راهنماي سفر به ميكونوس

۱۴ بازديد

راهنماي سفر به ميكونوس

راهنماي سفر به ميكونوس

در سفر به ميكونوس بايد با اين جزيره و نكات مهمي در اين باره آشنا شويد. ميكونوس جاذبه هاي گردشگري زيادي دارد كه مي تواند سفر شما را هيجان انگيز كند. در اين مقاله به طور مختصر درباره راهنماي سفر به ميكونوس، ديدني هاي ميكونوس و خوراكي هاي ميكونوس اطلاعاتي در اختيار شما قرار مي دهيم.

ميكونوس

ميكونوس يكي از جزاير زيبا و بي نظير يونان است كه به دليل جاذبه هاي فراواني كه دارد مقصد گردشگري افراد زيادي شده است. منظره زيباي اين جزيره در كنار آب و هواي خوب آن مي تواند آرامش عميقي را در شما ايجاد كند. جزيره ميكونوس يكي از متفاوت ترين جزايري است كه تاكنون ديديد از كوچه هاي باريك آن گرفته تا ساختمان هاي سفيدي كه در ميان آبي دريا خودنمايي مي كنند باعث شده اين جزيره يكي از مهم ترين مقاصد گردشگري براي گذراندن اوقات فراغت باشد. ضمنا اين جزيره داراي هتل هاي لوكس و زيبايي است كه گزينه مناسبي براي تعطيلات هستند. ميكونوس در كنار زيبايي هاي بي نظير خود داراي فرهنگ، تاريخ و معماري بي نظيري است كه توجه هر كسي را به خود جلب مي كند.

در سفر به ميكونوس حتما از سواحل زيباي آن ديدن كنيد و براي استفاده از غذاهاي دريايي رستوران هاي كنار ساحل را انتخاب كنيد. ميكونوس تمام شرايط لازم براي لذت بردن شما را داراست بنابراين در سفر به اين جزيره ابتدا اطلاعات خود را كامل كنيد سپس براي سفر اقدام كنيد. در ادامه اين مطلب به معرفي هيجان انگيزترين قسمت هاي جزيره ميكونوس مي پردازيم.

[caption id="attachment_849" align="aligncenter" width="800"]راهنماي سفر به ميكونوس راهنماي سفر به ميكونوس[/caption]

بهترين زمان سفر به ميكونوس

براي لذت بردن از تفريحات اين جزيره بهتر است با راهنماي سفر به ميكونوس و بهترين زمان سفر به ميكونوس آشنا شويد. به طور كلي ميكونوس آب و هواي متغيري دارد و در طول سال براي گردشگري مناسب است. ماه هاي سپتامبر و اكتبر بهترين زمان براي سفر به ميكونوس هستند. در اين ماه ها جمعيت گردشگران كم است و به دليل گرم بودن آب دريا مي توانيد از تفريحات آبي استفاده كنيد. فصل بهار يكي از شلوغ ترين و پر گردشگر ترين فصل هاي سفر به ميكونوس است اگر قبل از شروع اين فصل به ميكونوس سفر كنيد مسلما هزينه ها پايين تر خواهند بود. آب و هواي ميكونوس در فصل زمستان معتدل است و ميانگين دماي هوا تا 10 درجه سانتي گراد هم مي رسد. اما گران ترين و شلوغ ترين ماه ها براي سفر به ميكونوس ماه هاي ژوئن، جولاي و آگوست هستند.

[caption id="attachment_850" align="aligncenter" width="800"]بهترين زمان سفر به ميكونوس بهترين زمان سفر به ميكونوس[/caption]

جاذبه هاي گردشگري ميكونوس

در سفر به ميكونوس بايد با جاذبه هاي گردشگري اين جزيره رو به رو شويد. جزيره ميكونوس داراي خانه هايي سفيد، مكعبي و زيبا است كه به يكي از جزاير منحصر به فرد يونان تبديل شده است. اگر به يونان سفر كرديد حتما از اين جزيره زيبا و جاذبه هاي گردشگري بي نظير آن ديدن كنيد. سفر به ميكونوس براي كساني كه عاشق آفتاب و آب و هواي مديترانه اي هستند پيشنهاد بسيار خوبي است. در گذر از كوچه هاي زيباي جزيره با كليساها و خانه هايي رو به رو مي شويد كه نمايانگر زندگي سنتي و قديمي يونان هستند. گردشگراني كه سفر به ميكونوس را براي خود انتخاب مي كنند حتما از سواحل زيباي آن هم لذت مي برند. با راهنماي سفر به ميكونوس همراه باشيد تا شما را با مهم ترين جاذبه هاي ميكونوس آشنا كنيم.

پاناگيا پاراپورتياني

يكي از جاذبه هاي گردشگري در سفر به ميكونوس پاناگيا پاراپورتياني است. اين محل يك كليساي قديمي در ميكونوس مي باشد كه در امتداد خط ساحلي جزيره ميكونوس قرار گرفته است. يكي از جالب ترين نكات در مورد كليساي پاناگيا پاراپورتياني معماري بي نظير آن با ديوارهاي سفيد است كه چشم هر گردشگري را به خود جذب مي كند. در گذشته پنج كليسا بر روي هم ساخته شد و هم اكنون به شكل كليساي پاناگيا پاراپورتيايي در آمده است. اين كليسا داراي چشم انداز زيباي اقيانوس است و اكثر گردشگران در سفر به ميكونوس از آن ديدن مي كنند.

[caption id="attachment_851" align="aligncenter" width="800"]پاناگيا پاراپورتياني پاناگيا پاراپورتياني[/caption]

ساحل اگيوس سوستيس

يكي ديگر از جاذبه ها ديدني در سفر به ميكونوس ساحل اگيوس سوستيس است. اين ساحل در دورترين قسمت جزيره قرار دارد به همين دليل با صندلي و يا آلاچيق خاصي در آن رو به رو نمي شويد همين موضوع سبب شده اين ساحل براي نشستن و لذت بردن از آرامش دريا گزينه مناسبي باشد. در اين ساحل مي توانيد از غذاهاي لذيذ كنار ساحل استفاده كنيد.

[caption id="attachment_852" align="aligncenter" width="800"]ساحل اگيوس سوستيس ساحل اگيوس سوستيس[/caption]

آسياب هاي بادي كاتو ميلي

بر طبق راهنماي سفر به ميكونوس يكي از بهترين جاذبه هاي گردشگري در سفر به ميكونوس كاتو ميلي است. كاتو ميلي شامل آسياب هاي بادي قديمي هستند كه در روستايي به نام چورا در جزيره ميكونوس واقع شده اند. اين آسياب ها مشرف به دريا هستند و زيبايي بي نظيري دارند. اين آسياب هاي بادي با كلاهك هاي كاه و چوب خود يكي از قديمي ترين آثار تاريخي ميكونوس هستند كه توسط ونيزي ها ساخته شدند و اكنون به عنوان يكي از مهم ترين جاذبه هاي گردشگري ميكونوس به شمار مي روند. به طور كلي در جزيره ميكونوس 16 آسياب بادي وجود دارد كه بازديد از آنها مي تواند اطلاعات زيادي را درباره شيوه ساخت و مهار باد نشان دهد. در سفر به ميكونوس حتما از اين آثار تاريخي بي نظير ديدن كنيد و از منظره اقيانوس لذت ببريد.

[caption id="attachment_853" align="aligncenter" width="800"]آسياب هاي بادي كاتو ميلي آسياب هاي بادي كاتو ميلي[/caption]

ونيز كوچك

 بنابر راهنماي سفر به ميكونوس يكي ديگر از جاذبه هاي گردشگري مهم در سفر به ميكونوس بازديد از ونيز كوچك يا همان Little Venice است. ونيز كوچك منطقه اي در ميكونوس است كه مانند ونيز بين ساختمان ها و آب مرزي وجود ندارد و آب در تماس مستقيم با ساختمان ها است. اين منطقه يكي از قديمي ترين مناطق ميكونوس مي باشد كه گفته مي شود توسط بازرگانان دريايي ساخته شده است. اين منطقه در نزديكي ساحل آلكانتارا قرار دارد. ونيز كوچك يكي از جذاب ترين مناطق گردشگري در ميكونوس مي باشد كه حال و هواي عجيبي دارد و براي عاشقان مقصد بسيار مناسبي است.

[caption id="attachment_854" align="aligncenter" width="800"]ونيز كوچك ونيز كوچك[/caption]

خوراكي هاي ميكونوس

طبق گفته راهنماي سفر به ميكونوس يكي از جذاب ترين قسمت ها در سفر به ميكونوس آشنايي با تنوع غذايي مردم اين جزيره است. در واقع مي توان گفت گشتن در رستوران ها و كافه هاي جزيره كه در كوچه پس كوچه هاي آن قرار دارند يكي از بهترين تفريحات سفر شما خواهد بود. در سفر به ميكونوس حتما رستوران هاي مختلف اين جزيره را بشناسيد و از معروف ترين غذاهاي آنها تست كنيد. رستوران هاي اين جزيره داراي حال و هواي بي نظيري هستند و علاوه بر سرو غذاهاي مختلف مي توانيد به آرامش نسبي هم دست پيدا كنيد. در جزيره ميكونوس رستوران هاي متنوعي وجود دارد كه هر كدام داراي دكوراسيوني زيبا و شيك هستند البته دكوراسيون و چيدمان رستوران ها تا حد زيادي بستگي به موقعيت رستوران دارد. شك نكنيد كه رستوران گردي يكي از بهترين خاطرات شما در سفر به ميكونوس خواهد بود. در رستوران هاي اين جزيره غذاهاي مختلف طبخ مي شود از خوراك خاويار گرفته تا سوپ عدس، پيتزا، موساكا و ... كه همگي توسط آشپزاني ماهر سرو مي شوند و در كنار هر كدام از سس مخصوص استفاده مي شود. چشيدن غذاهاي اصيل يونان در اين جزيره پيشنهاد بسيار خوبي براي گردشگران است.

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص ويزاي يونان ، وقت سفارت يونان ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.