سواحل كرت

۱۰ بازديد

سواحل كرت

سواحل كرت

كرت يكي از پرجمعيت ترين و زيباترين جزاير كشور يونان است. يكي از دلايل محبوبيت كرت، وجود سواحل بسيار زيبا در اين جزيره است كه باعث شده هر ساله گردشگران زيادي به اين جزيره ديدني و زيبا سفر نمايند و به ديدن سواحل كرت بروند. در اين مقاله شما را با تعدادي از اين سواحل زيبا آشنا خواهيم كرد.

ساحل الافونيسي

ساحل الافونيسي يكي از سواحل كرت است كه بسيار معروف بوده و يكي از زيباترين سواحل يونان نيز محسوب مي شود. اين جزيره طلايي يكي از بزرگترين سواحل گرمسيري در دنيا به حساب مي آيد. اين ساحل مملو از شن هاي سفيد و زيبا است كه داراي آب كم عمق ساحلي است. اين شن ها در زير آب قرار گرفته است و شما مي توانيد پاهايتان را در آب قرار دهيد و لذت ببريد. وقتي كه خورشيد طلوع مي كند رنگ آبي آب بسيار زيباتر است. تخت هاي خورشيدي و كلبه هايي كه از سقف ني تشكيل شده است، در اين ساحل قرار دارند و شما مي توانيد علاوه بر قدم زدن در اين سحال زيبا، در آنجا بنشينيد و از ديدن مناظر لذت ببريد.

[caption id="attachment_872" align="aligncenter" width="800"]سواحل كرت سواحل كرت[/caption]

تالاب بالوس

تالاب بالوس كه يكي از سواحل كرت است، بين جزيره كرت و ايمري گراووسا واقع شده است. و مي توان با قايق يا ماشين به اين ساحل زيبا دسترسي پيدا كرد. مناظر اين ساحل زيبا بسيار خيره كننده است. صخره هاي بزرگي كه توسط شن و آب احاطه شده است منظره اي بسيار زيبا را به وجود آورده است. تالاب بالوس در ميان ساير سواحل يونان، به عنوان يكي از طبيعي ترين سواحل كرت، شناخته مي شود. اگر در ماه هاي اوت و ژانويه به اين ساحل زيبا سفر كنيد، جمعيت بسيار زيادي را در آنجا مي بينيد كه به ديدن تالاب بالوس آمده اند. در اين ساحل بوفه يا رستوراني وجود ندارد، بنابراين نياز است كه اگر به اين ساحل سفر مي كنيد، غذا يا تنقلات به اندازه كافي به همراه خود داشته باشيد.

[caption id="attachment_873" align="aligncenter" width="800"]تالاب بالوس تالاب بالوس[/caption]

ساحل Vai

ساحل Vai يكي از سواحل كرت است. در شمال شرقي كرت، اين ساحل زيبا قرار گرفته است. اين ساحل زيبا توسط سك جنگل نخل احاطه شده است كه همين امر زيبايي آن را دو چندان كرده است. اين ساحل، ماسه هاي بسيار نرمي دارد و آب آن حالت كريستالي دارد كه همين ويژگي ها باعث شده است كه خانواده ها و بازديدكنندگان از اين ساحل لذت ببرند. در گذشته از ساحل Vai به عنوان مكاني براي برگزاري كمپين ها استفاده مي شده كه البته امروزه برگزاري هرگونه كمپيني در اين مكان، ممنوع است.

[caption id="attachment_874" align="aligncenter" width="800"]ساحل Vai ساحل Vai[/caption]

ساحل فالاسارنا

يكي ديگر از سواحل كرت، ساحل فالاسارنا است كه يك ساحل شني بزرگ است كه در غرب كرت واقع شده است. اين ساحل شني و زيبا براي تفريح خانواده ها و بازي بچه ها بسيار مناسب است زيرا سازماندهي شده است. همچنين در قسمت بالاي اين ساحل موزه فالاسارنا قرار گرفته است كه مي توانيد از آثار باستاني كه در آن وجود دارد، ديدن نماييد. كودكان و بزرگسالان مي توانند در اين ساحل زيبا بادبادك بازي كنند. در واقع اين ساحل با بادبادك هايش شناخته مي شود.

[caption id="attachment_875" align="aligncenter" width="800"]ساحل فالاسارنا ساحل فالاسارنا[/caption]

ساحل آب شيرين

ساحل آب شيرين يكي ديگر از سواحل زيباي جزيره كرت است. اين ساحل به دليل منابع آب شيريني كه دارد، به نام ساحل آب شيرين شناخته مي شود. اين ساحل زيبا براي پياده روي بسيار مناسب است و در مسير آن صخره ها و كليساهايي وجود دارد. در اين ساحل بار هم وجود دارد كه بازديدكنندگان مي توانند از اين بارها استفاده كنند و لذت ببرند. براي رفتن به اين ساحل زيبا مي توانيد با قايق به آنجا برويد.

[caption id="attachment_876" align="aligncenter" width="800"]ساحل آب شيرين ساحل آب شيرين[/caption]

ساحل درياچه سفيد

يكي از سواحل كرت كه مردم زياد آن را نمي شناسند، ساحل درياچه سفيد يا Aspri Limni است. اين ساحل زيبا به دليل داشتن شن ها و سنگ هاي سفيد به اين نام معروف شده است. آب بسيار زلال و شفاف است و ديدن آن شما را به ياد يك درياچه سفيد درون دريا مي اندازد. اين ساحل به دليل اينكه كمتر شناخته شده است، بسيار بكر و طبيعي باقي مانده است و همين زيبايي آن را چندين برابر مي كند. اگر شما نيز قصد سفر به جزيره كرت را داريد، پيشنهاد مي شود حتما از اين ساحل بكر و زيبا ديدن كنيد. همچنين آرامش اين ساحل نيز براي كساني كه شلوغي را دوست ندارند بسيار جالب و جذاب است.

[caption id="attachment_877" align="aligncenter" width="800"]ساحل درياچه سفيد ساحل درياچه سفيد[/caption]

ساحل Trio petra

ساحل Trio petra، يكي از سواحل كرت است كه در ميان سواحل اين جزيره، لقب بهشت را به آن داده اند. اين ساحل زيبا بين منطقه آگيا گالواني و پروفيل واقع شده است. در كنار اين ساحل آپارتمانهايي نيز وجود دارد كه براي كساني كه قصد سفر به كرت و ديدن اين ساحل يزلا را دارند، مي توانند در اين آپارتمان ها مستقر شوند. در اين ساحل مي توانيد از تخت هايي كه در ساحل چيده شده است استفاده كنيد و آفتاب بگيريد. آب اين ساحل بسيار زلال و شفاف است و به همين دليل به آن لقب بهشت داده شده است. براي رفتن به اين ساحل، مي توانيد با ماشين از شهر رتيمين به اين ساحل برويد كه حدود يك ساعت با اين شهر فاصله دارد. نماد خيلي مهم اين ساحل سه سنگ بزرگ است كه كنار هم قرار دارند.

[caption id="attachment_878" align="aligncenter" width="800"]ساحل Trio petra ساحل Trio petra[/caption]

ساحل پرولي

ساحل پرولي كه يكي ديگر از سواحل كرت است، بسيار جذاب و ديدني است كه در قسمت جنوبي جزيره كرت قرار دارد و گردشگران بسيار آن را دوست دارند . دو صومعه معروف Kato Moni و Piso Moni نيز در اين ساحل زيبا قرار دارند. اين ساحل زيبا در نزديكي ساحل palm قرار دارد كه پوشيده از نخل است. اين ساحل تا شهر رتيمينس فقط 45 دقيقه فاصله دارد كه مي توانيد با ماشين به اين ساحل زيبا سفر كنيد. بنابراين ارگ در رتيمينس اقامت داريد، حتما از اين ساحل زيبا ديدن كنيد و لذت ببريد.

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص ويزاي يونان ، وقت سفارت يونان ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.