بهترين هتل هاي رم

۱۰ بازديد

بهترين هتل هاي رم

بهترين هتل هاي رم

يكي از مناطق تاريخي جهان شهر رم است كه قدمتي چند هزار ساله دارد. بهترين هتل هاي رم اقامتي به يادماندني را براي مسافراني كه اين شهر را براي سفر خود انتخاب مي كنند فراهم مي كند. در اين مقاله نيز به بررسي اطلاعاتي درباره امكانات بهترين هتل هاي رم خواهيم پرداخت تا سفر بهتري را تجربه كنيد.

رم شهري در ايتاليا است كه در مركز و غرب آن قرار گرفته است و گردشگران زيادي براي قدم زدن در كوچه پس كوچه هاي آن به اين شهر سفر مي كنند. بهترين هتل هاي رم آماده خدمات رساني به مسافران هستند و هر كدام امكانات و خدمات متنوعي دارند كه قيمت آنها را نيز تحت تاثير قرار مي دهد. از آنجا كه اين شهر بزرگترين شهر ايتاليا است هتل هاي زيادي دارد و جمعيت آن حدود 2 ميليون نفر مي باشد. اين شهر پر جمعيت ايتاليا در كنار رودخانه توره قرار گرفته است و به درياي مديترانه نزديك است. بوتيك هتل ليبرتي،  هتل نازيوناله، هتل دي كنگره،هتل اوتيوم، هتل لونا، هتل لوكارنو و ... از بهترين هتل هاي رم هستند كه هر كدام با خدماتي كه ارائه مي دهند اقامتي دلنشين براي تان فراهم مي كنند.

[caption id="attachment_422" align="aligncenter" width="800"]بهترين هتل هاي رم بهترين هتل هاي رم[/caption]

بوتيك هتل ليبرتي از بهترين هتل هاي رم

اگر مي خواهيد در يكي از بهترين هتل هاي رم كه مانند صدفي سفيد مي درخشد اقامت داشته باشيد ما به شما هتل 4 ستاره ليبرتي را معرفي مي كنيم. اين هتل در تابستان 2017 آغاز به كار كرده است. اين هتل موقعيت خوبي دارد و از آن جا به راحتي به جاذبه هاي شهر دسترسي خواهيد داشت و به دليل وجود ايستگاه مركزي در نزديكي آن به هر يك از شهرهاي ديگر ايتاليا مي توانيد برويد. هتل ليبرتي به ايستگاه قطار ترميني نيز نزديك است و كارمنداني كه در آن مشغول به كار هستند همگي خوش برخورد مي باشند و به سؤالات مسافران به دقت پاسخ مي دهند تا هيچ مشكلي در طول اقامت تان نداشته باشيد.

[caption id="attachment_423" align="aligncenter" width="800"]بوتيك هتل ليبرتي از بهترين هتل هاي رم بوتيك هتل ليبرتي از بهترين هتل هاي رم[/caption]

هتل نازيوناله از بهترين هتل هاي رم

يكي از بهترين هتل هاي رم كه ساختمان آن متعلق به قرن هجدهم است هتل نازيوناله است و سابقه طولاني در اين عرصه دارد. اين هتل در مركز شهر رم قرار گرفته است و از آنجا به راحتي به فواره تروي و پله هاي اسپانيايي مي توانيد برويد. ساختمان هتل در كنار پارلمان و در ميداني به نام مونتسيتو ريو واقع شده است و به راحتي به هر جاذبه اي كه در اين شهر است مي توانيد برويد. رستوران هاي خوبي در اطراف هتل وجود دارد. اگر چه ساحتمان هتل قديمي است اما كارمندان آن را به هتلي 5 ستاره تبديل كرده اند و توانسته است يكي از بهترين هتل هاي رم باشد كه طرفداران زيادي نيز دارد.

[caption id="attachment_424" align="aligncenter" width="800"]هتل نازيوناله از بهترين هتل هاي رم هتل نازيوناله از بهترين هتل هاي رم[/caption]

هتل دي كنگره از بهترين هتل هاي رم

يكي از بهترين هتل هاي رم هتل دي كنگره است كه افتتاح آن در سال 1958 صورت گرفته است و در مركز منطقه اي به نام EUR در رم واقع شده است. در اين هتل 6 اتاق براي جلسه  و امكاناتي براي اين منظور تدارك ديده شده است و انواع غذاهاي ايتاليايي را در رستوران La Glorietta مي توانيد سرو كنيد. اتاق هاي آن خيلي بزرگ نيستند اما تميز مي باشند و رضايت مسافران را جلب كرده اند.

[caption id="attachment_425" align="aligncenter" width="800"]هتل دي كنگره از بهترين هتل هاي رم هتل دي كنگره از بهترين هتل هاي رم[/caption]

هتل اوتيوم از بهترين هتل هاي رم

در مركز رم هتل اوتيوم را خواهيد ديد كه از آنجا تا ميدان و كاخ ونزيا 5 دقيقه و تا پانتئون و رومن فروم 10 دقيقه فاصله وجود دارد، اين گونه در وقت تان صرفه جويي مي شود و براي رفتن به جاذبه هاي رم لازم نيست هزينه اي پرداخت كنيد. اين هتل 4 ستاره است و بهترين انتخاب براي مسافراني است كه به رم سفر مي كنند. صبحانه اين هتل بسيار عالي است و مسافران زيادي به آن استقبال نشان مي دهند.

[caption id="attachment_426" align="aligncenter" width="800"]هتل اوتيوم از بهترين هتل هاي رم هتل اوتيوم از بهترين هتل هاي رم[/caption]

هتل لونتا از بهترين هتل هاي رم

يكي از بهترين هتل هاي رم كه فضاي آن آميخته با تاريخ است هتل لونتا مي باشد كه تركيب سنت و مدرنيته را در آن خواهيد ديد كه براي مسافران دل انگيز و جذاب است. از اين هتل به راحتي به جاذبه هاي مختلف اين شهر دسترسي خواهيد داشت. كافه بامي در اين هتل وجود دارد كه فضايي دل انگيز دارد و از آنجا بناهاي تاريخي شهر را مي توانيد ببينيد و يا به نوشيدن چاي و شامي سبك بپردازيد و از اقامت خود لذت ببريد.  اسپايي كه در آن وجود دارد براي رفع خستگي روزانه و پياده روي هاي طولاني گزينه اي مناسب است، اين هتل همانند بهشتي در  بخش تاريخي ايتاليا است.

هتل لوكارنو از بهترين هتل هاي رم

هتل لوكارنو كه آن را از زمره بهترين هتل هاي رم مي دانند هتلي 4 ستاره است و به واتيكان، ايستگاه قطار مركزي ترميني و پله هاي اسپانيايي نزديك است. اين هتل اقامتي دلنشين فراهم مي كنند كه در كنار نزديكي به جاذبه ها از مزاياي آن به شمار مي آيد. دكوراسيون اين هتل بسيار شيك است و كارمندان آن با برخورد خوب شان اقامتي خوب براي تان رقم مي زنند. براي رفتن به گالري هنرهاي مدرن و پانتئون كمتر از يك دقيقه وقت لازم است.

[caption id="attachment_427" align="aligncenter" width="800"]هتل لوكارنو از بهترين هتل هاي رم هتل لوكارنو از بهترين هتل هاي رم[/caption]

هتل پيازا ونزيا  از بهترين هتل هاي رم

يكي از بهترين هتل هاي رم كه از آن قادر به تماشاي طلوع آفتاب بر فراز شهر خواهيد بود هتل پيازا ونزيا است. اين هتل نزديك به كاخ ونزيا و فواره تروي است و فرصتي براي مسافران فراهم مي كند كه در اوقات فراغت خود به تماشاي اين فواره بروند. اگر چه اين هتل جزو بهترين ها است اما برخي امكانات كه در هتل هاي 4 ستاره وجود دارد مانند واي فاي و ... در اين هتل موجود نيست ولي اين ها چيزي از ارزش آن كم نمي كند.

هتل ويلاي آرس رم

يكي از هتل هاي 4 ستاره رم هتل آرس است كه مراكز خريد زيادي در نزديكي آن قرار دارند. ايستگاه اتوبوس نيز در نزديكي آن است و مسافران از آنجا به مكان هاي ديدني مي توانند بروند. اتاق هاي هتل شيك و تميز است و صبحانه در اتاق پذيرايي سرو مي شود. رنگ اتاق هاي آن سبز كم رنگ است كه آرامش بخش مي باشد و فضايي مناسب براي استراحت فراهم كرده است. ورزشگاه و سالن استراحتي ايوان دار در اين هتل وجود دارد. پذيرش هتل شبانه روزي است و چند پارك عمومي در مجاورت آن قرار دارند كه مسافران قادر به رفتن در آن و گردش مي باشند.

[caption id="attachment_428" align="aligncenter" width="800"]هتل ويلاي آرس رم هتل ويلاي آرس رم[/caption]

هتل ست جورگ رما از هتل هاي رم

يكي از بهترين هتل هاي رم هتل ست جورگ رما است كه شصت و چهار اتاق عايق صدا دارد. كاركنان آن حرفه اي و مجرب هستند و فضايي آرامو پاكيزه براي تان ايجاد مي كنند. خدمات ماساژ، حمام تركي و بخار، جكوزي و سونا در اين هتل ارائه مي شود. براي نگهداري كودكان نيز خدماتي ارائه مي شود تا با خيال راحت به كارهاي خود برسيد. پذيرش شبانه روزي، اتاق هاي ضد صدا، انبار بار و چمدان، باغ، سيستم گرمايشي، بالكن، روزنامه، امكاناتي براي معلولين، آسانسور و منطقه بدون سيگار از جمله امكانات اين هتل است كه در اختيار مسافران قرار مي گيرد.

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص ويزاي ايتاليا ، وقت سفارت ايتاليا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.