بخاين هوف آمستردام

۱۱ بازديد

بخاين هوف آمستردام

بخاين هوف آمستردام

آمستردام يكي از زيباترين و كهن ترين شهرهاي هلند و قاره اروپا مي باشد. شما مي توانيد با سفر به آمستردام از زيبايي ها و ديدني هاي بسيار جذاب و تاريخي ديدن نماييد بخاين هوف آمستردام يكي از تاريخي ترين مكان ها در اين شهر مي باشد كه در سفر به اين شهر پيشنهاد مي كنيم حتما از اين مكان بي نظير با طبيعتي بكر و فوق العاده ديدن كنيد.

آمستردام

اگر قصد داريد براي سفر تفريحي و گردشگري به يكي از كشورها و شهرهاي خارجي مسافرت كنيد پيشنهاد مي كنيم كشور هلند را در اولويت انتخاب هاي خود قرار دهيد و حتما از شهر زيباي آمستردام ديدن كنيد. آمستردام پايتخت كشور هلند است و از زيبايي هاي بي نظيري برخوردار مي باشد. مي توان گفت هر ساله مسافران و گردشگران انبوهي از سراسر نقاط جهان آمستردام را مقصد سفرهاي تفريحي خود قرار مي دهند و از اين شهر بازديد مي كنند. بيشترين چيزي كه در اين شهر تاريخي و قديمي توجه شما را به خود جلب خواهد كرد مسيرهاي دوچرخه سواري و شرايط اقليمي بسيار مناسب و هواي پاك حاكم بر شهر مي باشد.

همچنين عبور قايق ها از داخل شهر از ديگر ديدني هاي بي نظير شهر آمستردام مي باشد. زبان مردم اين شهر هلندي است و مي توان گفت مردمان آمستردام بسيار خوش اخلاق و خوش منش هستند و بسيار مهمان نواز مي باشند كه با سفر به اين شهر از نزديك شاهد اين امر خواهيد بود. شما مي توانيد براي سفر به شهر آمستردام از تورهاي آمستردام نيز استفاده كنيد و نام خود را در اين تورها ثبت نام كنيد. در سال هاي اخير تعداد بسيار زيادي تورهاي مسافرتي به مقصد اين شهر برگزار مي شود و اين امر نشان دهنده گردشگر پذير بودن آمستردام و علاقه بسيار افراد به بازديد از اين شهر تاريخي مي باشد.

[caption id="attachment_698" align="aligncenter" width="800"]آمستردام آمستردام[/caption]

جاذبه هاي ديدني آمستردام

همان طور كه در بخش قبلي نيز اشاره كرديم آمستردام شهري تاريخي در هلند است و قدمت طولاني دارد با توجه به اين امر مي‌توان‌گفت سرشار از جاذبه ها و آثار تاريخي مي باشد. شهر آمستردام داراي فرهنگ غني مي باشد و شما با سفر به اين شهر مي توانيد از نزديك اين فرهنگ كهن را لمس نماييد. از جاذبه هاي ديدني و تاريخي شهر آمستردام مي توان به كليساي غربي, موزه اشتدليك, موزه عكس, موزه دريايي, موزه امپراتوري, كاخ سلطنتي, باغ گياه شناسي و بخاين هوف آمستردام اشاره كرد. توجه داشته باشيد كه تمامي اين موارد ذكر شده تنها تعداد محدودي از ديدني هاي آمستردام مي باشد. كه هر كدام از اين مكان ها از پرتردد ترين و شلوغ ترين اماكن موجود در آمستردام مي باشد. بخاين هوف آمستردام خود به تنهايي از زيباترين و معروف ترين ديدني هاي شهر است و بازديد از اين مكان احساس خاصي را به شما تزريق خواهد كرد.

[caption id="attachment_699" align="aligncenter" width="800"]جاذبه هاي ديدني آمستردام جاذبه هاي ديدني آمستردام[/caption]

درباره بخاين هوف آمستردام

همانطور كه در بخش قبلي نيز اشاره كرديم بخاين هوف آمستردام از پر تردد ترين اماكن در اين شهر مي باشد و از جمله تاريخي ترين و كهن ترين جاذبه هاي آمستردام به شمار مي آيد. بخاين هوف آمستردام مكاني پر از آرامش است كه با دارا بودن حياط هايي سرسبز در بين خانه هاي اين مكان طبيعت بسيار جذابي دارد. بخاين هوف آمستردام تنها منطقه نادري و كم نظيري است كه از زيبايي وصف نشدني و آرامي برخوردار است. در اين‌ مكان خانه هاي بسيار قديمي و تاريخي بنا شده اند كه بعد از گذشت سال ها هنوز پابرجا مانده اند. مي توان گفت قديمي ترين و كهن ترين خانه در اين مكان به دوران قرن ۱۴ برمي گردد و نمونه اي از خانه هاي چوپي آن دوران مي باشد.

[caption id="attachment_700" align="aligncenter" width="800"]درباره بخاين هوف آمستردام درباره بخاين هوف آمستردام[/caption]

تاريخچه بخاين هوف آمستردام

با توجه به توضيحات قبلي مي توان نتيجه گرفت كه تاريخچه بخاين هوف آمستردام به دوران بسيار قديم برمي گردد به طوري كه مي توان گفت حتي به قبل از قرن ۱۴ نيز مي توان آن را نسبت داد. شما با قدم زدن در اين منطقه بي نظير و زيبا متوجه كهن و تاريخي بودن اين مكان خواهيد شد. طبيعت سرسبز و جذاب بخاين هوف هر فردي را عاشق خود مي كند بي شك شما با يكبار مشاهده اين مكان در سفر بعدي خود به آمستردام مشتاق بازديد دوباره اين مكان خواهيد بود. در اطراف بخاين هوف رستوران ها و اقامتگاه هاي بسياري جهت رفاه مسافران و گردشگران بنا شده است.

[caption id="attachment_701" align="aligncenter" width="800"]تاريخچه بخاين هوف آمستردام تاريخچه بخاين هوف آمستردام[/caption]

تاثير بخاين هوف در صنعت گردشگري آمستردام

بخاين هوف آمستردام تاثير بسيار زيادي در صنعت گردشگري اين شهر دارد چرا كه هر فردي با شنيدن نام اين منطقه و ديدن تصاويري بي نظير از اين مكان مشتاق بازديد از آن مي شوند. شما نيز مي توانيد با جستجوي كوتاهي در وب سايت هاي مربوطه زيبايي و طبيعت بي نظير بخاين هوف آمستردام را مشاهده نماييد. مسئولين آمستردام تمام سعي و تلاش خود را براي جذب گردشگران و مسافران به كار مي برند و در اين زمينه نيز توانسته اند به بهترين شكل ممكن عمل كنند چرا كه امروزه آمار نشان مي دهد ورود گردشگران به آمستردام بسيار افزايش يافته است. اين مقاله نيز در زمينه اطلاعاتي از شهر آمستردام, جاذبه ها و ديدني هاي اين شهر و بي نظيرترين مكان ديدني يعني بخاين هوف آمستردام براي شما دوستان عزيز جمع آوري و بازنويسي شده است.

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص ويزاي هلند ، وقت سفارت هلند ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.