سفر به دوسلدورف

۹ بازديد

 سفر به دوسلدورف

سفر به دوسلدورف

دوسلدورف شهري زيبا در كشور آلمان است كه هرساله گردشگران زيادي براي ديدن اين شهر زيبا به آنجا سفر مي كنند. دوسلدورف شهري در غرب آلمان و در ساحل رودخانه راين استو در سفر به دوسلدورف مي توانيد با فرهنگ مردم از ديدني هاي اين شهر لذت ببريد.دوسلدورف يكي از نمادهاي بين المللي در كشور آلمان است كه بدليل فروشگاه هاي جذاب و ديدني در زمينه پوشاك و مد بسيار معروف است. در اين مقاله با شهر دوسلدورف بيشتر آشنا مي شويد.

شهر دوسلدورف

اين شهر زيبا در غربي ترين نقطه آلمان قرار دارد.همه ساله افراده زيادي با استفاده از تور آلمان و تور دوسلدورف به اين شهر سفر كرده و از آن ديدن ميكنند دوسلدورف علاوه بر اينكه يكي از زيباترين شهرهاي آلمان است به عنوان پنجمين شهر زيباي دنيا نيز شناخته مي شود. اين شهر داراي يك بندر بسيار بزرگ است كه علاوه بر گردشگران و توريست ها هرساله تجار زيادي كه در زمينه مد و پوشاك فعاليت دارند، به اين شهر زيبا سفر مي كنند. آب و هواي اين شهر زيبا معتدل است و يك شهر اروپايي محسوب مي شود. در زمستان ها بارش برف بسيار كم است و تابستان ها گرمي نيز دارد.ماه هاي جولاي و آگوست بهترين فصل ها براي سفر به دوسلدورف هستند و شما مي توانيد در اين دو فصل از ديدن اين شهر لذت ببريد.

[caption id="attachment_5305" align="aligncenter" width="800"]شهر دوسلدورف شهر دوسلدورف[/caption]

بهترين هتل هاي دوسلدورف

قطعا اولين چيزي كه در سفر به دوسلدورف براي شما اهميت دارد، اقامت در يك هتل خوب است. دوسلدورف داراي هتل هايي مجهز و شيك است. هتل بريدن بارهف يكي از هتل هاي خوب در شهر دوسلدروف است. اين هتل 5 ستاره در مركز شهر قرار دارد و به مراكز خريد بسيار نزديك است و بهترين امكانات رفاهي را دارد. هتل ريجنسي دوسلدروف نيز يكي از هتل هاي خوب اين شهر است كه در كنار رودخانه راين واقع شده است و علاوه بر امكانات رفاهي مي توانيد به مراكز تجاري و اداري به راحتي دسترسي پيدا كنيد. هتل اينتركانتيننتال يكي ديگر از هتل هاي لوكس اين شهر است كه به مراكز خريد نزديك است. هتل در ليوينگ هتل ده مديكي يكي از هتل هاي اشرافي دوسلدروف است كه در مركز شهر و كنار رودخانه راين واقع شده است. هتل مليا دوسلدورف و هتل مركزي دوسلدورف از ديگر هتل هاي پيشنهادي براي اقامت شما در سفر به دوسلدورف است.

[caption id="attachment_5306" align="aligncenter" width="800"]بهترين هتل هاي دوسلدورف بهترين هتل هاي دوسلدورف[/caption]

بهترين رستوران هاي دوسلدورف

خوردن يك غذاي خوشمزه در سفر به دوسلدروف مي تواند خاطره شما از سفر را شيرين تر نمايد. رستوران ايم شيفون يكي از رستورانهاي خوب در دوسلدورف است كه انواع غذاهاي فرانسوي و ايتاليايي و آلماني را مي توانيد در آنجا ميل كنيد. اگر دوست داريد غذاهاي محلي دوسلدورف را امتحان نماييد، رستوران آگاتا به شما پيشنهاد مي شود. از ديگر رستوران هاي عالي اين شهر، باب اند ماري است كه برگرهاي معروفي دارد و علاوه بر آن مي توانيد انواع غذاهاي كشورهاي ديگر را در آنجا ميل كنيد. رستوران براوي شوماخر براي دوست داران غذاهاي گوشتي مانند استيك، سوفله و ... بسيار انتخاب خوبي است و محيطي دوستانه و دنج دارد. براي طرفداران پيتزا، رستوران پيتزا روماتيك پيشنهاد مي شود كه علاوه بر پيتزا انواع غذاهاي خوشمزه ايتاليايي را نيز دارد.

[caption id="attachment_5307" align="aligncenter" width="800"]بهترين رستوران هاي دوسلدورف بهترين رستوران هاي دوسلدورف[/caption]

ديدن خيابان كينزالي در سفر به دوسلدورف

در سفر به دوسلدورف حتما بايد از خيابان شيك كينزالي ديدن كنيد. اين خيابان مملو از مراكز خريد لوكس، بوتيك هاي شيك، گالري هاي هنري و ... است كه از ديدن آنها سير نمي شويد و علاوه بر وجود مراكز خريد شيك در اين خيابان، درختان و طبيعت زيباي اين خيابان بر زيبايي هر چه بيشتر اين خيابان مي افزايد. پس از خريد مي توانيد در يكي از كافه هاي اين خيابان استراحت نماييد يا براي صرف غذا به يكي از رستورانهاي موجود در اين خيابان برويدهمه ساله افراده زيادي با استفاده از تور آلمان و تور دوسلدورف به اين شهر سفر كرده و از آن ديدن ميكنند.

[caption id="attachment_5308" align="aligncenter" width="800"]ديدن خيابان كينزالي در سفر به دوسلدورف ديدن خيابان كينزالي در سفر به دوسلدورف[/caption]

ديدن محله كايزرس ورت در سفر به دوسلدورف

محله كايزرس ورت يكي از قديمي ترين محله هاي دوسلدورف است.  اين محله پر از ساختمان هاي قديمي است كه وقتي در آن قدم مي زنيد، مي توانيد فرهنگ و معماري مردم دوسلدورف را ببينيد. كليساي سنت سوت برتوس در اين محله واقع شده است. اين بناي تاريخي شما را به قرن سيزدهم يم برد. دژ فردريك كه يكي ديگر از آثارهاي باستاني و قديمي اين شهر است، نيز در اين محله واقع شده است.

[caption id="attachment_5309" align="aligncenter" width="800"]ديدن محله كايزرس ورت در سفر به دوسلدورف ديدن محله كايزرس ورت در سفر به دوسلدورف[/caption]

ديدن باغ ژآپني نرد پارك در سفر به دوسلدورف

اين باغ زيبا، يكي از زيباترين ، بزرگترين و محبوب ترين پارك هاي دوسلدورف است. اين پارك سرسبز هميشه مملو از گردشگران است كه براي ديدن آن، به آنجا آمده اند. از جذابيت هاي اين پارك وجود مجسمه هورس تامر در اين باغ است. پيشنهاد مي شود در سفر به دوسلدورف حتما از باغ زيبا ديدن نماييد.

[caption id="attachment_5310" align="aligncenter" width="800"]ديدن باغ ژآپني نرد پارك در سفر به دوسلدورف ديدن باغ ژآپني نرد پارك در سفر به دوسلدورف[/caption]

ديدن تفرجگاه ساحلي در سفر به دوسلدورف

تفرجگاه ساحلي راين قطعا يكي از زيباترين مناظر ديدني شهر دوسلدورف است. يك خط پياده روي طولاني در كنار اين سال بنا شده است كه مي توانيد در آنجا قدم بزنيد و از ديدن رودخانه راين لذت ببريد. در طرف ديگر اين پياده رو، انواع كافه ها، رستوران ها و مراكز خريد قرار دارند كه شما مي توانيد پس از قدم زدن براي صرف غذا يا خريد كردن به اين مكان ها برويد. شما همچنين مي توانيد با دوچرخه اين مسير را طي كنيد كه زيبايي ديدن مناظر و لذت ان را چندين برابر مي كند.

[caption id="attachment_5311" align="aligncenter" width="800"]ديدن تفرجگاه ساحلي در سفر به دوسلدورف ديدن تفرجگاه ساحلي در سفر به دوسلدورف[/caption]

ديدن محله قديمي در سفر به دوسلدورف

قطعا گردشگران در سفر به دوسلدورف حتما به ديدن محله قديمي دوسلدورف مي روند.  در مركز اين محله بر پلتز قرار گرفته است. بر پلتز يكي از قلعه هاي قديمي و زيباي دوسلدورف است. اين قلعه زيبا قبلا محل زندگي كنت ها بوده است كه پس از بازسازي به يك قصر زيبا به سبك باروك تبديل شده است. البته اكنون اين قلعه به دليل آتش سوزي كه در آن رخ داد و قسمتي از آن از بين رفت، بعنوان يك موزه كشتيراني استفاده مي شود. جسه جان ويليامز نيز در اين محلعه قديمي واقع شده است. برج قلعه نيز يكي ديگر از آثارهاي قديمي و باستاني است كه در محله قديمي دوسلدورف قرار دارد. اين برج قديمي قبلا قلعه اي بوده است كه بر اين شهر حكومت مي كرده است. امروزه يك موزه در اين قلعه بنا شده است كه موزه اي  دريايي است و براي علاقمندان به ديدن موزه هاي دريايي ديدن برج قلعه حتما پيشنهاد مي شود. يكي ديگر از موزه هاي معروف در محله قديمي دوسلدورف، موزه هتينس است. در اين موزه شما مي توانيد سراميك و ظروف سفالي و قديمي كه حدود 800 سال قدمت دارند، ديده مي شود كه براي دوست داران به موزه هاي قديمي، ديدن اين موزه مي تواند بسيار جالب و جذاب باشد.

[caption id="attachment_5312" align="aligncenter" width="800"]ديدن محله قديمي در سفر به دوسلدورف ديدن محله قديمي در سفر به دوسلدورف[/caption]

ديدن جنگل ساعت ها در سفر به دوسلدورف

جنگلي از ساعت ها مي تواند براي هر كسي جذاب و ديدني باشد. اين جنگل(پارك) پر از است و شما را به سرزمين عجايب آليس مي كشاند. ساعت هايي كه در اين پارك ديده مي شود همگي آنتيك هستند و براي افرادي كه به دوسلدورف سفر مي كنند، ديدن يان پارك اسرار آميز و جذاب پيشنهاد مي شود. اين پارك در فصل هاي زمستان جايي زيبا براي بازي است و در فصل تابستان نيز مي توانيد از ديدن اين پارك به اندازه كافي لذت ببريد.

درصورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص وقت سفارت آلمان، ويزاي آلمان، تور آلمان و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.