بهترين زمان سفر به يونان

۵ بازديد

بهترين زمان سفر به يونان

بهترين زمان سفر به يونان

يونان كشوري در جنوب شرق قاره اروپا است كه با كشورهاي بلغارستان، مقدونيه، آلباني و تركيه مرز مشترك دارد. بهترين زمان سفر به يونان را مي توان از نظر آب و هوايي، فستيوال و قيمت بررسي كرد. در اين مقاله به بررسي اطلاعاتي درباره بهترين زمان سفر به يونان خواهيم پرداخت تا با آگاهي كافي براي سفر خود برنامه ريزي كنيد.

كشور يونان در مكاني كه 3 قاره يعني آسيا، آفريقا و اروپا به هم پيوند خورده اند واقع شده است. بهترين زمان سفر به يونان، كشوري با امپراتوري بيزانس، كه 131.990 كيلومتر مربع مساحت دارد فصل تابستان، پاييز و اوايل زمستان خواهد بود كه هواي مساعدي در آن مشاهده مي شود. البته از نظر قيمت و يا فستيوال مي توان بهترين زمان سفر به يونان را بررسي نمود. كشور يونان بر اساس سرشماري كه در سال 2016 صورت گرفته است بيش از 11.000.000 نفر جمعيت دارد و جاذبه هاي فراواني دارد كه سبب جذب گردشگران از سراسر جهان شده است.

[caption id="attachment_96" align="aligncenter" width="780"]بهترين زمان سفر به يونان بهترين زمان سفر به يونان[/caption]

آشنايي مختصري با يونان

يونان يكي از مقصدهاي گردشگري محبوب است كه جاذبه هاي متنوعي دارد و موزه هاي دوران باستان، آثار تاريخ و فرهنگي را در آن خواهيد ديد. پايتخت اين كشور آتن است كه پر جمعيت ترين شهر آن به شمار مي آيد. مردم يونان به زبان يوناني صحبت مي كنند و زبان انگليسي زبان دوم آنها است كه آن را به عنوان زبان خارجي مي شناسند. با توجه به هدفي كه از سفر داريد بهترين زمان سفر به يونان را بررسي خواهيم كرد تا سفر لذت بخشي را تجربه كنيد.

بهترين زمان سفر به يونان از نظر آب و هوايي

يونان با توجه به موقعيت جغرافيايي كه دارد در بيشتر ايام سال آفتابي است و گردشگران زيادي در فصل هاي مختلف به خصوص فصل تابستان و پاييز به آن سفر مي كنند. ميانگين دما در بين ماه هاي تير تا مهر حدود 30 درجه سانتي گراد است و در ماه هاي دي تا اسفند دما به 10 درجه نيز خواهد رسيد و بارندگي رخ خواهد داد. بهترين زمان سفر به يونان از لحاظ آب و هوايي فصل پاييز و اوايل زمستان است كه هوا در اين كشور ملايم خواهد بود و مسافران كمتري در فصل بهار به يونان سفر مي كنند. اگر قصد داريد در زمان خلوت به يونان سفر كنيد زمان خوبي خواهد بود و در جشن ايستر ارتدكس نيز مي توانيد شركت كنيد كه فروشگاه ها و رستوران هاي آن در اين زمان براي يك هفته تعطيل هستند. گرماي فصل تابستان طاقت فرسا نيست اما اگر از گرما بيزار هستيد زمان مناسبي براي سفر نخواهد بود.

[caption id="attachment_97" align="aligncenter" width="780"]بهترين زمان سفر به يونان از نظر آب و هوايي بهترين زمان سفر به يونان از نظر آب و هوايي[/caption]

بهترين زمان سفر به يونان براي شركت در فستيوال

•           فستيوال ماه اوت يكي از فستيوال هايي است كه در ماه آگوست برگزار مي شود و دليل آن اين است كه ماه در اين زمان به روشن ترين و زيباترين زمان خود مي رسد و مردم جشن هايي به اين مناسبت برگزار مي كنند. در تاريكي شب شاهد برپايي جشن در يونان براي تماشاي ماه خواهيد بود.

•           فستيوال هلنيك: يكي از جشن هاي شناخته شده در يونان فستيوال هلنيك است كه محل برگزاري آن شهر آتن و سالن آمفي تئاتر اودئون هرودس آتيكوس مي باشد. براي شركت در اين فستيوال از ماه ژوئن تا آگوست به يونان مي توانيد سفر داشته باشيد.

•           فستيوال آپوكريس: فستيوال ديگر يونان فستيوال آپوكريس است كه در ژوئن تا آگوست خواهد بود.

[caption id="attachment_98" align="aligncenter" width="780"]بهترين زمان سفر به يونان براي شركت در فستيوال بهترين زمان سفر به يونان براي شركت در فستيوال[/caption]

بهترين زمان سفر به يونان از لحاظ قيمت

بهترين زمان سفر به يونان از لحاظ هزينه فصل زمستان خواهد بود كه به دليل جمعيت كم گردشگران به راحتي قادر به بازديد از جاذبه ها خواهيد بود و قيمت هتل و ساير سرگرمي ها نسبت به فصل بهار و تابستان كمتر است. در فصل زمستان بازديد از موزه باستاني ملي، موزه بناكي و آكروپليس راحت تر خواهد بود. به طور كلي سفر در فصل هاي كم گردشگر سبب كاهش هزينه هاي شما خواهد شد و سفر در فصل هاي پر گردشگر سبب افزايش قيمت هتل و بليط هواپيما مي شود.

بهترين زمان سفر به يونان براي تفريحات آبي

اگر قصد داريد در سفر به يونان به تفريحات آبي بپردازيد و سفر خاطره بخشي را تجربه كنيد، فصل تابستان بهترين زمان خواهد بود. با شروع تعطيلات در فصل تابستان به خصوص در 2 ماه ابتدايي آن يعني ژوئيه و آگوست شرايط آب و هوايي خوبي در يونان برقرار است كه آن را براي تفريحات آبي مناسب كرده است. اگر چه اين فصل گرم است اما گرماي آن آزار دهنده نيست. در سپتامبر با بالا رفتن دما و رسيدن به 40 درجه تعداد كمتري از گردشگران به يونان سفر مي كنند چون گرماي زياد در اين كشور برقرار خواهد بود.

بهترين زمان سفر به يونان براي عشاق

پاييز در يونان شكلي رويايي به خود مي گيرد و خيلي خاص مي شود. شهرهاي يونان در اين فصل خلوت هستند و آرامشي وصف ناپذير در آنها برقرار است، از اينرو پاييز يونان را فصل عشاق مي نامند. در سفر به اين سرزمين فلاسفه كه تمدني طولاني دارد فصل پاييز را مي توانيد انتخاب كنيد كه زيبايي خاص و منحصر به فردي دارد. جاذبه هاي تفريحي و فرهنگي اين كشور كه جنوب شبه جزيره بالكان واقع شده است گردشگران زيادي را به سمت خود ميكشاند.

[caption id="attachment_99" align="aligncenter" width="780"]بهترين زمان سفر به يونان براي عشاق بهترين زمان سفر به يونان براي عشاق[/caption]

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص ويزاي يونان ، وقت سفارت يونان ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.