درباره فلورانس

۱۲ بازديد

درباره فلورانس

درباره فلورانس

درباره فلورانس ميتوان گفت شهر فلورانس يكي از زيباترين مناطق در كشور ايتاليا و قاره اروپا است. براي ورود به اين شهر ابتدا بايستي ويزاي مربوطه را كه همان ويزاي ايتاليا است دريافت كنيد چرا كه در غير اين صورت حق ورود به فلورانس را نخواهيد داشت. در سال هاي اخير بر تعداد تورهاي به مقصد اين شهر افزوده شده است و اين امر نشان دهنده پرجاذبه و گردشگر پذير بودن اين شهر مي باشد.هر ساله گردشگران زيادي با استفاده تور ايتاليا و تور فلورانس به اين شهر سفر كرده و از آن ديدن ميكنند.

فلورانس

فلورانس يكي از شهرهاي ايتاليا است و از جمله شگفت انگيزترين و پرجاذبه ترين شهرهاي اروپايي مي باشد. آنچه درباره فلورانس ميتوان از آن ياد كرد جاذبه هاي ديدني اين شهر است.اين شهر يكي از شهرهاي تاريخي در اين كشور است و آثار تاريخي و قديمي بسيار زيادي را در خود جاي داده است. شما مي توانيد با سفر به شهر فلورانس دوران رنسانس و تمدن را در اين شهر احساس كنيد. توجه توريست ها و گردشگران در سال هاي اخير به اين شهر بسيار افزايش يافته است و دليل اين محبوبيت شهر زيباي فلورانس، داشتن جاذبه هاي بي نظير و ديدني مي باشد كه هر مسافر و توريستي را به سوي خود جذب مي كند.

موقعيت جغرافيايي فلورانس نيز از ديگر مواردي است كه مد نظر اغلب مسافران واقع مي شود چرا كه با داشتن موقعيت جغرافيايي مناسب و شرايط اقليمي ايده آل گزينه مناسبي براي مسافرت هاي تفريحي و گردشگري به شمار مي آيد. روزهاي گرم و معتدل تابستاني سبب پرتردد و شلوغ بودن شهر فلورانس در اين فصل شده است. البته اگر مايل هستيد در بهترين زمان و بهترين فصل به اين شهر سفر داشته باشيد پيشنهاد مي كنيم فصل هاي بهار و پاييز را در نظر بگيريد اين دو فصل با تردد كم و همچنين حاكم بودن شرايط اقليمي بسيار ايده آل، بهترين زمان سفر به فلورانس مي باشد.

[caption id="attachment_464" align="aligncenter" width="800"]فلورانس فلورانس[/caption]

جاذبه هاي ديدني فلورانس

همان طور كه در بخش قبلي نيز اشاره نموديم شهر فلورانس از زيبايي ها و ديدني هاي بيشماري برخوردار مي باشد كه با سفر به اين شهر شاهد تمامي آثار تاريخي بر جاي مانده از دوران رنسانس خواهيد بود. آنچه درباره فلورانس ميتوان از آن ياد كرد جاذبه هاي ديدني اين شهر است. تعميدگاه سان جيوواني يكي از جاذبه هاي شهر فلورانس است. اين مكان مذهبي يكي از آثار تاريخي اين شهر مي باشد كه به كشيشي به نام جان باپتيست اختصاص داده شده است. نماي داخلي و خارجي اين مكان بسيار جذاب و خيره كننده مي باشد كه توجه هر گردشگر و مسافري را به سوي خود جذب مي كند. موزه آثار كليساي جامع از ديگر جاذبه هاي اين شهر است و از جمله مشهورترين ديدني هاي فلورانس و ايتاليا به شمار مي آيد. در سفر به شهر فلورانس پيشنهاد مي كنيم حتما از اين مكان زيبا و تاريخي ديدن نماييد. گالري اوفيتزي از ديگر ديدني هاي فلورانس است، در اين موزه آثار بي نظير از هنرمنداني معروف از جمله رافائل، داوينچي و ميكل آنژ را مي توان مشاهده نمود. يكي از مهمترين و بهترين آثار محفوظ شده در اين موزه نقاشي توليد ونوس مي باشد.هر ساله گردشگران زيادي با استفاده تور ايتاليا و تور فلورانس به اين شهر سفر كرده و از آن ديدن ميكنند.

[caption id="attachment_465" align="aligncenter" width="800"]جاذبه هاي ديدني فلورانس جاذبه هاي ديدني فلورانس[/caption]

تور فلورانس

تور فلورانس يكي از پرتقاضاترين تورهاي اروپايي مي باشد كه هر ساله به صورت متعدد برگزار مي شود. تمامي موسسات برگزاري تور سعي بر آن دارند با ارائه خدماتي باكيفيت و بي نظير توجه و رضايت مسافران خود را كسب كنند. شما مي توانيد با توجه به مقدار بودجه خود و امكانات ارائه شده در تور فلورانس يكي از آژانس هاي مسافرتي را انتخاب و نام خود را ثبت نام كنيد. با وجود تورليدرها شما مي توانيد سفري با اطلاعات مفيد و بازديد از مكان هاي تاريخي را تجربه نماييد. بيشتر تورهاي مسافرتي برگزاري به اين شهر در فصل هاي بهار، تابستان و پاييز مي باشد و در صورتي كه قصد مسافرت با تورهاي مسافرتي را داريد پيشنهاد مي كنيم هرچه زودتر جهت ثبت نام اقدامات لازم را انجام دهيد و از قوانين و شرايط اين مسافرت دسته جمعي، اطلاعاتي را كسب نماييد.

[caption id="attachment_466" align="aligncenter" width="800"]تور فلورانس تور فلورانس[/caption]

هزينه اقامت در فلورانس

آنچه درباره فلورانس در اين بخش براي شما توضيح ميدهيم اقامت و هزينه هاي آن در اين شهر است.با توجه به ورود گردشگران و مسافران بسياري به شهر فلورانس هتل ها و اقامتگاه هاي بيشماري براي رفاه و آسايش مسافران تاسيس و بنا شده است؛ و شما با سفر به شهر فلورانس شاهد هتل هاي شيك و مدرني در جاي جاي اين شهر تاريخي خواهيد بود و با توجه به مقدار بودجه مي توانيد از ميان انواع مختلف اقامتگاه هاي موجود در فلورانس اقدام به رزرو اتاق براي اسكان نماييد. توجه داشته باشيد هزينه اقامتگاه ها تحت تاثير عواملي نظير خدمات ارائه شده و موقعيت جغرافيايي اقامتگاه مربوطه متغير خواهد بود. همچنين براي پرداخت هزينه ارزان جهت اقامت در شهر فلورانس مي توانيد اتاق هايي مخصوص و هاستل و يا آپارتمان رزرو نماييد كه در اين صورت مقرون به صرفه عمل خواهيد كرد.

[caption id="attachment_467" align="aligncenter" width="800"]هزينه اقامت در فلورانس هزينه اقامت در فلورانس[/caption]

هزينه خورد و خوراك در فلورانس

درباره فلورانس ميتوان از غذاها و خوراكي هاي آن ياد كرد .فلورانس داراي منوي غذايي بسيار لذيذ و خوش طعم و رنگي مي باشد و بيشتر غذاهاي شهر فلورانس با گوشت قرمز تهيه و پخت مي شود و بسيار مزه خوبي را دارا هستند. سيرابي از جمله معروف ترين و سنتي ترين غذاهاي فلورانس است و براي صبحانه سرو مي شود. با توجه به اين گفته ها مي توان نتيجه گرفت در سفر به شهر فلورانس هيچ مشكلي در طعم و مزه غذاهاي اين شهر نخواهيد داشت. البته هزينه خورد و خوراك در فلورانس با توجه به رستوران انتخاب شده و نيز غذاي سفارش داده شده متغير مي باشد.

[caption id="attachment_468" align="aligncenter" width="800"]هزينه خورد و خوراك در فلورانس هزينه خورد و خوراك در فلورانس[/caption]

ويزاي توريستي فلورانس

در اين بخش مي خواهيم اطلاعاتي در مورد ويزاي توريستي فلورانس براي شما عزيزان ارائه دهيم. شما براي دريافت ويزاي توريستي خود بايستي به صورت حضوري و يا اينترنتي از سفارتخانه ايتاليا وقت بگيريد و مدارك لازم و مربوطه را جهت تحويل دادن به سفارتخانه ايتاليا تهيه و مهيا نماييد. توجه داشته باشيد در حين گرفتن وقت سفارت هزينه مربوطه را بايستي پرداخت كنيد پس از اتمام تمامي مراحل به شما يك كد داده خواهد شد كه بايستي آن كد را در روز مراجعه به سفارتخانه به همراه داشته باشيد و توسط آن مراحل كار خود را پيگيري نماييد.

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص ويزاي ايتاليا ، وقت سفارت ايتاليا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.