سفر به اسلواكي

۱۷ بازديد

سفر به اسلواكي

سفر به اسلواكي

اسلواكي يكي از زيباترين و جذاب‌ترين كشورهاي اروپايي مي‌ باشد به طوري كه امروزه سفر به اسلواكي به يكي از پر متقاضي‌ترين تورها در سراسر دنيا تبديل‌شده است به‌طوريكه سالانه ميلياردها دلار از اين طريق وارد اقتصاد اسلواكي مي‌شود در اين مقاله سعي شده تا شما را با زيبايي‌ هاي سفر به اسلواكي آشنا كنيم.

 اسلواكي يكي از كشورهاي اروپا مي‌ باشد اين كشور سالانه هزاران گردشگر را به خود جذب مي‌كند به‌طوريكه هم‌اكنون در سراسر جهان تورهاي متعددي از جمله تور اسلواكي فعاليت مي‌كند براي سفر به اسلواكي اين كشور را به‌ خوبي شناخت تا بتوان از زيبايي‌هاي طبيعي تاريخي و مصنوعي اين شهر زيبا بهره‌مند شد.

[caption id="attachment_5353" align="aligncenter" width="800"]سفر به اسلواكي سفر به اسلواكي[/caption]

تاريخچه اسلواكي

 براي سفر به اسلواكي و لذت بردن از جاذبه‌هاي آن  ابتدا تاريخچه را شرح مي‌دهيم كشور اسلواكي سال ۱۹۱۸  كشور اتريش بود سپس در سال ۱۹۳۹ به‌صورت مستقل و زير سيطره كشور چكسلواكي قرار گرفت در واقع تاريخچه اسلواكي از جنگ جهاني اول به بعد تاسيس‌ شده است بعد از جنگ جهاني اول در سال ۱۹۳۹ كشور اسلواكي به‌صورت كاملاً رسمي از كشور چك‌اسلواكي جدا شد كه بخشي از امپراتوري اعظم آلمان به شمار مي‌رفت اسلواكي درنهايت در سال ۱۹۹۳ با اعلام جدايي از كشور چكسلواكي به‌طور رسمي به‌عنوان يك كشور مستقل شروع به كار كرد.

جغرافياي اسلواكي:

اسلواكي بخشي از كشور چكسلواكي و زير سيطره آلمان بود بعد از جنگ جهاني اول اين كشور جدا شد مساحت كشور اسلواكي 50 هزار كيلومتر مي‌باشد با توجه به موقعيت جغرافيايي اسلواكي اين كشور ناحيه كوهستاني واقع‌ شده است به‌طوريكه سراسر اين كشور پوشيده از رشته‌ كوه‌هاي بلند و رودهاي خروشان مي‌ باشد. بيشتر ساكنان اسلواكي را تشكيل مي‌دهد زبان رسمي اين كشور اسلواكيايي مي‌باشد دين ساكنان اسلواكي نيز مسيحيت مي‌ باشد.

[caption id="attachment_5354" align="aligncenter" width="800"]جغرافياي اسلواكي: جغرافياي اسلواكي:[/caption]

آب‌وهواي اسلواكي

با توجه به آنچه در بخش جغرافيايي اسلواكي گفته شد اين كشور در خطه كوهستاني اروپا قرار دارد پس براي سفر به اسلواكي بايد ابتدا با شرايط آب‌وهواي اسلواكي آشنا شد بهترين زمان سفر به اسلواكي فصل بهار مي‌باشد چرا كه علي‌رغم كوهستاني بودن اسلواكي معتدل و رو به سرما مي‌باشد به‌طوريكه اكثر ماه‌هاي سال اسلواكي شاهد بارش باران مي‌باشد پس بهتر است كه هنگام سفر به اسلواكي وسايل مورد نياز را  به همراه داشته باشيد.

[caption id="attachment_5355" align="aligncenter" width="800"]آب‌وهواي اسلواكي آب‌وهواي اسلواكي[/caption]

جاذبه‌هاي گردشگري اسلواكي

 اما يكي از مهمترين عواملي كه باعث مي‌ شود سالانه هزاران گردشگر به اسلواكي سفر كنند وجود جاذبه‌هاي گردشگري اين كشور مي‌ باشد به‌طوريكه اسلواكي پوشيدن جاذبه‌هاي طبيعي مي‌ باشد از مهمترين جاذبه ها و در اصل مي‌توان به منطقه لپيتوف اشاره كرد. اين منطقه يكي از سرسبزترين و زيباترين جاذبه‌هاي گردشگري اسلواكي مي‌باشد با تمهيداتي كه دولت اسلواكي انديشيده اين منطقه مجهز به امكانات مختلف ورزشي مي‌ باشد. از ديگر جاذبه‌هاي گردشگري اسلواكي مي‌ توان به غارهاي زيبا و مهيج اشاره كرد كه در كار است قرار دارد اين كارها تلفيقي از آب و خشكي مي‌ باشد با مناظري مهيج و ديدني از ديگر جاذبه‌هاي گردشگري اسلواكي مي‌توان به چشمه‌هاي آبگرم نيز اشاره كرد خواص درماني چشمه‌هاي آب گرم باعث شده كه سالانه هزاران گردشگر سفر به اسلواكي را در برنامه گردشگري خود گنجانده و با سفر به اسلواكي از خواص درماني اين چشمه‌ها استفاده كنند.

[caption id="attachment_5356" align="aligncenter" width="800"]جاذبه‌هاي گردشگري اسلواكي جاذبه‌هاي گردشگري اسلواكي[/caption]

مهمترين جاذبه‌هاي گردشگري اسلواكي

با توجه به آنچه گفته شد در سفر به اسلواكي شما شاهد هزاران جاذبه گردشگري خواهيد بود جاذبه‌هايي كه مطمئناً در هيچ جاي دنيا نديده‌ ايد در اين بخش سعي مي‌كنيم مهمترين جاذبه‌هاي گردشگري اسلواكي رو به شما معرفي كنيم.

1-قلعه براتيسلاوا

 اين قلعه كه نمايانگر شكوه و عظمت قرن نهم ميلادي است ورودي شهر اسلواكي قرار دارد اين قلعه داراي معماري عجيب و خارق‌العاده مي‌باشد كه نشان از قدمت اين اثر امروزه اين اثر به‌عنوان يكي از بزرگترين موزه‌هاي جهان و اروپا شناخته مي‌ شود.

2-پارك ملي بهشت:

 يكي ديگر از مهمترين جاذبه‌هاي گردشگري اسلواكي پارك ملي بهشت اسلواكي مي‌باشد. اين پارك پوشيده از طبيعت بكر و زيبا است كه در قسمت شمال شرق قرار دارد اين پارك بسيار بزرگي دارد و پوشيده است. از گونه‌هاي كمياب  جانوري و گياهي مي‌ باشد اگر شما در فصل بهار به سفر كنيد و از پارك ملي بهشت ديدن كنيد جاذبه‌هايي را خواهيد ديد كه نظير آن را در كمتر جايي مي‌توانيد ببينيد.

[caption id="attachment_5357" align="aligncenter" width="800"]مهمترين جاذبه‌هاي گردشگري اسلواكي مهمترين جاذبه‌هاي گردشگري اسلواكي[/caption]

جاذبه‌هاي فرهنگي و تاريخي سفر به اسلواكي

 علاوه بر آنچه در بخش جاذبه‌هاي طبيعي اسلواكي اشاره شد اسلواكي داراي تاريخ و فرهنگ غني مي‌ باشد به‌طوريكه سالانه هزاران محقق براي بررسي تاريخ و فرهنگ اروپا به اسلواكي سفر مي‌كنند شهر كوشيتسه از قديمي‌ترين و زيباترين شهرهاي اسلواكي مي‌ باشد. جاذبه‌هاي فرهنگي و تاريخي اسلواكي را در اين شهر قديمي مي‌ توان يافت. اسلواكي پوشيده است از معماري‌ هاي زيباي قرون‌ وسطا كه نشان از قدمت فرهنگ و تاريخ اين كشور دارد با توجه به آنكه اروپا و رنسانس مي‌ باشد يكي از كشورهايي كه آثار رنسانس در آن به‌وضوح هويدا است اسلواكي مي‌ باشدو با مرور جاذبه‌هاي فرهنگي و تاريخي اسلواكي اين امر را مي‌ توان مشاهده كرد با توجه به آنچه بدان اشاره شد اكثر ساكنان اسلواكي به دين مسيحيت گرايش دارند به‌طوريكه كليساهاي زيادي در اين كشور وجود دارد كه سالانه به عنوان قطب جاذبه‌هاي فرهنگي و تاريخي اروپا شناخته مي‌ شود شما مي‌ توانيد با سفر به اسلواكي و بازديد از اين كشور با جاذبه‌هاي فرهنگي و تاريخي اروپا نيز آشنا شويد.

[caption id="attachment_5358" align="aligncenter" width="800"]جاذبه‌هاي فرهنگي و تاريخي سفر به اسلواكي جاذبه‌هاي فرهنگي و تاريخي سفر به اسلواكي[/caption]

هتل‌هاي اسلواكي

  يكي ديگر از مهمترين مواردي كه باعث جذب گردشگر به اسلواكي شده است وجود هتل‌ هاي زيبا و متنوع در اين كشور مي‌باشد چراكه يكي از مهمترين اجزاي گردشگري سكونت مي‌ باشد شما با سفر به اسلواكي به‌ خوبي خواهيد ديد كه هتل‌هاي شيك و لوكس در اين كشور وجود دارد كه قبل از سفر مي‌ توانيد از محل سكونت خود به‌صورت آنلاين هتل مورد نظر خود را رزرو نموده و از امكانات آن لذت ببريد امروز دولت اسلواكي با توجه به اينكه از طريق جذب توريست و گردشگر ميليون‌ها دلار درآمد كسب مي‌كند اقدام به ساخت هتل‌هاي زيبا با امكانات فراوان كرده است از مهمترين هتل‌هاي اسلواكي مي‌توان موارد ذيل را برشمرد:

هتل ماما، هتل مارول، هتل داون تاون و … . با توجه به آنچه كه گفته شد اسلواكي كشور كوچك اما با جاذبه گردشگري بسيار فراوان به طوريكه اخيراً هجوم خيلي زياد از گردشگران و توريستان باعث شده تا دولتمردان اين كشور به فكر ايجاد هتل‌هايي با امكانات فراوان و استانداردهاي جهاني باشد. در اين كشور هتل‌هاي بيشماري وجود دارد كه شما مي‌ توانيد با انتخاب شهر مقصد حتي قبل از عزيمت به آنجا از امكان رزرو هتل‌ در اسلواكي به صورت آنلاين استفاده كنيم در واقع يكي از بزرگترين مزيت‌هاي موجود در هتلهاي اسلواكي نسبت به ساير هتل‌ها امكان رزرو هتل در اسلواكي با كمترين هزينه و در حداقل زمان ممكن مي‌ باشد بايد خاطرنشان كرد كه رزرو هتل دراسلواكي قبل از سفر از مهمترين چالش‌هايي است كه هر گردشگر و توريست با آن روبه رو است.

[caption id="attachment_5359" align="aligncenter" width="800"]هتل‌هاي اسلواكي هتل‌هاي اسلواكي[/caption]

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص  وقت سفارت اسلواكي ، ويزاي اسلواكي ، تور اسلواكي و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.