سفر به هلند

۱۱ بازديد

سفر به هلند

سفر به هلند

سفر به هلند مي تواند يك سفر بي نظير و به ياد ماندني براي شما باشد در اينجا اطلاعات مهمي در مورد هلند براي شما عزيزان مطرح شده است ‌. با يك برنامه ريزي ساده مي توانيد با بودجه اي كه در اختيار داريد از سفر به هلند لذت ببريد. براي آگاهي بيشتر درباره ي سفر به هلند با ما همراه باشيد.افراده زيادي با استفاده از تور هلند به اين كشور سفر كرده و از آن ديدن ميكنند.

سفر به هلند يكي از زيباترين كشورهاي اروپا مي تواند يك خاطره ي بسيار ماندگاري براي شما باشد. در طول سفرتان حتما از جاذبه هاي ديدني بازديد كنيد و سوغاتي هاي لوكسي را براي دوستان و خويشاوندان خود خريداري كنيد. هر ساله گردشگران مختلفي اين كشور را مقصد سفر خود انتخاب مي كنند به همين دليل امكانات رفاهي بسياري براي گردشگران در اين كشور فراهم است و توجه ويژه اي به صنعت گردشگري توسط دولت هلند ارائه مي شود.

[caption id="attachment_5389" align="aligncenter" width="800"]سفر به هلند سفر به هلند[/caption]

وضعيت آب و هواي هلند

قبل از سفر به هلند بهتر است از آب و هواي حاكم بر اين كشور مطلع شويد تا بتوانيد پيش بيني هاي لازم را انجام دهيد. در حالت كلي هلند داراي آب و هواي معتدل است به گونه اي كه در فصل تابستان گرماي آن آزاردهنده نيست و همچنين در همه ي فصل ها بارش شديدي وجود ندارد كه به چتر نياز داشته باشيد. البته زمستان ها مي تواند اندكي سردتر باشد و شرايط براي گردشگران به ويژه مناطق گرمسيري سخت شود.

[caption id="attachment_5390" align="aligncenter" width="800"]وضعيت آب و هواي هلند وضعيت آب و هواي هلند[/caption]

هزينه هاي سفر به هلند

از مهمترين هزينه هاي سفر به هلند، هزينه هاي مربوط به بليط پرواز و هزينه هاي مربوط به رزرو هتل مربوطه و هزينه هاي خورد خوراك مي باشد. البته بيشتر مكان هاي ديدني در هلند از گردشگران و بازديدكنندگان هزينه اي را به عنوان وروديه اخذ مي كنند اين مبلغ ها معمولا بسيار معقول مي باشد. البته براي رفت و آمد براي بازديد از اين مكان ها بايد از وسايل نقليه نيز استفاده كنيد، در قسمت بعدي ايده هاي ويژه اي براي صرفه جويي در هزينه ها براي شما ارائه شده است تا با توجه به بودجه ي خود از سفر خود بيشترين لذت را ببريد؛ و اينكه حتما در طول سفر به هلند غذاهاي اصلي اين كشور را امتحان كنيد؛ و همچنين مي توانيد برخي از شيريني هاي مخصوص هلند را به عنوان سوغاتي براي دوستان و خويشاوندان خود خريداري كنيد.

[caption id="attachment_5391" align="aligncenter" width="800"]هزينه هاي سفر به هلند هزينه هاي سفر به هلند[/caption]

بهترين زمان براي سفر به هلند

با توجه به شرايط آب و هوايي و جشن ها و فستيوال هاي ويژه اي كه در فصل هاي مختلف در هلند برگزار مي شود معمولا همه ي فصل هاي سال براي سفر به اين كشور مناسب است. ولي ماه هاي جولاي و آگوست و تعطيلات زمستان از پرگردشگرترين فصل ها مي باشد ‌؛ كه بايد زودتر هتل مورد نظر خود را رزرو كنيد.افراده زيادي با استفاده از تور هلند به اين كشور سفر كرده و از آن ديدن ميكنند.

[caption id="attachment_5392" align="aligncenter" width="800"]بهترين زمان براي سفر به هلند بهترين زمان براي سفر به هلند[/caption]

صرفه جويي در هزينه هاي سفر به هلند

براي صرفه جويي كلي در سفر به هلند بهتر است به محض مشخص شدن زمان سفرتان، اقدامات لازم براي رزرو بليط پرواز و هتل را انجام دهيد زيرا در اين صورت تعداد انتخاب بيشتري خواهيد داشت و به راحتي مي توانيد با توجه به بودجه ي مربوطه نوع كلاس پروازي و نوع هتل خود را رزرو كنيد داشتن اين دو مورد براي اخذ ويزاي سفر به هلند نيز ضروري مي باشد. در طول اقامت خود در هلند نيز مي توانيد از وسايل نقليه عمومي براي تردد استفاده كنيد. ناگفته نماند كه در بيشتر شهرهاي هلند مراكز هاي ويژه ي كرايه دوچرخه وجود دارد كه مي توانيد از آن ها استفاده كنيد و هم از ركاب زدن در خيابان هاي هلند لذت ببريد و هم اينكه از هزينه هاي رفت و آمد براي مراكز ديدني و خريد صرفه جويي كنيد. همچنين اگر چه پيشنهاد مي شود حتما در طول اقامت خود از رستوران هاي مهم هلند ديدن كرده و غذاهاي محلي شهرها را امتحان كنيد ولي مي توانيد در برخي از وعده هاي غذايي خودتان آشپزي كنيد در اين صورت مي توانيد در هزينه هاي خورد و خوراك نيز صرفه جويي كرده باشيد.

[caption id="attachment_5393" align="aligncenter" width="800"]صرفه جويي در هزينه هاي سفر به هلند صرفه جويي در هزينه هاي سفر به هلند[/caption]

جاذبه هاي ديدني و تفريحي هلند

جاذبه هاي ديدني فراواني در هلند در انتظار شما است حتما قبل از سفر به هلند برنامه ي خوبي براي خود تنظيم كنيد و سعي كنيد در روزهاي اقامت خود حتما از چندين مكان بي نظير اين كشور ديدن كنيد. از مهمترين مكان هاي ديدني هلند مي توان به موارد زير اشاره كرد.

آسياب هاي بادي هلند: كه شايد براي بيشتر افراد جالب باشد ولي اين آسياب ها علاوه بر اين كه براي توليد الكتريسيته به كار مي روند به عنوان محلي براي تفريح و بازديد گردشگران تبديل شده است كه در همه ي دنيا نيز شهرت بسياري دارند

كانال پرنسس در آمستردام: كه ساخت آن از سال ۱۶۱۲ شروع شد و به مدت ۵۰ سال طول كشيد كه اتمام يابد. ناگفته نماند بعد از ساخته شدن اين كانال آمستردام به اندازه ي ۴ برابر رشد و توسعه پيدا كرد. اين مكان به عنوان يكي از جاذبه هاي ديدني زيباي هلند است كه شما مي توانيد خاطرات بي نظيري را با پياده روي و كشتي راني در اطراف اين كانال داشته باشيد.افراده زيادي با استفاده از تور هلند به اين كشور سفر كرده و از آن ديدن ميكنند.

خريد در خيابان هاف استريت: اگر به دنبال اجناس برند و لوكس هستيد اينجا مركز اصلي اين اجناس مي باشد شما مي توانيد هر چه را كه دلتان بخواهد در اين خيابان پيدا كنيد البته قيمت هاي پيشنهاد شده ارزان است براي خريد از اين مكان بايد ديگر نگران بودجه ي خود نباشيد.

[caption id="attachment_5394" align="aligncenter" width="800"]جاذبه هاي ديدني و تفريحي هلند جاذبه هاي ديدني و تفريحي هلند[/caption]

دريافت ويزاي توريستي براي سفر به هلند

براي سفر به هلند دريافت ويزاي توريستي الزامي مي باشد؛ كه براي صدور ويزاي مربوطه بايد به كنسولگري هلند در تهران مراجعه كنيد و مدارك مربوطه ذكر شده توسط مسئولان كنسولگري را تا زمان مشخص شده تهيه نموده و به كنسولگري تحويل دهيد. از صحت مدارك تحويل داده شده، مطمئن باشيد زيرا در صورتي كه نقصي در بين مدارك وجود داشته باشد صدور ويزاي سفر به هلند با تاخير مواجه خواهد شد. همچنين لازم به ذكر است از ارائه ي هر گونه مدارك جعلي جدا خودداري كنيد زيرا تمامي مدارك ياد شده به طور دقيق توسط مسئولان كنسولگري مورد بررسي قرار مي گيرد و در صورت وجود هر گونه جعل نه تنها ويزايي براي شما صادر نمي شود بلكه در سال هاي آينده نيز اقدامات مربوطه براي دريافت هر گونه ويزا از شما سلب خواهد شد. از مهمترين مداركي كه از شما درخواست مي گردد كارت شناسايي به همراه گذرنامه با حداقل ۶ ماه اعتبار مي باشد. البته در موارد ديگر مداركي بيشتر نيز ممكن است از شما درخواست گردد.

[caption id="attachment_5395" align="aligncenter" width="800"]دريافت ويزاي توريستي براي سفر به هلند دريافت ويزاي توريستي براي سفر به هلند[/caption]

دانستني هاي مهم درباره ي سفر به هلند

از دانستني هاي مهم سفر مي توان به اين مورد اشاره كرد كه داشتن دعوت نامه براي سفر به هلند مي تواند اخذ ويزا را براي شما آسان كند. معمولا امنيت حاكم در هلند بسيار بالا است ولي در طول اقامت خود هيچ گاه احتياط را از دست ندهيد ‌. از زمان پذيرش هتل مربوطه مطلع شويد به طوري كه هنگام رسيدن به آنجا با مشكلي روبرو نگرديد. سفري لوكس و زيبايي را برايتان آرزو مي كنيم.

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص وقت سفارت هلند، ويزاي هلند، تور هلند و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.