پارك هاي بورگوني

۹ بازديد

پارك هاي بورگوني

پارك هاي بورگوني

پارك ها يكي از مراكزي مي باشد كه آرامش مراجعين را بايد مهيا نمايند كه تمامي پارك هاي بورگوني فضايي سرسبز داشته و تمامي امكانات رفاهي را در نظر گرفته اند. در ادامه توضيحات كاملتري از پارك هاي بورگوني ارائه كرده ايم:

بورگوني يكي از ناحيه هاي فرانسه مي باشد كه به دليل داشتن مناطق گردشگري فراوان مورد توجه بسياري قرار گرفته است. پارك ها از جمله مراكز تفريحي و سرگرمي مي باشد كه مي تواند بهترين مكان براي گذراندن يك روز خوش باشد در همين جهت مسئولين ناحيه بورگوني جهت رفاه حال مردم و تامين كردن نيازهايشان اقدام به ساخت پارك هاي بسياري در اين ناحيه نموده اند كه هر يك از پارك ها امكانات ويژه اي داشته و سبب سپري شدن روزي لذت بخش در آن خواهند شد. پارك هاي بورگوني همگي از زيبايي منحصر به فردي برخوردار مي باشد چرا كه تمامي لوازم هيجان انگيز مدرن در اين پارك ها تعبيه شده اند كه سبب هرچه بهتر شدن آنها شده است. همچنين سرسبزي اطراف پارك هاي بورگوني آن را از ديگر شهر ها متمايز نموده و قطعا پارك ها يكي از مقاصد گردشگران اين ناحيه خواهد بود.

[caption id="attachment_1243" align="aligncenter" width="800"]پارك هاي بورگوني پارك هاي بورگوني[/caption]

پارك ملي موروان بورگوني

پارك ملي موروان بورگوني يكي از بهترين پارك هاي بورگوني فرانسه مي باشد كه مقصد بسياري از گردشگران است چرا كه زيبايي منحصر به فرد اين پارك و سرسبز بودن آن در همه فصول سال آن را از بقيه مناطق گردشگري متمايز نموده است. اين پارك منطقه اي حفاظت شده مي باشد كه درياچه ها و مزرعه هاي زراعي را در خود جاي داده است. اين پارك براي دوست داران طبيعت انتخاب مناسبي خواهد بود چرا كه فضاي وسيع و باز اين پارك بهترين مكان براي سپري كردن اوقات فراغت خواهد بود. در پارك ملي موروان خانه هاي قديمي نيز مصون شده اند كه مي توانيد از مشاهده ساخت قديمي اين خانه ها نيز لذت ببريد. پارك بورگوني 400 هزار هكتار بوده و 4 بخش بورگوني را تشكيل مي دهد كه بازديد از آن خالي از لطف نخواهد بود.

[caption id="attachment_1244" align="aligncenter" width="800"]پارك ملي موروان بورگوني پارك ملي موروان بورگوني[/caption]

پارك بوزايزه بورگوني

پارك بوزايزه بورگوني در كشور فرانسه از ديگر پارك هاي بورگوني حائز اهميت و محبوب مردم مي باشد كه در نزديكي مركز شهر واقع شده است و امكان مراجعه به اين پارك به سهولت امكان پذير خواهد بود و ساكنين بورگوني حتي در اين پارك مشغول به درس خواندن مي شوند اما بسياري از مردم به دليل نزديكي اين پارك به شهر در آن مشغول به غذا خوردن مي شوند. اين پارك 5 هكتار وسعت دارد كه در سال 2007 مورد بازسازي قرار گرفت و اسم آن برگرفته از رودخانه بوزايزه مي باشد كه قدم زدن در كنار اين رودخانه فضايي عاشقانه ايجاد خواهد كرد. اين پارك مملو از درختان با قدمت بالا مي باشد كه بزرگي درختان آن باعث ايجاد سايه هميشگي شده و همين امر باعث امكان مراجعه به آن در تمامي فصول شده است.

[caption id="attachment_1245" align="aligncenter" width="800"]پارك بوزايزه بورگوني پارك بوزايزه بورگوني[/caption]

پارك روچرز دو سايسويز

پارك روچرز دو سايسويز از ديگر پارك هاي بورگوني مي باشد كه در شهر يونه در ناحيه بورگوني واقع شده است كه توجه بسياري را به خود جلب نموده است. اين پارك در كنار صخره ساخته شده و در كنار آب قرار گرفته كه سبب سپري شدن روزي آرام خواهد شد. داخل اين پارك ساختمان هايي ساخته شده اند كه مي توانيد از آنها جهت اسكان استفاده نماييد همچنين به دليل كنار آب واقع شدن اين پارك آب و هواي مناسبي داشته و در تابستان هاي گرم بورگوني اين پارك بهترين انتخاب برايتان خواهد بود. اين پارك فضايي سرسبز داشته و مكان هايي جهت استراحت تعبيه شده اند و همچنين آلاچيق هاي اين پارك هم در برابر بارش و هم در برابر خورشيد به كمك شما خواهند آمد. امكان قايقراني نيز در رودخانه وجود خواهد داشت كه مي توانيد به صورت تك نفري و دو نفري و حتي خانوادگي از آن لذت ببريد.

[caption id="attachment_1246" align="aligncenter" width="800"]پارك روچرز دو سايسويز پارك روچرز دو سايسويز[/caption]

پارك لاك د پانسيير

اين پارك واقع در شهر كوت دور بورگوني مي باشد كه تمامي امكانات رفاهي را براي مراجعين خود فراهم نموده است كه مي توانيد انواع رستوران هاي لوكس به همراه اقامتگاه هاي شبانه را در آن مشاهده نماييد. اين پارك به عنوان اردوگاه درياچه در ميان مردم بورگوني شناخته مي شود كه استخري زيبا داشته و امكان شنا در آن براي عموم وجود خواهد داشت همچنين فضاي سرسبز آن بهترين مكان براي استراحت خواهد بود. همچنين وسايل ورزشي كاملي در اين پارك فراهم نموده اند كه مي توانيد از آنها استفاده نماييد. شهر بازي كودكان اين پارك اوقاتي خوش براي فرزندتان خواهد بود و تمامي لوازم هيجان انگيز مختص كودكان در اين مركز تعبيه شده اند. همچنين در اين پارك انواع مسابقات ورزشي برگزار مي شود كه مي توانيد از اين مسابقات ديدن نماييد و اماكن ويژه اي براي اين امور در نظر گرفته شده است.

[caption id="attachment_1247" align="aligncenter" width="800"]پارك لاك د پانسيير پارك لاك د پانسيير[/caption]

پارك لس ايسلس بورگوني

پارك لس ايسلس بورگوني از ديگر پارك هاي بورگوني مي باشد كه در شهر كوت دور آن واقع شده است و امكانات كاملي جهت هر چه بهتر سپري شدن اوقات فراغت برايتان مهيا نموده است. اين پارك منطقه اي ساحلي بوده و طبيعت گلها و درختان آن فضايي آرام ايجاد نموده كه گشت در جاي جاي آن حس خوبي خواهد داشت. در اين پارك زمين هاي بازي تنيس، فوتبال، بسكتبال، تنيس و تنيس روي ميز تعبيه شده اند كه مي توانيد از بازي كردن لذت ببريد. اين پارك در سال 1830 ساخته شده و مراكز تجاري نيز در نزديكي اين پارك وجود دارند كه مي توانيد از فروشگاه هاي آن نيز ديدن نماييد. اين پارك فضايي سرسبز داشته و مي توان گفت تمامي قسمت هاي آن از چمن پوشيده شده اند و در پاييز نيز منظره اي زيبا ايجاد خواهد كرد.

[caption id="attachment_1248" align="aligncenter" width="800"]پارك لس ايسلس بورگوني پارك لس ايسلس بورگوني[/caption]

پارك د لا پورته بورگوني

پارك د لا پورته از ديگر پارك هاي بورگوني مي باشد كه در شهر سائونت لويره واقع شده است كه رستوران ها، هتل ها ، فست فودها و شراب فروشي هاي اين پارك مثال زدني هستند. مي توانيد از كانال سايد ماهيگيري نموده و اين امر اوقاتي خوش برايتان به ارمغان خواهد آورد همچنين امكان قايق سواري نيز وجود خواهد داشت كه مي توانيد به صورت خانوادگي از آن لذت ببريد. اين پارك اجازه ورود حيوانات به داخل پارك را مي دهد اما امكان چادر زدن در فضاي آن وجود نخواهد داشت. اين پارك به عنوان بلوار ياد مي شود و مي توانيد از فضاي سبز آن استفاده نماييد همچنين اين پارك به دليل نزديكي به شهر بيشتر مورد توجه قرار گرفته است.

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص ويزاي فرانسه ، وقت سفارت فرانسه ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.