تور 4 روزه زوريخ

۱۰ بازديد

تور 4 روزه زوريخ

تور 4 روزه زوريخ

تور 4 روزه زوريخ يكي از محبوب ترين تورهاي گردشگري است كه معمولاً بسياري از مسافرهاي آن را ايرانيان تشكيل مي‌ دهند، در اين مطلب قصد داريم توضيحاتي مفيد درباره تور 4 روزه زوريخ ارائه دهيم تا با آشنايي بيشتر با اين تور بتوانيد سفر راحت تري به شهر زوريخ سوئيس داشته باشيد. در اين مطلب ابتدا كمي درباره شهر زوريخ صحبت كرده و بعد از آن با جاذبه هاي گردشگري اين شهر آشنا مي شويم و در انتها نيز نكات مهمي براي دريافت ويزاي سوئيس و رفتن به تور 4 روزه زوريخ به شما ارائه مي دهيم.

شهر زوريخ سوئيس

قبل از صحبت درباره تور 4 روزه زوريخ بهتر است ابتدا با اين شهر به صورت كامل آشنا شويم. شهر زوريخ بزرگترين و پرجمعيت ترين شهر كشور سوئيس مي باشد كه در مركز منطقه كانتون در اين كشور قرار گرفته است، اين شهر داراي جمعيتي ۴۰۳ هزار نفري مي باشد، شهر زوريخ را مي توان اقتصادي ترين شهر كشور سوئيس دانست و بسياري از مردم كشور سوئيس آن را پايتخت فرهنگي كشور مي دانند. شهر زوريخ به ۱۲ منطقه تقسيم مي ‌شود كه هر يك از اين مناطق توسط شماره هاي ۱ تا ۱۲ نامگذاري شده اند. هريك از اين ۱۲ منطقه داراي جاذبه‌ هاي گردشگري خاصي مي‌ باشند كه با رفتن به تور زوريخ مي توانيد از هر يك از اين جاذبه هاي گردشگري ديدن كنيد.

[caption id="attachment_13333" align="aligncenter" width="800"]تور 4 روزه زوريخ تور 4 روزه زوريخ[/caption]

آب و هواي زوريخ

آشنايي با آب و هواي اين شهر بي شك مي تواند براي رفتن به تور 4 روزه زوريخ كمك بسيار زيادي به شما كند. شهر زوريخ سوئيس داراي آب و هواي خاصي مي باشد كه باعث مي شود تا بسياري از افراد علاقه مند به رفتن به تور زوريخ باشند، آب و هواي اين شهر در بين ماه هاي ژوئن تا آگوست تقريبا 21.1 درجه سلسيوس مي باشد كه باعث مي شود تا بهترين زمان براي رفتن به تور زوريخ همين زمان باشد چرا كه مي توانيد از آب و هواي مناسب اين شهر نهايت استفاده را ببريد و در درياچه اين شهر به شنا كردن بپردازيد. در فصل زمستان و در بين ماه‌هاي مارس تا نوامبر آب و هواي اين شهر بسيار سرد است با اين حال مي توانيد با سفر كردن در اين ماه ها به شهر زوريخ هزينه هاي خود را در تور زوريخ كاهش دهيد،  چرا كه در اين فصل ها افراد كمي به اين شهر مسافرت كرده در شهر زوريخ اقامت دارد و به همين دليل قيمت هتل ها معمولا در اين فصل به ميزان بسيار زيادي كاهش پيدا مي ‌كنند.

[caption id="attachment_13334" align="aligncenter" width="800"]آب و هواي زوريخ آب و هواي زوريخ[/caption]

جاذبه هاي گردشگري تاريخي در تور 4 روزه زوريخ

اگر قصد داريد با هدف بازديد از جاذبه هاي گردشگري تاريخي شهر زوريخ به تور زوريخ برويد بهتر است مطلب را به صورت كامل مطالعه كنيد اطلاعات كاملي درباره جاذبه هاي گردشگري تاريخي شهر زوريخ سوئيس به دست بياوريد.

كليساي Grossmunster يكي از شبكه هاي برتر شهر زوريخ به شمار مي‌آيد چه بسياري از مردم محلي اين شهر اعتقاد دارند كه توسط كارل ماگنوس معروف ساخته شده است. موزه ملي سوئيس يكي ديگر از جاذبه هاي گردشگري تاريخي شهر زوريخ مي‌باشد كه مي توانيد در تور زوريخ از آن بازديد كنيد، در اين موزه مي توانيد آثار متفاوتي از زمان عصر سنگي تا آثار مدرن كشور سوئيس را مشاهده كنيد. از جمله بخش‌هاي مختلف اين حوزه مي توان به بخش نظامي، حكاكي و آثار هنري و نقاشي اشاره كرد.

[caption id="attachment_13335" align="aligncenter" width="800"]جاذبه هاي گردشگري تاريخي در تور 4 روزه زوريخ جاذبه هاي گردشگري تاريخي در تور 4 روزه زوريخ[/caption]

جاذبه هاي گردشگري طبيعي در تور 4 روزه زوريخ 

منطقه Lindenhof يك فضاي سبز بسيار زيبا در شهر زوريخ سوئيس است كه در تور زوريخ مي توانيد از آن ديدن كنيد، در اين منطقه يك مسير پياده روي ساخته شده است كه توريست هايي كه در تور زوريخ از آن بازديد مي كنند مي توانند مسافتي را به پياده روي بپردازند. درياچه معروف زوريخ يكي ديگر از جاذبه هاي گردشگري شهر زوريخ است كه معمولا بسياري از توريست هايي كه به تور زوريخ مي روند از آن بازديد مي كنند. يكي از مهم ترين جاذبه هاي گردشگري اين درياچه اين است كه مي توانيد با كرايه كردن قايق در آن به قايق سواري بپردازيد و لحظات شادي را براي خود در تور زوريخ ايجاد كنيد. در اين درياچه امكانات بسيار زيادي براي توريست ها قرار داده شده است كه مي توانند از تمامي اين امكانات در حين بازديد از اين درياچه و جزيره هاي اطراف آن استفاده كنند.

[caption id="attachment_13336" align="aligncenter" width="800"]جاذبه هاي گردشگري طبيعي در تور 4 روزه زوريخ جاذبه هاي گردشگري طبيعي در تور 4 روزه زوريخ [/caption]

جاذبه هاي گردشگري هنري در تور 4 روزه زوريخ

خانه Kunsthaus Zurich يكي از بهترين جاذبه هاي گردشگري شهر زوريخ است كه علاقه مندان به هنر كه به تور زوريخ رفته اند مي توانند از آن بازديد كنند. در اين مكان مي توانيد مجموعه اي گسترده از كلكسيون هاي هنري را مشاهده كنيد كه در طول ساليان دراز جمع آوري شده اند. قدمت كلكسيون هايي كه در اين مكان وجود دارند به سالهاي بسيار دور باز مي گردد. ساختمان اپرا از جمله ديگر جاذبه هاي گردشگري شهر زوريخ سوئيس است كه افرادي كه به تور زوريخ رفته اند حتما بايد از آن ديدن كنند، اين ساختمان داراي معماري نئوكلاسيك مي باشد كه از جمله ساختمان هاي بسيار زيباي شهر زوريخ است. سالن تئاتر اصلي شهر زوريخ در اين ساختمان واقع شده است و در برخي از روزهاي هفته تئاترهايي در آن برگزار مي شود. اين سالن محل اصلي فعاليت ريچارد واگنر بوده است كه در زمان تبعيدش از كشور آلمان در اين مكان فعاليت هاي بسيار زيادي انجام داده است.

[caption id="attachment_13337" align="aligncenter" width="800"]جاذبه هاي گردشگري هنري در تور 4 روزه زوريخ جاذبه هاي گردشگري هنري در تور 4 روزه زوريخ[/caption]

مراحل دريافت ويزاي سوئيس

براي رفتن به تور زوريخ شما بايد در ابتدا اقدام به دريافت ويزاي سوئيس كنيد، براي دريافت ويزاي سوئيس بايد چندين مرحله را پشت سر بگذاريد كه در اين جا به صورت خلاصه به بيان اين مراحل خواهيم پرداخت:

در اولين مرحله از دريافت ويزاي سوئيس براي رفتن به تور زوريخ شما بايد اقدام به دريافت وقت سفارت سوئيس كنيد، در مرحله بعدي شما نياز داريد كه مدارك مورد نياز خود را كه در ادامه به شما معرفي مي كنيم را آماده كرده و در هنگام مراجعه به سفارت كشور سوئيس آن را تحويل سفارت اين كشور دهيد. در مرحله آخر نيز شما بايد در موعد مقرر كه به شما اعلام مي شود با در دست داشتن مدارك مورد نياز اقدام به مراجعه به سفارت كشور سوئيس كنيد.

[caption id="attachment_13338" align="aligncenter" width="800"]مراحل دريافت ويزاي سوئيس مراحل دريافت ويزاي سوئيس[/caption]

دريافت وقت سفارت سوئيس

براي دريافت وقت سفارت سوئيس شما نياز داريد كه در ابتدا وارد سايت نزديك ترين سفارت اين كشور شويد و با ثبت نام در اين سايت مشخصات خود را در آن وارد كنيد، بعد از ارائه مشخصات يك ايميل به شما فرستاده مي شود كه نشان دهنده اين است كه مشخصات شما به درستي ثبت شده است. بعد از اين كار شما اقدام به ارسال يك تقاضا از طريق سايت براي دريافت وقت سفارت سوئيس مي كنيد كه با اين كار ايميل دومي به شما ارسال مي شود كه اين ايميل حاوي مشخصات شما و زمان حضور شما در سفارت كشور سوئيس مي باشد.

دريافت وقت سفارت سوئيس

 

مدارك مورد نياز براي دريافت ويزاي سوئيس

همانطور كه گفته شد براي رفتن به تور زوريخ نيازمند دريافت ويزاي سوئيس هستيد و براي دريافت اين ويزا نيازمند يك سري از مدارك هستيد كه در ادامه به معرفي اين مدارك خواهيم پرداخت:

كپي شناسنامه و كارت ملي به همراه اصل اين مدارك كه به مهر و امضاي دادگستري و وزارت خارجه به منظور تاييد هويت شما در آمده اند اولين مدرك مورد نياز براي دريافت ويزاي سوئيس مي باشد، 7 قطعه عكس 6 در 4 كه داراي پس زمينه سفيد مي باشد و صورت شما به صورت كامل در آن نمايش داده شده است يكي ديگر از مدارك مورد نياز براي دريافت اين ويزا است. از ديگر مدارك مورد نياز مي توان به مواردي از قبيل تمامي پاسپورت هاي قبلي به همراه پاسپورت فعلي كه داراي سه ماه اعتبار باشد، مدارك شغلي و ازدواج، مدارك بانكي و ... اشاره كرد.

[caption id="attachment_13340" align="aligncenter" width="800"]مدارك مورد نياز براي دريافت ويزاي سوئيس مدارك مورد نياز براي دريافت ويزاي سوئيس[/caption]

نكات مهم براي رفتن به تور 4 روزه زوريخ

در تور 4 روزه زوريخ همواره به اين نكته توجه داشته باشيد كه بايد پاسپورت و ويزاي خود را در هنگام گردش در شهر به همراه داشته باشيد تا در صورت بروز هر گونه مشكلي بتوانيد به سرعت مشكل خود را حل كنيد، يكي ديگر از نكاتي كه در تور 4 روزه زوريخ بايد به ياد داشته باشيد اين است كه در صورتي كه هر گونه مشكلي براي شما به وجود آمد سعي كنيد در اولين مرحله به راهنماي تور 4 روزه زوريخ مراجعه كنيد چرا كه اين افراد معمولا به دليل تجربه بالايي كه دارند مي توانند در مدت زمان كوتاهي مشكل به وجود آمده براي شما را حل كنند.

[caption id="attachment_13341" align="aligncenter" width="800"]نكات مهم براي رفتن به تور 4 روزه زوريخ نكات مهم براي رفتن به تور 4 روزه زوريخ[/caption]

يك توصيه مهم براي كاهش هزينه ها در تور 4 روزه زوريخ 

براي كاهش هزينه ها در تور 4 روزه زوريخ سعي كنيد در اولين فرصت در تور 4 روزه زوريخ اقدام به خريد يك كارت گردشگري كنيد، اين كارت ها كارت هايي مخصوص هستند  كه در فرودگاه ها و همچنين در هتل هاي شهر زوريخ سوئيس به فروش مي رسند و شما مي توانيد با خريد اين كارت ها به ميزان زيادي در هزينه هاي خود صرفه جويي كنيد. يكي از مهم ترين مزيت هايي كه اين كارت ها براي گردشگران فراهم مي كنند كاهش هزينه هاي حمل و نقل عمومي در سطح شهر مي باشد كه به صورت عادي هزينه زيادي مي باشد ولي توسط اين كارت ها به ميزان زيادي كاهش پيدا مي كند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.