درباره هلند

۱۲ بازديد

درباره هلند

درباره هلند

كشور هلند با داشتن جاذبه هاي ديدني فراوان و تنوع نژادي گوناگون يكي از مهمترين كشورهاي اروپايي قرار گرفته است. آداب و معاشرت خاصي در اين كشور حاكم است. اطلاعات كلي درباره هلند در ادامه مطالب ارائه شده است با ما همراه باشيد تا كشور هلند را بيشتر بشناسيد.

كشور هلند

درباره هلند ميتوان از موقعيت جغرافيايي اين كشور صحبت كرد .كشور هلند يكي از كشورهاي مهم قاره اروپا مي باشد كه در همسايگي كشور برتر دنيا واقع شده است. اقوام و نژادهاي مختلفي در كشور هلند در كنار هم زندگي مي كنند به همين دليل تنوع نژادي بسيار غني در اين كشور حاكم است. پايتخت آن آمستردام مي باشد و به دليل گل هاي فراواني كه در اين كشور نگهداري مي شوند، هر ساله نمايشگاه هاي ويژه اي نيز بر اين اساس برگزار مي شود كه توريست ها و گردشگران فراواني از سراسر جهان براي شركت در اين نمايشگاه با استفده از تور هلند  مقصد سفر خود را هلند انتخاب مي كنند.

[caption id="attachment_6452" align="aligncenter" width="800"]كشور هلند كشور هلند[/caption]

آداب و معاشرت در هلند

مردم هلند بسيار صميمي و مهمان نواز هستند و به رابطه هاي دوستي بسيار اهميت مي دهند مانند بسياري از كشورهاي اروپايي كه اكثر مردمانش سرد و خشك مي باشند.در اين بخش درباره هلند و آداب ماشرت مردم آن بيشتر توضيح ميدهيم . شما با سفر به هلند در همان اولين برخورد متوجه اين خواهيد شد كه مردم هلند با ساير افراد متفاوت هستند. معمولا در زمان هاي ملاقات به همديگر دست مي دهند و اين امر در بين آنها بسيار پسنديده مي باشد ولي اگر شما از اين امر مضطرب هستيد مي توانيد دليل آن را برايشان توضيح دهيد. معمولا با اسم كوچك همديگر را مي خوانند ولي شما در اولين برخورد اندكي از به كار بردن اسم كوچك فرد احتياط كنيد آنها بعدا از شما خواهند خواست كه با اسم كوچكشان مورد خطاب قرار بگيرند.

از پرسيدن سوالات شخصي مانند حقوق ماهيانه، دين و مذهب شان پرهيز كنيد زيرا در اولين برخورد پرسيدن اين گونه سوالات را نامطلوب مي دانند البته در روزهايي آتي بعد از آشنايي بيشتر خودشان شما را از اين اطلاعات آگاه خواهند كرد. قرار قبلي براي همه قرارها از جمله قرار دوستانه يا قرار شغلي در بين مردم كشور هلند بسيار ضروري است به گونه اي كه آنها قرارهاي سرزده را نامناسب مي دانند و به آن تايم بودن نيز بسيار اهميت مي دهند در يك قرار شغلي اگر به موقع در زمان مشخص شده نتوانيد در آنجا حضور داشته باشيد مطمئن باشيد امكان توافق كاري را از دست خواهيد داد. اگر به خانه آنها دعوت شده ايد مي توانيد كادوهايي از جمله گل هاي مختلف را به منزله هديه خريداري كنيد.

[caption id="attachment_6453" align="aligncenter" width="800"]آداب و معاشرت در هلند آداب و معاشرت در هلند[/caption]

آب و هواي حاكم بر هلند

درباره هلند ميتوان گفت آب و هواي حاكم بر اين كشور شبيه آب و هواي انگلستان است و نكته قابل توجهي كه وجود دارد. اين است در همه فصل هاي سال مي توانيد شاهد بارش باران در كشور هلند باشيد. به گونه اي كه اين امر سبب شده است هلند يكي از پربارش ترين كشورها در نظر گرفته شود ولي بارش باران به گونه اي است كه ساكنان به راحتي مي توانند به آن عادت كنند و لذت ببرند. البته ناگفته نماند نوع آب و هواي به شهري كه شما در آن زندگي خواهيد كرد نيز بستگي دارد.

آب و هواي حاكم بر هلند

 

جاذبه هاي ديدني كشور هلند

جاذبه هاي ديدني بسياري در هلند وجود دارد كه سبب جذب گردشگران از سراسر جهان شده است و همچنين دولت هلند براي گسترش صنعت توريسم در اين كشور در صدد آن است كه خدمات رفاهي را در سراسر هلند افزايش دهد. در اين بخش درباره هلند راجع  به مهمترين مكان هاي ديدني هلند اشاره شده است

آسياب هاي بادي هلند: آسياب هاي بادي هلند علاوه بر توليد الكتريسيته به عنوان مكاني براي جذب گردشگران شده است به گونه اي كه شهرت جهاني يافته اند و عملكرد اوليه آنها براي توليد الكتريسيته اين جايگزين مكاني براي جذب گردشگران گسته است. حتما در طول سفر خود به هلند از آسياب هاي گوناگون موجود بيشتر مناطق هلند ديدن كنيد.

موزه مرمونو: موزه كتاب هلند است كه هر سال جشنواره هاي كتاب مخصوصي در اين موزه نيز برگزار مي شود.

هوس تن پوش: فضاي ديدني بسيار مهمي در لاهه است كه كاخ هاي قصري را مي توانيد در آنجا بازديد كنيد.

[caption id="attachment_6455" align="aligncenter" width="800"]جاذبه هاي ديدني كشور هلند جاذبه هاي ديدني كشور هلند[/caption]

غذا و نوشيدني ها در هلند

درباره هلند و غذاها و نوشيدني هاي ميتوان گفت مردم كشور هلند مانند بيشتر كشورهاي اروپايي منوي بسيار غني در آشپزخانه خود ندارند ولي اين به معنا آن نيست كه شما تنوع غذايي زيادي را در اين كشور پيدا نخواهيد كرد. سوپ مخصوصي در اين كشور مشهور است كه بيشتر در فصل هاي زمستان تهيه مي شود و در بيشتر رستوران هاي اين كشور نيز سرو مي شود؛ كه اين سوپ با سوس ميل مي شود. شايد خنده دار به نظر برسد ولي مردم هلند علاقه بسياري به سيب زميني دارند و در بيشتر غذاهاي خود از سيب زميني استفاده مي كنند. در شب سال تحويل نوعي كيك در همه خانه ها پخته مي شود كه از آن به عنوان دونالد هلندي ياد مي شود. نكته بسيار جالب ديگر اين است كه مردم هلند تمايل دارند غذاهاي خود را در ظروف شيك سنتي ميل كنند به همين دليل به آن انواع ظروف توجه بسياري دارند.

[caption id="attachment_6456" align="aligncenter" width="800"]غذا و نوشيدني ها در هلند غذا و نوشيدني ها در هلند[/caption]

شرايط تحصيلي در هلند

آنچه درباره هلند و شرايط تحصيلي آن ميتوان گفت اين است كه شرايط تحصيلي به گونه اي است كه كودكان بايد از ۴ سالگي به مدرسه ثبت نام كنند و آنچه براي تحصيل يك فرد در اين كشور مد نظر است علاقه فرد مي باشد به گونه اي كه همه رشته هاي تحصيلي در اين كشور بدون نگراني هاي شغلي قابل انتخاب است زيرا اصول كار بر پايه اين است كه اگر شما به زمينه تحصيلي خود علاقه داشته باشيد در اين صورت حتما موفق خواهيد بود و ايده هاي نويي را در اين زمينه مطرح خواهيد كرد. براي دانشجويان خارجي نيز در صورت برقراري شرايط فاندهاي تحصيلي ويژه اي اهدا مي شود.

[caption id="attachment_6457" align="aligncenter" width="800"]شرايط تحصيلي در هلند شرايط تحصيلي در هلند[/caption]

دانستني هاي جالب در مورد هلند

نكته جالبي كه درباره هلند وجود دارد اين است كه هيچ گونه حيوان ولگردي را نمي توانيد در خيابان هاي اين كشور پيدا كنيد زيرا نظارت ويژه اي براي اين مورد توسط دولت هلند انجام مي شود. شهر هوتن در كشور هلند از امن ترين و پاك ترين شهر در دنيا مي باشد زيرا مردم براي تردد از دوچرخه استفاده مي كنند و ديگر هيچ گونه نگراني ناشي از آلودگي هوا در اين شهر وجود ندارد‌. هلند با توجه به جاذبه هاي گردشگري فراواني كه دارد از لحاظ صنعت توريسم نيز پيشرفت هاي بسيار قابل توجهي داشته است. شما مي توانيد يك سفر به ياد ماندني را به همراه دوستان و يا خانواده در كشور هلند داشته باشيد.

[caption id="attachment_6458" align="aligncenter" width="800"]دانستني هاي جالب در مورد هلند دانستني هاي جالب در مورد هلند[/caption]

تفريحات خانوادگي در هلند

درباره هلند ميتوان از تفريحات خانوادگي اين كشور ياد كرد از تفريحات مهم  و مرفه براي اعضاي خانواده در كشور هلند مي توان به بازديد از موزه هاي گوناگون ياد كرد همينطور در بين آن جشنواره ها نيز بسيار مورد پسند خانواده هاي هلندي مي باشد. در موزه هاي موجود در كشور هلند علاوه بر اين كه آثار تاريخي مهمي نگهداري مي شود معمولا از افراد خبره استفاده مي شود كه اطلاعات كاملي را در مورد تاريخ و قدمت اشيا براي بازديد كنندگان ارائه دهند به همين دليل موزه ها مكاني براي تفريح و آموزش گشته است.

درصورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص وقت سفارت هلند، ويزاي هلند، تور هلند ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.