ويزاي برلين ت

۶ بازديد

ويزاي برلين

ويزاي برلين

برلين يكي از شهرهاي توريستي آلمان و پايتخت اين كشور مي باشد. اين شهر مقصد توريستي بسيار زيادي است و افراد زيادي دوست دارند براي سفر به اين شهر ويزاي برلين را دريافت كنند. اخذ ويزاي برلين و اعتبار اين ويزا به نوع سفر و درخواست شما بستگي دارد. بعد از درخواست ويزاي برلين از سفارت اين كشور برچسب ويزا بر روي گذرنامه شما چسبانده مي شود. با ويزاي شهر برلين مي توانيد به اين كشور زيبا سفر كنيد و از تمامي زيبايي آن ديدن كنيد.

[caption id="attachment_11890" align="aligncenter" width="780"]ويزاي برلين ويزاي برلين[/caption]

شهر برلين

شهر برلين پايتخت آلمان مي باشد و يكي از شهرهاي پرجمعيت اين كشور مي باشد. اين شهر در اتحاديه اروپا مقام اول را دارد. قسمت زيادي از شهر برلين شامل جنگل ها، باغ ها، كانال ها، درياچه ها و پارك ها مي باشد كه از لحاظ تاريخي نيز بسيار مهم است. مسافرين بسياري از طريق رزرو تور اروپا به اين كشور سفر مينمايند. جاذبه هاي تاريخي و فرهنگي شهر برلين بسيار زياد و بي شمار است و اين شهر را به عنوان يكي از مراكز فرهنگي در كل دنيا تبديل كرده است. ميدان هايي مانند بازار ژاندارمري، ميدان پوتسدام، ميدان الكساندر و .... از جمله ميدان هاي مهم برلين هستند كه داراي ساختمان هاي مدرن و بلند بسيار زيادي هستند. اين شهر مركز اصلي فعاليت هاي سياسي و فرهنگي آلمان مي باشد و براي سفر به آن بايد ويزاي برلين را دريافت كرد. ويزا برلين داراي چند مرحله مي باشد كه بايد طبق قانون و مقررات خاصي انجام شود.

[caption id="attachment_11891" align="aligncenter" width="780"]ويزاي برلين ويزاي برلين[/caption]

ويزاي برلين براي سفر

بهتر است بدانيد كه ويزاي برلين داراي شرايط و قوانين خاص مي باشد كه ابتدا بايد ويزاي شينگن را دريافت كرد. براي اخذ ويزاي برلين فرد متقاضي بايد به صورت شخصي براي آن درخواست دهد و اقدام كند. ويزاي برلين شامل چند مورد ويزاي توريستي، ويزاي نمايشگاهي، ويزاي ترانزيت، ويزاي درماني، ويزاي تجاري، ويزاي كار، ويزاي تحصيلي، ويزاي ازدواج و ... مي باشد. همانطور كه گفته شد براي سفر به برلين بايد فرد متقاضي ويزاي شينگن داشته باشد. اين فرد بعد از دريافت ويزاي برلين اجازه دارد به مدت 90 روز در اين شهر بماند. در صورتي كه فرد هدف ديگري از سفر خود داشته باشد و نياز به يك ويزاي مدت داري است بايد درخواست آن را بدهد. ويزاهاي بلند مدت براي مدت زمان يك سال صادر مي شوند و قابل تمديد مي باشند.

[caption id="attachment_11892" align="aligncenter" width="780"]ويزاي برلين ويزاي برلين[/caption]

مراحل مختلف صدور ويزاي برلين

فرد متقاضي ويزاي برلين بايد مراحل مختلفي را براي اخذ ويزاي اين شهر طي كند. تمامي مراحل اخذ ويزاي برلين مهم و ضروري هستند و هر گونه كوتاهي در انجام اين مراحل ممكن است روند دريافت ويزا را دچار مشكل كنند. اين مراحل شامل تكميل فرم درخواست ويزا، آماده سازي مدارك مورد نياز ويزاي برلين، تعيين وقت سفارت اين كشور براي انجام مصاحبه و تحويل مدارك، تحويل مدارك به سفارت، ثبت اطلاعات بيومتريك و گرفتن پاسپورت مي باشد. تمامي اين مراحل را در اينجا براي شما توضيح مي دهيم تا در گرفتن ويزاي برلين دچار مشكل نشويد و بتوانيد سريع آن را دريافت كنيد.

[caption id="attachment_11893" align="aligncenter" width="780"]ويزاي برلين ويزاي برلين[/caption]

تعيين وقت سفارت آلمان

براي اينكه مسافرين شهر برلين بتوانند ويزاي شهر برلين را دريافت كنند ابتدا بايد اقدام به رزرو وقت سفارت آلمان از طريق آژانسهاي مسافرتي معتبر نمايند. افرادي كه وقت سفارت آلمان را براي اخذ ويزاي برلين دريافت مي كنند بايد روز تعيين شده براي مصاحبه و انگشت نگاري در سفارت حضور يابند. اين افراد بايد راس ساعت تعيين شده به سفارت بروند و تمامي مدارك خود را به همراه داشته باشند. در روز مصاحبه بايد تمامي افراد درخواست كننده ويزاي برلين حضور داشته باشند، حتي كودكان را بايد به همراه خود ببرند تا انگشت نگاري شوند. هر گونه كم و كاستي در مدارك و دير كردي باعث رد شدن درخواست ويزاي برلين شما مي شود و اخذ آن را به تاخير مي اندازد. اين وقت را نمي توان لغو كرد و يا تغيير داد، پس بهتر است در همان روز به سفارت آلمان مراجعه كنيد.

[caption id="attachment_11894" align="aligncenter" width="780"]ويزاي برلين ويزاي برلين[/caption]

مدارك مورد نياز ويزاي برلين

براي سفر به كشور آلمان بايد مداركي را براي دريافت ويزاي برلين به سفارت اين كشور ارائه داد. اين مدارك شامل:

  • فرم درخواست ويزاي تكميل شده

  • شناسنامه فرد متقاضي به همراه كپي و ترجمه

  • كارت ملي به همراه كپي و ترجمه آن

  • گذرنامه فرد كه داراي اعتباري بيش از 6 ماه باشد و حتما اين گذرنامه دو برگه سفيد و خالي داشته باشد.

  • داشتن سه قطعه عكس رنگي با پشت زمينه روشن و مربوط به همان سال

  • دعوت نامه از فردي كه مقيم آلمان است و براي فرد ارسال شده است.

  • در صورتي كه دعوت نامه نداريد، برگه رزرو هتل براي مدت اقامت يا سند مالكيت در آلمان

  • اجازه نامه كتبي براي كودكاني كه به تنهايي سفر مي كنند

  • صورت حساب بانكي براي صاحبان صنعت و تجار

  • گواهي اشتغال به كار براي افراد كارمند و حقوق بگير

  • فيش حقوقي و صورت حساب بانكي فرد كارمند

  • گواهي اشتغال به تحصيل براي دانش آموزان دانشجويان

  • بيمه هاي مسافرتي ضروري است

  • بليط هواپيما براي رفت و برگشت

  • فاكتور پرداخت هزينه هتل براي مدت اقامت

تمامي مدارك بايد ترجمه شده باشند.

آدرس سفارت آلمان در تهران

يكي از مهم ترين روندهاي دريافت ويزا مراجعه به سفارت اين كشور مي باشد و خوشبختانه كشور آلمان در ايران سفارت دارد و افراد متقاضي ويزاي برلين مي توانند براي دريافت ويزا به سفارت آن مراجعه كنند. اين سفارت در شهر تهران قرار دارد و واقع در ميدان فردوسي مي باشد. پلاك سفارت آلمان 324 است. اين سفارت در تمامي روزهاي هفته از يك شنبه تا پنج شنبه، به جز روزهاي تعطيل آماده خدمات رساني و دريافت مدارك مي باشد و ساعت كار آن از 8 صبح تا 12 ظهر مي باشد.

[caption id="attachment_11895" align="aligncenter" width="780"]ويزاي برلين ويزاي برلين[/caption]

زمان صدور ويزاي برلين

بهتر است بدانيد كه سفارت آلمان براي بررسي اوليه مدارك صدور ويزا چيزي حدود دو هفته نياز دارد و در طي اين مدت به بررسي مدارك مي پردازد. در طي اين زمان گذرنامه فرد متقاضي در سفارت آلمان نگهداري مي شود. البته اين سفارت زماني كه مدارك شما را دريافت مي كند به شما يك رسيد به منظور دريافت مدارك شما مي دهد و ساعت و تاريخ مراجعه بعدي كه همان اعلام قبولي يا ردي درخواست شما است را تعيين مي كند. در تاريخ تعيين شده فرد بايد رسيد را به همراه خود داشته باشد و مدارك خود تحويل بگيرد. البته فرد متقاضي ويزاي برلين بايد هزينه اي را براي درخواست ويزا به همراه مدارك خود به سفارت آلمان تحويل دهد. اين مبلغ را براي بررسي مدارك خود پرداخت مي كنيد و سفارت در صورت رد شدن درخواست آن را پس نمي دهد. بطور كلي فرد متقاضي ويزاي برلين بايد از سه ماه قبل تاريخ تعيين شده براي سفر خود اقدام به انجام امور ويزا كند، چرا كه اين روند زمان بر است و بتواند با خيالي راحت در زمان سفر خود ويزا را داشته باشد.

تحويل مدارك به كارگزاري

سفارت آلمان براي راحتي هر چه بيشتر مراجعين با كارگزاري همكاري مي كند. در اين روش در تاريخ تعيين شده فرد متقاضي به همراه تمامي مدارك خود به كارگزاري مراجعه مي كند و درخواست ويزاي برلين خود را مي دهد. در اين مراجعه حضوري تمامي مدارك و هزينه به كارگزاري داده مي شود و مي توان تمامي سوالات خود را از آنها پرسيد. اثر انگشت تمام افراد متقاضي ويزاي برلين نيز در اين مكان گرفته مي شوند. اين كارگزاري تمامي درخواست هاي ارائه شده متقاضيان را جمع آوري كرده و به سفارت آلمان انتقال مي دهد. سفارت نيز بعد دريافت اين مدارك به بررسي آنها مي پردازد و طي مدت زمان معيني نتيجه را اعلام مي كند. اين مدت چيزي حدود 3 هفته مي باشد. سفارت بعد از انجام تمامي مراحل و بررسي مدارك نتيجه درخواست را به همراه مدارك فرد به كارگزاري مي فرستد و فرد مي تواند آنها را از اين مكان تحويل بگيرد.

نكته: تمامي مدارك فرد بايد با واقعيت صدق داشته باشند و در صورت هر گونه مغايرتي با واقعيت باعث رد شدن درخواست ويزاي شما مي شود.

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص وقت سفارت آلمان، ويزاي آلمان، تور آلمان و تور اروپا 88851080-021

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.