هتل هاي نيس

۱۰ بازديد

هتل هاي نيس

هتل هاي نيس

هتل هاي بسياري در سطح شهر نيس آماده خدمات رساني به گردشگران مي باشند كه هتل هاي نيس انواع مختلفي دارند و مي توانيد آنها را با قيمت ارزان رزرو نماييد. همچنين هتل هاي لوكس بسياري در نيس وجود دارند كه استفاده از اين هتل ها براي عموم آزاد است و اقامتي شاد براي شما فراهم خواهد كرد. در ادامه به برخي از هتل هاي نيس فرانسه اشاره كرده ايم:

هتل ها از جمله مهمترين مراكز اقامتي نيس در كشور فرانسه مي باشد و به دليل گردشگري بودن شهر نيس هتل ها از جمله مراكز قابل توجه هستند. هتل هاي بسياري در شهر نيس آماده خدمات رساني به مسافرين هستند كه برخي هتل هاي لوكس نيس بسيار مدرن هستند و قيمت بالاتري نسبت به ساير هتل ها دارند. اما برخي هتل هاي نيس قيمت پايين تري خواهند داشت و به سهولت امكان رزرو آنها وجود دارد. عمده هتل هاي نيس معمولا در مركز شهر قرار گرفته اند تا هم عبور مرور را راحت تر كرده باشند و هم به مراكز گردشگري شهر نزديك باشند.

رزرو هتل هاي نيس به سادگي امكان پذير خواهد بود و مي توانيد با مراجعه به وب سايت هتل اقدام به رزرو آنها نماييد. هتل هاي 5 ستاره بسياري در سطح شهر واقع شده اند كه جهت اطلاع از قيمت رزرو آنها مي توانيد به شركت هاي مسافربري يا وب سايت هاي هتل هاي نيس مراجعه نماييد.

[caption id="attachment_13636" align="aligncenter" width="800"]هتل هاي نيس هتل هاي نيس[/caption]

هتل هيپارك نيس

از جمله بهترين هتل هاي نيس مي توان به هتل هيپارك اشاره كرد كه هتلي 4 ستاره در نيس  است و تمامي خدمات مورد نياز مسافرين را ارائه خواهد داد. اين هتل 136 اتاق دارد و به دليل لوكس بودن اتاق ها مورد توجه بسياري قرار گرفته است. همچنين نزديكي اين هتل به مراكز تفريحي و گردشگري نيس از ديگر مزاياي اين هتل به شمار مي رود. از جمله امكانات اين هتل مي توان به واي فاي رايگان، پذيرش 24 ساعته، پاركينگ، نگهداري از كودكان خردسال و همچنين استخر روباز اشاره كرد. همچنين اتاق هاي اين هتل داراي تهويه مطبوع مي باشد و امكان سرو غذا در رستوران هتل امكان پذير خواهد بود. شما مي توانيد از سالن ورزشي و خدمات ماساژ در سونا استفاده نماييد. همچنين امكان رزرو هتل از قبل نيز وجود خواهد داشت.

هتل هيپارك نيس

هتل مرسوره نيس

از ديگر هتل هاي 4 ستاره و مشهور نيس مي توان به هتل مرسوره نيس اشاره كرد كه خدماتي كه ارائه مي دهد قطعا نيازهاي شما را برآورده خواهد نمود. اين هتل با داشتن 49 اتاق لوكس در مركز شهر آماده خدمات رساني به مسافران مي باشد. از جمله خدمات اين هتل مي توان به پذيرش شبانه روزي، واي فاي رايگان، پاركينگ و خشكشويي اشاره كرد. همچنين اتاق هاي اين هتل مجهز به انواع امكانات رفاهي از قبيل تهويه مطبوع، تلويزيون، ظروف، تخت و مبلمان مي باشد. نزديكي اين هتل به ايستگاه مترو و مراكز خريد نيس از جمله مزاياي اين هتل است. هتل مرسوره نيس جهت رفاه حال مسافرين وب سايتي را راه اندازي نموده است كه مي توانيد با مراجعه به وب سايت اين هتل تمامي اتاق ها و امكانات آن را مورد بررسي قرار دهيد و نسبت به رزرو اتاق مورد نظر خود اقدام نماييد.

[caption id="attachment_13638" align="aligncenter" width="800"]هتل مرسوره نيس هتل مرسوره نيس[/caption]

هتل وست مينسر

هتل وست مينسر 4 ستاره است و ساخت شيك و مدرن آن سبب تمايز با ديگر هتل ها گشته است. خدمه اين هتل با گرمي با مسافران برخورد خواهند كرد و تمامي خدمات مورد نياز مسافران را ارائه خواهند داد. اين هتل داراي 99 اتاق مي باشد كه تمامي امكانات رفاهي آن مهيا شده است و تميز بودن تمامي اتاق ها از مهمترين مزاياي اين هتل خواهد بود. از جمله امكانات اين هتل مي توان به واي فاي رايگان، پذيرش 24 ساعته، خدمات تبديل ارز و اتاق هاي مجهز به تهويه اشاره كرد. همچنين مجهز بودن اين هتل به رستوران سبب شده كه بتوانيد انواع غذاهاي موجود و همچنين غذاهاي محلي را ميل نماييد. البته منظره رو به درياي اين هتل بسيار لذت بخش خواهد بود. اين هتل از بين هتل هاي نيس از مشهورترين هتل ها مي باشد چرا كه موقعيت اين هتل بسيار مناسب است و مجاورت آن با دريا فضاي دلنشيني ايجاد نموده است كه اقامت در آن را لذت بخش تر خواهد كرد.

[caption id="attachment_13639" align="aligncenter" width="800"]هتل وست مينسر هتل وست مينسر[/caption]

هتل دورانته نيس

چنانچه قصد اقامتي ارزان داريد هتل دورانته انتخابي خوب براي شما خواهد بود و قيمت رزرو آن مناسب تر از ديگر هتل هاي نيس مي باشد. هتل دورانته داراي 28 اتاق است و تمامي امكانات رفاهي مورد نياز را ارائه خواهد داد. از امكانات اين هتل مي توان به واي فاي رايگان، خشكشويي، پذيرش 24 ساعته، پاركينگ و ترانسفر فرودگاهي اشاره كرد.

اين هتل مزاياي بسياري جهت اقامت در آن خواهد داشت و از جمله مزاياي آن مي توان به نزديكي به مراكز خريد نيس اشاره كرد زيرا هتل دورانته در مجاورت خيابان ژون ميدسان واقع شده است كه يكي از بهترين مراكز خريد نيس به شمار مي رود. همچنين خدمه اين هتل توانايي سخن گفتن به انواع زبان ها را دارند و به كار شما سهولت خواهند بخشيد. هتل دورانته هتلي 3 ستاره است و مبلغ رزرو آن در مقايسه با امكانات و خدمات ارائه شده مناسب مي باشد و همين امر سبب رزرو بسيار اين هتل گشته است.

[caption id="attachment_13640" align="aligncenter" width="800"]هتل دورانته نيس هتل دورانته نيس[/caption]

هتل له لايسانه

از ديگر هتل هاي نيس مي توان به هتل له لايسانه اشاره كرد كه 3 ستاره مي باشد و با 35 اتاق آماده خدمات رساني به گردشگران است. اين هتل انواع مختلفي از اتاق ها را دارد كه خدمات متفاوتي ارائه مي دهند كه در ميزان مبلغ رزرو آن نيز تاثير خواهد داشت. هتل لا لايسانه نسبت به امكاناتي كه ارائه مي دهد قيمت پاييني دارد و يكي از بهترين هتل هاي نيس نسبت به مبلغ آن مي باشد. از امكاناتي كه اين هتل ارائه مي دهد مي توان به امكان مراجعه شبانه روزي، پشتيباني توسط مدير، حمام اختصاصي و نگهداري از كودكان خردسال اشاره كرد كه مي توانيد اطلاعات دقيق را با مراجعه به وب سايت رسمي اين هتل بدست آوريد. اين هتل نيز به مركز شهر نزديك است و امكان بازديد از اماكن گردشگري و تفريحي به صورت پياده نيز وجود خواهد داشت.

[caption id="attachment_13641" align="aligncenter" width="800"]هتل له لايسانه هتل له لايسانه[/caption]

هتل دفلوره  باي هپي كولچر

چنانچه قصد اقامتي آرام در نيس فرانسه را داريد اين هتل از بين هتل هاي نيس بهترين انتخاب براي شما خواهد بود چرا كه هم 4 ستاره است و هم هزينه كمتري جهت رزرو خواهد داشت. جهت اقامت در اين هتل بايد قبل از سفر اقدام نماييد و نمي توان هميشه اتاق خالي در اين هتل مشاهده كرد مخصوصا در فصل هاي پر گردشگر اين هتل از قابل توجه ترين هتل هاي نيس خواهد بود. از امكاناتي كه اين هتل ارائه مي دهد مي توان به واي فاي رايگان، امكان سرو صبحانه در اتاق، نگهداري از كودكان خردسال، پذيرش 24 ساعته و پاركينگ اشاره كرد. كنار ساحل بودن اين هتل سبب تمايز آن از ديگر هتل ها گشته است و سيستم اتاق هاي آن به گونه اي است كه هيچ صدايي به داخل اتاق نخواهد آمد و مي توانيد در نهايت آرامش به استراحت بپردازيد و صداي آب دريا نيز بسيار لذت بخش خواهد بود.

هتل آستون لا اسكالا

هتل آستون لا اسكالا نيس از معروف ترين هتل هاي نيس به شمار مي رود و سالانه گردشگران بسياري در اين هتل اقامت مي نمايند. تورهاي مسافرتي نيس معمولا اين هتل را جهت اقامت انتخاب مي كنند چرا كه هم خدمات ارائه شده توسط آن تكميل است و هم قيمت رزرو اتاق هاي آن پايين مي باشد. اين هتل 149 اتاق دارد كه در 3 دسته متفاوت قرار گرفته اند و ميزان قيمت اقامت آنها با يكديگر متفاوت مي باشد. از جمله خدمات اين هتل مي توان به پذيرش سريع، واي فاي رايگان، ويو عالي، پاركينگ و صبحانه، ناهار و شام به موقع اشاره كرد.

همچنين اين هتل استخري رو باز دارد كه استفاده از آن لذت بخش خواهد بود. 2 رستوران و يك كافه در اين هتل در نظر گرفته شده است كه مي توانيد بهترين و با كيفيت ترين غذاها و نوشيدني ها را ميل نماييد. و داراي موقعيت بسيار مناسب در شهر نيس مي باشد.

[caption id="attachment_13643" align="aligncenter" width="800"]هتل آستون لا اسكالا هتل آستون لا اسكالا[/caption]

هتل كولكشن بوسكولو خدرا نيس

هتل 5 ستاره و شيك نيس كه در بين ديگر هتل هاي ذكر شده نيس از اهميت بالاتري برخوردار است و به دليل امكانات خوب خود مورد توجه بسياري قرار گرفته است. اين هتل 112 اتاق دارد كه با ساختاري شيك و طراحي لوكس در اختيار مسافرين قرار داده مي شوند. از جمله امكانات اين هتل مي توان به استخر سرپوشيده، سونا، جكوزي، ماساژ، باشگاه ورزشي و تناسب اندام اشاره كرد. مسئولين اين هتل دائما و به صورت شبانه روزي آماده شنيدن نيازها و برطرف كردن آنها هستند. رستوران هتل انواع غذاهاي اروپايي را سرو مي نمايد كه مي توانيد از بين ليست غذاها، غذاي مورد علاقه خود را انتخاب نماييد. همچنين موقعيت هتل نيز به گونه اي است كه امكان گردش در نيس را به سادگي فراهم نموده است.

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه 09107636326 تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم و بي واسطه در خصوص بليط فرانسه، وقت سفارت فرانسه، ويزاي فرانسه، تور فرانسه و تور اروپا ميباشد. 88851080-021

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.