند و در اغلب موارد براي افرادي كه نمي خواهند هزينه هاي هنگفتي بابت اقامت بپردازند، مناسب هستند و در نهايت اقامت دلنشيني ر براي مسافران رقم مي زنند.

[caption id="attachment_5504" align="aligncenter" width="780"]هتل هاي دانمارك
هتل هاي دانمارك[/caption]

انتخاب بر اساس نوع اتاق

سيتي هتل نبو يكي ديگر از هتل هاي دانمارك است كه سعي كرده با طراحي بسيار خبره اتاق هاي مختلف اما متفاوت براي هر مسافري با هر بودجه و توان مالي مكاني در نظر گرفته باشد. به همين جهت اتاق هاي اين هتل در ۳ دسته استاندارد، اقتصادي و همچنين اقتصادي ارزان دسته بندي شده اند. بنابراين اگر شما قصد داريد براي اقامت خود هزينه اي زيادي پرداخت نكنيد مي توانيد با توجه به توان مالي خود يكي از اتاق هاي اين هتل را انتخاب كرده و اقامتي دلنشين را داشته باشيد. اتاق هاي اين هتل به صورت يك تخته، دو تخته و همچنين خانوادگي تعبيه شده اند؛ لذا در صورت سفر به تنهايي يا همراه با خانواده مي توانيد در اين هتل اقامت داشته باشيد.

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص وقت سفارت دانمارك، ويزاي دانمارك، تور دانمارك ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.