بهترين زمان سفر به لاهه

۱۱ بازديد

بهترين زمان سفر به لاهه

بهترين زمان سفر به لاهه

يكي از مهم‌ترين مواردي كه در هنگام گردشگري ذهن هر گردشگري را به خود جذب مي‌كند يافتن زمان مناسب براي سفر مي‌باشد در اين مقاله سعي شده تا بهترين زمان سفر به لاهه براي علاقه مندان سفر به لاهه تعيين و پيشنهاد گردد تا مشتاقان سفر به اين شهر زيبا بتوانند بيش از بيش از زيبايي‌هاي اين شهر لذت ببرند.

لاهه

 شهر لاهه شهري در شمال شرق كشور هلند مي‌باشد. اين شهر پايتخت كشور هلند يكي از زيباترين شهرهاي اروپا به شمار مي‌آيد با توجه به موقعيت جغرافيايي ويژه‌اي كه دارد داراي آب و هواي مطبوع با جاذبه‌هاي گردشگري فراوان مي‌باشد همچنين موقعيت بين المللي لاهه باعث شده است كه شهر لاهه در سراسر دنيا به عنوان شهر مظهر صلح و آرامش به شمار بيايد. امروزه تورهاي متعددي از سراسر دنيا براي سفر به لاهه اقدام به جذب گردشگر مي‌كنند به طوري كه اين شهر سالانه ميليون‌ها دلار از اين طريق درآمد كسب مي‌كند. اگر شما بهترين زمان سفر به لاهه را انتخاب كنيد قطعاً مناظري را مشاهده خواهيد كرد كه تا به حال مشاهد نكرده‌ايد.

موقعيت جغرافيايي لاهه

 شهر لاهه از نظر موقعيت جغرافيايي واقع در شمال قاره اروپا و شمال غرب كشور هلند مي‌باشد شهر لاهه شهر ساحلي مي‌باشد در واقع يكي از مهمترين امتيازات اين شهر ساحلي بودن آن مي‌باشد كه اين امر به نوبه خود باعث جذب گردشگر از طريق سواحل غربي هلند و با كشتي‌هاي غول پيكر و مجهز شده است. امروزه دولت هلند با احداث هتل‌هاي مجلل و ايجاد امكانات تفريحي و رفاهي در سواحل غربي خود فضاي مهيج و جذابي را به وجود آورده  كه چشم هر گردشگري را خيره مي‌كند .شهر لاهه بعد از آمستردام دومين شهر پرجمعيت هلند مي‌باشد. موقعيت جغرافيايي خاص و ويژه شهر لاهه باعث شده تا برخي از فصول سال از جذابيت خاصي برخوردار شود در واقع اگر شما بدون اطلاع از شرايط آب و هوايي خاص شهر لاهه به اين شهر سفر كنيد طبيعتاً نخواهيد توانست از زيبايي‌هاي بي نظير اين شهر زيبا لذت ببريد.لذا در ادامه بحث و با توجه به موقعيت جغرافياي خاص بهترين زمان سفر به لاهه معرفي مي گردد.

[caption id="attachment_736" align="aligncenter" width="800"]موقعيت جغرافيايي لاهه موقعيت جغرافيايي لاهه[/caption]

آب و هواي شهر لاهه

 با توجه به آنچه كه گفته شد لاهه شهري است ساحلي و محل تلاقي خشكي با دريا مي‌باشد آب و هواي اين شهر معتدل و اندكي سرد مي‌باشد به طوري كه اكثر ماه‌هاي سال  با بارش همراه مي‌باشد. آب و هواي خاص شهر لاهه باعث شده تا تنها برخي از فصول سال گردشگر به آنجا مراجعه نمايد به‌ طوري‌ كه هر كدام از فصول اين شهر زيبايي‌ها و جذابيت‌هاي خاصي دارد كه باعث شده هر فصل سال علاقه‌مندان خاصي را به خود جذب كند كه از مناظر بكر و زيباي آن فصل نهايت بهره را ببرند لذا با توجه به آب و هواي اين شهر تعيين بهترين زمان سفر به لاهه اندكي دشوار است اما پيشنهاد مي گردد براي هر چه بيشتر لذت بردن از اين شهر زيبا در فصل زيباي بهار يا پاييز به اين شهر سفر كنيد. اگر شما فصل بهار به لاهه سفر كنيد مطمئناً پديده‌هايي را خواهيد ديد كه تا به‌ حال مشاهده نكرده‌ايد.

[caption id="attachment_737" align="aligncenter" width="800"]آب و هواي شهر لاهه آب و هواي شهر لاهه[/caption]

 فصل بهار بهترين زمان سفر به لاهه

 با توجه به آنچه كه گفته شد و با توجه به موقعيت جغرافيايي و آب و هوايي خاص شهر لاهه ، فصل بهار بهترين زمان براي سفر به لاهه مي‌باشد اگر شما فصل بهار به شهر زيباي لاهه سفر كنيد آنچه را كه مشاهده خواهيد كرد طبيعت زيبا و بكر با گونه‌هاي گياهي و جانوري ويژه و خاص مي‌باشد . فصل بهار در لاهه فصلي است مملو از بارش و نعمت الهي ، يكي ديگر از مهم‌ترين فوايد سفر به لاهه در فصل بهار كاهش هزينه‌هاي سفر در اين فصل مي‌باشد چرا كه فصل بهار فصل وفور نعمت در لاهه مي‌باشد. اگر شما در فصل بهار به لاهه سفر كنيد علاوه بر طبيعت بكر و آب و هواي زيباي اين شهر از تنوع محصولات به ويژه نوشيدني‌ها و خوراكي‌هاي خاصي كه مخصوص اين شهر مي‌باشد لذت خواهيد برد.

[caption id="attachment_738" align="aligncenter" width="800"] فصل بهار بهترين زمان سفر به لاهه فصل بهار بهترين زمان سفر به لاهه[/caption]

 فصل پاييز بهترين زمان سفر به لاهه

 علاوه بر فصل بهار يكي از فصول پرطرفدار براي سفر به شهر زيباي لاهه فصل پاييز مي‌باشد. فصل پاييز آب و هواي لاهه معتدل و سرد است .با توجه به موقعيت جغرافيايي خاص شهر لاهه فصل پاييز از جذابيت‌هاي خاصي برخوردار است. اگر شما در فصل پاييز به لاهه سفر كنيد بارش برف و سرما بيشتر از همه جلوه گري مي كند، مطمئناً از ديدن آنها هيجان‌زده خواهيد شد. در اين فصل نيز همچون فصل بهار نوشيدني‌ها و خوراكي‌هاي خاصي در شهر لاهه به دست مي‌آيد كه مخصوص اين فصل مي‌باشد، اگر شما در فصل پاييز به لاهه سفر كنيد از آن بهره‌مند خواهيد شد.بنابراين فصل پاييز نيز يكي از بهترين زمان سفر به لاهه مي باشد.

[caption id="attachment_739" align="aligncenter" width="800"] فصل پاييز بهترين زمان سفر به لاهه فصل پاييز بهترين زمان سفر به لاهه[/caption]

نتيجه گيري

با توجه به مطالب گفته شده  براي تعيين بهترين زمان سفر به لاهه مي‌توان اين گونه نتيجه‌گيري كرد كه شهر لاهه داراي موقعيت جغرافيايي خاص با آب و هوايي معتدل رو به سرما مي‌باشد به‌ طوري‌ كه سراسر فصل بهار شهر لاهه مملو از بارش باران و در فصل زمستان با بارش برف همراه است .فصل تابستان نيز گرماي آزاردهنده‌اي دارد. اما فصل پاييز ديگر نه از گرماي تابستان و نه از سرماي زمستان خبري نيست، فصل پاييز لاهه داراي آب و هوايي خنك و مناسب مي‌باشد. در نهايت توصيه مي‌شود كه اگر قصد سفر به اين شهر زيبا را داريد در فصل بهار و پاييز به آنجا مسافرت كنيد تا از سفر خود لذت ببريد.

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص ويزاي هلند ، وقت سفارت هلند ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.