IBIS PARIS 17 CLICHY BATIGNOLLES

۱۱ بازديد

IBIS PARIS 17 CLICHY BATIGNOLLES

IBIS PARIS 17 CLICHY BATIGNOLLES

هتل IBIS PARIS 17 CLICHY BATIGNOLLES در پاريس يكي از زيباترين هتل هاي جهان مي باشد كه داراي امكانات خدماتي و رفاهي متعددي است. با اين وجود اگر شما هم قصد سفر به شهر رويايي پاريس را داريد در ادامه اين مقاله با ما همراه باشيد كه قصد معرفي اين هتل را داريم.

معرفي هتل IBIS PARIS 17 CLICHY BATIGNOLLES در پاريس

شهر زيباي پاريس در كشور فرانسه از جمله شهرهاي بسيار زيباي اروپايي است كه سالانه مقصد گردشگران متعددي قرار مي گيرد. با اين حال افراد زيادي در هنگام سفر به اين شهر دوست دارند در اقامتگاهي مجلل و مجهز اقامت داشته باشند تا سفري بي نظير را تجربه كنند. در اين ميان هتل IBIS PARIS 17 CLICHY BATIGNOLLES در پاريس يكي از خاص ترين هتل هاي اين شهر مي باشد كه موقعيت بسيار عالي آن موجب شده است تا افراد بتوانند به راحتي با رزرو اتاق در هتل IBIS PARIS 17 CLICHY BATIGNOLLES پاريس، از مراكز خريد شهر پاريس ديدن كنند و زيباترين سوغاتي ها را براي عزيزان خود تهيه نمايند. همچنين تعداد زيادي از اماكن گردشگري شهر پاريس در نزديكي اين هتل قرار دارد كه امكان بازديد از آن براي گردشگران مهيا مي باشد.

[caption id="attachment_13457" align="aligncenter" width="800"]IBIS PARIS 17 CLICHY BATIGNOLLE IBIS PARIS 17 CLICHY BATIGNOLLE[/caption]

امكانات هتل IBIS PARIS 17 CLICHY BATIGNOLLES در پاريس

اگر قصد رزرو اتاق در اين هتل را داريد ابتدا لازم است با امكانات و خدمات آن آشنا شويد. توجه داشته باشيد كه در هتل ايبيس پاريس يك مركز تناسب اندام، ۳ عدد رستوران مجهز با سرآشپزهاي معروف، بوفه مجهز و يك نوار داراي تمامي نوشيدني ها وجود دارد كه مي توانيد از آن لذت ببريد. همچنين توجه داشته باشيد كه تمام اتاق هاي اين هتل مجهز به ميز كار، تلويزيون ماهواره اي، حمام اختصاصي مجهز به دوش و وان و سيستم تهويه مطبوع مي باشد. از طرفي دقت كنيد كه استفاده از استخر سرپوشيده و سونا و جكوزي موجود در اين هتل براي مهمانان مي‌تواند بسيار دلپذير باشد. اگر اين نياز به استفاده از اتاق جلسه داشتيد مي توانيد به صورت رايگان از امكانات تجاري اين اتاق در هتل مذكور استفاده نماييد و پاركينگ خصوصي آن نيز با هزينه اضافي در اختيار شما مهمانان عزيز قرار مي گيرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.