بهترين رستوران هاي رم

۱۳ بازديد

بهترين رستوران هاي رم

بهترين رستوران هاي رم

كمتر كسي است كه نام غذاهاي دلفريب ايتاليايي را نشنيده باشد. در واقع بسياري حداقل يك بار سعي كرده اند تا اين غذاها را بپزند و يا سري به رستوران هاي ايتاليايي زده اند و از طعم اين خوراك ها لذت برده اند. اما آيا چيزي در مورد بهترين رستوران هاي رم مي دانيد؟

ايتاليا يكي از مقاصد گردشگري پرطرفدار و محبوب است. كشوري كه در كنار تاريخ باستاني، جلوه هاي معماري قديمي و فرهنگ غني، يكي از بهترين نقاط دنيا براي رستوران گردي و امتحان كردن طعم خوراك هاي محلي است. در اين ميان شايد بسياري از پيتزا يا انواع پاستا و اسپاگتي نام ببرند، اما غذاهاي ايتاليايي تنوع بيشتري دارند و براي امتحان كردن آنها گاهي بد نيست سري به رستوران هاي معروف بزنيد كه در زمينه طبخ و ارائه انواع غذاهاي ايتاليايي و بين المللي اسم و رسمي به هم زده اند و نزد گردشگران به شهرت رسيده اند. رستوران هايي كه صحنه هنرنمايي شماري از سرآشپزهاي معروف و جهاني هستند.

رستوران گردي در رم

شهر رم يكي از بهترين مكان ها براي تجربه سبك آشپزي ايتاليايي است. پس حتما لازم است از قبل با بهترين رستوران هاي رم آشنا شده باشيد تا حين سفر به اين شهر انتخاب راحت تري داشته باشيد. از اين رو در دنباله اين مطلب همراه ما باشيد تا فهرستي از بهترين رستوران هاي رم را مرور كنيم.

رستوران پير لوئيجي (Pierluigi)

رستوران پير لوئيجي يكي از بهترين رستوران هاي رم است كه تاكنون ميزبان افراد معروف بسياري بوده است. مثلا بنيانگذار فيسبوك «مارك زاكربرگ»، در سال ۲۰۱۲ شام ماه عسل خود را به همراه همسرش «پريسيلا چان» در اين رستوران صرف كرد. به علاوه سياستمداران شناخته شده اي همچون «باراك اوباما»، «هيلاري كلينتون» و «جان كري» هم در خلال سفرهاي خود به شهر رم چه به صورت رسمي و چه در قالب بازديدهاي غير رسمي سري به اين رستوران زده اند. به همين خاطر اين رستوران بي‌شك يكي از بهترين رستوران هاي رم است.

رستوران پيرلوئيجي در سال ۲۰۱۴ سرآشپزي جوان و خوش ذوق به نام «داويده سيانتي» (David Cianetti) را به خدمت گرفت كه با استفاده از مواد تازه و باكيفيت منويي از خوراكي هاي لذيذ و خلاقانه را ارائه كرد و بر شهرت اين رستوران افزود.

[caption id="attachment_452" align="aligncenter" width="800"]رستوران پير لوئيجي (Pierluigi) رستوران پير لوئيجي (Pierluigi)[/caption]

رستوران لا پرگولا (LA PERGOLA)

يكي از بهترين رستوران هاي رم بي‌ شك رستوران لا پرگولا است كه هم براي مردم محلي و هم براي گردشگران خارجي انتخابي ايده آل و مناسب براي امتحان كردن غذاهاي ايتاليايي است. اين رستوران 3 ستاره با سبك آشپزي مديترانه‌ اي خود معروف است، همچنين فضاسازي داخلي آن هم قابل توجه و تماشايي است. در كنار نمايشي دلپذير از چشم انداز خيره كننده شهر رم، كيفيت خوراكي هاي ارائه شده در اين رستوران هم مطلوب است.

غذاهايي كه به دست بهترين آشپزهاي سطح جهاني تهيه و تدارك ديده مي شوند. همچنين منوي دسر و نوشيدني هاي ارائه شده نيز ديگر وجه تمايز آن است. در تابستان مي توان در تراس رستوران نشست و ضمن لذت بردن از هواي دلپذير كمي هم از مناظر اطراف بهره مند شد. لازم به ذكر است اين رستوران در هتلي مجلل به نام «والدورف كاواليري» (Waldorf Rome Cavalieri hotel) واقع شده است.

[caption id="attachment_453" align="aligncenter" width="800"]رستوران لا پرگولا (LA PERGOLA) رستوران لا پرگولا (LA PERGOLA)[/caption]

رستوران ايماگو (IMÀGO)

يكي ديگر از بهترين رستوران هاي شهر رم، رستوران ايماگو است كه از قضا همچون رستوران لا پرگولا در هتل لوكس ديگري به نام «هسلر» (Hassler) قرار دارد. اينجا مكاني مناسب براي امتحان كردن غذاهاي ايتاليايي به سبك تلفيقي است. به اين معنا كه با الهام از سبك آشپزي بين المللي، غذاهاي محبوب ايتاليايي به شكلي خلاقانه تر عرضه مي شود و ذائقه مهمانان را شگفت زده مي كنند.

از طرف ديگر منوي جالب اين رستوران محصول سرآشپز جوان و خوش ذوق آن است كه به خاطر ابتكارات خود در زمينه آشپزي، جوايز متعددي را از آن خود كرده است. محل قرار گيري اين رستوران در طبقه ششم، ديگر ويژگي آن است كه باعث شده مهمانان ديدي خوب به شهر قديمي و تاريخي رم داشته باشند. منوي خوراك هاي ارائه شده نيز بسته به فصول مختلف سال تغيير مي كند و در مجموع با توجه به اين همه امتياز، صرف يك وعده غذا در يكي از بهترين رستوران هاي رم امري منطقي به نظر مي رسد.

[caption id="attachment_454" align="aligncenter" width="800"]رستوران ايماگو (IMÀGO) رستوران ايماگو (IMÀGO)[/caption]

رستوران ايل پالياچو (IL PAGLIACCIO)

آيا رستوران گردي در رم را دوست داريد؟ پس حتما سري به رستوران معروف و 2 ستاره ايل پالياچو بزنيد. رستوراني مجلل با طراحي امروزي و آشپزي تلفيقي بين المللي و ايتاليايي كه نظر مشتري ها را به خود جلب كرده است. فراموش نكنيد كه فضاي اين رستوران ظرفيت مهمانان زيادي را ندارد و در نهايت تنها توان پذيرايي كردن از ۲۸ نفر را دارا مي باشد. پس فراموش نكنيد كه از قبل ميز خود را رزرو كنيد. به هر حال هميشه فرصتي براي امتحان كردن يكي از بهترين رستوران هاي رم نصيب شما نمي شود پس از اين فرصت استفاده كنيد.

[caption id="attachment_455" align="aligncenter" width="800"]رستوران ايل پالياچو (IL PAGLIACCIO) رستوران ايل پالياچو (IL PAGLIACCIO)[/caption]

رستوران آروما (AROMA)

يك رستوران جذاب ديگر كه از سبك آشپزي مديترانه اي بهره مي برد. رستوران آروما است كه در «هتل مانفردي» (Manfredi) قرار دارد و منويي مركب از غذاهاي رومي و مديترانه اي را ارائه مي كند. از آنجايي كه اين رستوران بر فراز هتل قرار گرفته است، چشم انداز زيبايي از شهر و جاذبه هاي تاريخي آن همچون بناي باستاني كولوسئوم قابل مشاهده است. حال و هواي رستوران گرم و دوست داشتني و دكوراسيون استفاده شده نيز جالب توجه و دلپذير است و در نهايت اين ويژگي ها در كنار ارائه يك منوي باكيفيت و چشم اندازهاي جالب شهر، باعث شده اين رستوران به عنوان يكي از بهترين رستوران هاي رم در نزد عموم به شهرت برسد.

[caption id="attachment_456" align="aligncenter" width="800"]رستوران آروما (AROMA) رستوران آروما (AROMA)[/caption]

رستوران متامورفوسيس (METAMORFOSI)

يك رستوران ستاره دار ديگر كه در منطقه پاريولي واقع شده است. رستوران متامورفوسيس سبك آشپزي كلاسيك و مدرن را در هم ادغام كرده و خاطره اي فراموش نشدني از خوردن غذا را به يادگار مي گذارد. سرآشپز اين رستوران روي سالومون (Roy Salomon) نام دارد كه اهل كشور كلمبيا است. او خلاقيت و ذوق خود را در زمينه آشپزي به كار گرفته است و با استفاده از مواد اوليه باكيفيت، خوراك هاي لذيذ و مبتكرانه اي را براي مشتريان سرو مي كند. منوي رستوران فصلي است و در هر زمان ذائقه مهمانان با عطر و طعمي جديد غافلگير مي شود. فضا سازي داخلي رستوران هم جذاب و جالب توجه است و از رنگ‌ هايي همچون بژ و قهوه اي در دكوراسيون و تزيينات داخلي آن استفاده شده است. يكي ديگر از بهترين رستوران هاي رم كه ارزش يكبار امتحان كردن را دارد.

[caption id="attachment_457" align="aligncenter" width="800"]رستوران متامورفوسيس (METAMORFOSI) رستوران متامورفوسيس (METAMORFOSI)[/caption]

رستوران ميرابل (MIRABELLE)

در طبقه هفتم «هتل اسپلنديد رويال» (Hotel Splendide Royal) شهر رم، رستوراني زيبا با چشم اندازهايي مسحور كننده واقع شده است. رستوران ميرابل داراي ستاره ميشلن و يكي از بهترين رستوران هاي رم است كه البته با توجه به كيفيت جالب توجه خوراك ها و غذاهاي ارائه شده، جاي تعجب چنداني ندارد. تراس اين رستوران دست كمي از يك باغ روباز ندارد و با توجه به ديد مناسب رو به سمت باغ هاي زيباي واتيكان و شمار ديگري از جذابيت هاي گردشگري اين منطقه، صرف غذا در اين رستوران ايده خوبي به نظر مي رسد.

[caption id="attachment_458" align="aligncenter" width="800"]رستوران ميرابل (MIRABELLE) رستوران ميرابل (MIRABELLE)[/caption]

رستوران اَلورو (ALL"ORO)

يكي ديگر از بهترين رستوران هاي رم رستوران اَلورو است كه فرصتي ناب براي تجربه طعم غذاهاي ايتاليايي را به مشتريان عرضه مي كند. باز هم سنت با چاشني خلاقيت همراه شده است تا شاهد منويي جالب توجه از طعم هاي شگفت انگيز آشپزي ايتاليايي باشيم. بد نيست بدانيد تعدادي از معروف ترين سرآشپزهاي جهان همچون «فران آدريا» (Ferran Adrià) و «ماركو پير» (Marco Pierre) در اين رستوران فعاليت داشتند.

در نهايت اين تنها بخشي از بهترين رستوران هاي رم بود كه به حضور شما عزيزان معرفي شد و اين شهر هم همچون هر مقصد گردشگري معروف ديگري، جاذبه هاي ديگري براي عاشقان امتحان كردن طعم هاي تازه و محلي دارد. با اين حال موارد اشاره شده در اين فهرست جاي پاي خود را در ميان بهترين رستوران هاي رم محكم كرده است و گزينه هاي برتري در اين حوزه هستند.

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص ويزاي ايتاليا ، وقت سفارت ايتاليا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.