رزرو هتل هاي دانمارك

۱۳ بازديد

رزرو هتل هاي دانمارك

رزرو هتل هاي دانمارك

كپنهاگ پايتخت دانمارك يكي از جاذبه هاي ديدني مي باشد كه بسياري از افراد را براي گذراندن تعطيلات به خود جذب مي كند. هتل هاي دانمارك يكي از مكان هايي است كه مي تواند آرامش لازم را براي شما در سفر به دانمارك فراهم كند. هتل هاي دانمارك با طراحي لوكس و مدرني كه دارند، يك سفر خوش و به يادماندني را براي شما به ارمغان مي آورند. در اين مقاله قصد داريم درباره رزرو هتل هاي دانمارك را به شما معرفي كنيم.

براي سفر به كپنهاگ دانمارك و گشت و گذار در اين شهر زيبا و بي نظير قطعا نيازمند اقامت در هتل هستيد. گزينه هاي بسيار زياد و متنوعي براي اقامت در اين شهر وجود دارد كه شما مي توانيد با توجه به نيازهاي خود و بودجه اي كه در نظر گرفته ايد يكي از هتل هاي دانمارك را براي اقامت خود برگزينيد. هتل هاي دانمارك از تنوع و گوناگوني بسيار بالايي برخوردار مي باشد و قطعا هتلي متناسب با سليقه خود خواهيد يافت.

رزرو هتل هاي دانمارك و اقامت در آنها مي تواند بسيار لوكس و اشرافي براي مسافران تور دانمارك و يا تور اروپا باشد و شما با اقامت در اين هتل ها حس يك ميليونر را داشته باشيد. در اين هتل ها هر نوعي از امكانات و خدماتي كه بخواهيد به شما ارائه مي دهند تا بيشترين لذت را از سفر خود و اقامت در هتل ببريد. البته اگر قصد نداريد كه هزينه بسيار زيادي براي اقامت خود در هتل ها صرف كنيد، هتل هاي اقتصادي تري نيز در دانمارك و جود دارد كه مي توانيد از آنها استفاده كنيد. معمولا هتل هاي ارزان قيمت در مركز شهر قرار دارند و همين امر سبب مي شود مسافت كمتري را براي رسيدن به ديگر نقاط شهر طي كنيد.

[caption id="attachment_13623" align="aligncenter" width="800"]فرست هتل كنگ فردريك فرست هتل كنگ فردريك[/caption]

فرست هتل كنگ فردريك

اگر به دنبال مكاني دنج و آرام و در عين حال فضايي لوكس هستيد مي توانيد رزرو هتل هاي دانمارك را انجام دهيد، هتل كنگ فردريك يك انتخاب مناسب خواهد بود. هتل كنگ فردريك واقع در مركز شهر مي باشد و فاصله زيادي با ساختمان شهرداري ندارد. به عبارتي يك موقعيت مكاني عالي كه باعث مي شود رفت و آمد راحتي به ديگر نقاط شهر داشته باشيد. شما مي توانيد از امكانات زيادي كه در اتاق هاي هتل وجود دارد نهايت استفاده را ببريد و در حياط رو باز مجموعه از صرف عصرانه خود لذت ببريد. هتل كنگ فردريك يك هتل با سبك قديمي مي باشد كه همين مورد شكوه و بي همتايي خاصي به آن بخشيده است. تم كلي چيدمان اتاق ها تركيبي از سبك سنتي و مدرن مي باشد.

[caption id="attachment_13624" align="aligncenter" width="800"]فرست هتل كنگ فردريك فرست هتل كنگ فردريك[/caption]

هتل نيمب

يكي ديگر از هتل هاي دانمارك كه مناسب براي رزرو هتل هاي دانمارك مي باشد هتل نيمب است كه سبك و سياق طراحي آن شكوه اسكانديناوي را به نمايش مي گذارد. هتل نيمب در واقع يك قصر فانتزي است كه براي موريش واقع در پارك تيوولي ساخته شده است. در ساختار اين هتل تغيير و تحول زيادي اعمال شده ولي همچنان مانند داستان هاي افسانه اي به نظر مي رسد. 17 اتاق هتل نيمب، كه يكي از لوكس ترين هتل هاي دانمارك مي باشد، طراحي باستاني و سنتي سبك اسكانديناويي خود را حفظ كرده است و يك فضاي جادويي و افسانه اي به آن بخشيده. ساير اتاق هاي اين هتل مجهز به وان هاي بزرگ و شومينه مي باشند و همچنين منظره پنجره اتاق ها مشرف به باغ قديمي هتل مي باشد. ارائه خدمات به مشتريان مهمترين اصل در هتل نيمب مي باشد و شما مي توانيد خدماتي بي نظير و رويايي را در اين هتل تجربه كنيد.

[caption id="attachment_13625" align="aligncenter" width="800"]هتل نيمب هتل نيمب[/caption]

هتل فونيكس كپنهاگ

اگر قصد سفر به شهر كپنهاگ دانمارك را داريد و در بين هتل هاي كپنهاگ به دنبال هتلي لوكس هستيد تا يك مسافرت لاكچري را تجربه كنيد، پيشنهاد ما هتل فونيكس كپنهاگ مي باشد. تاريخ ساخت اين هتل باشكوه به سال 1680 ميلادي بازمي گردد و بازسازي هاي اخير آن باعث زيبايي و شكوه آن شده است. اسامي سوئيت هاي بزرگ اين هتل از نام قصرهاي دانماركي برگرفته شده است. اتاق هاي غذاخوري اين مجموعه اقامتي تم طلايي رنگي دارد كه نشان دهنده زندگي پر زرق و برق و اشرافي است. اقامت در هتل فونيكس كپنهاگ بسيار گران مي باشد و به شما حس يك ميليونر را مي دهد.

[caption id="attachment_13626" align="aligncenter" width="800"]هتل فونيكس كپنهاگ هتل فونيكس كپنهاگ[/caption]

فرست هتل ميفر

از جمله هتل هاي دانمارك كه مناسب خانواده هاي است كه با كودكان خود سفر مي كنند، هتل ميفر مي باشد. سوئيت هاي اين هتل داراي نشيمن و اتاق خواب هاي مجزا مي باشد و فاصله نسبتا اندكي با مكان هاي گردشگري شهر دارند. فرست هتل ميفر به تازگي بازسازي شده است و در فضاي داخلي از انواع آثار هنري از مليت هاي گوناگون استفاده كرده اند. شما در سالن اصلي آثار هنري هنرمندان ايتاليايي، دانماركي و آسيايي را به طور همزمان مي توانيد مشاهده كنيد. اين هتل در منطقه اي از شهر واقع شده است كه به راحتي مي توانيد رستوران هاي متعدد و گوناگوني براي صرف وعده هاي غذايي بيابيد. اين هتل مناسب براي رزرو هتل هاي دانمارك مي باشد.

[caption id="attachment_13627" align="aligncenter" width="800"]فرست هتل ميفر فرست هتل ميفر[/caption]

هتل ادميرال

يكي از منحصر به فرد ترين هتل هاي دانمارك براي گردشگران تور دانمارك و يا تور اروپا هتل ادميرال مي باشد. در گذشته كپنهاگ را به عنوان يك بندر تجاري مي شناختند كه عمده كسب و كارها از طريق همين بندرهاي بازرگاني شكل مي گرفت. هتل ادميرال در گذشته يكي از همين ساختمان هاي تجاري بود كه حالا پس از گذشت چند سال و انجام بازسازي هايي تبديل به يك هتل شده است. هتل ادميرال به دليل موقعيت مكاني كه دارد يك حال و هواي روستايي و دريايي دارد كه همين موضوع باعث جذابيت آن شده است. هتل ادميرال در كنار دريا قرار دارد و به شما منظره زيبايي از تئاتر سلطنتي دانمارك و سالن اپراي كپنهاگ نشان مي دهد. شما مي توانيد در اين رستوران غذاهاي اسكانديناوي و فرانسوي ميل نماييد.

[caption id="attachment_13628" align="aligncenter" width="800"]هتل ادميرال هتل ادميرال[/caption]

رزرو هتل انگلتر

رزرو هتل هاي دانمارك براي سفر به آن بسيار مهم مي باشد، هتل انگلتر بيشتر شبيه افسانه ها مي باشد زيرا به مدت 250 سال اقامتگاه پادشاهان و شاهزادگان بوده است. همچنين اين هتل لوكس محلي براي اقامت چهره هاي سرشناس سياسي و هنرمنداني مانند مايكل جكسون و ويتني هيوستون بوده است. اين ساختمان تاريخي كه در مركز شهر واقع شده پس از يك بازسازي دوباره جذابيت و شكوه خود را بدست آورده است. سوئيت سوپر لوكس اين هتل داراي تختخوابي عظيم، اتاق نشيمن مجزا و سرويس هاي بهداشتي از جنس سنگ مرمر مي باشد. راه پله هاي قديمي اين هتل بخشي از فيلم هيچكاك در دهه 1960 مي باشد.

[caption id="attachment_13629" align="aligncenter" width="800"]رزرو هتل انگلتر رزرو هتل انگلتر[/caption]

هتل ارزان در كپنهاگ

از جمله پربازديدترين هتل هاي دانماركي در اين كشور، هتل هاي مركز شهر مي باشد كه هزينه هاي دريافتي آن به نسبت ساير هتل هاي دانماركي كه قبلا معرفي كرديم كمتر است. از جمله هتل هاي دانماركي ارزان قيمت مي توان به هتل اسكانديك پلس در نزديكي پارك تفريحي تيوولي اشاره كرد. همچنين هتل آسكوت در منطقه استروگت مكان مناسبي براي اقامت مي باشد. هتل هاي ارزان قيمت در دانمارك كم نيستند و پيدا كردن آنها نيز كار چندان دشوار ي نيست. كافي است كمي در هتل هاي مركز شهر جستجو كنيد تا بهترين رزرو هتل هاي دانمارك را انجام دهيد.

هتل بلا اسكاي كامول

اگر خواستار گذراندن تعطيلات در يك هتل مدرن و امروزي هستيد، هتل بلا اسكاي مول را به هيچ عنوان فراموش نكنيد. زماني كه بر فراز شهر كپنهاگ پرواز مي كنيد قطعا برج هاي دو قلوي اين هتل لوكس و امروزي را خواهيد ديد. اقامت در اين هتل شيك به سبك اسكانديناوي يك تجربه فراموش نشدني براي شما خواهد بود. اين هتل در حدود 812 اتاق براي اقامت مسافران دارد. به دليل ماهيت طراحي هتل اقامت در آن يك تجربه بصري جذاب براي شما به همراه دارد و شما مي توانيد از پنجره اتاق خود كل شهر را به تماشا بنشينيد. هتل بلا اسكاي مول يكي از بزرگترين و مجلل ترين هتل هاي شمال اروپا مي باشد كه اگر شما اقامت در يك هتل لوكس و بزرگ و امروزي در شهر كپنهاگ دانمارك است، اين هتل مي تواند يكي از گزينه هاي مناسب براي رزرو هتل هاي دانمارك شما باشد.

[caption id="attachment_13630" align="aligncenter" width="800"]هتل بلا اسكاي كامول هتل بلا اسكاي كامول[/caption]

رزرو اينترنتي هتل

مسلما هر شخصي كه قصد سفر به هر نقطه اي از جهان را داشته باشد، بايد قبل از هر اقدامي به فكر مكاني براي اقامت در شهر مقصد باشد. اگر قصد سفر به دانمارك را داريد بايد از چند هفته قبل يكي از هتل هاي دانمارك را براي رزرو هتل هاي دانمارك انتخاب كنيد و اتاقي را براي موعد مقرر رزرو كنيد. شما كافي است در سايت هاي مربوط به اين هتل ها به جستجو اينترنتي بپردازيد و پس از پيدا كردن هتلي مناسب با شرايط خود، يكي از اتاق هاي خالي را رزرو كنيد و هزينه اقامت خود را به صورت اينترنتي و آنلاين بپردازيد. يكي از مزاياي رزرو اينترنتي هتل هاي دانمارك اين مي باشد كه پس از رسيدن به مقصد دغدغه اي براي جا و مكان نداريد و نگران خالي نبودن اتاق هاي هتل نيستيد.

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه 09107636326 تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص ، بليط دانمارك ، وقت سفارت دانمارك ، ويزاي دانمارك ، تور دانمارك و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.