سفر به لتوني

۱۴ بازديد

سفر به لتوني

سفر به لتوني

پايتخت كشور استوني شهر زيباي ريگا است و يكي از زيباترين و ديدني ترين شهرهاي اين كشور محسوب مي شود. در سفر به لتوني مي توانيد از اين شهر بي نظير، يعني استوني با بافت و معماري منحصر به فرد ديدن نماييد. البته توجه داشته باشيد شما مي توانيد با ثبت نام در تورهاي تركيبي لتوني از چندين شهر اين كشور بازديد نماييد. در سال هاي اخير افراد تمايل بسياري به سفر با تورهاي مسافرتي پيدا كرده اند.

لتوني

لتوني كشوري بسيار زيبا و ديدني مي باشد و مي توان گفت در بين كشورهاي اروپايي يكي از پرجاذبه ترين منطقه ها به شمار مي رود. اين كشور با قرار گرفتن در كنار درياي بالتيك از آب و هواي بسيار مناسبي برخوردار مي باشد و همچنين داراي طبيعت بسيار دلپذيري است. مردم اين كشور به زبان لتونيايي و لاتگلي صحبت مي كنند. معماري و بافت بي نظير اين كشور هر فردي را به تعجب برمي انگيزد، از اين رو اين كشور يكي از گردشگر پذيرترين كشورهاي اروپايي به شمار مي آيد.

كشور لتوني عضو اتحاديه اروپا است و داراي ويزاي شينگن مي باشد. مسافران و گردشگران بدون اخذ ويزا حق ورود به اين كشور را نخواهند داشت. بنابراين در سفر به لتوني حتما ويزاي خود را دريافت نماييد. از مهمترين شهرهاي اين كشور مي توان به ريگا، ليه پايا، رز كنه و بيلگاوا اشاره نمود. ريگا پايتخت كشور استوني و يكي از زيباترين شهرهاي اين كشور به شمار مي آيد و همچنين يكي از شلوغ ترين و پرترددترين شهرهاي اين منطقه مي باشد. اگر قصد سفر به لتوني را داريد اين مقاله به شما كمك خواهد كرد اطلاعات مفيدي در مورد آب و هواي استوني، هزينه اقامتگاه ها و هزينه خورد و خوراك و حمل و نقل به دست آوريد و در نتيجه برنامه ريزي مناسبي را در سفر به استوني داشته باشيد.

[caption id="attachment_5342" align="aligncenter" width="800"]لتوني لتوني[/caption]

آب و هواي لتوني

كشور لتوني به دليل داشتن موقعيت جغرافيايي بسيار مناسب و ايده آل از شرايط اقليمي خوبي برخوردار مي باشد. زمستان هاي سرد از جمله مشخصه هاي معروف كشور لتوني مي باشد. اگر شما قصد سفر به لتوني را داريد پيشنهاد ما اين است كه در نيمه اول سال سفر نماييد چرا كه در فصل بهار و تابستان شرايط اقليمي حاكم بر سطح كشور براي سفرهاي تفريحي و گردشگري بسيار مناسب مي باشد و افراد از نظر آب و هوايي اذيت نخواهند شد. هر چقدر كه به نيمه دوم سال نزديكتر مي شويد آب و هواي خنك و سردي بر كشور حاكم مي شود و سفر به اين كشور در فصل هاي پاييز و زمستان سختي هاي خود را به همراه خواهد داشت. البته افرادي كه به ورزش هاي زمستاني علاقه مند هستند و عاشق برف و باران مي باشند، مي توانند با سفر به استوني در نيمه دوم سال سفري پر از هيجان را براي خود به ارمغان بياورند. البته بايستي در اين فصل ها لباس مناسبي را به همراه داشته باشيد تا از سوز و سرماي زمستان خود را در امان نگه داريد.

[caption id="attachment_5343" align="aligncenter" width="800"]آب و هواي لتوني آب و هواي لتوني[/caption]

جاذبه هاي گردشگري لتوني

همان طور كه در بخش اول نيز به آن اشاره كرديم استوني از جاذبه هاي بيشماري برخوردار است. از جاذبه هاي ديدني و تاريخي لتوني مي توان به موزه هوانوردي لتوني، برج باروت، دروازه سوئدي، خانه متزندروف، قلعه ريگا و پارك كرونوالدا اشاره كرد كه در سفر به لتوني مي توانيد از تمامي اين زيبايي ها ديدن كنيد.در سال هاي اخير افراد تمايل بسياري به سفر با تورهاي مسافرتي پيدا كرده اند.

[caption id="attachment_5344" align="aligncenter" width="800"]جاذبه هاي گردشگري لتوني جاذبه هاي گردشگري لتوني[/caption]

ويزاي توريستي لتوني

ويزاي توريستي لتوني يكي از پرتقاضاترين ويزاهاي لتوني مي باشد. شما براي اخذ اين ويزا بايستي به سفارت خانه لتوني مراجعه نماييد و تمامي مدارك مربوطه را به مسئولين تحويل دهيد و پس از اين اقدامات با شما مصاحبه خواهند كرد تا دليل سفر شما را جويا شوند كه در اين مصاحبه بسيار صريح و قانع كننده بايستي جوابگو باشيد.

[caption id="attachment_5345" align="aligncenter" width="800"]ويزاي توريستي لتوني ويزاي توريستي لتوني[/caption]

فرودگاه بين المللي لتوني

فرودگاه بين المللي لتوني يكي از معروف ترين فرودگاه هاي اين منطقه مي باشد اين فرودگاه در فاصله 11 متري از سطح دريا قرار دارد. فرودگاه بين المللي لتوني در پايتخت اين كشور واقع شده است و داراي 2 باند مسافربري است. شما در سفر به لتوني مي توانيد از امكانات و خدمات عالي و درجه يك ارائه شده در اين فرودگاه بهره مند شويد. از امكانات فرودگاه بين المللي لتوني مي توان به موارد زير اشاره كرد:

ترانسفر فرودگاهي، خودپرداز بانكي، سالن استراحت، كافه، رستوران، مركز عبادت و فضاي بسيار سرسبز با خدمات رفاهي بي نظير. همچنين شما مي توانيد با تهيه و رزرو بليط لتوني و سفر به اين كشور از اين فرودگاه معروف منطقه ديدن كنيد.در سال هاي اخير افراد تمايل بسياري به سفر با تورهاي مسافرتي پيدا كرده اند.

[caption id="attachment_5346" align="aligncenter" width="800"]فرودگاه بين المللي لتوني فرودگاه بين المللي لتوني[/caption]

هزينه اقامت در سفر به لتوني

در شهرهاي مختلف كشور لتوني هتل ها و اقامتگاه هايي با امكانات و خدمات متفاوتي موجود مي باشد كه هر فردي با توجه به مقدار بودجه و خواست خود مي تواند در يكي از هتل هاي مربوطه اسكان داشته باشد. با توجه به ورود گردشگران و مسافران بيشمار به اين كشور، هاستل ها و هتل هاي چند ستاره بسياري در حال تاسيس در لتوني مي باشد. توجه داشته باشيد كه هر چقدر فاصله اقامتگاه شما با مركز شهر و جاذبه هاي ديدني شهر كم باشد هزينه ها نيز بسيار كم خواهد بود. البته هزينه اقامت در سفر به لتوني به امكانات ارائه شده نيز بستگي دارد. از اين رو نمي توان مقدار ثابتي را براي اين موضع مشخص كرد. از لوكس ترين و شيك ترين هتل هاي لتوني مي توان به هتل 5 ستاره ساحلي بالتيك، هتل 4 ستاره سامارا و هتل 3 ستاره جوما اشاره نمود.

[caption id="attachment_5347" align="aligncenter" width="800"]هزينه اقامت در سفر به لتوني هزينه اقامت در سفر به لتوني[/caption]

هزينه حمل و نقل در سفر به لتوني

هزينه حمل و نقل و جابجايي در سفر به لتوني از ديگر مواردي مي باشد كه بي شك شما خواستار كسب اطلاعات در اين مورد هستيد. با توجه به سيستم حمل و نقل كشور لتوني مي توان گفت شما مي توانيد با توجه به پسند و بودجه خود از ميان گزينه هاي مختلفي يكي را انتخاب نماييد. براي حمل و نقل در اين كشور مي توانيد از اتوبوس، مترو، قايق و تاكسي استفاده نماييد توجه داشته باشيد واحد پول لتوني يورو است و از اين رو تا حدودي قيمت ها براي شما بالا خواهد بود. شما مي توانيد با خريد بليت هاي يك ماهه در صورتي كه قصد اقامت طولاني مدت در كشور را داريد در هزينه هاي حمل و نقل مقرون به صرفه عمل كنيد.

[caption id="attachment_5348" align="aligncenter" width="800"]هزينه حمل و نقل در سفر به لتوني هزينه حمل و نقل در سفر به لتوني[/caption]

هزينه خورد و خوراك در سفر به لتوني

شما با سفر به لتوني فرصت مزه كردن لذيذترين غذاهاي لتوني را خواهيد داشت. با توجه به وجود كافي شاپ ها و رستوران هاي لوكس و مدرن در سطح كشور افراد تمايل بسياري به ميل كردن يك وعده غذايي در اين رستوران ها را دارند. اگر شما نيز قصد سفر به لتوني را داريد بي شك در همان اول ورود، جذب زيبايي دكوراسيون و نماي رستوران هاي اين كشور خواهيد شد و در وهله دوم نيز لذيذترين غذاهاي سرو شده كارساز خواهند بود. البته توجه داشته باشيد هزينه يك وعده غذايي در لوكس ترين رستوران هاي لتوني مي تواند هزينه هنگفتي را به همراه داشته باشد. اگر اين موضوع براي شما بسيار مهم باشد توصيه مي كنيم به يكي از رستوران هاي متوسط در لتوني كه هزينه مناسبي نيز خواهد داشت مراجعه نماييد.

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص وقت سفارت لتوني، ويزاي لتوني، تور لتوني و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.