درباره ايتاليا

۹ بازديد

درباره ايتاليا

درباره ايتاليا

درباره ايتاليا آنچه قابل توجه است قدمت تاريخي اين كشور مي باشد كه آب و هواي مناسب آن سبب سكونت بيش از ۶۰ ميليون نفر در اين كشور شده كه اين كشور از شهرهاي معروف بسياري تشكيل شده كه هر كدام ويژگي هاي خاص خود را خواهد داشت. همچنين فرهنگ و آداب و رسوم ايتاليا نيز به مخصوص اين كشور بوده و گشت و گذار در اين كشور را لذت بخش تر نموده كه در ادامه توضيحات بيشتري درباره ايتاليا ارائه شده:

ايتاليا از جمله كشور هاي مورد توجه گردشگران مي باشد كه هر ساله ميزبان خيل عظيمي از گردشگران مي باشد. كشور ايتاليا به دليل داشتن مناطق گردشگري فراوان كه قدمت تاريخي بسياري دارند از كشور هاي معروف اروپا به شمار مي آيد كه مردم اين كشور با مد روز حركت كرده و تمامي شهر نشينان اين كشور از بهترين و به روز ترين پوشاك استفاده مي نمايند. ايتاليا در جنوب قاره اروپا واقع شده است كه از شبه جزيره اروپا و همچنين دو جزيره سيسيل و ساردني در درياي مديترانه تشكيل شده است كه پايتخت اين كشور شهر رم بوده و از مهمترين شهر هاي اروپا به شمار مي آيد. جمعيت اين كشور بيش از ۶۰ ميليون نفر طبق آخرين سرشماري بوده است. و از كشور هاي حائز اهميت اروپا مي باشد كه داراي سابقه تاريخي بلندي بوده كه امپراتوري رم در اين كشور و در شهر رم بوده است كه از مهمترين و قدرتمند ترين هاي دوران به حساب مي آمده است.

[caption id="attachment_6402" align="aligncenter" width="800"]درباره ايتاليا درباره ايتاليا[/caption]

آب و هوا و بهترين زمان سفر به ايتاليا

آب و هواي ايتاليا براي زندگي بسيار مناسب خواهد بود چرا كه اين كشور در ناحيه درياي مديترانه قرار گرفته كه آب و هواي مديترانه اي نيز دارد. كشور ايتاليا آب و هواي نسبتا مرطوبي داشته و بارش در اين منطقه به وفور ديده مي شود و وجود بارش و رطوبت كافي سبب پديد آمدن جنگل هاي وسيع در اين كشور شده است. در ادامه توضيحات بيشتري درباره ايتاليا ارائه شده:

آب و هواي مناطق كوهستاني كشور ايتاليا با آب و هواي مناطق ساحلي آن متفاوت مي باشد تقريبا مي توان گفت در تمامي فصول شاهد بارش در اين كشور خواهيم بود اما بارش باران معمولا در فصول بهار و پاييز بيشتر مي باشد. فصل تابستان هايي گرم و زمستان هايي سرد خواهد داشت اما سفر در همه فصول امكان پذير مي باشد و دماي هر فصلي مزاياي خاص خود را خواهد داشت. همچنين توجه به فستيوال ها نيز در انتخاب زمان سفر به كشور ايتاليا موثر خواهد بود.

[caption id="attachment_6403" align="aligncenter" width="800"]آب و هوا و بهترين زمان سفر به ايتاليا آب و هوا و بهترين زمان سفر به ايتاليا[/caption]

فرهنگ و آداب و رسوم مردم كشور ايتاليا

هنر مردم ايتاليا از جمله مهم ترين ويژگي هاي كشور ايتاليا مي باشد كه توجه بسياري را به خود جلب نموده است همچنين مردم كشور ايتاليا به موسيقي اهميت بسياري قائل هستند و همين امر سبب شده كه بسياري از آلات موسيقي ايتاليايي شهرت جهاني پيدا كند. جشن هاي بسياري در اين كشور برپا مي شود و مردم اين كشور را مي توان از جمله مردمان شاد در نظر گرفت. همچنين رقص نيز از علايق مردم كشور ايتاليا مي باشد و هر ساله مسابقات رقص بسياري در اين كشور برگزار مي شود. در ادامه توضيحات بيشتري درباره ايتاليا ارائه شده:

مردم كشور ايتاليا به پوشش اهميت بالايي قائل هستند و در هر موقعيتي لباس مخصوص تن مي كنند به همين منظور فروشگاه هاي عظيم پوشاك از برند هاي معروف در اين كشور وجود دارد اما شاهد لباس هاي سنتي نيز در اين كشور هستيم و مردم اين كشور لباس هاي سنتي خود را در برخي از مراسمات تن مي نمايند.آنچه درباره ايتاليا ميتوان گفت مناطق گردشگري اين كشور است كه هر ساله افراده زيادي با استفاد از تور ايتاليا به اين كشور سفر ميكنند

[caption id="attachment_6404" align="aligncenter" width="800"]فرهنگ و آداب و رسوم مردم كشور ايتاليا فرهنگ و آداب و رسوم مردم كشور ايتاليا[/caption]

جغرافياي كشور ايتاليا

آنچه درباره ايتاليا ميتوان از آن ياد كرد موقعيت جغرافيايي اين كشور است .كشور ايتاليا در بخش جنوبي اروپا واقع شده است و بيش از ۳۰۰ هزار كيلومتر مربع مساحت دارد كه تقريبا يك پنجم كشور ايران خواهد بود اما جمعيت اين كشور زياد بوده و تراكم جمعيت را در شهر هاي اين كشور شاهد هستيم. از كشور هاي همسايه ايتاليا مي توان به اتريش، اسلووني، فرانسه، سوئيس و واتيكان مي باشد. بلند ترين نقطه كشور ايتاليا كوه مونت بلانكت مي باشد كه ارتفاعي بيش از ۴۸۰۰ متر دارد و پست ترين نقطه آن سطح درياي مديترانه مي باشد. وجود كوهستان هاي فراوان در اين كشور سبب جلب توجه بسياري شده است كه در اين كوهستان ها به سياحت مي پردازند. وجود ساحل در اين كشور سبب به وجود آمدن مناطق گردشگري بسيار شده كه طبيعتا سفر به ايتاليا را لذت بخش تر خواهد نمود.

[caption id="attachment_6405" align="aligncenter" width="800"]جغرافياي كشور ايتاليا جغرافياي كشور ايتاليا[/caption]

غذاهاي كشور ايتاليا

مردم كشور ايتاليا به نوع غذاها توجه بسياري مي كنند و مي توان گفت همگان به نوعي غذاهاي ايتاليايي را دوست دارند. از جمله بهترين غذاهاي ايتاليايي مي توان به آرتيچوك، كنگر فرنگي، آنچووي، ماهي كولي، اسپاراگوس و... اشاره كرد كه مردم ايتاليا به خوردن غذا همراه با پنير علاقه خاصي دارند. پاستا از جمله غذاهايي مي باشد كه مورد پسند مردم ايتاليا مي باشد كه از آرد گندم توليد مي شود. در ادامه توضيحات بيشتري درباره ايتاليا ارائه شده:

غذاهاي روزانه در كشور ايتاليا نيز همانند ايران در سه نوبت سرو مي شود كه در رستوران هاي كشور ايتاليا در ابتدا سالاد همراه با كمي پاستا سرو مي گردد و سپس غذاي اصلي سرو خواهد شد. در حالت كلي مردم ايتاليا براي خورد و خوراك اهميت ويژه اي قائل هستند و ساعتها وقت صرف غذا درست كردن مي نمايند.

[caption id="attachment_6406" align="aligncenter" width="800"]غذاهاي كشور ايتاليا غذاهاي كشور ايتاليا[/caption]

مناطق گردشگري ايتاليا

آنچه درباره ايتاليا ميتوان گفت مناطق گردشگري اين كشور است كه هر ساله افراده زيادي با استفاد از تور ايتاليا به اين كشور سفر ميكنند .كشور ايتاليا مملو از مناطق گردشگري است كه قدمت تاريخي فراوان دارد و هر ساله شاهد بازديد خيل عظيمي از گردشگران از اين اماكن هستيم. از مهم ترين اماكن گردشگري ايتاليا مي توان به هركولانيوم اشاره كرد كه قدمتي ۲۰۰۰ ساله داشته و مورد توجه بسياري از گردشگران مي باشد و بافت قديمي و زيباي آن زبانزد مي باشد. جزيره البا از ديگر مناطق گردشگري ايتاليا به شمار مي آيد كه در دوران قديم آلبا ناپلئون در اين جزيره ساكن بوده است كه امروزه از خانه هاي قديمي جهت اسكان دادن به گردشگران اين منطقه استفاده مي شود. قصر داستان از ديگر مناطق گردشگري ايتاليا به حساب مي آيد كه در شهر اوربينو ايتاليا واقع شده است بافت اين قصر مورد بازسازي قرار گرفته كه زيبايي اوليه خود را داشته باشد و عموم مي توانند از اين قصر ديدن نمايند.

[caption id="attachment_6410" align="aligncenter" width="800"]مناطق گردشگري ايتاليا مناطق گردشگري ايتاليا[/caption]

موزه هاي كشور ايتاليا

كشور ايتاليا به دليل داشتن قدمت تاريخي فراوان موزه هاي معروف بسياري دارد كه بسياري از موزه هاي ايتاليا در شهر رم واقع شده اند و از جمله بهترين موزه هاي كشور ايتاليا مي توان به موزه تمدن رم اشاره كرد كه تاريخ گذشته را برايتان نمايان خواهد نمود و اجناس قديمي بسياري در اين موزه نگهداري مي شوند از ديگر موزه هاي ايتاليا مي توان به موزه اتروسك اشاره كرد كه تمامي آثار اتروسكي از بهترين هنرمندان ايتاليا در اين موزه نگهداري مي شود و بازديد از اين موزه براي كساني كه به هنر اهميت ويژه اي قائل اند لذت بخش خواهد بود. موزه ملي رم تمامي ويژگي هاي گذشتگان  را به نمايش درآورده كه مي توانيد با بازديد از اين موزه تمامي ويژگي ها و خصوصيات گذشتگان را بدانيد. موزه كاپيتولين و واتيكان نيز از ديگر موزه هاي معروف كشور ايتاليا به حساب مي آيد كه هر ساله گردشگران بسياري از اين موزه ها ديدن مي نمايند.آنچه درباره ايتاليا ميتوان گفت مناطق گردشگري اين كشور است كه هر ساله افراده زيادي با استفاد از تور ايتاليا به اين كشور سفر ميكنند

[caption id="attachment_6395" align="aligncenter" width="800"]موزه هاي كشور ايتاليا موزه هاي كشور ايتاليا[/caption]

هتل هاي كشور ايتاليا

هتل ها از جمله اماكني است كه گردشگران توجه ويژه اي به آن دارند به همين منظور شاهد هتل هاي لوكس و مدرن در ايتاليا هستيم كه هر ساله گردشگران بسياري را در خود جاي مي دهند. از جمله بهترين هتل هاي ايتاليا مي توان به هتل بلودر اشاره كرد كه در بام شهر لكو واقع شده كه نماي زيباي آن از جمله مزاياي آن به حساب مي آيد. اين هتل اقامتي آرام برايتان فراهم خواهد نمود و تمامي امكانات و خدمات مورد نياز را براي مسافرين ارائه خواهند داد. هتل بزرگ ويلا سربلوني را مي توان يكي از ۳ هتل برتر ايتاليا دانست و هيچگونه كمبودي در خدمات رساني اين هتل و امكانات آن شاهد نخواهيد بود به همين منظور گردشگران بسياري هر ساله در اين هتل اقامت مي نمايند.

بهترين شهرهاي كشور ايتاليا

تمامي شهرهاي ايتاليا ويژگي هاي مختص خود را دارند و حائز اهميت مي باشند. شهر رم كه پايتخت ايتاليا است از مهم ترين شهر هاي ايتاليا مي باشد كه پايتخت سياسي اين كشور نيز است. شهر ميلان از ديگر شهرهاي معروف ايتاليا مي باشد كه فرهنگ و تمدن در جاي جاي اين شهر مشاهده مي شود. شهر ونيز از ديگر شهر هاي زيبا و مهم ايتاليا است كه توجه بسياري را جلب نموده است. فلورانس كه شهري ايتاليايي مي باشد مناطق گردشگري بسياري را در خود جاي داده و به همين سبب مورد توجه بسياري از گردشگران قرار گرفته است. همچنين از ديگر شهر هاي ايتاليا مي توان به ناپل، ورونا، پارما، بولونيا و تورين اشاره نمود كه هر كدام زيبايي منحصر به فرد خود را دارند.آنچه درباره ايتاليا ميتوان گفت مناطق گردشگري اين كشور است كه هر ساله افراده زيادي با استفاد از تور ايتاليا به اين كشور سفر ميكنند

درصورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص بليط ايتاليا، وقت سفارت ايتاليا، ويزاي ايتاليا، تور ايتاليا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.