درباره اسلواكي

۱۰ بازديد

درباره اسلواكي

درباره اسلواكي

سفر به اسلواكي يكي از پر طرفدارترين سفرهاي اروپايي مي باشد كه امروزه مورد توجه بسياري از گردشگران و توريست ها واقع شده است. اگز شما نيز به دنبال يك سفر اروپايي به اسلواكي هستيد بهتر است كه قبل از سفرتان اطلاعاتي را درباره اسلواكي به دست بياوريد.

اسلواكي

يكي از زيباترين و ديدني ترين كشورهاي اروپايي، كشور اسلواكي مي باشد. در اين بخش درباره اسلواكي بيشتر توضيح ميدهيم .اسلواكي در سال ۱۹۳۹ به صورت رسمي از جمهوري چكسلواكي جدا شد و به صورت يك كشور مستقل درآمد. اسلواكي در جنگ جهاني دوم مورد حملات بسيار زيادي واقع شده بود كه آثار بر جاي مانده از آن را مي توان در جاي جايي اين كشور مشاهده كرد. مساحت اين كشور حدود ۴۹۰۰۰ كيلومتر مربع مي باشد و مهم ترين رودهاي قاره اروپا از آن رد مي شود كه از جمله آن ها مي توان رود دانوب و هرون را نام برد. زبان رسمي اين كشور اسلواكيايي مي باشد و بيشتر نژاد اين كشور را نژاد مجاري تشكيل داده است. امروزه سفر به اسلواكي يكي از پر تقاضا ترين سفرهاي اروپايي مي باشد و بيشتر افراد سفر به اسلواكي را در اولويت هاي سفرهاي اروپايي خود قرار مي دهند. در اين مقاله سعي بر آن داريم تا در مورد اطلاعات سفر به اسلواكي از جمله آب و هواي اسلواكي، جاذبه هاي گردشگري اين كشور، ويزاي مربوط به آن و هزينه هاي خورد و خوراك توضيحاتي را به شما عزيزان علاقه مند سفر به اسلواكي ارائه داده ايم. براي كسب اطلاعات بيشتر ما را تا آخر اين متن همراهي كنيد.

[caption id="attachment_6441" align="aligncenter" width="800"]اسلواكي اسلواكي[/caption]

آب و هواي اسلواكي

يكي از مهم ترين اطلاعاتي كه بايستي درباره اسلواكي به آن توجه داشته باشيم، آب و  هواي اسلواكي مي باشد. آب و هواي اين كشور بسيار معتدل و دل نشين مي باشد. كوه هاي بسيار مرتفع اطراف اين كشور وجود دارد كه باعث شده است زمستان هاي بسيار سردي در اين كشور را داشته باشيم. ميانگين دماي هوا نيز در فصول گرم حدود ۲۰ درجه سانتي گراد بود كه اين دما براي گردشگران بسيار مطلوب و مناسب مي باشد. اگر به دنبال بهترين فصل براي سفر به اسلواكي مي باشيد به شما توصيه مي كنيم كه در فصل هاي بهار و تابستان به اين كشور سفر كنيد و از جاذبه هاي طبيعي اين كشور ديدن فرماييد. وجود رودهاي بسيار متعدد در اين كشور نيز بر معتدل و مطلوب بودن آب و هواي اين كشور تاثير بسزايي داشته است.

[caption id="attachment_6442" align="aligncenter" width="800"]آب و هواي اسلواكي آب و هواي اسلواكي[/caption]

جاذبه هاي گردشگري اسلواكي

همان طور كه در بخش هاي قبلي درباره اسلواكي نيز به آن اشاره شد، كشور اسلواكي داراي جاذبه هاي گردشگري بسيار زيادي مي باشد كه هر بيننده اي را بي شك مجذوب خود خواهد كرد. هر گردشگري بايستي هنگام سفر به اسلواكي ليستي از اين جاذبه ها را داشته باشد. از مهم ترين و مشهورترين جاذبه هاي طبيعي اين كشور مي توان به منطقه لپيتوف اشاره كرد اين منطقه بهترين مكان براي انجام ورزش هاي زمستاني مي باشد. غار كارست اسلواكي نيز يكي ديگر از اين جاذبه ها مي باشد كه علاوه بر گردشگران، زمين شناسان نيز از اين جاذبه ديدن مي كنند. شهر پيه شتاني نيز به عنوان بهشت چشمه هاي آب گرم اين كشور شناخته مي شود و در رديف هاي اول ليست جاذبه هاي گردشگري، توريست هاي كه قصد سفر به اسلواكي را دارند، قرار مي گيرد. از جاذبه هاي تاريخي اين كشور نيز مي توان به شهر كوشيتسه و شهر لوچا اشاره كرد كه از زيباترين و ديدني ترين شهرهاي اسلواكي مي باشد.

[caption id="attachment_6443" align="aligncenter" width="800"]جاذبه هاي گردشگري اسلواكي جاذبه هاي گردشگري اسلواكي[/caption]

ويزاي توريستي اسلواكي

ويزاي توريستي اسلواكي يكي از پر تقاضا ترين ويزاهاي اين كشور مي باشد چرا كه در سال هاي اخير مسافران و گردشگران بسياري جذب زيبايي ها و ديدني هاي اين كشور شده و مشتاق بازديد از آنها مي باشند. براي اخذ ويزاي توريستي اسلواكي بايستي مدارك لازم را تهيه و آماده و در زمان معين شده به سفارتخانه اسلواكي تحويل دهيد. توجه داشته باشيد كه افراد بسياري در نوبت و انتظار رسيدن وقت سفارت شان مي باشند به همين دليل بايستي در رسيدن وقت سفارت خود بسيار صبور عمل كنيد و براي اخذ ويزاي خود در زمان مناسب هفته ها و ماه ها قبل از زمان سفرتان اقدامات لازم را از طريق قانوني انجام دهيد. از مدارك لازم براي اخذ ويزاي توريستي مي توان به پاسپورت، دو قطعه عكس، اصل و كپي مدارك شناسايي، ويزاي قبلي خود، بيمه سلامت و دعوتنامه اشاره نمود.

[caption id="attachment_6444" align="aligncenter" width="800"]ويزاي توريستي اسلواكي ويزاي توريستي اسلواكي[/caption]

تور اسلواكي

امروزه سفر به اسلواكي با تورهاي اسلواكي صورت مي گيرد چرا كه اين تورها از قيمت هاي بسيار مناسبي برخوردار بوده و شما مي توانيد با انتخاب اين تورها از جاذبه هاي بسيار زيادي ديدن كرده و در بهترين هتل ها و رستوران اقامت خواهيد داشت و از بهترين و لذيذترين غذاهاي اين كشور ميل نمايند. در سفر به اسلواكي يكي از مهم ترين موضوعاتي كه بايستي در نظر داشته باشيد حضور يك راهنماي تور مي باشد كه اطلاعات كاملي را در مورد جاذبه ها و مناطق مختلف شهر اسلواكي داشته باشد كه در تورهاي اسلواكي اين گزينه موجود مي باشد و شما را يك تور ليدر ماهر و خبره همراهي مي كند.

[caption id="attachment_6445" align="aligncenter" width="800"]تور اسلواكي تور اسلواكي[/caption]

هزينه اقامت در اسلواكي

يكي ديگر از مهم ترين نكاتي كه بايستي درباره اسلواكي به آن توجه داشته باشيد هزينه ي اقامت در اسلواكي مي باشد. اين كشور داراي بهترين و لوكس ترين هتل ها مي باشد كه قيمت اين هتل ها نيز با توجه به امكانات و خدمات ارائه شده، متفاوت خواهد بود. اگر شما به دنبال هتلي با قيمت مقرون به صرفه اي هستيد بهتر مي

باشد كه يكي از هتل هاي دور از مركز شهر را انتخاب كنيد چرا كه قيمت آن ها در مقايسه با هتل هاي مستقر در نزديكي مركز شهر كمتر خواهد بود.

[caption id="attachment_6446" align="aligncenter" width="800"]هزينه اقامت در اسلواكي هزينه اقامت در اسلواكي[/caption]

هزينه خورد و خوراك در اسلواكي

هزينه ي خورد و خوراك نيز يكي ديگر از مهم ترين موضوعاتي مي باشد كه درباره اسلواكي بايستي در مورد آن اطلاعاتي داشته باشيد. هزينه خورد و خوراك در اسلواكي بسيار مناسب و در برخي از شهرهاي آن بسيار ارزان مي باشد. هم چنين شما مي توانيد در اين كشور رستوران هاي بين المللي را مشاهده كنيد كه غذاهاي جهاني را طبخ مي كنند. شما مي توانيد با قيمت بسيار مناسبي، بهترين غذا را در لوكس ترين و شيك ترين رستوران هاي اسلواكي ميل كنيد و از صرف يك غذاي بي نظير لذت ببريد.

[caption id="attachment_6447" align="aligncenter" width="800"]هزينه خورد و خوراك در اسلواكي هزينه خورد و خوراك در اسلواكي[/caption]

نكاتي در سفر به اسلواكي

از نكات مهم درباره اسلواكي كه بايستي به آن ها توجه داشته باشيد مي توان به موارد زير اشاره كرد:

  • آشنايي با فرهنگ مردم اين كشور
  • احترام گذاشتن به حقوق و فرهنگ مردم محلي اين كشور
  • آشنايي با زبان رسمي كشور اسلواكي كه اين امر ارتباطات شما را آسان تر خواهد كرد.
  • داشتن ويزاي توريستي كشور اسلواكي
  • به همراه داشتن مدارك شناسايي و ويزا تحت هر شرايطي
  • اگر با تور اسلواكي سفر كرده ايد بهتر است تا طبق برنامه عمل نماييد

گردشگراني كه قصد سفر به اسلواكي را دارند مي توانند با در نظر گرفتن اين نكات، سفري بسيار آرام و راحتي را داشته باشند و بتوانند براي خود و خانواده ي خود بهترين سفر را به ارمغان بياورند.

درصورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص وقت سفارت اسلواكي، ويزاي اسلواكي، تور اسلواكي ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.