درباره فرانسه

۱۳ بازديد

درباره فرانسه

درباره فرانسه

كشور فرانسه يكي از زيباترين و بي نظيرترين كشورهايي اروپايي مي باشد كه درباره فرانسه مي توان گفت در مقايسه با بسياري از كشورهاي اروپايي ديگر از زيبايي منحصر به فردي برخوردار مي باشد اين كشور با دارا بودن جاذبه هاي گردشگري و تفريحي بسيار توجه توريست ها و گردشگران را به سوي خود جذب مي كند و هر ساله از شلوغ ترين و پرتردد ترين كشورهاي قاره اروپا به شمار مي آيد.

كشور فرانسه

اگر قصد داريد از يكي از كشورهاي اروپايي ديدن نماييد پيشنهاد مي كنيم حتما كشور فرانسه را در اولويت انتخاب هاي خود قرار دهيدو درباره فرانسه تحقيق كنيد. فرانسه از جمله زيباترين و بي نظيرترين كشورهاي اروپايي مي باشد كه از جاذبه هاي بسيار باشكوه و بي همانندي برخوردار است اين كشور از تاريخچه غني برخوردار بوده و داراي فرهنگ كهن مي باشد. پايتخت كشور فرانسه شهر زيبا و ديدني پاريس مي باشد كه اين شهر به عنوان نماد كشور فرانسه و به شهر عروس معروف مي باشد و از بي نظيرترين و معروف ترين جاذبه هاي پاريس در وهله اول مي توان به برج ايفل اشاره نمود.

شما با انتخاب اين كشور در بين ديگر كشورهاي اروپايي از بهترين و زيباترين مناطق جهان ديدن خواهيد كرد. هر ساله فرانسه ميزبان گردشگران و مسافران بي شماري مي باشد و توانسته است نام خود را در ليست كشورهاي گردشگر پذير وارد كند و در اوايل ليست قرار بگيرد. كشور فرانسه از اعضاي عضو شنگن مي باشد و داراي ويزاي شنگن است بنابراين براي ورود به اين كشور بايستي ويزاي شنگن خود را اخذ و دريافت نماييد. در اين مقاله مي خواهيم اطلاعات مفيدي درباره فرانسه و هزينه هاي سفر به اين كشور اروپايي براي شما خوانندگان محترم بنويسيم لطفا ما را تا آخر مقاله همراهي نموده و اطلاعاتي مفيد در مورد اين كشور و زيبايي هايش به دست آوريد.هرساله افراده زيادي باد استفاده از تور فرانسه به اين كشور سفر كرده و از آن ديدن ميكنند .

[caption id="attachment_6389" align="aligncenter" width="800"]كشور فرانسه كشور فرانسه[/caption]

آب و هواي فرانسه

درباره فرانسه ميتوان از موقعيت جغريافي آن ياد كرد فرانسه به دليل موقعيت جغرافيايي بسيار مناسبي كه دارد از آب و هواي معتدلي برخوردار مي باشد شرايط اقليمي در كشور فرانسه به طوري است كه مسافران و گردشگران مي توانند با خيال راحت در تمامي فصول به اين كشور سفر نمايند. فصل بهار فرانسه از بي نظيرترين اقليم هوايي برخوردار بوده و هواي بسيار دلنشيني در سراسر كشور فرانسه حاكم است. در فصل زمستان نيز كمتر شاهد برف و باران خواهيد بود و اغلب روزهاي زمستان در اين كشور از آب و هواي ملايمي برخوردار است؛ و كمتر زماني هوا بسيار سرد مي باشد البته توجه داشته باشيد كه تغييرات آب و هوايي يك امري طبيعي بوده و بايستي در سفر به اين كشور پك كامل لباس به همراه داشته باشيد تا در روزهاي با شرايط اقليمي متفاوت لباس مناسبي بر تن كنيد. فصل تابستان با توجه به اين كه به فصل مسافرت معروف مي باشد از شلوغ ترين فصول در اين كشور به شمار مي آيد اما در حالت كلي مي توان گفت در تمامي فصول سال كشور فرانسه پرتردد و شلوغ مي باشد.

[caption id="attachment_6390" align="aligncenter" width="800"]آب و هواي فرانسه آب و هواي فرانسه[/caption]

جاذبه هاي تاريخي و طبيعي فرانسه

همانطور كه در بخش اول نيز اشاره كرديم كشور فرانسه داراي جاذبه هاي تاريخي و تفريحي بي شماري مي باشد كه اغلب مسافران براي بازديد از زيبايي ها و ديدني هاي فرانسه به اين كشور سفر مي كنند. درباره فرانسه ميتوان از جاذبه هاي گردشگري آن ياد كرد از برخي جاذبه هاي اين كشور مي توان به كاخ ورساي، برج ايفل، كليساي نوتردام، موزه اورسه، موزه لوور، شانزه ليزه، كليساي سكره كور و پانتئون اشاره كرد. اين موارد ذكر شده تنها تعداد محدودي از جاذبه هاي ديدني فرانسه مي باشد كه شما با سفر به كشور فرانسه مي توانيد از نزديك اين جاذبه هاي بي نظير و باشكوه را مشاهده نماييد. برج ايفل خود به تنهايي از جمله جاذبه هايي مي باشد كه هر فردي را مجذوب خود مي كند اين برج باشكوه و مجلل از پرتردد ترين و شلوغ ترين مكان هاي ديدني در كشور فرانسه مي باشد و بدون بازديد از اين برج سفر تفريحي تان به كشور فرانسه ناقص و بي معني خواهد بود.هرساله افراده زيادي باد استفاده از تور فرانسه به اين كشور سفر كرده و از آن ديدن ميكنند .

[caption id="attachment_6391" align="aligncenter" width="800"]جاذبه هاي تاريخي و طبيعي فرانسه جاذبه هاي تاريخي و طبيعي فرانسه[/caption]

ويزاي توريستي فرانسه

از اولين اقداماتي كه براي سفر به كشور فرانسه نياز مي باشد دريافت ويزاي توريستي فرانسه مي باشد امروزه اخذ ويزاي توريستي كشور فرانسه در مقايسه با ديگر ويزاهاي كشورهاي ديگر بسيار افزايش و رونق يافته است و اين امر نشان دهنده علاقه مندان بي شمار براي سفر به اين كشور مي باشد. اگر شما نيز مي خواهيد از اين زيبايي هاي ماوراء فرانسه بازديد كنيد همين الان اقدام به اخذ و دريافت ويزاي توريستي فرانسه خود نماييد.هرساله افراده زيادي باد استفاده از تور فرانسه به اين كشور سفر كرده و از آن ديدن ميكنند .

[caption id="attachment_6392" align="aligncenter" width="800"]ويزاي توريستي فرانسه ويزاي توريستي فرانسه[/caption]

تور فرانسه

شما مي توانيد براي سفر به كشور فرانسه در تورهاي فرانسه نيز ثبت نام كنيد در سال هاي اخير توريست ها و مسافران با مشاهده امكانات و خدمات ارائه شده رغبت بسياري براي سفر با تورهاي مسافرتي نشان مي دهند. تور فرانسه در تمامي فصول سال برگزار مي شود و شما مي توانيد با توجه به شرايط و موقعيت خود در زمان مناسبي در تور فرانسه ثبت نام كرده و از اين كشور زيبا ديدن نماييد. هزينه تور فرانسه با توجه به امكانات و خدمات ارائه شده متغير مي باشد اما در حالت كلي مي توان گفت هزينه هاي تورهاي فرانسه بسيار مناسب و معقول مي باشد.

[caption id="attachment_6393" align="aligncenter" width="800"]تور فرانسه تور فرانسه[/caption]

هزينه اقامت در فرانسه

آنچه درباره فرانسه ميتوان گفت در سفر به كشور فرانسه مي توانيد در بهترين و زيباترين هتل ها و هاستل هاي اين كشور اقامت داشته باشيد. البته اگر مي خواهيد در سفر به اين كشور در هزينه هاي خود صرفه جويي كنيد مي توانيد اقامتگاهي ارزان و با خدمات پايين تر براي اسكن كردن در اين كشور پيدا و رزرو كنيد اقامتگاه هايي كه به مركز شهر نزديك هستند اغلب گران مي باشند به همين منظور براي رزرو هتل ارزان بايستي با فاصله دورتر از مركز شهر هتلي را انتخاب كنيد. اجاره اتاق و يا آپارتمان نيز مي تواند گزينه مناسبي براي مقرون به صرفه بودن در هزينه هاي اقامتگاهي شما باشد در حالت كلي مي توان گفت هزينه اقامت در كشور فرانسه با توجه به هتل و اقامتگاه انتخابي شما متغير مي باشد و نمي توان مبلغ ثابتي براي اين مورد انتخاب كرد. همچنين هزينه اقامتگاه ها در شهرهاي مختلف فرانسه نيز متغير مي باشد براي مثال هزينه هتل ها در شهر پاريس گران تر از ديگر شهرها خواهد بود.

[caption id="attachment_6394" align="aligncenter" width="800"]هزينه اقامت در فرانسه هزينه اقامت در فرانسه[/caption]

هزينه حمل و نقل در فرانسه

از ديگر مواردي كه در سفر به كشور فرانسه مي توان در مورد آن بحث كرد هزينه هاي مربوط به حمل و نقل و جابه جايي مي باشد. كشور فرانسه از سيستم حمل و نقل مجهزي برخوردار مي باشد و شما در سفر به اين كشور بي نظير از اين جهت هيچ گونه كوتاهي و كم و كسري مشاهده نخواهيد كرد اتوبوس هاي محلي، قطارهاي بين شهري، مترو و تاكسي ها از جمله وسيله هاي نقليه حمل و نقل در اين كشور مي باشند. اگر مي خواهيد هزينه كمتري را در ازاي جابه جايي در كشور فرانسه متقبل شويد پيشنهاد اول ما اين است كه اقامتگاهي در حوالي مركز شهر رزرو نماييد در غير اينصورت مي توانيد از اتوبوس و سرويس هاي محلي استفاده نماييد.

[caption id="attachment_6395" align="aligncenter" width="800"]هزينه حمل و نقل در فرانسه هزينه حمل و نقل در فرانسه[/caption]

هزينه خورد و خوراك در فرانسه

هزينه خورد و خوراك از جمله ديگر موضوع هاي مي باشد كه مي خواهيم در اين بخش در مورد آن بحث كنيم. شما مي توانيد با مبلغ حدود ۲۰ يورو غذاي مناسبي در رستوران هاي اين كشور ميل نماييد البته توجه داشته باشيد رستوران انتخابي شما براي ميل كردن غذا هر چقدر شيك تر و لوكس تر باشد هزينه هاي گران تري را از شما اخذ خواهند كرد. شما مي توانيد از فست فودهاي اين كشور نيز ساندويچ نيمه آماده با مبلغ حدود ۸ يورو تهيه و ميل كنيد.

نكات دانستي در سفر به فرانسه

از نكات مهم و دانستني در سفر به فرانسه مي توان به موارد زير اشاره نمود:

خريد و رزرو بليط دو طرفه

رزرو هتل و اقامتگاه به صورت اينترنتي و آنلاين

تهيه كردن نقشه راه هاي كشور فرانسه

تمرين كردن زبان فرانسوي براي راحتي در رساندن منظور خود در صحبت با مردم فرانسه

تبديل كردن پول خود به ارز فرانسه

درصورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص وقت سفارت فرانسه، ويزاي فرانسه، تور فرانسه ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.