كليساي غربي آمستردام

۹ بازديد

 كليساي غربي آمستردام

 كليساي غربي آمستردام

 كليساي غربي آمستردام يكي از معروف ترين و قديمي ترين جاذبه هاي اين شهر مي باشد كه هر سال گردشگران و مسافران بيشماري از اين جاذبه هاي تاريخي بازديد مي كنند و مي توان گفت از پرترددترين مكان ها در آمستردام مي باشد. شما مي توانيد با سفر به آمستردام از نزديك اين بناي تاريخي و كهن را مشاهده و به فرهنگ غني اين شهر پي ببريد معماري اين بنا هر فردي را مجذوب خود مي كند.

آمستردام

شهر آمستردام پايتخت كشور هلند و يكي از زيباترين و جذاب ترين شهر هاي اروپايي مي باشد. آمستردام در سال هاي اخير مقصد توريست ها و گردشگران بيشماري واقع شده است و شاهد تردد و تجمع افراد بسياري در اين شهر هستيم. به طوري كه مي توان گفت سالانه بيش از 4 ميليون بازديد كننده دارد كه هر فردي با هدف خاصي به اين شهر سفر مي كنند كه بيشتر جهت تفريح و گردش مي باشد چرا كه شهر آمستردام از زيبايي ها و جاذبه هاي بيشماري برخوردار مي باشد. شما نيز مي توانيد با قرار دادن اين شهر در بين اولويت هاي خود از زيبايي هاي منحصر به فرد و جالب آمستردام بازديد كنيد. بخش مركزي اين شهر داراي بافت تاريخي و قديمي مي باشد و اين امر نشان دهنده و قدمت اين شهر است آمستردام شهري بسيار تاريخي و قديمي بوده و هنوز جاذبه هايي از دوران قديم در اين شهر  پابرجاست كه مي توان با سفر به اين شهر شاهد قدمت و تاريخ اين شهر باشيد. در ادامه مطلب در زمينه معروف ترين و قديمي ترين جاذبه هاي شهر آمستردام براي شما عزيزان اطلاعاتي جمع آوري و بازنويسي كرده ايم لطفا ما را همراهي كنيد.

[caption id="attachment_715" align="aligncenter" width="800"]آمستردام آمستردام[/caption]

جاذبه هاي ديدني آمستردام

همان طور كه در بخش قبلي نيز اشاره كرديم شهر آمستردام داراي جاذبه هاي تاريخي و تفريحي بسيار زيادي مي باشد كه اين موضوع از اصلي ترين علل جذب گردشگران و توريست ها به سوي خود مي باشد از برخي جاذبه هاي تفريحي و تاريخي آمستردام در ذيل اشاره كرده ايم :

موزه ريلكس

موزه آن فرانك

موزه ون گوگ

كليساي غربي

كاخ سلطنتي

توجه داشته باشيد كه تمامي اين موارد ذكر شده تنها تعدادي از جاذبه هاي ديدني اين شهر بوده و از جمله آثار تاريخي مي باشد. كليساي غربي آمستردام از جمله باشكوه ترين و مجلل ترين آثار باقي مانده از دوران قديم است كه هر ساله توريست ها و گردشگران بيشماري از اين ساختمان بي نظير بازديد مي كنند. كليساي غربي آمستردام داراي معماري و نماي بيروني بسيار بي نظيري بوده و در وهله اول توجه هر فردي را به سوي خود جذب مي كند.

[caption id="attachment_716" align="aligncenter" width="800"]جاذبه هاي ديدني آمستردام جاذبه هاي ديدني آمستردام[/caption]

كليساي غربي آمستردام

كليساي غربي آمستردام محل ازدواج ملكه سابق كشور هلند در سال 1966 بوده است به همين دليل مي توان نتيجه گرفت كه كليساي غربي آمستردام از معروف ترين و مهم ترين كليساي هاي اين شهر مي باشد. يكي از ويژگي هاي جالب و شگفت انگيز نقاشي هاي گوتيك خارجي و داخلي اين كليسا است كه هر فردي را به تعجب برمي انگيزد. شما در سفر به شهر آمستردام حتما از كليساي غربي آمستردام ديدن نماييد چرا كه با مشاهده اين كليساي تاريخي و بي نظير فرهنگ غني كشور هلند را احساس خواهيد كرد. در ساخت اين كليساي بي نظير بسيار ظريفانه و خلاقانه عمل كرده اند و امروز ما شاهد اين معماري خارق العاده هستيم. در داخل برج ناقوسي قرار دارد كه وزن آن حدود 200 كيلوگرم مي باشد اين ناقوس 48 زنگوله دارد كه بزرگ ترين زنگوله اين ناقوس حدود سه هزار و چهار صد كيلوگرم مي باشد.

[caption id="attachment_717" align="aligncenter" width="800"]كليساي غربي آمستردام كليساي غربي آمستردام[/caption]

تاريخچه كليساي غربي آمستردام

كليساي غربي آمستردام در سال 1930 با ارتفاع 87 متر توسط معمار هندريك د كيسر بنا شده است كه يكي از بي نظيرترين معمار هاي آن دوران بوده است و اثر بي نظيري را بر جاي گذاشته است. ارتفاع بلند كليساي غربي آمستردام يكي از عواملي مي باشد كه بر شكوه و عظمت اين بنا افزوده است مردم شهر آمستردام اين كليسا را به نام لانگر جان مي شناسد كه به معناي جان قد بلند مي باشد. چرا كه بلندترين برج در شهر آمستردام مي باشد و در نوك منار كليساي غربي آمستردام به نشاني از احترام امپراطور ماكسيميليان يك كپي از تاجش را قرار داده اند. امپراتور ماكسيميليان در سال 1498 بيماري اش در آمستردام درمان شده بود بعد از اين موضوع وي آمستردام را تحت حمايت خود قرار داده و كپي تاجش را بر روي نشان دولت اين كشور زد. هم چنين مقبره نقاش معروف رامبراند در محوطه بيروني كليساي غربي آمستردام واقع بوده كه بعد از مدت ها مقبره وي را به داخل كليسا انتقال دادند.

[caption id="attachment_718" align="aligncenter" width="800"]تاريخچه كليساي غربي آمستردام تاريخچه كليساي غربي آمستردام[/caption]

تاثير كليساي آمستردام در صنعت گردشگري

كليساي غربي آمستردام تاثير بسيار زيادي در جذب گردشگران و توريست ها به اين شهر را دارد. چرا كه به دليل تاريخي بودن اين بنا محققان و تاريخدان هاي بسياري براي كسب اطلاعات بيشتر سفر به آمستردام را در اولويت هاي خود قرار مي دهند. به همين دليل كليساي غربي آمستردام تاثير بسزايي در صنعت گردشگري ايفا مي كند. مسئولان گردشگري نيز سعي بر آن دارند تا با شناساندن اين كليساي باشكوه و تاريخي به كل مردم جهان، گردشگران زيادي را جذب كنند.

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص ويزاي هلند ، وقت سفارت هلند ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.