سفر به لهستان

۱۸ بازديد

سفر به لهستان

سفر به لهستان

لهستان يكي از كشور هايي است كه هر ساله گردشگران بسياري را در دل خود جاي مي دهد. سفر به لهستان به دليل باقي مانده آثار جنگ جهاني و همچنين وجود آثار تاريخي فراوان لذت بخش خواهد بود. جهت سفر به لهستان مي توانيد از مراكز گوناگوني اقدام نماييد كه در ادامه توضيحات كامل تري از اين قبيل ارائه كرده ايم:

سفر به لهستان به دليل وجود مناطق گردشگري فراوان و جاذبه هاي طبيعي اين كشور بيش از پيش رواج پيدا كرده است و سالانه پذيراي خيل عظيمي از گردشگران مي باشد. لهستان از كشور هاي با اهميت اروپايي مي باشد كه اماكن مدرن و بازار هاي به نامي دارد. چنانچه قصد سفري آرام به همراه بازديد از اماكن طبيعي و گردشگري داريد سفر به لهستان بهترين انتخاب برايتان خواهد بود. جهت سفر به اين كشور مي توانيد از طريق مراكز مختلفي اقدام نماييد كه نحوه سفر نيز متفاوت خواهد بود كه هم به صورت تكي به اين كشور و هم سفر دور اروپا از لهستان ديدن خواهد نمود. كشور لهستان از ارزش فرهنگي بالايي برخوردار مي باشد و بافت زيباي خيابان ها و سوغاتي هاي اين كشور از جمله زيبايي هاي اين كشور به حساب مي آيد.

[caption id="attachment_5400" align="aligncenter" width="800"]سفر به لهستان سفر به لهستان[/caption]

مدارك لازم براي سفر به لهستان

ارائه مدارك جهت سفر به اين كشور بسيار حائز اهميت خواهد بود كه بايد تمامي مدارك بدون كم و كاست به مراكز مربوطه ارائه شود. از جمله مهمترين مدارك مورد نياز مي توان به شناسنامه و پاسپورت اشاره كرد كه بايد تمامي مدارك به زبان انگليسي ترجمه شده باشند. همچنين بايد فيش واريز هزينه ويزا را نيز در دست داشته باشيد. برخي مدارك ديگر از قبيل عكس و همچنين در صورت متاهل بودن ارائه سند ازدواج نيز نياز مي باشد همچنين كارت پايان خدمت و كارت ملي نيز از ديگر مدارك مورد نياز جهت ثبت نام در اين سفر لازم خواهد بود. مي توانيد جهت اطلاع از تمامي مدارك لازم به يكي از شركت هاي مسافربري و يا سفارت لهستان در ايران مراجعه نماييد. ارائه مدركي جهت تضمين برگشت به كشور نيز مورد نياز خواهد بود كه در قالب سند ملك و يا فيش حقوقي مي باشد.

[caption id="attachment_5401" align="aligncenter" width="800"]مدارك لازم براي سفر به لهستان مدارك لازم براي سفر به لهستان[/caption]

تور سفر به لهستان

تور لهستان اين امكان را برايتان مهيا خواهد نمود كه با خيالي آسوده به سير در اين كشور بپردازيد چرا كه تمامي امكانات رفاهي از قبيل خورد و خوراك و هتل مهيا خواهد شد همچنين سفر با تور لهستان مزاياي بسياري خواهد داشت كه از جمله مزاياي آن مي توان به علم كامل كارشناسان و مسئولين تور به مراكز ديدني و گردشگري لهستان اشاره كرد كه امكان بازديد از تمامي اماكن را برايتان مهيا خواهد نمود. جهت اطلاع از تور ها مي توانيد به يكي از شركت هاي مسافربري در سطح شهر خود مراجعه نماييد و ليست تمامي تور ها را برحسب تاريخ سفر مشاهده نماييد همچنين وب سايت هاي بسياري در اين راستا آماده خدمات رساني به مسافرين مي باشند كه مي توانيد به راحتي تمامي تورها را به همراه خدمات ارائه شده مشاهده و انتخاب نماييد. قيمت تور ها بر حسب خدماتي كه ارائه مي دهند با يكديگر متفاوت مي باشند.

[caption id="attachment_5402" align="aligncenter" width="800"]تور سفر به لهستان تور سفر به لهستان[/caption]

مناطق گردشگري لهستان

لهستان مملو از مناطق گردشگري و ديدني است كه بازديد از اين مناطق بسيار لذت بخش خواهد بود از جمله مناطق گردشگري لهستان مي توان به قلعه واول اشاره نمود كه بافت تاريخي اين قلعه به همراه فضاي آرام و سر سبزش آرامش ويژه اي خواهد داشت. اردوگاه كار اجباري آشويتس نيز از ديگر مناطق گردشگري اين كشور مي باشد كه از اين منطقه مي توانيد به عمق فاجعه جنگ جهاني دوم پي ببريد چرا كه تمامي اماكن اين اردوگاه پابرجا مانده و امكان بازديد از آن براي عموم وجود خواهد داشت. درياچه ماسوريان زيبائي منحصر به فردي داشته و تماشاي نماي آن بسيار لذت بخش خواهد بود. قلعه مالبورك كه قدمتي چند صد ساله دارد و توسط شواليه هاي تتونيك ساخته شده است نمايي بسيار زيبا خواهد داشت كه تماشاي اماكن اين قلعه شما را به دوران گذشته خواهد برد.

[caption id="attachment_5403" align="aligncenter" width="800"]مناطق گردشگري لهستان مناطق گردشگري لهستان[/caption]

هتل هاي لهستان

شهر ورشو و كراكوف بهترين شهر هاي لهستان مي باشند كه شهر ورشو پايتخت لهستان بوده و بسياري شهر كراكوف را به عنوان پايتخت سياسي اين كشور مي شناسند بنابراين هتل هاي معروف اين كشور نيز در اين دو شهر احداث شده اند. از جمله بهترين هتل هاي لهستان كه در شهر ورشو واقع شده است مي توان به هتل سوفيتل اشاره نمود كه با داشتن 206 اتاق آماده خدمات رساني به گردشگران مي باشد از ديگر هتل هاي معروف ورشو مي توان به هتل پولونيا اشاره نمود كه تمامي امكانات رفاهي جهت اقامت هرچه راحت تر را فراهم نموده است همچنين نزديكي اين هتل به اماكن گردشگري ورشو نيز از ديگر مزاياي اين هتل مي باشد. هتل شرايتون گرند واقع در كراكوف لهستان بوده و يكي از لوكس ترين هتل هاي اين كشور به حساب مي آيد. هتل هاي راديسون بلو، كوپرنيك و گرودك نيز از ديگر هتل هاي لوكس لهستان مي باشند.

[caption id="attachment_5404" align="aligncenter" width="800"]هتل هاي لهستان هتل هاي لهستان[/caption]

موزه هاي لهستان

كشور لهستان به دليل نقش اساسي در جنگ جهاني دوم كه بسياري از اين اماكن به جاي مانده اند يكي از بهترين كشورها جهت به نمايش درآوردن فاجعه جنگ جهاني مي باشد. موزه ملي باستان شناسي ورشو از بهترين موزه هاي لهستان مي باشد كه تاريخ كشور لهستان را به نقش كشيده است. موزه ماري كوري از ديگر موزه هاي لهستان مي باشد كه در شهر ورشو واقع شده و زندگي كاري، كوري هنرمند معروف را به نقش كشيده است كه تمامي لوازم زندگي ماري كوري را با چيدماني زيبا به همراه تمامي آثار وي مي توان مشاهده نمود. در سفر به لهستان موزه ورشو مراجعه به موزه قيام جذابيت ويژه اي خواهد داشت چرا كه تمامي آثار مربوط به جنگ جهاني له همراه آثار نمايانگر تمدن لهستان در اين موزه نگهداري مي شود.

[caption id="attachment_5405" align="aligncenter" width="800"]موزه هاي لهستان موزه هاي لهستان[/caption]

بهترين بازارهاي لهستان

در سفر به لهستان مراجعه به بازر ها و مراكز خريد شهر ورشو از اهميت بالايي برخوردار خواهد بود مركز خريد زلوته تاراسي را مي توان بهترين بازار خريد ورشو به حساب آورد اين مركز خريد همچنين مكان هايي مناسب بازي كودكان و هتل هاي لوكس دارد كه ساخت مدرن و لوكس اين بازار سبب لذت بخش تر بودن آن شده است و انواع لوازم پوشاك را در اين مركز خريد مي توانيد خريداري نماييد. از ديگر مراكز خريد معروف ورشو مي توان به مركز خريد فكتوري اشاره كرد كه اين فروشگاه را مي توان مركزي براي خريد لوازم برند دانست و از تمامي برند هاي معروف در اين فروشگاه مي توان جنس خريداري نمود. همچنين لوازم لوكس و برند را با قيمتي به مراتب ارزان تر از ديگر مراكز خريد عرضه مي كنند كه اين امر سبب شلوغ بودن اين مجتمع خريد مي شود. از ديگر مراكز خريدي كه در سفر به لهستان مي توانيد از آن خريداري نماييد ولاپارك مي باشد كه هم قيمت محصولاتش پايين بوده و هم كيفيت بالايي خواهند داشت.

[caption id="attachment_5406" align="aligncenter" width="800"]بهترين بازارهاي لهستان بهترين بازارهاي لهستان[/caption]

بزرگترين شهر هاي لهستان

طبيعتا پايتخت يك كشور مهمترين شهر آن كشور خواهد بود در كشور لهستان دو شهر معروف و حائز اهميت وجود دارد كه يكي پايتخت آن يعني ورشو و ديگري كراكوف مي باشد كه به تحليلي برخي از كارشنان شهر كراكوف برتر از ورشو مي باشد و پايتخت سياسي اين كشور نيز ناميده مي شود هر دو اين شهر ها با داشتن مناطق گردشگري فراوان مورد توجه بسياري از گردشگران قرار گرفته اند. از ديگر شهرهاي بزرگ لهستان مي توان به شهر پوزنان اشاره نمود كه قطعا سير در اين شهر نيز در سفر به لهستان لذت بخش خواهد بود.

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص وقت سفارت لهستان، ويزاي لهستان، تور لهستان و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.