تور فرانسه بلژيك

۱۷ بازديد

تور فرانسه بلژيك

تور فرانسه بلژيك

تور فرانسه بلژيك براي كساني كه به گردشگري علاقه دارند يك رويا خواهد بود چرا كه اين دو كشور جاذبه هاي گردشگري فراوان و آثار طبيعي بسياري را در دل خود جاي داده اند. همچنين اماكن زيبا و ديدني اين شهر ها باعث ترغيب شدن به اين سفر مي شود در ادامه به بررسي دقيق تر اين شهر ها ومناطق ديدني آن ها پرداخته ايم

درباره بلژيك

بلژيك يكي از كشور هاي كهنسال و قديمي است كه پيدايش تمدن در اين كشور به دوران قبل از مسيحيت مي رسد. دين بيشتر مردم بلژيك، مسيحي است و پس از مسيحيت دين محبوب بعدي، اسلام مي باشد. كشور بلژيك آب و هواي معتدل همچنين مناطق تاريخي گردشگري فراواني دارد به همين دليل مورد توجه بسياري از گردشگران قرار گرفته است، همچنين فرهنگ مردم بلژيك و آثار طبيعي اين كشور نيز نبايد از قلم بيفتد. بيش از نصف مردم بلژيك با زبان هلندي حرف مي زنند و پس از آن كمتر از نصف مردم آن را فرانسوي زبان ها تشكيل داده اند و تعداد ناچيزي به زبان آلماني حرف مي زنند. اما جهت سفر به اين كشور فهميدن و حرف زدن زبان انگليسي كافي است چرا كه مردم آن آشنايي كامل به زبان انگليسي دارند.

[caption id="attachment_884" align="aligncenter" width="800"]درباره بلژيك درباره بلژيك[/caption]

تور بلژيك

تور فرانسه بلژيك به شما كمك خواهد كرد كه بدون توجه به مسائل سفر با خيالي آسوده به سفر خود ادامه دهيد. تور فرانسه بلژيك به اين دليل اسم دو كشور را كنار هم آورده است كه به دليل همسايه بودن دو كشور تور فرانسه بلژيك به صورت يك تور در نظر گرفته مي شود. تور فرانسه بلژيك تمامي امكانات لازم جهت اقامت آسوده را براي شما فراهم خواهد كرد همچنين با برنامه ريزي درست و دقيق، روز و ساعت حركت يا بازديد مناطق كشور را تعيين خواهد كرد. تور فرانسه بلژيك توسط شركت هاي مسافربري معتبر انجام مي شود و قطعا تور فرانسه بلژيك امكان بازديد تمام مناطق ديدني اين دو كشور را برايتان فراهم خواهد كرد. چنانچه قصد ملحق شدن به تور فرانسه بلژيك را داريد، با مراجعه به وب سايت شركت معتبر مسافربري اقدام به خريد بليط  و شرايط سفر را مطالعه نمائيد.

[caption id="attachment_885" align="aligncenter" width="800"]تور بلژيك تور بلژيك[/caption]

نقاط گردشگري بلژيك

كشور بلژيك به دليل تاريخي بودن، نقاط گردشگري بسياري را در خود جاي داده است. از شهر هايي كه هر ساله پذيراي جمع انبوهي از گردشگران است شهر بروكسل را مي توان نام برد كه موزه هاي مهم كشور در اين شهر قرار دارد. تور فرانسه بلژيك حتما امكان بازديد از اين موزه ها را فراهم خواهد كرد. شهر هاي ديگري نيز مانند شهر گنت و لوون جاذبه هاي تاريخي و گردشگري بسياري دارند كه از جاذبه هاي گردشگري گنت مي توان به قلعه گراون استين و همچنين برج ناقوس اشاره كرد. همچنين شهر لوون جاذبه هايي از قبيل كليساي سنت پيتر و تالار لوون را در خود جاي داده است كه مورد توجه تور فرانسه بلژيك قرار گرفته و حتما از اين اماكن بازديد خواهد كرد چرا كه قدمت تاريخي آنها به قرون وسطي باز مي گردد و زيبايي هريك از اين مناطق غير قابل وصف است. از جاذبه هاي طبيعي بلژيك نيز مي توان به دره موس اشاره كرد كه هرساله مسافرين تور فرانسه بلژيك از اين دره ديدن مي نمايند.

[caption id="attachment_886" align="aligncenter" width="800"]نقاط گردشگري بلژيك نقاط گردشگري بلژيك[/caption]

بازار وسوغاتي بلژيك

بازار به يكي از مراكز مهمي تبديل شده است كه گردشگران تمايل به گردش در اين منطقه و خريد سوغاتي دارند. تور فرانسه بلژيك با توجه به خواسته مسافرين امكان بازديد از بازار را نيز فراهم كرده است. از مهم ترين بازار هاي بلژيك كه در بروكسل واقع است بازار Rue Neuve را مي توان نام برد. اين فروشگاه به فروش محصولات اورجينال با برند هاي خاص و برتر معروف است. بازار ديگر بروكسل بازار Westland است كه همه نوع سوغاتي و لوازم در اين بازار به فروش مي رسد و حتما مورد توجه شما قرار خواهد گرفت. مسافرين تور فرانسه بلژيك حتما به خريد سوغاتي اهميت بسياري خواهند داد. از سوغاتي هاي بلژيك مي توان به آبجو هاي مخصوص و شكلات هاي ويژه و خوش طعم آن اشاره كرد.

[caption id="attachment_887" align="aligncenter" width="800"]بازار وسوغاتي بلژيك بازار وسوغاتي بلژيك[/caption]

بهترين هتل بلژيك

از مواردي كه حتما مورد توجه گردشگران قرار خواهد گرفت هتلي است كه در آن اقامت مي كنند. امكانات هتل و نزديكي آن به مراكز گردشگري و مركز شهر يكي از مواردي است كه حتما بايد در تور فرانسه بلژيك رعايت شود. معمولا تور فرانسه بلژيك مسافرين خود را به هتل وارويك كه در مركز شهر بروكسل واقع شده و به مراكز گردشگري و همچنين بازار اين شهر نزديك است هدايت مي كند. هتل 5 ستاره وارويك 6 طبقه داشته و داراي 267 اتاق مي باشد كه مسئولين تور فرانسه بلژيك شما را به اتاق خودتان هدايت خواهند كرد. از خدمات و امكاناتي كه اين هتل دارد مي توان به چند زبانه بودن كاركنان، اينترنت بي سيم، پذيرش شبانه روزي، اتاق هاي تميز و به روز، رستوران با غذا هاي محلي و همچنين باشگاه تناسب اندام اشاره كرد.

[caption id="attachment_888" align="aligncenter" width="800"]بهترين هتل بلژيك بهترين هتل بلژيك[/caption]

موزه هاي بلژيك

موزه هاي بسياري در سطح شهر بروكسل در حال فعاليت هستند كه از جمله مهم ترين آنها مي توان به موزه ساز هاي موسيقي اشاره كرد. در اين موزه بيش از 7 هزار ساز موسيقي تاريخي وجود دارد كه حتما از ديدن آن ها شگفت زده خواهيد شد. از موزه هاي ديگر شهر بروكسل مي توان به خانه ويكتور هورتا اشاره كرد. ويكتور هورتا هنرمندي بوده است كه به توليد لوازم هنري مشغول بوده است. همچنين خانه ويكتور هورتا به دست خود هورتا طراحي شده است كه ساخت قديمي منحصر به فرد آن حتما توجه شما را جلب خواهد كرد. در تور فرانسه بلژيك حتما يكي از مناطقي كه مورد مشاهده قرار مي گيرد موزه هورتا خواهد بود. همچنين موزه علوم طبيعي بلژيك نيز مورد توجه مسافرين تور فرانسه بلژيك قرار خواهد گرفت چرا كه فسيل دايناسور هاي خشكي و آبي در اين موزه نگهداري مي شود و قطعا ارزش ديدن خواهد داشت.

[caption id="attachment_889" align="aligncenter" width="800"]موزه هاي بلژيك موزه هاي بلژيك[/caption]

پارك هاي بلژيك

پارك يكي از مكان هايي است كه حتما در تور فرانسه بلژيك امكان بازديد و استفاده از اين مكان براي مسافرين امكان خواهد داشت. بهترين و مشهور ترين پارك بلژيك، پارك لئوپارد بروكسل مي باشد. اين پارك در كنار پل هانري اسپاك و در داخل ميدان اروپا واقع شده است كه امكان استفاده آن براي عموم آزاد است. موسسه علوم طبيعي نيز در داخل اين پارك بنا شده است. از مواردي كه اين پارك را منحصر به فرد كرده است تالاب هاي وسيع آن مي باشد. همچنين درخت ها و گياهان اين پارك از گونه هاي نادر در دنيا به شمار مي روند. پارك بروكسل بزرگترين پارك به حساب مي آيد كه مسافرين تور فرانسه بلژيك حتما در اين پارك توقف خواهند كرد چرا كه در اين پارك جشن هاي متنوعي برگزار مي شود و مردم زيادي از آن استقبال مي كنند. همچنين در اين پارك يك تئاتر جهت استفاده عموم تعبيه شده است.

[caption id="attachment_890" align="aligncenter" width="800"]پارك هاي بلژيك پارك هاي بلژيك[/caption]

درباره فرانسه

تور فرانسه بلژيك يكي از تورهايي است كه تمامي انتظارات مسافرين را برآورده خواهد كرد چرا كه كشور فرانسه پر از مراكز گردشگري و همچنين در دل خود آثار طبيعي بسياري جاي داده است و به همين منظور به عنوان قطب گردشگري اروپا نيز محسوب مي شود. پاريس پايتخت فرانسه، مناطق ديدني بسياري در خود جاي داده است و هر ساله گردشگران بي شماري به اين شهر سفر كرده و از اماكن گردشگري آن ديدن مي نمايند. تور فرانسه بلژيك امكان سفر به اين شهر را راحت تر كرده و به راحتي مي توانيد اقدام به مسافرت به اين شهر زيبا بكنيد. كليساها و قلعه هاي شهر فرانسه و همچنين برج ايفل شهر پاريس از مواردي است كه بيشتر مورد توجه قرار گرفته است و حتما در تور فرانسه بلژيك شاهد آن خواهيد بود.

[caption id="attachment_891" align="aligncenter" width="800"]درباره فرانسه درباره فرانسه[/caption]

تور فرانسه

تور فرانسه بلژيك به منظور بالا بردن فرهنگ گردشگري اقدام به ثبت نام مسافرين مي كند و هر ساله چندين تور به اين دو كشور از ايران اعزام مي شوند. مناطق گردشگري فرانسه سبب جلب توجه گردشگران گشته و آن ها را به مسافرت به اين شهر ترغيب مي كنند. تور فرانسه بلژيك حتما براي شما لذت بخش خواهد بود چرا كه كشور فرانسه به عنوان قطب گردشگري جهان شناخته مي شود و شهر پاريس يكي از شهرهايي است كه همه اسم آن را شنيده ايم و قطعا خاطره خوبي برايتان خواهد ساخت. تور فرانسه بلژيك تمامي عوامل را در نظر گرفته و با رعايت شرايط سني و همچنين علايق مسافرين سعي در برآورد آن ها خواهد داشت. همچنين مي توانيد با راهنمايي گرفتن از مسئولين كه شهرها را به خوبي بشناسند از سفر خود بيشتر لذت ببريد.

[caption id="attachment_892" align="aligncenter" width="800"]تور فرانسه تور فرانسه[/caption]

نقاط گردشگري فرانسه

كشور فرانسه نقاط گردشگري بسياري را در دل خود جاي داده است از جمله اين مناطق مي توان به قلعه چنانسي اشاره كرد كه قلعه پادشاهان زيادي بوده است و روي رودخانه چر بنا شده است.  مرمت هاي اين بنا آن را زيباتر كرده است. همچين دره وردن را مي توان نام برد كه رودخانه وردن به زيبائي اين دره افزوده است. آب زلال و شفاف اين رودخانه منحصر به فرد بوده و استفاده از قايق ها و جت در اين رودخانه به هيجان آن مي افزايد. از مناطق ديگري نيز كه مورد توجه تور فرانسه بلژيك قرار مي گيرد روستاي وير است چرا كه خيابان هاي اين روستا با گل تزئين شده اند و فضاي زيبائي كه ايجاد مي كند قطعا تكرار نشدني خواهد بود. از ديگر مناطقي كه همه از آن آشنايي دارند برج ايفل است كه به عنوان نماد پاريس از آن ياد مي شود. گردشگران مي توانند از طريق پله يا آسانسور به برج اين بنا بروند و شهر را از بالا تماشا كنند.

[caption id="attachment_893" align="aligncenter" width="800"]نقاط گردشگري فرانسه نقاط گردشگري فرانسه[/caption]

بازار و سوغاتي فرانسه

بازار هاي معروف فرانسه در پايتخت يعني پاريس واقع شده اند كه از مهم ترين بازارهاي پاريس مي توان به بازار خيابان شانزليزه اشاره كرد كه فروشگاه هاي آن بهترين و با كيفيت ترين اجناس را به فروش مي رسانند. در اين خيابان تمامي برند هاي معروف جهان شعبه دارند و گردش و خريد در اين منطقه بسيار لذت بخش خواهد بود. معروف ترين فروشگاه شهر پاريس را فروشگاه لافايت مي نامند كه ساخت منحصر به فرد ساختمان آن نيز مورد توجه تور فرانسه بلژيك قرار مي گيرد. همچنين كالاهاي اين فروشگاه همگي از برندهاي معروف بوده و قيمتي به مراتب بالاتر دارند. از سوغاتي هاي فرانسه مي توان به شكلات ها و شيريني هاي ماكرون اشاره كرد همچنين عطر و ادكلن اين كشور از جنس مرغوب بوده و يكي از سوغاتي هاي فرانسه به شمار مي رود. يكي ديگر از سوغاتي هاي اين كشور زيبا كه مختص شهر پاريس است، برج ايفل را مي توان نام برد حتما جاكليدي و مجسمه ايفل ياد و خاطره تور فرانسه بلژيك را در ذهنتان نگه خواهد داشت.

[caption id="attachment_894" align="aligncenter" width="800"]بازار و سوغاتي فرانسه بازار و سوغاتي فرانسه[/caption]

بهترين هتل فرانسه

كشور فرانسه چون مورد توجه بسياري از گردشگران قرار گرفته است به همين دليل هتل هاي بسياري در سطح اين كشور جهت اقامت مسافرين تعبيه شده اند از جمله بهترين هتل هاي شهر پاريس مي توان هتل ريتز را نام برد. هتل ريتز به دليل نزديكي به مراكز ديدني پاريس مورد توجه بسياري از گردشگران و همچنين تور فرانسه بلژيك قرار گرفته است. اين هتل5 ستاره تمامي امكانات جهت اقامت راحت مسافرين را فراهم خواهد كرد. از خدمات و امكاناتي كه در اين هتل ارائه مي شود مي توان به استخر، سونا و جكوزي به همراه ماساژ مسافرين، رستوران و كافي شاپ، باشگاه تناسب اندام، اينترنت بي سيم، پذيرش شبانه روزي و بسياري موارد ديگر اشاره كرد. هتل هاي زيبا و ديگري نيز در سطح اين شهر آماده ارائه خدمات به تور فرانسه بلژيك مي باشند.

[caption id="attachment_895" align="aligncenter" width="800"]بهترين هتل فرانسه بهترين هتل فرانسه[/caption]

موزه هاي فرانسه

يكي از برترين موزه هاي جهان در شهر پاريس فرانسه واقع شده است؛ اسم اين موزه لوو مي باشد كه قبلا يكي از كاخ هاي فرانسه بوده است و بعدها به موزه تبديل شده است. تمامي آثار قديمي معروف جهان در اين موزه نگهداري مي شود و حتما در تور فرانسه بلژيك از اين موزه ديدن خواهيد كرد. هر نوع لوازم قديمي و مجسمه هاي مربوط به دوران پيش از تاريخ در اين موزه يافت خواهد شد چرا كه قديمي ترين و مهم ترين آثار جهان در اين موزه نگهداري مي شود. از مهم ترين آثار اين موزه مي توان به موناليزا، گاو بالدار، لوح پيروزي نارام سين، بخش هاي بسياري از تخت جمشيد، بز بالدار طلا و بسياري آثار ديگر اشاره كرد.

[caption id="attachment_896" align="aligncenter" width="800"]موزه هاي فرانسه موزه هاي فرانسه[/caption]

پارك هاي فرانسه

از مهم ترين پارك هايي كه مورد توجه تور فرانسه بلژيك نيز قرار مي گيرد باغ تويلري مي باشد كه بزرگترين پارك پاريس به حساب مي آيد. نماي زيباي پارك و همچنين مجسمه هاي احداث شده در اين پارك و چمن هايي كه هميشه به خوبي حفظ مي شوند مورد توجه گردشگران قرار ميگيرد. از ديگر پارك هاي پاريس، مي توان به پارك مونسو اشاره كرد كه تنوع در آن سبب جلب رضايت كامل و لذت بردن مسافرين تور فرانسه بلژيك خواهد شد. اين پارك درختاني به سن و سال 200 سال دارند كه فضاي بسيار مناسبي را جهت گشت و گذار ايجاد كرده است.

[caption id="attachment_897" align="aligncenter" width="800"]پارك هاي فرانسه پارك هاي فرانسه[/caption]

نكات قابل توجه در تور فرانسه بلژيك

جهت ثبت نام تور فرانسه بلژيك اقداماتي لازم است كه حتما بايد به آن ها توجه كنيد. در ابتدا بايد به يك شركت مسافربري معتبر مراجعه كرده و مراحل انجام كار را به طور كامل جويا شويد. قبل از سفر خود پول مورد نياز خود را به يورو تبديل كرده و با خيالي آسوده به سفر اقدام كنيد. جهت تور فرانسه بلژيك امكان دريافت چك به عنوان ضمانت از شما وجود خواهد داشت چرا كه برگشت شما به كشور را تضمين كند. همچنين از طريق شركت هاي مسافربري اقدام به ويزا كرده و مراحل بعدي سفر را طي كنيد. همچنين قبل از سفر حتما مناطق گردشگري بلژيك و فرانسه را به خوبي بشناسيد تا از سفر خود نهايت بهره را ببريد.

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگيريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.