سفر به ليسبون

۱۰ بازديد

سفر به ليسبون

سفر به ليسبون

شهر ليسبون پايتخت بسيار زيباي كشور پرتغال مي باشد كه در سواحل اقيانوس اطلس واقع شده است سفر به ليسبون به دليل داشتن و آب و هواي معتدل و سواحل زيبا، موزه ها، مناطق گردشگري بسيار، پارك ها، رستوران ها و هتل هاي بي نظير همه روزه گردشگران و توريست هاي زيادي را به خود جذب مي نمايد.

اگر زمان و وقت كافي داريد و به يك مسافرت چند روزه نياز داريد سفر به ليسبون را براي شما پيشنهاد مي كنيم. چرا كه با داشتن آب و هواي معتدل اقيانوس اطلس و مناظر ديدني مكان مناسبي براي تفريح و خوشگذراني شما محسوب مي شود.كه هر ساله افراده زيادي با استفاده از تور ليسبون به ان كشور سفر ميكنند .

سفر به ليسبون
سفر به ليسبون

آب و هواي ليسبون

همانطور كه قبلا اشاره شد آب و هواي ليسبون معتدل مي باشد و اين شهر به آب و هواي آفتابي بيشتر شهرت يافته است. البته مي توان گفت در هر فصلي از سال سفر به ليسبون زيبا خواهد بود و زيبايي هاي مخصوص به خود را دارد. اما اگر بخواهيم بگوييم كدام فصل براي سفر به ليسبون زيباتر است مي توان از فصل هاي بهار و تابستان نام برد كه در هر دو اين فصل ها مي توان مناطق  سرسبز و جنگل هاي زيبايي را مشاهده كرد كه بسيار لذت بخش مي باشد. همه ساله بسياري از گردشگران براي ديدن مناظر ديدني و لذت بردن از آب و هواي معتدل و آرام و همچنين توريست ها براي گرفتن عكس هاي زيبا به ليسبون سفر مي كنند. البته زمان سفر كردن به ليسبون به سليقه خود فرد بستگي دارد اگر از جمله افرادي هستيد كه مي خواهيد از شلوغي به دور باشيد فصل هاي پاييز و زمستان را به شما پيشنهاد مي كنيم كه علاوه بر خلوت بودن و استفاده از مناظر زيباي پوشيده از برف، قيمت رستوران ها و هتل ها نيز در اين شهر به نسبت فصل هاي بهار و تابستان پايين تر مي باشد.

آب و هواي ليسبون
آب و هواي ليسبون

موزه هاي ليسبون

موزه هاي ليسبون داراي آثار تاريخي بسياري مي باشد كه در سفر به ليسبون نبايد از اين موزه ها گذشت موزه ملي هنر باستان ليسبون، موزه ملي كاشي و گوبن كين از اين موارد مي باشند. اگر اهل هنر هستيد و به كار هاي هنري علاقه داريد به شما رفتن به اين موزه را پيشنهاد مي كنيم. همانطور كه از اسم آن پيدا است، تمامي آثار و اشياي هنري هنرمندان بزرگ پرتغال در اين موزه جمع آوري شده اند و همچنين اين موزه داراي باغ مجسمه اي زيبا نيز مي باشد. اين موزه جزو بزرگترين و منحصر به فرد ترين موزه هاي شهر ليسبون مي باشد. موزه ملي كاشي موزه اي است كه در آن تمام كاشي ها از قرن چهاردهم ميلادي گردآوري شده است. در اين موزه انواع كاشي ها در هر نوع، سايز و طرحي وجود دارد كه قابل مشاهده است.كه هر ساله افراده زيادي با استفاده از تور ليسبون به ان كشور سفر ميكنند .


موزه هاي ليسبون
موزه هاي ليسبون

آداب و رسوم ليسبون

براي مردمان ليسبون اول از همه خانواده اولويت بيشتري به نسبت هر چيز مهم ديگري دارد و نسبت به خانواده تعصب زيادي دارند به همين خاطر محافظه كارانه عمل مي كنند و به خانواده دوست بودن شهرت زيادي دارند. آداب و رسوم ليسبون به گونه اي است كه تغييرات را زياد دوست ندارند و تا حدودي مي شود گفت كه سنتي مي باشند. اين مردمان رك هستند و البته با رعايت ادب حرف خود را مي گويند. آنها با صداي بلند صحبت مي كنند كه البته جاي نگراني وجود ندارد. البته مي توان گفت كه مردمان اين شهر در برخورد با گردشگران بسيار صميمي هستند. آنها در جلسات كاري و يا در برخورد با كساني كه آنها را نمي شناسند با هم دست مي دهند و بعد از تمام شدن مراسم دوباره دست مي دهند و خداحافظي مي كنند. اما خانم ها اگر از قبل هم كسي را بشناسند يكديگر را در آغوش مي گيرند و رو بوسي مي كنند. آقايان هم يكديگر را در آغوش مي گيرند و به پشت هم مي زنند كه اين هم از آداب و رسوم مخصوص ليسبون مي باشد.

آداب و رسوم ليسبون
آداب و رسوم ليسبون

رستوران هاي ليسبون

رستوران هاي ليسبون بسيار ديدني و زيبا هستند و غذاهاي بسيار خوشمزه و لذيذي دارند كه لذت سفر به ليسبون را دو چندان مي كند. از جمله اين رستوران ها مي توان به آتيرا ته آريو، بازار، سي مي، تاسكا كوم، بل كانتو را نام برد كه جزو بهترين و مشهورترين رستوران هاي ليسبون مي باشد. در " سي مي " تنوع غذايي بالا مي باشد و انواع غذاهاي دريايي تازه، خرچنگ ها، انواع سوشي را مي توانيد در منوي اين رستوران در سفر به ليسبون  مشاهده كنيد. در اين رستوران خدمه لباس هاي فرم مخصوص به خود را دارند كه ظاهري زيبا و جذاب به رستوران مي دهد. رستوران " تاسكاكوم " را يك فرد زاپني كه علاقه زيادي به آشپزي داشت در اين شهر افتتاح كرد كه طرفداران زيادي پيدا كرده است و با استقبال افراد زيادي روبرو شده است و امروزه جزو بهترين رستوران هاي ليسبون مي باشد. در اين رستوران انواع سوشي ها و غذاهاي مخصوص ژاپني به فروش مي رسد.كه هر ساله افراده زيادي با استفاده از تور ليسبون به ان كشور سفر ميكنند .


رستوران هاي ليسبون
رستوران هاي ليسبون

مناطق تفريحي ليسبون

ليسبون شهري توريست پذير با مناطق گردشگري و ديدني بسياري است. مناطق تفريحي ليسبون بسيار متنوع مي باشد، از جمله اين مناطق و جاذبه هاي تاريخي مي توان آكواريوم اقيانوسي، قلعه جرج مقدس، كاخ ملي سينترا، برج بلم، پل 25 آوريل، ميدان هاسيو، كليساي كارمو را نام برد كه در سفر به ليسبون مشاهده خواهيد نمود. آكواريوم اقيانوسي يكي از بهترين آكواريوم ها در اروپا و بزرگترين ها در جهان است. در اين آكواريوم انواع مختلف ماهي ها، حيوانات دريايي و تعداد زيادي پرنده از گونه هاي مختلف وجود دارد. ماهي هايي كه تاكنون نظير آنها را در هيچ جاي دنيا نديده ايد در اين مكان مي توانيد مشاهده كنيد، به همين دليل بازديد از اين مكان را در سفر به ليسبون پيشنهاد مي كنيم.

قلعه جرج مقدس بر روي تپه اي واقع شده است كه كشور پرتغال از آن نمايان است. در اين مكان موزه نيز وجود دارد. مسافران و افرادي كه قصد بازديد دارند مي توانند قوس هاي اقيانوس اطلس را از دور دست ها مشاهده كنند. اين مكان از بهترين مناظر ديدني شهر ليسبون مي باشد كه در سفر به ليسبون نبايد از خاطر برد.

مناطق تفريحي ليسبون
مناطق تفريحي ليسبون

هتل هاي ليسبون

شهر ليسبون هتل هاي 4 ستاره متنوع و بسياري دارد كه مي توان چند مورد از آنها را نام برد كه مورد توجه گردشگران بوده است كه عبارت اند از: هتل راديسون بلو ليسبون، لوتسيا اسمارت، بريتانيا و مونديال. هتل راديسون بلو ليسبون هتلي است 4 ستاره كه در بهترين نقطه شهر واقع شده است به همين دليل مسافران مي توانند به  راحتي در سفر به ليسبون  به اين هتل دسترسي پيدا كنند. در اين هتل غذاهاي متنوع و بسيار لذيذي سرو مي شود به خصوص نمي توان از صبحانه اين هتل گذشت كه متناسب با هر روز صبحانه به خصوصي سرو مي شود. رفتار خدمه با مشتريان بسيار گرم و صميمي مي باشد و هرچه را بخواهيد در اختيار شما قرار مي دهند.

اتاق هاي اين هتل بسيار مجهز است و امكاناتي از قبيل واي فاي رايگان، تلويزيون، كمد لباس و حمام مجهز در اتاق خواب دارد. هتل مونديال هم هتلي است با فضاي بسيار خارق العاده و داشتن تراسي كه چشم انداز بسيار زيبايي دارد و مي توانيد بعد از گشت و گذار و سفر در ليسبون براي ريلكس كردن ساعاتي را در اين تراس در كنار خانواده سپري كنيد و انواع نوشيدني هاي گرم و سرد و دسر را ميل نماييد.

هتل هاي ليسبون
هتل هاي ليسبون

خريد بليط ليسبون

براي خريد بليط ليسبون ابتدا بايستي تعيين كنيد كه در چه زماني سفر به ليسبون را انتخاب مي كنيد سپس تاريخ پاسپورت و مدت اعتبار آن را چك كنيد و با در دست داشتن 2 قطعه عكس و كپي شناسنامه و همچنين كارت ملي به دفاتر فروش بليط مراجعه نماييد و به صورت حضوري بليط را خريداري كنيد. البته به صورت اينترنتي نيز مي توانيد از آخرين پروازهاي ليسبون و قيمت هاي بليط آن باخبر شويد و بليط خود را در سفر به ليسبون تهيه نماييد.كه هر ساله افراده زيادي با استفاده از تور ليسبون به ان كشور سفر ميكنند .


در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص وقت سفارت پرتغال، ويزاي پرتغال، تور پرتغال و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.