سفر به استوني

۱۳ بازديد

سفر به استوني

سفر به استوني

كشور استوني يكي از زيباترين و ديدني ترين كشورهاي جهان بوده و مي توان گفت سفر به استوني در سال هاي اخير بسيار مورد توجه افراد و مسافران واقع شده است اگر شما نيز قصد داريد از كشور زيباي استوني ديدن كنيد بهتر است ابتدا اقدام به اخذ ويزاي شنگن خود نماييد و هم چنين اطلاعات دقيق در مورد هزينه هاي سفر به استوني كسب كنيد.

استوني

كشور استوني يكي از ديدني ترين و پرجاذبه ترين كشور هاي قاره اروپا مي باشد كه داراي مساحتي حدود 45227 كيلومتر مربع و جمعيتي در حدود 1317797 نفر است. در اين كشور نظام جمهوري پارلماني حاكم مي باشد. اگر قصد داريد به يكي از زيباترين و تاريخي ترين كشورهاي اروپايي سفر نماييد پيشنهاد مي كنيم كشور استوني را در اولويت سفرهاي خود قرار دهيد. اين كشور از طبيعت بكر و بسيار زيبايي برخوردار مي باشد و اين امر در وهله اول نظر هر مسافر و گردشگري را به سوي خود جذب مي كند. در سفر به استوني جنگل هاي سرسبز، رودخانه هاي بسيار زيبا و خروشان، قلعه هاي تاريخ و پارك هاي ملي از جمله مواردي مي باشد كه در ذهن توريست ها و مسافران نقش مي بندند. توجه داشته باشيد كه كشور استوني عضو اتحاديه اروپا بوده و داراي ويزاي شنگن مي باشد و مسافران و توريست ها در سفر به استوني بايستي ويزاي شنگن خود را دريافت و اخذ نمايند كه در ادامه مقاله به اين موضوع خواهيم پرداخت. پايتخت كشور استوني شهر تالين بوده كه يكي از زيباترين پايتخت هاي اروپايي به شمار مي آيد و از جمله شلوغ ترين و پرتردد ترين شهرهاي اين كشور مي باشد. ما را در آخر مقاله همراهي نماييد تا اطلاعات مفيدي در مورد استوني و هزينه هاي سفر به استوني به دست آوريد.

[caption id="attachment_5411" align="aligncenter" width="800"]استوني استوني[/caption]

آب و هواي استوني

شما مي توانيد در كشور استوني شاهد چهار فصل باشيد و از اين رو مي توان گفت آب و هواي استوني مناسب و معتدل مي باشد و فصل بهار و تابستان از جمله پرترددترين فصول در اين كشور مي باشد چرا كه در اين فصول به دليل برقراري آب و هواي گرم و معتدل و هم چنين وجود روزهاي تعطيلي بسيار زياد مسافران و توريست ها مي توانند به راحتي و بدون هيچ گونه دغدغه اي به اين كشور سفر كنند. در فصل پاييز و زمستان هوا در مقايسه با فصول بهار و تابستان بسيار سرد و خنك مي باشد بنابراين اگر قصد داريد در اين فصول به استوني سفر كنيد بايستي پك لباس مناسبي را به همراه داشته باشيد. در حالت كلي مي توان گفت قبل از سفر به استوني ابتدا اطلاعاتي از شرايط اقليمي حاكم بر اين كشور به دست آوريد در اين صورت مي توانيد برنامه ريزي مناسبي را داشته باشيد.

[caption id="attachment_5412" align="aligncenter" width="800"]آب و هواي استوني آب و هواي استوني[/caption]

جاذبه هاي گردشگري استوني

در كشور استوني فستيوال هاي بسيار متعددي هرساله برگزار مي شود كه فستيوال موزيك و فستيوال فيلم از جمله اين جشنواره ها مي باشد كه در فصول بهار و تابستان برگزار مي شود و اين جشنواره ها از جمله عللي مي باشد كه مسافران بي شماري را به كشور استوني جذب مي كند. از ديگر عوامل سفر به استوني مي توان به جاذبه هاي اين كشور اشاره كرد كه هر كدام سهم بسزايي در جلب توجه توريست ها دارند. موزه مشاغل، كليسا  Oleviste Church و صومعه Convent of St. Bridget Pirita Klooster از جمله جاذبه هاي ديدني و تاريخي اين كشور زيبا مي باشد كه شما با سفر به استوني مي توانيد از اين مكان هاي تاريخي از نزديك ديدن نماييد. هم چنين مي توانيد از طبيعت بكر و عالي استوني بهره مند شويد. از شهرهاي گردشگري و پرتردد استوني مي توان به تالين، تارتو، ناروا، پارنو و ركاور اشاره كرد كه هركدام از اين موارد ذكر شده داراي جاذبه هاي منحصر به فردي مي باشند.

[caption id="attachment_5413" align="aligncenter" width="800"]جاذبه هاي گردشگري استوني جاذبه هاي گردشگري استوني[/caption]

ويزاي توريستي استوني

براي ورود به كشور استوني بايستي ويزاي شنگن داشته باشيد و امروزه اخذ ويزاي توريستي استوني در مقايسه با ديگر ويزاهاي اين كشور بسيار رونق يافته است و اين امر نشان دهنده ورود گردشگران و توريست هاي بيشمار جهت بازديد از ديدني هاي بي نظير اين كشور مي باشد. در اخذ ويزاي توريستي استوني براي سفر به استوني پيشنهاد مي كنيم از راه قانوني اقدام كنيد و گول هيچ گونه سايت هاي ديگر را نخوريد چرا كه برخي از افراد براي كسب سود بيشتر وعده هاي دروغيني مي دهند.

[caption id="attachment_5414" align="aligncenter" width="800"]ويزاي توريستي استوني ويزاي توريستي استوني[/caption]

تور استوني

در سال هاي اخير مسافرت هاي شخصي جاي خود را به تورهاي مسافرتي داده است و دليل اين امر وجود امكانات و خدمات و آسايش بيش از حد در اين تورهاي مسافرتي مي باشد. تور استوني نيز يكي از پرتقاضاترين تورهاي مسافرتي مي باشد كه شما نيز براي سفر به استوني مي توانيد از تور استوني استفاده نماييد و از برترين امكانات ارائه شده در اين تورها بهره مند شويد. در تورهاي مسافرتي رزرو بليط هواپيما و اقامتگاه ها در كشور مقصد و هم چنين خورد و خوراك و غيره به عهده مسئول تور خواهد بود.

[caption id="attachment_5415" align="aligncenter" width="800"]تور استوني تور استوني[/caption]

هزينه اقامت در سفر به استوني

هزينه اقامت در سفر به استوني مي تواند از مهم ترين مواردي باشد كه ذهن شما را درگير خود خواهد كرد شما مي توانيد با بودجه بسيار كمي در اين كشور اقامت داشته باشيد البته توجه كنيد كه در اين صورت از خدمات و امكانات لوكس و مدرن بي نصيب خواهيد ماند؛ و اگر تمايل داريد در شيك ترين و لوكس ترين هتل هاي استوني اسكان كنيد بايستي هزينه گراني را نيز جهت آن بپردازيد. هم چنين مي توانيد براي صرفه جويي در هزينه اقامت از كمپ هاي مجاز چادر زني نيز استفاده نماييد.

[caption id="attachment_5416" align="aligncenter" width="800"]هزينه اقامت در سفر به استوني هزينه اقامت در سفر به استوني[/caption]

هزينه حمل و نقل در سفر به استوني

براي داشتن هزينه هاي مقرون به صرفه در سفر به استوني پيشنهاد مي كنيم در اقامتگاه هايي كه به مركز شهر نزديك هستند اسكان نماييد در اين صورت براي جابه جايي و حمل و نقل به مركز شهر و هم چنين بازديد از جاذبه هاي شهر نياز نيست هزينه هاي گراني را متقبل شويد. البته توجه داشته باشيد كشور استوني از نظر سيستم حمل و نقل كاملا مجهز بوده و شما مي توانيد با توجه به بودجه خود انتخاب مناسبي در بين وسيله هاي نقليه داشته باشيد. بي شك هزينه تاكسي در مقايسه با هزينه مترو و سرويس هاي محلي بسيار گران خواهد بود.

[caption id="attachment_5417" align="aligncenter" width="800"]هزينه حمل و نقل در سفر به استوني هزينه حمل و نقل در سفر به استوني[/caption]

هزينه خورد و خوراك در سفر به استوني

هزينه خورد و خوراك در سفر به استوني با توجه به انتخاب و سليقه شما متغير خواهد بود شما مي توانيد با حضور در بهترين رستوران هاي اين كشور و ميل كردن يك وعده غذايي هزينه بالايي را متقبل شويد و يا مي توانيد با مراجعه به فست فودي ها و يا غذاخوري هاي ساده با هزينه پايين براي خود غذا تهيه كنيد. هم چنين در صورتي كه مايل هستيد با خريد مواد اوليه مي توانيد خودتان آشپزي كنيد و در اين صورت بسيار مقرون به صرفه عمل نماييد.

اين مقاله در زمينه سفر به استوني و نكات دانستني بسيار مهم درباره اين كشور براي ما بازنويسي شده است.

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص بليط استوني، وقت سفارت استوني، ويزاي استوني، تور استوني و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.