NEW CENTURY

travellive

NEW CENTURY

۱۱ بازديد

NEW CENTURY

NEW CENTURY

هتل NEW CENTURY در آمستردام يكي از بهترين هتل هاي اين شهر مي باشد كه به طور حتم رزرو اتاق در اين هتل در هنگام سفر به شهر زيباي آمستردام مي‌تواند اقامتي راحت براي گردشگران را به همراه داشته باشد.

هتل NEW CENTURY در آمستردام

يكي از مهمترين نكاتي كه مسافران قبل از سفر به آن توجه زيادي مي كنند، انتخاب اتاق در هتل مناسب و اقامتگاهي مطمئن مي باشد. كه در اين بين به طور حتم گردشگران عزيز هنگام بازديد از شهر زيباي آمستردام ابتدا به دنبال شناخت هتل هاي درجه يك اين شهر هستند. توجه داشته باشيد كه هتل NEW CENTURY در آمستردام جزو پرطرفدارترين اقامتگاه ها مي باشد كه افراد مي‌توانند با رزرو اتاق در آن سفري دلپذير را تجربه كنند. اين هتل در فاصله ۲۰ دقيقه اي از مركز اين شهر قرار دارد و حمل و نقل عمومي نيز در نزديكي هتل وجود داشته كه اين امكان را به گردشگران مي دهد تا به راحتي از تمامي جاذبه هاي شهر آمستردام ديدن نمايند.

[caption id="attachment_13512" align="aligncenter" width="800"]هتل NEW CENTURY در آمستردام هتل NEW CENTURY در آمستردام[/caption]

درباره هتل NEW CENTURY در آمستردام

وجود امكانات و خدمات رفاهي در هتل NEW CENTURY موجب شده است كه مسافران و گردشگران متعددي به طور سالانه اين هتل را به عنوان اقامتگاه خود انتخاب كنند. تمامي اتاق هاي هتل NEW CENTURY در آمستردام ضد صدا بوده و به سيستم تهويه مطبوع مجهز هستند. همچنين در اتاق هاي اين هتل تلويزيون هوشمند با صفحه نمايش مجهز وجود داشته و به دليل پنجره هاي بسيار بزرگ در هر كدام از اتاق ها، فضايي لوكس و بسيار دلباز وجود آمده كه به طور حتم گذراندن اوقات در اين اتاق ها براي شما شگفت آور خواهد بود. توجه داشته باشيد كه ميز پذيرش آن به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمت به ميهمانان عزيز بوده است. از طرفي رستوران موجود در اين هتل بهترين غذاهاي بين المللي به خصوص غذاهاي چيني را طبخ مي كند كه ميهمانان هتل مي توانند از آن بهره برده و براي شام و ناهار خود غذايي لذيذ سرو كنند. پاركينگ رايگان، واي فاي رايگان، حمام مجهز به دوش و لوازم آرايشي بهداشتي رايگان و توالت جداگانه از ديگر خدمات هتل NEW CENTURY در شهر آمستردام مي باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.